Me2quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vandaag weer geweest!!!!!
Opzich niet verkeerd het enige wat je mist zijn wat extra eiwitten als je magere yogurt eet ipv kwark.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ondanks dat het bovenstaande voor mij hetzelfde als chinees is, ben ik de laatste tijd weer mooi vooruitgang aan het boeken. In laatste 5 weken tijd 4 kilo aangekomen. Is gewoon magere yoghurt ook oke trouwens?
Ik eet na het trainen vaak een pak magere yoghurt met wat melk (jah dat laatste drink ik)
Ai dat is niet zo mooi. Hoe is het gebeurd?quote:Op zondag 14 december 2008 22:59 schreef zquing het volgende:
Hoe graag ik morgen zou willen gaan, moet ik eerst naar de dokter, ik heb 't vermoeden dat ik mn knieband heb verrekt............
dat weet ik niet helemaal, vast iets met alchohol, toen ik gisteren wakker werd kon ik oppeens niet meer staan op mn beenquote:Op zondag 14 december 2008 23:19 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Ai dat is niet zo mooi. Hoe is het gebeurd?
hmm dat is minder. Maar goed hopelijk is het niets ernstigsquote:Op zondag 14 december 2008 23:30 schreef zquing het volgende:
[..]
dat weet ik niet helemaal, vast iets met alchohol, toen ik gisteren wakker werd kon ik oppeens niet meer staan op mn been
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |