breekbaar en voorzichtig openmaken krijgen zo een hele andere ladingquote:` Op een basisschool in Oosterhout is
de sintviering afgelast nadat er twee
bommeldingen waren binnengekomen.Zo'n
400 kinderen zaten klaar om de cadeaus
uit te pakken maar moesten de school
uit.Bomverkenners onderzochten alle
pakjes en surprises,maar vonden niets.
Een man van 44 is aangehouden.De school
heeft de Sinterklaasviering verschoven
naar maandag.
Alles gaat over zelfgenoegzaamheid kom ik achter. Alleen als je jezelf kan delen met een partner, dan kan je daar nog over twisten. Liefde en een partner in het leven is dus erg belangrijk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:55 schreef Aoristus het volgende:
Sinterklaas gaat toch alleen maar over paapse zelfgenoegzaamheid
Het is dan ook al wetenschappelijk bewezen. Knuffel vaker en je leeft langer. Al knuffel je een hoer!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:13 schreef Aoristus het volgende:
zeker, het leven wordt een stuk lichter als je wat te neuken hebt
Net voor en na de drukte. Heel verstandig van de sint om te spreiden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:07 schreef Sam_Spade het volgende:
Bij mij komt hij op woensdag en zondag.
Huh wij zijn geen samenzweerders..quote:
Om dan te zien dat ik in 90% van dik 1500 baggertopics heb gepost?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Monidique, wordt het niet weer eens tijd voor een lijst van alle POL cafe topics?
hard he, de waarheid.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om dan te zien dat ik in 90% van dik 1500 baggertopics heb gepost?
http://www.nu.nl/news/187(...)dens_feestdagen.htmlquote:BRUSSEL - De Belgische politie zal tijdens de kerstdagen en met oud op nieuw geen alcoholcontroles houden op de snelwegen. Volgens de vakbond ACOP is er geen geld meer voor.
"Het is aan het eind van het jaar, iedereen zit aan zijn maximaal toegelaten aantal overuren", zegt een woordvoerder van de vakbond zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.
De agenten die op 24, 25 en 31 december werken, hebben geen tijd voor alcoholcontroles. "En extra manschappen kunnen niet betaald worden."
Alcoholcontrole
Een woordvoerder van de Belgische minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael spreekt de vakbond tegen. "Tijdens de eindejaarsperiode zal er minstens elke dag één alcoholcontrole zijn op de autosnelwegen in ons land", zegt hij.
Bij de presentatie van een campagne tegen rijden onder invloed kondigde de Belgische overheid nog aan dat er grootscheeps gecontroleerd zou worden op rijden met een slok op.
Kijk eens aan, de verdwenen slowchat.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja!
Kijk hier maar: Slowchat Politiek - 813
Ja dit gaan we volgend jaar anders doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:30 schreef Sam_Spade het volgende:
Een Sinterklaas zonder gedichten
is als pberends zonder berichten.
quote:Laten we accuraatheid in anti-semitisme betrachten ! Onexactheid in anti-joodsch activisme maakt de beweging belachelijk.
sint deed het op zijn gemak,quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef Fastmatti het volgende:
Vriendje maakt het uit tijdens pakjesavond
Op Stormfront gebruik je de afkorting van de naam hier?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:53 schreef Sam_Spade het volgende:
Stormfront is best vermakelijk:
[..]
Kudos.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef Fastmatti het volgende:
Omdat je hem niet wilde pijpen,quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
sint deed het op zijn gemak,
hij dumpt je als een oud wrak.
of
Hoor de wind waait door de bomen,
ik maak het nu uit, ja die zag je niet aankomen.
Nee, het anagram ''Danny''.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Op Stormfront gebruik je de afkorting van de naam hier?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef Fastmatti het volgende:
Liever een Turk dan een Dufterik.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze ging wel met een Turk dus gewoon links laten liggen.
In KLB?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:20 schreef Yildiz het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon in dat topic reageren?
Jammer genoeg staan TU-studenten zeer laag op de sociale ladder. Tot ze gaan werken....quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:26 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Liever een Turk dan een Dufterik.
In KLBquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:20 schreef Yildiz het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon in dat topic reageren?
Ik geloof dat ik de mond van een overwonnene hier niet mag plaatsen.quote:
Racist, ik?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:41 schreef Sam_Spade het volgende:
En Fastmatti is een racist, maar ook een Klaagbaakhater.
Ja. Vanwaar de walging? Om bepaalde reacties?quote:
Anders kun je nog altijd steun vinden bij een 22-jarig troostmeisje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik noem m'n schoonmoeder in een gedicht een MILF....
Ik ben benieuwd of ik vanavond ongeschonden doorkom...
Rock onnnn!quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Een MILILF.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dank, ik heb haar nog eens goed bekeken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jezus, wat een dikkerd. LEEEEELLLUUUUUKKK!
Vul aan:quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:42 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dank, ik heb haar nog eens goed bekeken.
Silence,quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vul aan:
Roses are red,
violets are blue...
Als ik me ooit ophef kom ik terug als tenderloinquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:45 schreef Sam_Spade het volgende:
Dag sigme, met je sneeuwomspeelde lendenen.
quote:Sam Spade - Wikipedia, the free encyclopedia
Sam Spade is a fictional character who is the protagonist of Dashiell Hammett's novel The Maltese Falcon (1930) and the various films and adaptations based on it, as well as in three lesser known short stories written by Hammett.
Hmm. Volgens mij heb ik je al wel eens gewezen op mijn kennis van slang.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:54 schreef Sam_Spade het volgende:
Oftewel: je neemt plaats achter het raam?
Het is niet bepaald slang, maar gewoon de naam van een biefstuk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij heb ik je al wel eens gewezen op mijn kennis van slang.
Ja dat weet ik. Maar het heeft associaties met 'teder' en 'lendenen' (en met 'tenderfoot' ).quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:07 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Het is niet bepaald slang, maar gewoon de naam van een biefstuk.
Ook.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In % van BBP zou het wat interessanter zijn.
Ik weet niet waarop u doelt, juffrouw.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar het heeft associaties met 'teder' en l'endenen' (en met 'tenderfoot' ).
D'r stond een apostrof verkeerd.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:21 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik weet niet waarop u doelt, juffrouw.
Komt 'ie weer met z'n Talmoed.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:29 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik wilde net op je reageren, stuk jurist.
Gisteren weer teveel gedronken?quote:Op zondag 7 december 2008 13:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ik houd niet van zondagen.
Jammer dat ze op (grappige) turken valtquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ongehoord. Ze ziet er wel appetijtelijk uit. Lekker, 22 en naïef.
je bent je gehele vakantie dat gebouw niet uit geweest?quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 16:36 schreef One_of_the_few het volgende:
99% van de gevallen zijn het dan viswijven.
http://edition.cnn.com/20(...).zimbabwe/index.htmlquote:The prime minister of Kenya Raila Odinga has appealed for soldiers to "dislodge" Zimbabwean President Robert Mugabe as the country's humanitarian crisis worsens. Odinga is the latest member of the international community to call for Mugabe to hand over control of the southern African nation, which is suffering from hyperinflation, a cholera crisis and political unrest. full story
quote:Op zondag 7 december 2008 17:00 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
je bent je gehele vakantie dat gebouw niet uit geweest?
quote:Op zondag 7 december 2008 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Elke reeks plaats ik gewoon 1 willekeurige foto van een willekeurige plek in Marokko.
taalkundig een beetje krom, oke, maar wat klopt er niet?quote:
Nu wil ik het weten ook.quote:Op zondag 7 december 2008 17:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
laat maar. ben beetje brak en zag iets heel anders in de foto
ik wil ook wel eens wat.quote:
Ach, Afrika moet gewoon worden opgegeven. Rhodesie was het rijkste land van Afrika, maar toch hebben ze het niet gered. De volgende kandidaat is Zuid-Afrika. Weinig medelijden met dat dievencontinent.quote:Op zondag 7 december 2008 17:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/20(...).zimbabwe/index.html
Ik ben niet zo voor militair ingrijpen. Het klinkt allemaal wel leuk, maar uiteindelijk zit je in een land waar mensen belangen hebben, mensen geen macht en wapens willen afstaan. Ik was tegen een militaire optie, afwachten, maar het lijkt mij dat het afwachten lang genoeg heeft geduurd. Komt dit vanuit Zimbabwe zelf, des te beter. Ik hoop het, maar het zou inderdaad mooi zijn als de Afrikaanse leiders hun mond eens opentrokken.
voor WO2 was elk land zo ongeveer van wat men tegenwoordig het Westen noemt. Die zijn weggegaan en nu zitten ze in de shit. Ik zeg niet dat het alleen de schuld is van het westen en dat men sorry moet zeggen ofzo. Maar ik vind dit wel heel eenzijdig.quote:Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ach, Afrika moet gewoon worden opgegeven. Rhodesie was het rijkste land van Afrika, maar toch hebben ze het niet gered. De volgende kandidaat is Zuid-Afrika. Weinig medelijden met dat dievencontinent.
quote:Huisdieren steeds vaker als kind beschouwd
Uitgegeven: 7 december 2008 15:06
Laatst gewijzigd: 7 december 2008 15:15
AMSTERDAM - Huisdieren worden steeds meer gezien als volwaardig onderdeel van de familie.
NU.nl/Els Bax
Vier op de vijf Nederlanders denken dat honden over tien jaar als kind worden beschouwd. Zeven op de tien hebben hetzelfde idee bij katten, meldt onderzoeksbureau TNS Nipo.
Whatever,quote:Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ach, Afrika moet gewoon worden opgegeven. Rhodesie was het rijkste land van Afrika, maar toch hebben ze het niet gered. De volgende kandidaat is Zuid-Afrika. Weinig medelijden met dat dievencontinent.
Welzegdquote:
Dachten er maar meer mensen zo over, dan waren er niet zoveel van die akelige schreeuwende kinderenquote:
Ongelovelijk he. Wij hebben hier thuis ook zo'n beest rondhuppelen, maar ik zie het toch echt niet als een volwaardig huisdier. Lijdt het beest dan laten we hem gewoon inslapen, maar om nu allerlei medische hoogstandjes te laten verrichten...quote:
Spreken uit naam van meerderen, de eerste stap naar een populistische dictatuur.quote:Op zondag 7 december 2008 19:06 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Na dertig jaar zieligheidcampagne is iedereen het gewoon zat. Verloren continent.
Het is anders wel vrij problematisch als uitkeringstrekkers zo'n grote groep worden dat ze daadwerkelijk politieke invloed kunnen uitoefenen. Dat is in NL het geval, oplosbaar met censuskiesrecht waar ik een groot voorstander van ben.quote:Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef Yildiz het volgende:
Mensen die geloven dat allochtonen 'door links' binnengehaald worden om zo stemmen 'voor links' te krijgen.
quote:Op zondag 7 december 2008 19:42 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is anders wel vrij problematisch als uitkeringstrekkers zo'n grote groep worden dat ze daadwerkelijk politieke invloed kunnen uitoefenen. Dat is in NL het geval, oplosbaar met censuskiesrecht waar ik een groot voorstander van ben.
Wat mij betreft moeten we juist met Afrika concurreren.quote:Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het uitvoeren van het bestuur is toch al door de elite kan het kiezen daar ook wel toe beperkt wordenquote:Op zondag 7 december 2008 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
Precies, democratie voor de elite.
quote:The Wave (1981) (TV) - Plot summary
To explain to his students the atmosphere in the 1930's Nazi-Germany, history teacher Burt Ross initiates a daring experiment. He declares himself leader of a new movement, called 'The Wave'. Inspired, he proclaims ideas about Power, Discipline and Superiority. His students are strikingly willing to follow him. Soon the entire school is under the spell of 'The Wave'. Anyone who refuses to be a part of the Movement, faces threats or worse. Ross himself gets carried away by his own experiment. Or has it turned into something more than an experiment? A climax is unavoidable, resulting in a hard lesson for both Ross and his students...
Met de bedoeling terug te gaan...tot iemand met het briljante idee van gezinshereniging kwam.quote:Op zondag 7 december 2008 19:58 schreef Yildiz het volgende:
[..].
Die 'uitkeringstrekkers' zijn anders door werkgeverspartijen binnengehaald, slechts enkele jaren geleden. Waarom wordt dat toch elke keer vergeten?
Je bent niet de enigequote:Op zondag 7 december 2008 20:27 schreef Wheelgunner het volgende:
Die moesten wij vroeger kijken bij levensbeschouwing
Die 'iemand' waren diezelfde werkgeverspartijen (die tegenwoordig zichzelf rechts noemen, VVD, die partijen).quote:Op zondag 7 december 2008 20:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Met de bedoeling terug te gaan...tot iemand met het briljante idee van gezinshereniging kwam.
Overigens bedoelde ik daadwerkelijk uitkeringstrekkers.
Ook leuk.quote:Op maandag 8 december 2008 09:07 schreef Mutant01 het volgende:
Nog twee weken en dan... uhm... geen vakantie!
Arbeider.quote:Op maandag 8 december 2008 09:07 schreef Mutant01 het volgende:
Nog twee weken en dan... uhm... geen vakantie!
quote:Humor begrijp je of niet.
Met mijn nordic walking stokken loop ik op Carnavals maandag voorbij de supermarkt.
Een man gekleed in een trainingspak vergezeld met twee lege bierkratten en twee huppelende kinderen zegt tegen hen.
Die vent is zijn ski’s vergeten.
Omdat ik dit soort reacties vaak hoor heb ik mijn tegen antwoord klaar.
Nee meneer zeg ik, die ga ik nu net thuis ophalen.
De man reageert verbolgen op mijn reactie, als dit humor is kun je beter je smoel houden.
Doe ik ook, immers jij bent twee koppen groter dan ik en in omvang het drievoudige.
Wel denk ik, Goliath, jij mag wel groot zijn, maar ik als kleine David heb twee prikstokken in mijn hand waarmee ik je edele delen feilloos raak.
Doe ik niet, want hij loopt al scheldend door, zijn kinderen springen onbevangen achter hem aan.
Maar goed ook.
Past prima in de gereformeerde traditie. Kennis van me doet sollicitaties voor de politie in een regio met van die gereformeerde dorpjes. De psychologische dossiers geven vaak toch een iets ander beeld dan het pais en vree idee dat die dorpjes zelf uitdragen.quote:Op maandag 8 december 2008 10:24 schreef One_of_the_few het volgende:
Die Arie Slob moesten ze ook eens verbieden.
paddoverbod mag, wietkweken is tegen regeerakkoord. Wat een hypocriet is het ook. Met zijn vrome gezicht.
Zolang het maar gezellig en keurig lijkt.quote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Past prima in de gereformeerde traditie. Kennis van me doet sollicitaties voor de politie in een regio met van die gereformeerde dorpjes. De psychologische dossiers geven vaak toch een iets ander beeld dan het pais en vree idee dat die dorpjes dan ze zelf uitdragen.
het is toch van de zotte dar er zogenaamd 'geen politieke ruimte' is voor een wietkweek. Paddoverbod is zo onzinnig als het kan en bijna niemand wil het. Dat drukken we door. Iets wat veel mensen wel willen kan ineens niet. Zo Slob gijzelt en terroriseert heel nederland met zijn gelul.quote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Past prima in de gereformeerde traditie. Kennis van me doet sollicitaties voor de politie in een regio met van die gereformeerde dorpjes. De psychologische dossiers geven vaak toch een iets ander beeld dan het pais en vree idee dat die dorpjes dan ze zelf uitdragen.
quote:Op maandag 8 december 2008 10:43 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
het is toch van de zotte dar er zogenaamd 'geen politieke ruimte' is voor een wietkweek. Paddoverbod is zo onzinnig als het kan en bijna niemand wil het. Dat drukken we door. Iets wat veel mensen wel willen kan ineens niet. Zo Slob gijzelt en terroriseert heel nederland met zijn gelul.
Mijn stem gaat de volgende keer naar de partij die het felst tegen dit soort onzin is.
quote:Vragen van het lid Van der Ham (D66) aan de ministers van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en
van Justitie over het feit dat de meerderheid van de rechters softdrugs uit het strafrecht wil halen.
(Ingezonden 8 oktober 2008)
1
Wat is uw reactie op het bericht dat de meerderheid van de rechters softdrugs uit het strafrecht wil halen?
2
Deelt u de mening dat dit een signaal is dat het huidige beleid geen breed draagvlak heeft?
3
Hoort u deze signalen vaker uit de rechterlijke macht?
Antwoord van minister Hirsch Ballin (Justitie), mede namens de minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. (Ontvangen 18 november 2008)
1
Ik heb kennis genomen van het bericht.
2
Nee, ik verwijs u naar het antwoord op de vragen van het lid De Roon, ingezonden 7 oktober 2008
(2080902110). Overigens hecht ik eraan te benadrukken, dat het draagvlak voor het drugsbeleid niet
gevonden behoeft te worden in de persoonlijke opinie van de leden van de rechterlijke macht.
3
Zie het antwoord op vraag 2.
straks gaan ze ook nog kinderen weghalen bij ouders omdat een kind een 'te hoog' risico heeft om in contact te komen met verderfelijke genotsmiddelen. Om problemen voor later worden ze uit huis geplaatst. Daar gaat het heen lijkt het wel.quote:
Wat me vooral stoort is het feit dat Hirsch Ballin dit afdoet als 'de mening van individuele rechters is niet relevant', terwijl de laatste tijd niet alleen rechters, maar ook politiecommisarissen, burgemeesters, etcetera hebben aangegeven dat de huidige situatie niet werkbaar is.quote:Op maandag 8 december 2008 12:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
straks gaan ze ook nog kinderen weghalen bij ouders omdat een kind een 'te hoog' risico heeft om in contact te komen met verderfelijke genotsmiddelen. Om problemen voor later worden ze uit huis geplaatst. Daar gaat het heen lijkt het wel.
Moge hierna een kabinet komen wat nog 10x liberaler is dan paars.
Dialect.quote:Op maandag 8 december 2008 13:01 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/teveel.php
quote:
ben jij ook (bijna) heel januari vrijquote:
Nee hoor, ik ben van 2 t/m 9 januari een weekje weg en daarna ga ik weer aan de slag. Het bedrijf waar ik werk gaat eigenlijk dit jaar van 15 december t/m nieuwjaarsdag dicht, omdat mijn collega's nog zoveel vrije dagen hebben en het nu wel een geschikt moment is om die op te maken. Zelf heb ik wat minder vrije dagen dus ik werk volgende week ook nog, hoogstwaarschijnlijk gewoon thuis.quote:Op maandag 8 december 2008 16:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ben jij ook (bijna) heel januari vrij
Hoe is het met je blanke klewang?quote:Op maandag 8 december 2008 18:25 schreef Sam_Spade het volgende:
Hallo.
Moi.quote:Op maandag 8 december 2008 18:25 schreef Sam_Spade het volgende:
Hallo.
Ik heb 2 weken vrijgenomen. Heerlijk. Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op maandag 8 december 2008 17:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben van 2 t/m 9 januari een weekje weg en daarna ga ik weer aan de slag. Het bedrijf waar ik werk gaat eigenlijk dit jaar van 15 december t/m nieuwjaarsdag dicht, omdat mijn collega's nog zoveel vrije dagen hebben en het nu wel een geschikt moment is om die op te maken. Zelf heb ik wat minder vrije dagen dus ik werk volgende week ook nog, hoogstwaarschijnlijk gewoon thuis.
Hoezo idioot verbodquote:Op maandag 8 december 2008 16:05 schreef One_of_the_few het volgende:
er kan goddomme ook geen dag voorbij zonder dat er een idioot verbod wordt voorgesteld.
Refo's willen verbod homokerstmarkt
Ben je ook zoiemand die weer terug wil naar dat leuke zonnige eilandje als je weer hier in het kikkerlandje bent?quote:Op maandag 8 december 2008 19:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken vrijgenomen. Heerlijk. Ik kijk er nu al naar uit.
http://www.elsevier.nl/we(...)ennen-schuld-911.htmquote:Vijf van terrorisme verdachte moslims die gevangen zitten in terroristenkamp 'Guantánamo Bay' zeggen volledig schuldig te zijn aan de terreuraanslagen van 11 september 2001 op de Twin Towers in New York.
En terecht.quote:Op maandag 8 december 2008 20:02 schreef Fastmatti het volgende:
Ben de verjaardag van mijn vriendin vergeten.
Zal wel ergens in de Jordaan zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 19:34 schreef sigme het volgende:
Grond voor bestaansrecht?
De bekentenis is volledig normaal tot stand gekomen. Iedereen die:quote:Op maandag 8 december 2008 19:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)ennen-schuld-911.htm. Een overwinning in de strijd tegen terreur! Leve de vrije westerse wereld!
Eens. Hoewel ik wel voordelen zie, er komen ongetwijfeld potenrammers op afquote:Op maandag 8 december 2008 19:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hoezo idioot verbodHet is van de zotte dat zo'n achterlijk idee serieus grond voor bestaansrecht krijgt.
Terroristen zijn nu ook niet bepaald zachtzinnig.quote:Op maandag 8 december 2008 20:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
De bekentenis is volledig normaal tot stand gekomen. Iedereen die:
- zo ongeveer verdrinkt
- urenlang het geluid van krijsende baby's aan moet horen
- maar dusdanig gemarteld wordt zodat hij er wel van kan herstellen
- urenlang Slayer moet aanhoren
- uit zijn slaap gehouden wordt
- etc.
Zal altijd een volledig betrouwbare bekentenis afleggen. Volgens Gitmo. Gelukkig zet zelfs Elsevier 'bekennen' tussen aanhalingstekens.
Volgens mij is dat al lang zo'n beetje het leven van M (die blijkbaar libertariër is geworden) of elke andere metalfan. Protest tegen Gitmo kan een uiting zijn van misantropie.quote:Op maandag 8 december 2008 20:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
De bekentenis is volledig normaal tot stand gekomen. Iedereen die:
- zo ongeveer verdrinkt
- urenlang het geluid van krijsende baby's aan moet horen
- maar dusdanig gemarteld wordt zodat hij er wel van kan herstellen
- urenlang Slayer moet aanhoren
- uit zijn slaap gehouden wordt
- etc.
Zal altijd een volledig betrouwbare bekentenis afleggen. Volgens Gitmo. Gelukkig zet zelfs Elsevier 'bekennen' tussen aanhalingstekens.
<<<< hier vandaan.quote:De coalitiepartijen PvdA, CDA en ChristenUnie vinden dat er een fonds moet komen om studenten uit derdewereldlanden in Nederland te laten studeren. Waar dat geld vandaan moet komen zeggen ze er niet bij.
Er is een substantieel verschil tussen verdachten en de term terroristen. Een persoon verdacht van terrorisme maakt hem nog geen terrorist, waardoor er absoluut geen enkele basis is om een verdachte dusdanig te behandelen alsof hij een terrorist is.quote:Op maandag 8 december 2008 20:07 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Terroristen zijn nu ook niet bepaald zachtzinnig.
Ik keur martelen van burgers absoluut niet goedquote:Op maandag 8 december 2008 20:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Er is een substantieel verschil tussen verdachten en de term terroristen. Een persoon verdacht van terrorisme maakt hem nog geen terrorist, waardoor er absoluut geen enkele basis is om een verdachte dusdanig te behandelen alsof hij een terrorist is.
Anders kun je net zo goed het hele rechtssysteem opheffen. Ik krijg soms het idee dat enkele Westerse mensen dat willen. Acties om de rechtsstaat omver te werpen vallen ironisch genoeg ook onder de term 'terrorisme'. Zodoende zijn mensen die het martelen van terroristen goedkeuren, bevelen of uitvoeren -en daarmee de rechtsstaat afkeuren-.... precies.
Dat is maar goed ook. Slaaponthouding of 'waterboarding', populaire praktijken op Gitmo, vallen m.i. ook onder marteling. En niet alleen het uittrekken van nagels zoals je dat in Hollywood-films ziet.quote:Op maandag 8 december 2008 20:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik keur martelen van burgers absoluut niet goed
Nu is het nog een kwestie van martelen omvormen dat geen geld geven aan burgers martelen is.quote:Op maandag 8 december 2008 20:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik keur martelen van burgers absoluut niet goed
Dit kan ik hebben, maar dit:quote:Op maandag 8 december 2008 20:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al lang zo'n beetje het leven van M of elke andere metalfan. Protest tegen Gitmo kan een uiting zijn van misantropie.
quote:(die blijkbaar libertariër is geworden)
Is dat een soort?quote:Op maandag 8 december 2008 19:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben je ook zoiemand die weer terug wil naar dat leuke zonnige eilandje als je weer hier in het kikkerlandje bent?
Absoluut niet.quote:Op maandag 8 december 2008 20:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel kan genieten van mijn vakanties. Is daar iets op tegen?
SM liefhebber?quote:Op maandag 8 december 2008 20:06 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Eens. Hoewel ik wel voordelen zie, er komen ongetwijfeld potenrammers op af
M'n laatste vakantiedagen heb ik in juli gehad.quote:
Kan niet, die optie zit niet in Civ 4.quote:Op maandag 8 december 2008 20:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al lang zo'n beetje het leven van M (die blijkbaar libertariër is geworden) of elke andere metalfan. Protest tegen Gitmo kan een uiting zijn van misantropie.
Schuld van de moslims, ik zag ze vanochtend weer rondjes om het zwarte blok lopenquote:Op maandag 8 december 2008 20:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zal wel ergens in de Jordaan zijn.
Achter de homo's aan!quote:Op maandag 8 december 2008 21:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Schuld van de moslims, ik zag ze vanochtend weer rondjes om het zwarte blok lopen
quote:'Chinese stad zette klagers in gesticht'
PEKING - Een Chinese stad heeft jarenlang mensen die een klacht hadden over het stadsbestuur laten opsluiten in een psychiatrische inrichting. Pas toen zij hun klacht introkken, werden zij weer vrijgelaten. Dat meldden Chinese staatsmedia maandag.
De slachtoffers hadden allen geprobeerd om hun klachten over de stad Xintai, aan de oostkust van China, aan te kaarten bij hogere overheden. Onderweg naar die besturen zouden zij zijn opgepakt en in een kliniek zijn opgesloten.
Onder dwang kregen zij sterke medicijnen toegediend, verklaarde een aantal slachtoffers in de krant Beijing News. Een man die betrokken was bij een geschil over grondbezit zou al meer dan twee jaar vastzitten.
Volgens mensenrechtenorganisaties komt het in gemeentes op het Chinese platteland vaak voor dat critici onder het mom van een geestelijke ziekte worden opgesloten. De lokale bestuurders zouden in de klagers een bedreiging voor hun macht en status zien.
is de deur nu al open?quote:Op maandag 8 december 2008 19:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hoezo idioot verbodHet is van de zotte dat zo'n achterlijk idee serieus grond voor bestaansrecht krijgt.
dat bestaat toch al.quote:
de duivel ligt op de loerquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 21:23 schreef Aoristus het volgende:
waarschijnlijk is 't overbodig om te melden, maar ik ben vandaag net zo oud als Jezus geworden
ik jat even de sig van autodidactquote:Op maandag 8 december 2008 21:23 schreef Aoristus het volgende:
waarschijnlijk is 't overbodig om te melden, maar ik ben vandaag net zo oud als Jezus geworden
ik krijg hoofdpijn van jequote:
2 geloven op 1 kussen, daer slaapt den duyvel tussenquote:Op maandag 8 december 2008 21:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik jat even de sig van autodidact
"Toen Jezus kwam, iedereen vond hem tof je weet toch. Dus iedereen gaf hem liefde bij zijn binnenkomst. Maar voordat die man weg ging, gingen mensen hem haten en slecht over hem praten."
had ze al wel weer contact met je opgenomen?quote:Op maandag 8 december 2008 20:02 schreef Fastmatti het volgende:
Ben de verjaardag van mijn vriendin vergeten.
Zal ik dan de runnning gag van de vrouw vannacht nog even doen?quote:
Me too, ik had een rendez-vous met een van de idfameisjes hehehequote:Op maandag 8 december 2008 21:34 schreef One_of_the_few het volgende:
Net weer heerlijk me laten omringen door meisjes en vallende ballen. Helaas ging niemand de kroeg in.
Morgen weer, maar de vorige keer waren de leukste meisjes er niet op dinsdag. Morgen krijgen ze weer een kans.
pas maar op. voor je het weet zie je jezelf volgend jaar terug in een docu.quote:Op maandag 8 december 2008 21:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Me too, ik had een rendez-vous met een van de idfameisjes hehehe
Ze zei dat het niet zo erg was want ik had het erg druk vorige weekquote:Op maandag 8 december 2008 21:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
had ze al wel weer contact met je opgenomen?
Is het nu ex vriendin?
quote:Op maandag 8 december 2008 21:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze zei dat het niet zo erg was want ik had het erg druk vorige weekBlijvertje hoor
Je moeder.quote:
ze is anders handig bruikbaar om een rol te spelen in loverboy 2.0 Met casten kan je nooit vroeg genoeg beginnen.quote:
Deze is voor eigen gebruikquote:Op maandag 8 december 2008 22:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ze is anders handig bruikbaar om een rol te spelen in loverboy 2.0 Met casten kan je nooit vroeg genoeg beginnen.
Het vergoelijken van het vergeten van haar verjaardag doet ze al uit zich zelf. Dan ben je al een eind op weg.
Van harte!quote:Op maandag 8 december 2008 21:23 schreef Aoristus het volgende:
Ja, dank je wel. Zuipen voor de vrede is vooralsnog de beste oplossingquote:
Proost!quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, dank je wel. Zuipen voor de vrede is vooralsnog de beste oplossing
Приветственные восклицанияquote:
Hoe is het met Kor fuist?quote:
Dat lijkt op de error die mijn pc bij het opstarten geeft.quote:
tal?quote:
Dat betekent hoop voor een sterke sovjetuniequote:Op maandag 8 december 2008 23:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat lijkt op de error die mijn pc bij het opstarten geeft.
Waar zie je ons voor aan, een stel alcoholisten?quote:Op maandag 8 december 2008 23:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat betekent hoop voor een sterke sovjetunie![]()
Er staat natuurlijk gewoon 'Nastrovje', dat kent iedereen als het goed is.
.. alsof het een kansspel isquote:Op maandag 8 december 2008 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar zie je ons voor aan, een stel alcoholisten?
je idfa chick ging hiervoor door de knieën?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:12 schreef Aoristus het volgende:
"Helaas, helaas", zei Winnetoe, "het zaad is al naar binnen toe".
Homoseksuele verjaardags-bukake?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:12 schreef Aoristus het volgende:
"Helaas, helaas", zei Winnetoe, "het zaad is al naar binnen toe".
Nah, daar ben ik niet voor. Het moet eens ophouden met die huichelarij van de homopolitiek. Dat stoort me het meest. Ik wil argumenten, geen gevoelsargumentenquote:
Die kreeg je nog terug.quote:Op maandag 8 december 2008 20:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit kan ik hebben, maar dit:
[..]!
Alstublieft.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als het niet alleen voor stamgasten is, ja graag.![]()
quote:'De Kuip kampt met instortingsgevaar'
ROTTERDAM - Tijdens popconcerten in de Rotterdamse Kuip blijkt het geluidsniveau op bepaalde momenten flink te worden teruggedraaid om te voorkomen dat het Feyenoordstadion beschadigd raakt of zelfs (deels) instort. Ook moet paniek onder eventueel vluchtende bezoekers worden voorkomen.
Volgens De Telegraaf dreigt het Feyenoord-stadion de Kuip deels in te storten als toeschouwers te veel hossen.
Bij popconcerten zou de volumeknop zelfs regelmatig lager worden gedraaid om te voorkomen dat het stadion wordt beschadigd.
Dromen zijn bedrog
Het terugbrengen van het geluidsniveau blijkt zelfs te gebeuren onder verantwoordelijkheid van onderzoeksbureau TNO. Tijdens een optreden van Marco Borsato is bijvoorbeeld destijds tijdens 'Dromen zijn bedrog' het geluid teruggebracht van 100 tot 24 decibel.
Paul Waarts, die zich bij TNO bezig houdt met trillingsonderzoek, geeft aan dat het alarm vooral afgaat bij hits van eigen bodem. "Tijdens het hoogtepunt in 'Dromen zijn bedrog' zingt en springt iedereen mee. Gelukkig is het niet erg als het geluid wegvalt hoor, mensen denken algauw dat het erbij hoort."
Zwieberen
In de meest recente uitgave van het TNO-magazine schijft het bureau dat er wordt ingegrepen als de tribune gaat 'zwieberen'. Concerttechnici worden dan verzocht de drummer van de band niet in beeld te brengen op de megabeeldschermen. "Dat zou het ritmisch meedeinen alleen maar bevorderen, met alle risico's van dien."
Een TNO-deskundige zegt ook: "Later lees je soms in recensies dat er 'problemen met het geluid' waren. Maar dat waren wij dan."
ik zit dan ook lekker binnenquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:51 schreef Monolith het volgende:
Wat een pleuriskou op de vroege ochtend.
Ik zit ook niet met een laptop buiten hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:15 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik zit dan ook lekker binnen
Ik zie het probleem van dat instortingsgevaar niet zo, zeker niet wanneer aldaar hits van eigen bodem te horen zijn.quote:
Thuiswerken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gvd, er loopt hier een koe rond van minimaal 100kilo met een stem waarmee je glazen kan laten barsten. Daarbij loopt ze bijna altijd rond in een cowboypak (nee ik maak echt geen grap), en is ze ook nog een beetje doof. Waar zij zit, zijn alle deuren in een omtrek van 100m dicht.
Heb je een mooi plekje ver weg gevonden, komt die dinosaurus elke 15 minuten langslopen om koffie te halen, zij en haar kudde lichtgevende nerds. Kakel de kakel... 9 vd 10 keer gaat het over SQL problemen of over het line-dansen.
Wat een marteling.
Ik zie het als een oplossing. Jammer genoeg is het maar 1 keer mogelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie het probleem van dat instortingsgevaar niet zo, zeker niet wanneer aldaar hits van eigen bodem te horen zijn.
Het is helemaal erg als ze om de 3 deuren een praatje aanknoopt. Kromme tenen en hoofdpijn.quote:
Kut voor je, ik zit hier met twee leuke vrouwelijke stagiaires van 21 respectievelijk 25 jaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gvd, er loopt hier een koe rond van minimaal 100kilo met een stem waarmee je glazen kan laten barsten. Daarbij loopt ze bijna altijd rond in een cowboypak (nee ik maak echt geen grap), en is ze ook nog een beetje doof. Waar zij zit, zijn alle deuren in een omtrek van 100m dicht.
Heb je een mooi plekje ver weg gevonden, komt die dinosaurus elke 15 minuten langslopen om koffie te halen, zij en haar kudde lichtgevende nerds. Kakel de kakel... 9 vd 10 keer gaat het over SQL problemen of over het line-dansen.
Wat een marteling.
Hebben ze wel interesse in je getoond of blijven ze je aankijken alsof je van mars komt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kut voor je, ik zit hier met twee leuke vrouwelijke stagiaires van 21 respectievelijk 25 jaar.
Ja hoor, kan er prima mee overweg.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hebben ze wel interesse in je getoond of blijven ze je aankijken alsof je van mars komt?
Ach ja, de belastingbetaler betaalt nog wel meer voor de "gedichten" van Nico Dijkshoorn gok ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Overigens ik ga nu mijn 4e wachtdag in. Nadat de klant zijn belofte om maandag echt de planning en testscripts af te ronden weer niet is nagekomen, zit ik ondertussen echt duimen te draaien. Ik heb de belastingbetaler iig 2400euro gekost. Daarvoor heeft de belastingbetaler sinterklaasgedichten gekregen en wat voortgangsverslagen en handleidingen..
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:47 schreef Monidique het volgende:
Zo vroeg alweer aan 't fokken? Hebben jullie niet iets beters te doen?
quote:Overigens ik ga nu mijn 4e wachtdag in.
Je kunt zeggen dat ze die vinger uit haar kut moet halen. Waarschijnlijk kan iedereen er wel om lachen, en is zij voorlopg stil.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een marteling.
Zij is een beetje het vleesgeworden Kiki verhaal.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je kunt zeggen dat ze die vinger uit haar kut moet halen.
Het dagelijks portie Teeven van vandaag:quote:Op maandag 8 december 2008 16:05 schreef One_of_the_few het volgende:
er kan goddomme ook geen dag voorbij zonder dat er een idioot verbod wordt voorgesteld.
Refo's willen verbod homokerstmarkt
Men zal ook eens nadenken over de gevolgen voordat het iets verbied. Blijkt maar weer dat de zogenaamde rationele argumenten onjuist zijn er puur vanuit de onderbuik wat wordt geroepen.quote:De Vereniging Nederlandse Gemeenten (VNG) verwacht, en het CDA vreest, dat het wetsvoorstel van het kabinet over de koopzondagen zal leiden tot tal van juridische procedures. Dat bleek donderdag tijdens een hoorzitting van de Tweede Kamer
Gemeenten kunnen bepalen dat er per jaar maximaal twaalf koopzondagen zijn, maar in „toeristische” plaatsen mogen de deuren elke zondag open. Van dat laatste wordt volgens het kabinet volop oneigenlijk gebruik gemaakt door de gemeenten. Onder druk van regeringspartner ChristenUnie kwam het kabinet met een wetsvoorstel om dat tegen te gaan. Inwoners en winkeliers kunnen volgens dat voorstel in beroep gaan tegen het besluit van de gemeente.
De VNG kwam donderdag met een alternatief voorstel. Daarin wordt het woord toerisme helemaal geschrapt. De discussie gaat in de praktijk niet over toerisme, maar wel over uiteenlopende wensen van consumenten, winkeliers, vakbonden, kerken en maatschappelijke groeperingen, redeneert de VNG. De vereniging stelt voor om de gemeenten de vrijheid te geven om niet te gaan tot twaalf, maar tot twintig koopzondagen per jaar.
Niet zeuren. Dat is wat wij met z'n allen zo willen. Samen leven, samen verbieden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:43 schreef One_of_the_few het volgende:
De, 'ik controleer de samenleving en richt hem 100% goed in mentaliteit wordt wel heel fundamentalistisch.
Trouwquote:Lokpieten grijpen lastige kinderen in de kraag
(Novum) - Lokpieten hebben vrijdag in de Utrechtse wijk Zuilen drie kinderen van 10 en 11 jaar opgepakt omdat ze de geschminkte agenten bekogelden met pepernoten. Ook werd een 15-jarige jongen opgepakt vanwege het bedreigen van de zwarte pieten, meldt de politie.
De jonge kinderen gooiden zojuist gestrooide pepernoten terug naar de verklede agenten. De politie besloot twee lokpieten in te zetten nadat 'echte' zwarte pieten hadden geklaagd dat ze door de jeugd werden belaagd met het strooigoed. De jongens van 10 en 11 jaar die zijn opgepakt zijn doorgestuurd naar Bureau Halt, dat ze een alternatieve straf oplegt.
De 15-jarige jongen schold de lokpieten eerst uit maar werd opgepakt toen hij vanuit een auto waarin hij was gestapt ook nog schietbewegingen met zijn hand maakte. De agenten merkten dat aan als bedreiging en pakten hem op. Het bleek te gaan om een jongen die in de zogenoemde top 40 van Zuilense overlastjongeren valt. Afgesproken is dat die jongeren uit de Utrechtse wijk volgens het snelrecht worden berecht.
Daar wil ik best een freelance adviesrapportje voor schrijven. Ik zie overigens meer in een hardwarematige oplossingen. Van die dingen die controleren wat de kinderen aan het doen zijn. Ouders zou ik ze noemen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:05 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik moest, als software ontwikkelaar, binnenkort maar 'ns een reisje naar Brussel boeken:
"BRUSSEL - De EU trekt de komende vier jaar 55 miljoen euro uit om internetten veiliger te maken voor kinderen. Het geld wordt gebruikt voor het ontwikkelen van software om kinderlokken en online pesten tegen te gaan en om het publiek bewust te maken van de risico's. De EU-lidstaten zijn het daarover dinsdag eens geworden. "
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |