Kun je eens het "60 minuten totalworkout" schema dat online komt te staan posten?quote:Op maandag 8 december 2008 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik drink nooit volle melk, er stond toevallig volle melk in de kast. Normaal drink ik altijd magere![]()
Ja ik doe het via start to run!! Dan ga ik zo hardlopen, en de rest van de dingen doen die ik moet doen. Het is natuurlijk wel heel ambitieus om meteen 2 dingen op 1 dag te willen
En via fitlinxxx staat een paal, daar toets ik m'n code op in en kies ik 60 minuten totalworkout en komt het online te staan.
Ehh: deze wijsheid komt ook van Fitlinxxx? Het lijkt me een schema om af te vallen (cutten in BB jargon). Hoe weet je dat je 2000 kCal per dag nodig hebt? Het evenwichtsniveau ligt voor iedereen anders (bij mij is het bv. momenteel zo'n 4000 kCal).quote:Maar qua eiwitten heb je minimaal 0,8 x kg lichaamsgewicht per dag nodig. Dus minimaal 54 gram voor mij maar maximaal 25 energie procenten wat neerkomt op 125 gr eiwitten per dag. (er van uitgaan dat ik 2000 kcal nodig heb per dag) En daar zit je al heel snel aan
bleh, die\s niet te eten. Magere franse kwark van de AH - die's nog wel okequote:Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vruchtenkwark, check!
Maar wss bedoel jij magere naturel kwark
Voortaan even etiketjes leren lezen, dan zal je zien dat in vruchtenkwark zomaar 10 tot 20 gram suiker zit.... NIET goed dus (tenzij je behalve sterker ook vet wilt worden).quote:
volgens mij klopt je uitgangspunt niet. Bji het bepalen van een antagonist moet je eerst kijken naar horizontaal / verticaal, en dan push of pull. Als je die afwisselt pak je ook automatisch de tegenovergestelde spieren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:50 schreef JeffreyXL het volgende:
Je moet kijken naar welke spieren je belast. Bij een pull-up train je primair je latissimus dorsi dus is je pectoralis de antagonist. Dus bank, dumbell, incl of decline bench zou kunnen.
Een clean is een veel complexere fullbody oefening waar je eigenlijk geen antagonist voor aan kunt wijzen.
We habben beide gelijk. Ik bekeek het puur van een anatomisch standpunt. Jij kijkt het vanuit de oefening maar de basis (het anatomische standpunt) blijft hetzelfde. Het is dus nog steeds lats en pecs, bis en tric, quads en hams etc etcquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:11 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
volgens mij klopt je uitgangspunt niet. Bji het bepalen van een antagonist moet je eerst kijken naar horizontaal / verticaal, en dan push of pull. Als je die afwisselt pak je ook automatisch de tegenovergestelde spieren.
Bijv: de bench is een horizontale push, en dient dus "gecomplementeerd" te worden met een row, i.e. een horizontale pull.
we hebben niet beide gelijk denk ik. Ik denk dat ik meer gelijk heb dan jijquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
We habben beide gelijk. Ik bekeek het puur van een anatomisch standpunt. Jij kijkt het vanuit de oefening maar de basis (het anatomische standpunt) blijft hetzelfde. Het is dus nog steeds lats en pecs, bis en tric, quads en hams etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |