Mooi zo, je moet wel redelijk verslaafd zijn om dit vol te houden. Jaar in jaar uit jezelf abeulen voor een paar kilo's valt tegen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vanaf April redelijk hard aan het trainen (lees: 3 keer per week) Vanaf anderhalve maand ook goed op het eten aan het letten. (lees: meer kipfillet, chocomelk en magere yoghurt) en ik begin nu toch wel echt heel duidelijk resultaat te zien. Het maakt het nu alleen maar motiverender om die gewichten nog meer omhoog te kachelen... Volgens mij ben ik zelfs ietswat verslaafd!
whu? ik doe het al 3 jaar, met uitzondering op studie- en blessureperiodesquote:Op woensdag 17 december 2008 19:02 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Mooi zo, je moet wel redelijk verslaafd zijn om dit vol te houden. Jaar in jaar uit jezelf abeulen voor een paar kilo's valt tegen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:39 schreef zquing het volgende:
Welke oefeningen kan ik doen zonder mn knie te belasten? Lopen met dumbells naar m'n bankje vond mn knie al niet zo leuk vandaag
Maak van die yoghurt> kwark en laat de chocolademelk vallen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vanaf April redelijk hard aan het trainen (lees: 3 keer per week) Vanaf anderhalve maand ook goed op het eten aan het letten. (lees: meer kipfillet, chocomelk en magere yoghurt) en ik begin nu toch wel echt heel duidelijk resultaat te zien. Het maakt het nu alleen maar motiverender om die gewichten nog meer omhoog te kachelen... Volgens mij ben ik zelfs ietswat verslaafd!
Jah kwark moet ik nog weer eens gaan proberen, maar kreeg dat vroeger echt nooit door mijn strot heen. De chocomelk is meer als vervanger van fristi achtig spul. Zag dat er in verhouding veel meer eiwitten inzitten.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maak van die yoghurt> kwark en laat de chocolademelk vallen.
Als je knie dat al niet trekt... wat concludeer je daar zelf uit?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:39 schreef zquing het volgende:
Welke oefeningen kan ik doen zonder mn knie te belasten? Lopen met dumbells naar m'n bankje vond mn knie al niet zo leuk vandaag
als je na het weekend nog steeds geeneens kan lopen naar je bankje met dumbells moet je echt een fysio opzoeken.quote:
ja conditioning is wel prima. Voel me zelf er beter bij als ik 1 x per week n vol uur brute kracht doe, en verder mijn trainingen mix met hiit en meer lifts en oefeningen op snelheid. Gisteren weer lekker clean & press, benchen en hiit gedaan. Vandaag pullups, dips en core, daarna een set van 20 reps squaten, en nog n klein kwartiertje op de crosstrainer om even bij te komen van de squats...quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:18 schreef JeffreyXL het volgende:
Goed bezig mister
Vanaf volgende week ga ik weer eens wat meer conditioning doen. Op dit moment is die echt dramatisch.
Zoist, gewoon knallen. Heb er ook geen spijt van alleen mijn benen den gruwlijk pijn dus trap op trap af doe ik niet veel vandaag.quote:Op maandag 29 december 2008 13:23 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Haha ik laat het geen waarschuwing voor me zijn... Vanmiddag ook weer alles uit de kast halen. Heb ook ff een weekje ofzo niks (lees: heel weinig) gedaan. Wil mezelf even helemaal leeg sporten vandaag!
Weekje rust doet daar meestal wel goed aan inderdaad zo lang je er maar geen gewoon van gaat makenquote:Op maandag 29 december 2008 15:29 schreef ConQuestador het volgende:
Ik doe ook nog een weekje rust, niet zozeer om mijn lichaam rust te geven. Maar vooral om ervoor te zorgen dat ik volgende week weer zin heb er keihard tegenaan te gaan. Het moraal begon de laatste tijd een beetje in te zakken.
Laatste rustperiode was in juli toen ik op vakantie ben geweest....quote:Op maandag 29 december 2008 15:31 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Weekje rust doet daar meestal wel goed aan inderdaad zo lang je er maar geen gewoon van gaat maken
Mensen uitleggen wat je doet is zonde van je tijd. Men begrijpt het pas als ze zelf ook gepassioneerd raken van de sport.quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:52 schreef Rigital het volgende:
Zo hier kerst ook weer overleefd. Dagenlang ongezonde troep moeten eten bij (schoon)familie, om jezelf te "verwennen". Mijn ideeën voor gezond eten vindt men gezeur en mij te fanatiek. Pfff.
Trainen wordt ook niks meer dit jaar; volgend jaar weer. Ben trouwens ook weer met conditionele dingen bezig; conditie was echt bagger.
Of als zo'n dikzak van een collega ( 170 m. 110 kg) zegt. Mwoah jij gaat 3x per week. Ik vind jouw borstkast nog niet echt ver naren voren stekenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:02 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Mensen uitleggen wat je doet is zonde van je tijd. Men begrijpt het pas als ze zelf ook gepassioneerd raken van de sport.
Vind ik ook, daarom drink ik deze week ook lekker biertjes 's avondsquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:05 schreef Fugie het volgende:
zo nu en dan gewoon lekker en 'ongezond' eten is ook wel relaxtnog 51 andere weken om het wel gezond te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |