breekbaar en voorzichtig openmaken krijgen zo een hele andere ladingquote:` Op een basisschool in Oosterhout is
de sintviering afgelast nadat er twee
bommeldingen waren binnengekomen.Zo'n
400 kinderen zaten klaar om de cadeaus
uit te pakken maar moesten de school
uit.Bomverkenners onderzochten alle
pakjes en surprises,maar vonden niets.
Een man van 44 is aangehouden.De school
heeft de Sinterklaasviering verschoven
naar maandag.
Alles gaat over zelfgenoegzaamheid kom ik achter. Alleen als je jezelf kan delen met een partner, dan kan je daar nog over twisten. Liefde en een partner in het leven is dus erg belangrijk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:55 schreef Aoristus het volgende:
Sinterklaas gaat toch alleen maar over paapse zelfgenoegzaamheid
Het is dan ook al wetenschappelijk bewezen. Knuffel vaker en je leeft langer. Al knuffel je een hoer!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:13 schreef Aoristus het volgende:
zeker, het leven wordt een stuk lichter als je wat te neuken hebt
Net voor en na de drukte. Heel verstandig van de sint om te spreiden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:07 schreef Sam_Spade het volgende:
Bij mij komt hij op woensdag en zondag.
Huh wij zijn geen samenzweerders..quote:
Om dan te zien dat ik in 90% van dik 1500 baggertopics heb gepost?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Monidique, wordt het niet weer eens tijd voor een lijst van alle POL cafe topics?
hard he, de waarheid.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om dan te zien dat ik in 90% van dik 1500 baggertopics heb gepost?
http://www.nu.nl/news/187(...)dens_feestdagen.htmlquote:BRUSSEL - De Belgische politie zal tijdens de kerstdagen en met oud op nieuw geen alcoholcontroles houden op de snelwegen. Volgens de vakbond ACOP is er geen geld meer voor.
"Het is aan het eind van het jaar, iedereen zit aan zijn maximaal toegelaten aantal overuren", zegt een woordvoerder van de vakbond zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.
De agenten die op 24, 25 en 31 december werken, hebben geen tijd voor alcoholcontroles. "En extra manschappen kunnen niet betaald worden."
Alcoholcontrole
Een woordvoerder van de Belgische minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael spreekt de vakbond tegen. "Tijdens de eindejaarsperiode zal er minstens elke dag één alcoholcontrole zijn op de autosnelwegen in ons land", zegt hij.
Bij de presentatie van een campagne tegen rijden onder invloed kondigde de Belgische overheid nog aan dat er grootscheeps gecontroleerd zou worden op rijden met een slok op.
Kijk eens aan, de verdwenen slowchat.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja!
Kijk hier maar: Slowchat Politiek - 813
Ja dit gaan we volgend jaar anders doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:30 schreef Sam_Spade het volgende:
Een Sinterklaas zonder gedichten
is als pberends zonder berichten.
quote:Laten we accuraatheid in anti-semitisme betrachten ! Onexactheid in anti-joodsch activisme maakt de beweging belachelijk.
sint deed het op zijn gemak,quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef Fastmatti het volgende:
Vriendje maakt het uit tijdens pakjesavond
Op Stormfront gebruik je de afkorting van de naam hier?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:53 schreef Sam_Spade het volgende:
Stormfront is best vermakelijk:
[..]
Kudos.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef Fastmatti het volgende:
Omdat je hem niet wilde pijpen,quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
sint deed het op zijn gemak,
hij dumpt je als een oud wrak.
of
Hoor de wind waait door de bomen,
ik maak het nu uit, ja die zag je niet aankomen.
Nee, het anagram ''Danny''.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Op Stormfront gebruik je de afkorting van de naam hier?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef Fastmatti het volgende:
Liever een Turk dan een Dufterik.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze ging wel met een Turk dus gewoon links laten liggen.
In KLB?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:20 schreef Yildiz het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon in dat topic reageren?
Jammer genoeg staan TU-studenten zeer laag op de sociale ladder. Tot ze gaan werken....quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:26 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Liever een Turk dan een Dufterik.
In KLBquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:20 schreef Yildiz het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon in dat topic reageren?
Ik geloof dat ik de mond van een overwonnene hier niet mag plaatsen.quote:
Racist, ik?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:41 schreef Sam_Spade het volgende:
En Fastmatti is een racist, maar ook een Klaagbaakhater.
Ja. Vanwaar de walging? Om bepaalde reacties?quote:
Anders kun je nog altijd steun vinden bij een 22-jarig troostmeisje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik noem m'n schoonmoeder in een gedicht een MILF....
Ik ben benieuwd of ik vanavond ongeschonden doorkom...
Rock onnnn!quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Een MILILF.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dank, ik heb haar nog eens goed bekeken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jezus, wat een dikkerd. LEEEEELLLUUUUUKKK!
Vul aan:quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:42 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dank, ik heb haar nog eens goed bekeken.
Silence,quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vul aan:
Roses are red,
violets are blue...
Als ik me ooit ophef kom ik terug als tenderloinquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:45 schreef Sam_Spade het volgende:
Dag sigme, met je sneeuwomspeelde lendenen.
quote:Sam Spade - Wikipedia, the free encyclopedia
Sam Spade is a fictional character who is the protagonist of Dashiell Hammett's novel The Maltese Falcon (1930) and the various films and adaptations based on it, as well as in three lesser known short stories written by Hammett.
Hmm. Volgens mij heb ik je al wel eens gewezen op mijn kennis van slang.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:54 schreef Sam_Spade het volgende:
Oftewel: je neemt plaats achter het raam?
Het is niet bepaald slang, maar gewoon de naam van een biefstuk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij heb ik je al wel eens gewezen op mijn kennis van slang.
Ja dat weet ik. Maar het heeft associaties met 'teder' en 'lendenen' (en met 'tenderfoot' ).quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:07 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Het is niet bepaald slang, maar gewoon de naam van een biefstuk.
Ook.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In % van BBP zou het wat interessanter zijn.
Ik weet niet waarop u doelt, juffrouw.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar het heeft associaties met 'teder' en l'endenen' (en met 'tenderfoot' ).
D'r stond een apostrof verkeerd.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:21 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik weet niet waarop u doelt, juffrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |