abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 december 2008 @ 08:24:55 #101
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_64049304
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik merk dat ik mij niet meer zo goed kan rekken in m'n armen! En dat al na drie keer!
pijn aan de binnenkant kant van je elleboog ? Zoja, zijn het je pezen en gewrichten die gewend moeten raken aan de belasting. Anders weet ik het niet.
pi_64050083
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 08:24 schreef Fugie het volgende:

[..]

pijn aan de binnenkant kant van je elleboog ? Zoja, zijn het je pezen en gewrichten die gewend moeten raken aan de belasting. Anders weet ik het niet.
Nee van mijn oksel tot in mijn hele borst, die voelen alsof ze op scheuren staan.
pi_64054438
Dat zijn dus je borstspieren.
Logisch dat je daar spierpijn hebt, want juist je borstspieren gebruik je relatief niet zo heel veel in het dagelijks leven.
pi_64055567
Ik ben ziekjes Een beetje, ik voel mij niet heel beroerd. Kan ik beter wachten tot ik mij helemaal fit voel of?
pi_64055613
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:38 schreef DjMark het volgende:
Dat zijn dus je borstspieren.
Logisch dat je daar spierpijn hebt, want juist je borstspieren gebruik je relatief niet zo heel veel in het dagelijks leven.
Oké dat gaat dus weer weg ?!
pi_64056895
Ja, zal misschien een paar dagen duren, maar het gaat weg.
Die spierpijn zal hoe langer je traint, steeds minder heftig en korter terugkomen waarschijnlijk.
pi_64057192
wat n oeverloos gezwets allemaal. PF, een heleboel (zo niet alle) antwoorden op je vragen kan je ook prima vinden op google, en elke x als je hebt getraind hoef je het hier niet echt te melden, tenzij je echt iets te melden hebt... Zo voorkom je dat er hele pagina's vol nietszeggende posts komen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_64057484
Ben twee weken out geweest en heb veel junk gegeten.
Hierdoor ook iets gestegen qua bf en minder spiermassa
Hoe raden jullie mij aan te beginnen? Gewoon weer keihard aan de KT of ook wat cardio erbij? Kwil ook wat vet kwijt :p
pi_64060337
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:27 schreef mister_popcorn het volgende:
wat n oeverloos gezwets allemaal. PF, een heleboel (zo niet alle) antwoorden op je vragen kan je ook prima vinden op google, en elke x als je hebt getraind hoef je het hier niet echt te melden, tenzij je echt iets te melden hebt... Zo voorkom je dat er hele pagina's vol nietszeggende posts komen.
Sorry is mijn enthousiasme denk ik! En ik dacht eigenlijk dat dit een beetje de bedoeling van het topic was
pi_64064451
Over de kwark:

gewoon de zaanse hoeve van de AH nemen. En als je hem echt niet lekker vindt, gewoon een scheutje ranja/roos vicee erbij gooien en roeren. Is op deze manier echt elke dag gewoon goed weg te krijgen!
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_64068563
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef P.F het volgende:

[..]

Sorry is mijn enthousiasme denk ik! En ik dacht eigenlijk dat dit een beetje de bedoeling van het topic was
Er zit een verschil tussen het "slank de xxx door" topic en de meeste andere topics
--
Trainen gaat hier slecht: hele week cursus met huiswerk
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:19:19 #112
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_64069656
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:18 schreef PrincePolly het volgende:
Over de kwark:

gewoon de zaanse hoeve van de AH nemen. En als je hem echt niet lekker vindt, gewoon een scheutje ranja/roos vicee erbij gooien en roeren. Is op deze manier echt elke dag gewoon goed weg te krijgen!
Lidl kwark is ook weer te vreten
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_64069736
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:46 schreef Rigital het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen het "slank de xxx door" topic en de meeste andere topics
--
Trainen gaat hier slecht: hele week cursus met huiswerk
Ja I got the point Dan heb ik hier eigenlijk vrij weinig te zoeken.
pi_64070401
Welke oefeningen kan ik doen zonder mn knie te belasten? Lopen met dumbells naar m'n bankje vond mn knie al niet zo leuk vandaag
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_64078954
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef P.F het volgende:

[..]

enthousiasme is prima, maar elke x nadat je hebt getraind een post planten die niets meldt behalve:'jeej getraind vandaag!", of "nee ik heb geen zin" etc etc dat heeft weinig waarde. Niet dat de rest hier altijd hoogstaand post, vroeger wilde er nog wel eens wat waardevols tussen zitten
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_64079487
quote:
Op woensdag 17 december 2008 08:31 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

enthousiasme is prima, maar elke x nadat je hebt getraind een post planten die niets meldt behalve:'jeej getraind vandaag!", of "nee ik heb geen zin" etc etc dat heeft weinig waarde. Niet dat de rest hier altijd hoogstaand post, vroeger wilde er nog wel eens wat waardevols tussen zitten
Dan heb ik 't verkeerd begrepen Maar het is voor mij ook een beetje een stok achter de deur Want ik MOET vandaag maar de zin/motivatie is er heel even niet (druk druk druk) maarr ik moet niet gaan omdat ik zin heb maar omdat ik het heb afgesproken met mezelf
  woensdag 17 december 2008 @ 12:18:10 #117
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_64084188
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:15 schreef P.F het volgende:

[..]

Dan heb ik 't verkeerd begrepen Maar het is voor mij ook een beetje een stok achter de deur Want ik MOET vandaag maar de zin/motivatie is er heel even niet (druk druk druk) maarr ik moet niet gaan omdat ik zin heb maar omdat ik het heb afgesproken met mezelf
Het is hier wel een heumeu topique geworden zeg. Ga gewoon trainen en loop niet te janken.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_64084311
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het is hier wel een heumeu topique geworden zeg. Ga gewoon trainen en loop niet te janken.
Hee ik ben een lief klein meisje met discipline problemen Maar dit is het laatste wat ik er over zeg
  woensdag 17 december 2008 @ 13:09:08 #119
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_64085784
Vanaf April redelijk hard aan het trainen (lees: 3 keer per week) Vanaf anderhalve maand ook goed op het eten aan het letten. (lees: meer kipfillet, chocomelk en magere yoghurt) en ik begin nu toch wel echt heel duidelijk resultaat te zien. Het maakt het nu alleen maar motiverender om die gewichten nog meer omhoog te kachelen... Volgens mij ben ik zelfs ietswat verslaafd!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_64090640
O P.S. kijk wat ik kreeg Ik word per email gemotiveerd blijkt nu

Hola P.F, Super dat je nu al 3x getraind hebt met het ... systeem. Hou dit vol! Regelmaat is de sleutel tot succes! Voor vragen ten aanzien van je programma, apparaten, etc, kun je ons natuurlijk altijd inschakelen. Groet, X
pi_64096320
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vanaf April redelijk hard aan het trainen (lees: 3 keer per week) Vanaf anderhalve maand ook goed op het eten aan het letten. (lees: meer kipfillet, chocomelk en magere yoghurt) en ik begin nu toch wel echt heel duidelijk resultaat te zien. Het maakt het nu alleen maar motiverender om die gewichten nog meer omhoog te kachelen... Volgens mij ben ik zelfs ietswat verslaafd!
Mooi zo, je moet wel redelijk verslaafd zijn om dit vol te houden. Jaar in jaar uit jezelf abeulen voor een paar kilo's valt tegen.
pi_64102779
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:02 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Mooi zo, je moet wel redelijk verslaafd zijn om dit vol te houden. Jaar in jaar uit jezelf abeulen voor een paar kilo's valt tegen.
whu? ik doe het al 3 jaar, met uitzondering op studie- en blessureperiodes
Only when close to death, you really feel alive
pi_64103446
Ik ondertussen alweer 7 jaar. Heb wel een jaar of 3 uitsluitend voor survival runs getraint kwam toen wel in de gym voor wat krachttraining maar dat zet niet echt zoden aan de dijk door al dat extra cardio.
pi_64103985
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:39 schreef zquing het volgende:
Welke oefeningen kan ik doen zonder mn knie te belasten? Lopen met dumbells naar m'n bankje vond mn knie al niet zo leuk vandaag
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 17 december 2008 @ 22:37:54 #125
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_64104080
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Maak van die yoghurt> kwark en laat de chocolademelk vallen.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')