wtf is datquote:Op woensdag 10 december 2008 13:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vrijdag waren al deze gewichten nog net wat ik kon tillen, gister ging alles veel te gemakkelijk?!
[ afbeelding ]
Eensch! Maar het punt wat mister_popcorn aandraagde kan wel interessant zijn voor een evenwichtig trainingsschema alhoewel het principe zoals ik het beschreef wel blijft staanquote:Op woensdag 10 december 2008 10:15 schreef LedZep het volgende:
Het verlossende antwoord is dat het helemaal niet interessant is om te weten omdat je bicepsomtrek niet spontaan 3cm groeit als je weet dat de standing overhead press de antagonistbeweging is van de pull up en de row die van de bench press.
wordt dat opgenomen als je op zon apparaat zit ?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De dingen die ik heb gedaan????
Je hebt ook structuur nodig. Weet niet hoe je traininsschema eruit ziet en hoe ver gevorderd je bent maar zoek anders eens op google naar rippetoe, 5x5 of HST training. Allemaal fullbody methoden van 3x per week met een zeer goede basis.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:29 schreef zquing het volgende:
Wat zijn eigenlijk de beste oefeningen om te doen?
Meestal als ik ga fitnessen dan doe ik, squats, deadlifts bechpress. Daarna ga ik een beetje kijken welke machines leeg zijn en doe ik waar ik zin in heb. Maar 't lijkt me dat ik beter freeweigt oefeningen kan gaan doen
Dat valt wel mee. Hou je figuur in de gaten en als het in jouw ogen te erg dreigt te worden, stop je met verzwaren. Vriendje is ws. gewoon bang dat je sterker wordt dan hij.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vorige keer was met vriendje, ik kon wel zwaarder maar hij zei steeds van "nee, nee niet doen, je wou toch niet breed worden zei je" Maar volgens mij word ik niet zo snel breed?? Of wel??
Ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[...]
Weer een bakje kwark (maar dan mager)? Kwark kan altijd?
Lijkt me geen onaardig systeem. Nu nog fatsoenlijke oefeningen (Squat, Deadlift, Benchpress etc; zie schema) doen en je bent helemaal goed bezig!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee heb ik zelf ingevuld, ik toets m'n code in als ik binnenkom en dan komt er online te staan dat ik heb getraind. En als ik een week niet ben geweest krijg ik een mailtje dat ik moet komen
Als ik de apparaten van mijn schema in m'n eentje snap en kan vinden ga ik dat schema veranderen, anders is het zo veel in 1 keerquote:Op donderdag 11 december 2008 06:45 schreef Rigital het volgende:
[..]
Lijkt me geen onaardig systeem. Nu nog fatsoenlijke oefeningen (Squat, Deadlift, Benchpress etc; zie schema) doen en je bent helemaal goed bezig!
quote:Op donderdag 11 december 2008 08:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik de apparaten van mijn schema in m'n eentje snap en kan vinden ga ik dat schema veranderen, anders is het zo veel in 1 keerEn er zit een soort squat in?
In veel sportscholen hebben de apparaten een nummer, zodat je ze snel weer kunt vinden...quote:Op donderdag 11 december 2008 08:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik de apparaten van mijn schema in m'n eentje snap en kan vinden ga ik dat schema veranderen, anders is het zo veel in 1 keerEn er zit een soort squat in?
Me2quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vandaag weer geweest!!!!!
Opzich niet verkeerd het enige wat je mist zijn wat extra eiwitten als je magere yogurt eet ipv kwark.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ondanks dat het bovenstaande voor mij hetzelfde als chinees is, ben ik de laatste tijd weer mooi vooruitgang aan het boeken. In laatste 5 weken tijd 4 kilo aangekomen. Is gewoon magere yoghurt ook oke trouwens?
Ik eet na het trainen vaak een pak magere yoghurt met wat melk (jah dat laatste drink ik)
Ai dat is niet zo mooi. Hoe is het gebeurd?quote:Op zondag 14 december 2008 22:59 schreef zquing het volgende:
Hoe graag ik morgen zou willen gaan, moet ik eerst naar de dokter, ik heb 't vermoeden dat ik mn knieband heb verrekt............
dat weet ik niet helemaal, vast iets met alchohol, toen ik gisteren wakker werd kon ik oppeens niet meer staan op mn beenquote:Op zondag 14 december 2008 23:19 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Ai dat is niet zo mooi. Hoe is het gebeurd?
hmm dat is minder. Maar goed hopelijk is het niets ernstigsquote:Op zondag 14 december 2008 23:30 schreef zquing het volgende:
[..]
dat weet ik niet helemaal, vast iets met alchohol, toen ik gisteren wakker werd kon ik oppeens niet meer staan op mn been
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |