pijn aan de binnenkant kant van je elleboog ? Zoja, zijn het je pezen en gewrichten die gewend moeten raken aan de belasting. Anders weet ik het niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik merk dat ik mij niet meer zo goed kan rekken in m'n armen! En dat al na drie keer!
Nee van mijn oksel tot in mijn hele borst, die voelen alsof ze op scheuren staan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
pijn aan de binnenkant kant van je elleboog ? Zoja, zijn het je pezen en gewrichten die gewend moeten raken aan de belasting. Anders weet ik het niet.
Oké dat gaat dus weer wegquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:38 schreef DjMark het volgende:
Dat zijn dus je borstspieren.
Logisch dat je daar spierpijn hebt, want juist je borstspieren gebruik je relatief niet zo heel veel in het dagelijks leven.
Sorry is mijn enthousiasme denk ik! En ik dacht eigenlijk dat dit een beetje de bedoeling van het topic wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:27 schreef mister_popcorn het volgende:
wat n oeverloos gezwets allemaal. PF, een heleboel (zo niet alle) antwoorden op je vragen kan je ook prima vinden op google, en elke x als je hebt getraind hoef je het hier niet echt te melden, tenzij je echt iets te melden hebt... Zo voorkom je dat er hele pagina's vol nietszeggende posts komen.
Er zit een verschil tussen het "slank de xxx door" topic en de meeste andere topicsquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Sorry is mijn enthousiasme denk ik! En ik dacht eigenlijk dat dit een beetje de bedoeling van het topic was
Lidl kwark is ook weer te vretenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:18 schreef PrincePolly het volgende:
Over de kwark:
gewoon de zaanse hoeve van de AH nemen. En als je hem echt niet lekker vindt, gewoon een scheutje ranja/roos vicee erbij gooien en roeren. Is op deze manier echt elke dag gewoon goed weg te krijgen!
Ja I got the pointquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:46 schreef Rigital het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen het "slank de xxx door" topic en de meeste andere topics
--
Trainen gaat hier slecht: hele week cursus met huiswerk
enthousiasme is prima, maar elke x nadat je hebt getraind een post planten die niets meldt behalve:'jeej getraind vandaag!", of "nee ik heb geen zin" etc etc dat heeft weinig waarde. Niet dat de rest hier altijd hoogstaand post, vroeger wilde er nog wel eens wat waardevols tussen zittenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Sorry is mijn enthousiasme denk ik! En ik dacht eigenlijk dat dit een beetje de bedoeling van het topic was
Dan heb ik 't verkeerd begrepenquote:Op woensdag 17 december 2008 08:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
enthousiasme is prima, maar elke x nadat je hebt getraind een post planten die niets meldt behalve:'jeej getraind vandaag!", of "nee ik heb geen zin" etc etc dat heeft weinig waarde. Niet dat de rest hier altijd hoogstaand post, vroeger wilde er nog wel eens wat waardevols tussen zitten
Het is hier wel een heumeu topique geworden zeg.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan heb ik 't verkeerd begrepenMaar het is voor mij ook een beetje een stok achter de deur
Want ik MOET vandaag maar de zin/motivatie is er heel even niet (druk druk druk) maarr ik moet niet gaan omdat ik zin heb maar omdat ik het heb afgesproken met mezelf
Hee ik ben een lief klein meisje met discipline problemenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is hier wel een heumeu topique geworden zeg.Ga gewoon trainen en loop niet te janken.
Mooi zo, je moet wel redelijk verslaafd zijn om dit vol te houden. Jaar in jaar uit jezelf abeulen voor een paar kilo's valt tegen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vanaf April redelijk hard aan het trainen (lees: 3 keer per week) Vanaf anderhalve maand ook goed op het eten aan het letten. (lees: meer kipfillet, chocomelk en magere yoghurt) en ik begin nu toch wel echt heel duidelijk resultaat te zien. Het maakt het nu alleen maar motiverender om die gewichten nog meer omhoog te kachelen... Volgens mij ben ik zelfs ietswat verslaafd!
whu? ik doe het al 3 jaar, met uitzondering op studie- en blessureperiodesquote:Op woensdag 17 december 2008 19:02 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Mooi zo, je moet wel redelijk verslaafd zijn om dit vol te houden. Jaar in jaar uit jezelf abeulen voor een paar kilo's valt tegen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:39 schreef zquing het volgende:
Welke oefeningen kan ik doen zonder mn knie te belasten? Lopen met dumbells naar m'n bankje vond mn knie al niet zo leuk vandaag
Maak van die yoghurt> kwark en laat de chocolademelk vallen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vanaf April redelijk hard aan het trainen (lees: 3 keer per week) Vanaf anderhalve maand ook goed op het eten aan het letten. (lees: meer kipfillet, chocomelk en magere yoghurt) en ik begin nu toch wel echt heel duidelijk resultaat te zien. Het maakt het nu alleen maar motiverender om die gewichten nog meer omhoog te kachelen... Volgens mij ben ik zelfs ietswat verslaafd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |