abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:33:36 #1
158452 IQM
I am the one
pi_63794761

[Dit is een heel tof thema]

Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:34:05 #2
158452 IQM
I am the one
pi_63794771
Kut-Bt, die niks tofs als titel of thema weet te verzinnen. Blame her.
Scio Melius
Gelul.
pi_63794773
tof
pi_63794802
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:

-kut verhaal-
Flikker eens op
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_63794804
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef IQM het volgende:
gaf mij de lapo dan. Ik had geweldige plannen.
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:34:53 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_63794811
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
tof
Thema.
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:35:11 #7
158452 IQM
I am the one
pi_63794821
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

gaf mij de lapo dan. Ik had geweldige plannen.
Kopen? 10 euro.
Scio Melius
Gelul.
pi_63794824
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef IQM het volgende:
Sorry, maar goede TT's hou ik voor mezelf. Ik maak tenslotte de beste TT's !
pi_63794834
Nee.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_63794839
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Flikker eens op
Ik vond het nog best geil trouwens maar geen idee of het dat voor mannen nou ook is.
pi_63794849
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nu nog de lapo....
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:36:15 #12
158452 IQM
I am the one
pi_63794861
quote:

[..]

! True, true. Mooie award.
Scio Melius
Gelul.
pi_63794868
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:35 schreef IQM het volgende:

[..]

Kopen? 10 euro.
duur
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:36:42 #14
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63794875
Whehehehe dat topic van 'vriendje maakt het uit op pakjesavond' !
><(({°>
pi_63794888
quote:

[..]

Ik vond het nog best geil trouwens maar geen idee of het dat voor mannen nou ook is.
Ik heb er niet echt veel van gelezen aangezien ik een seksverhaal verwachtte. En moet gvd nog 15 dagen wachten.
pi_63794896
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Thema.
Goed teamwork
pi_63794903

pi_63794912
FAS FAALT MET DE LAPO
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:37:51 #19
158452 IQM
I am the one
pi_63794919
quote:

[..]

Duidelijk door een vrouw geschreven.
Oeh, ik weet niet of ik dit moet doen, oeh wat gaat er gebeuren, oeh je beveelt me dingen, oeh je slaat me op m'n tiet.... En toen ben ik gestopt met lezen.
Scio Melius
Gelul.
pi_63794924
TVP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_63794965
pi_63794971
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:39 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
heeey wie is dat?
pi_63794978
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:37 schreef gers het volgende:
FAS FAALT MET DE LAPO
Ja ik denk ik val binnen en pak meteen de LAPO aber nein .

"Life is unfair."
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:39:52 #24
158452 IQM
I am the one
pi_63794981
quote:
[ afbeelding ]
Een plaatje zegt soms meer dan duizend saaie woorden van een gezapig seksverhaal.
Scio Melius
Gelul.
pi_63794984
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:37 schreef IQM het volgende:

[..]

Duidelijk door een vrouw geschreven.
Oeh, ik weet niet of ik dit moet doen, oeh wat gaat er gebeuren, oeh je beveelt me dingen, oeh je slaat me op m'n tiet.... En toen ben ik gestopt met lezen.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_63795005
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:39 schreef BobbyB het volgende:

[..]

heeey wie is dat?
Een heel liev meisje
pi_63795020
Sinterklaas is de baas.
pi_63795033
Ik las eens een seksverhaal waarin een jongen iets in de clitoris van een meisje stopte .
Wtf.
pi_63795043
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:40 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Een heel liev meisje
Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.
pi_63795050
fas heb je trouwens iets van de sint gekregen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_63795056
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:41 schreef Fascination het volgende:
Ik las eens een seksverhaal waarin een jongen iets in de clitoris van een meisje stopte .
Wtf.
WOW, sick .
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:43:17 #32
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63795085
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik merk het, ik ook en daar word het niet beter van met zulke geile praat.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:43:24 #33
158452 IQM
I am the one
pi_63795093
quote:
Wtf.
Linkje?
Scio Melius
Gelul.
pi_63795108
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:42 schreef gers het volgende:
fas heb je trouwens iets van de sint gekregen
Nee niks, ben niet braaf geweest dit jaar .
Jij dan ?
pi_63795116
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:43 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Hey, als je van zulke spelfouten al een stijve krijgt, zou ik overdag maar eens terugkomen als al die newbies hier zijn
pi_63795118
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee niks, ben niet braaf geweest dit jaar .
Jij dan ?
nee
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:44:21 #37
3185 Adelante
To let it go now
pi_63795120
quote:
[ afbeelding ]
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:44:25 #38
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63795121
quote:
Wtf.
Meisjes met een clitoris, alleen vogels hebben die.
Meisjes hebben een vagine.
pi_63795164
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:43 schreef IQM het volgende:

[..]

Linkje?
Weet ik niet meer .

Je merkt trouwens wel dat 't altijd door van die puberige jongetjes geschreven wordt "ja en toen stopte ik m'n piem0l in haar anus, ze zei dat het haar eerste keer was maar 't ging heel soepel."
Right .
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:46:54 #40
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63795195
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:44 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hey, als je van zulke spelfouten al een stijve krijgt, zou ik overdag maar eens terugkomen als al die newbies hier zijn
Overdag mag ik al nieuwe woordenboeken checken op spelfouten bij Van Dale.
pi_63795207
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik heb er niet echt veel van gelezen aangezien ik een seksverhaal verwachtte. En moet gvd nog 15 dagen wachten.

Het was een zonnige lentedag, ik sprong vol verwachting en goede zin m’n bed uit. Iets zei mij dat ’t een goede dag zou worden. Ik besloot een eindje te gaan wandelen om te genieten van het mooie weer. Toen zag ik jou daar staan, m’n adem stokte even. Zoveel schoonheid aanschouwt men maar zelden. Je droeg een strak zwart t-shirt met een strakke broek dat je figuur prachtig liet uitkomen. Even lachte je naar me, m’n maag draaide zich om. Ik besloot de stoute schoenen aan te trekken en je aan te spreken. Met een semi-leuk grapje probeer ik je aandacht te trekken wat warempel lukt. We raken in gesprek en ik besluit je mee naar m’n huis te vragen. Je reageert hier positief op waar ik weer positief van word. Vol zenuwen en een kloppend hart neem ik je mee naar huis. Aldaar besluiten we iets te gaan drinken. Ik vraag wat je wil drinken, je antwoordt met: een breezer graag ( ). We nuttigen vele alcoholische dranken en worden hier losser maar ook seksueel opgewondener van. Ik strijk met m’n handen door je haar, je wordt hier wat verlegen van en bloost. Dan zoeken onze lippen elkaar en beginnen we passievol en lustvol elkaar te zoenen. Je tong smaakt overheerlijk en je lippen voelen zacht aan. Ik word hier toch wel een beetje opgewonden van en besluit je t-shirt uit te trekken, waar jij gelukkig geen bezwaar tegen hebt. Onder ’t t-shirt draag je een zwarte bh waar je borsten lekker zacht en rond in lijken. Mijn lust neemt schrikbarende vormen aan, ik trek wild je broek, bh en string uit. Zo naakt ben je prachtig, zo zacht. Ik zoen je weer en voel de steken door m’n maag trekken. Om m’n kleding niet in de kreukels te laten komen trek ik ze ook maar uit. Onze naakte lichamen liggen tegen elkaar aan, onze borsten raken elkaar en ’t voelt fijn. Dan besluit ik het gebied onder je mond eens te gaan verkennen. Langzaam ga ik steeds verder naar beneden tot ik bij je borsten aankom. Ik neem je borst in m’n mond en zuig eraan, je smaakt lekker zoet op een of andere manier. Je begint zwaarder te ademen en zegt dat ik door moet gaan. Ik draai met m’n tong rondjes om je tepel, die nu behoorlijk hard aan ’t worden is. Ook bijt ik er zachtjes in wat op een gilletje van jouw kant resulteert. Eigenlijk vind ik ’t gebied tussen je benen nog interessanter dus besluit ik dat maar eens te onderzoeken. Ik zoen je eerst op je dijbeen en ga dan steeds verder naar je vagina toe. De geur van je vagina komt me al tegemoet en ruikt uitnodigend. Nu neem ik je schaamlip in m’n mond en sabbel en zuig er een beetje aan. Je raakt inmiddels behoorlijk opgewonden en krijgt er een rode kleur van, ook je vagina begint steeds warmer aan te voelen. Ik besluit voorzichtig een lik over je clitoris te geven en zie dat je daar met een kreun op reageert. Steeds sneller beweegt m’n tong over je clit heen, je lichaam kronkelt van genot. Gelukkig ligt er aan dildo vlak naast m’n bed (ja we zijn inmiddels in m’n bed beland :’) ) die ik kan gebruiken. Hij is vrij groot van formaat dus duw ik ‘m zachtjes bij je naar binnen. Nu je er een beetje aan gewend bent beweeg ik ‘m steeds sneller heen en weer in je vagina. Dit lijk je prettig te vinden, en ondertussen lik ik nog steeds je clitoris. Ik merk aan je bewegingen en kreunvolume dat je bijna het orgasme bereikt. Even stop ik om te zorgen dat je orgasme straks nog intenser wordt. Als ik weer verder ga duurt ’t niet lang voordat je inderdaad een geweldig orgasme krijgt, je schokt met je lichaam en schreeuwt ’t uit. Voldaan val je neer.
Jaloers door je orgasme vraag ik of je zin hebt om te scissoren. Je zegt met een glimlach ja.
Ik til je been op en beweeg m’n vagina richting de jouwe. Je kijkt me ondeugend en lustvol aan wat me gek maakt. Aangezien we beiden extreem nat zijn beneden glijden onze vagina’s makkelijk tegen elkaar. Dit voelt zo lekker, het tintelt in m’n vagina. Na het tempo wat te hebben opgevoerd merk ik dat ik bijna klaar kom. We kreunen inmiddels behoorlijk hard wat wel grappig klinkt opzich . Dan voel ik een golf door m’n lichaam trekken en kom intens klaar. Na te hebben genoten van dit gevoel merk ik dat jij nog niet klaar bent. Opzich niet verwonderlijk aangezien je net al bent klaargekomen. Ik stop twee vingers in je vagina en lik daarbij je clitoris nogmaals. Dit blijkt ’t gewenste effect te hebben en je komt kreunend klaar. Bij dit klaarkomen verliest je vagina wat vocht wat er super geil uitziet maar wat ik morgen dan wel weer schoon kan gaan maken .
Er is nog één fantasie die ik zou willen uitleven en ik besloot nietszeggend een bus slagroom uit de keuken te pakken. Als je de spuitbus ziet, schiet je in de lach. Maar als ik de slagroom op je spuit veranderd dat snel. Je lijkt dit heel geil te vinden want je dwingt me je helemaal vol te spuiten (:’) ). Ik smeer het slagroom over je hele lichaam uit en lik ’t passievol op. De combinatie van de smaak van slagroom met jouw huid zorgt voor een feestje op m’n tong.
Nadat alles zijn we toch wel een beetje vies van de slagroom en besluiten we ’t samen af te douchen. We wassen elkaar uitgebreid. Je bedenkt je opeens dat je nog moet gaan werken en vertrekt zo abrupt als je gekomen bent.
pi_63795233
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:46 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Overdag mag ik al nieuwe woordenboeken checken op spelfouten bij Van Dale.
pi_63795241
Haha Bt .
pi_63795248
Ooh en ik kwam dat verhaal serieus per ongeluk tegen !
pi_63795256
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:44 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Whehe...
pi_63795270
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:

[..]
Kut BT ik haat je
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:50:00 #47
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63795288
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:44 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Meisjes met een clitoris, alleen vogels hebben die.
Meisjes hebben een vagine.
><(({°>
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:50:02 #48
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63795293
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het was een zonnige lentedag, ik sprong vol verwachting en goede zin m’n bed uit. Iets zei mij dat ’t een goede dag zou worden. Ik besloot een eindje te gaan wandelen om te genieten van het mooie weer. Toen zag ik jou daar staan, m’n adem stokte even. Zoveel schoonheid aanschouwt men maar zelden. Je droeg een strak zwart t-shirt met een strakke broek dat je figuur prachtig liet uitkomen. Even lachte je naar me, m’n maag draaide zich om. Ik besloot de stoute schoenen aan te trekken en je aan te spreken. Met een semi-leuk grapje probeer ik je aandacht te trekken wat warempel lukt. We raken in gesprek en ik besluit je mee naar m’n huis te vragen. Je reageert hier positief op waar ik weer positief van word. Vol zenuwen en een kloppend hart neem ik je mee naar huis. Aldaar besluiten we iets te gaan drinken. Ik vraag wat je wil drinken, je antwoordt met: een breezer graag ( ). We nuttigen vele alcoholische dranken en worden hier losser maar ook seksueel opgewondener van. Ik strijk met m’n handen door je haar, je wordt hier wat verlegen van en bloost. Dan zoeken onze lippen elkaar en beginnen we passievol en lustvol elkaar te zoenen. Je tong smaakt overheerlijk en je lippen voelen zacht aan. Ik word hier toch wel een beetje opgewonden van en besluit je t-shirt uit te trekken, waar jij gelukkig geen bezwaar tegen hebt. Onder ’t t-shirt draag je een zwarte bh waar je borsten lekker zacht en rond in lijken. Mijn lust neemt schrikbarende vormen aan, ik trek wild je broek, bh en string uit. Zo naakt ben je prachtig, zo zacht. Ik zoen je weer en voel de steken door m’n maag trekken. Om m’n kleding niet in de kreukels te laten komen trek ik ze ook maar uit. Onze naakte lichamen liggen tegen elkaar aan, onze borsten raken elkaar en ’t voelt fijn. Dan besluit ik het gebied onder je mond eens te gaan verkennen. Langzaam ga ik steeds verder naar beneden tot ik bij je borsten aankom. Ik neem je borst in m’n mond en zuig eraan, je smaakt lekker zoet op een of andere manier. Je begint zwaarder te ademen en zegt dat ik door moet gaan. Ik draai met m’n tong rondjes om je tepel, die nu behoorlijk hard aan ’t worden is. Ook bijt ik er zachtjes in wat op een gilletje van jouw kant resulteert. Eigenlijk vind ik ’t gebied tussen je benen nog interessanter dus besluit ik dat maar eens te onderzoeken. Ik zoen je eerst op je dijbeen en ga dan steeds verder naar je vagina toe. De geur van je vagina komt me al tegemoet en ruikt uitnodigend. Nu neem ik je schaamlip in m’n mond en sabbel en zuig er een beetje aan. Je raakt inmiddels behoorlijk opgewonden en krijgt er een rode kleur van, ook je vagina begint steeds warmer aan te voelen. Ik besluit voorzichtig een lik over je clitoris te geven en zie dat je daar met een kreun op reageert. Steeds sneller beweegt m’n tong over je clit heen, je lichaam kronkelt van genot. Gelukkig ligt er aan dildo vlak naast m’n bed (ja we zijn inmiddels in m’n bed beland :’) ) die ik kan gebruiken. Hij is vrij groot van formaat dus duw ik ‘m zachtjes bij je naar binnen. Nu je er een beetje aan gewend bent beweeg ik ‘m steeds sneller heen en weer in je vagina. Dit lijk je prettig te vinden, en ondertussen lik ik nog steeds je clitoris. Ik merk aan je bewegingen en kreunvolume dat je bijna het orgasme bereikt. Even stop ik om te zorgen dat je orgasme straks nog intenser wordt. Als ik weer verder ga duurt ’t niet lang voordat je inderdaad een geweldig orgasme krijgt, je schokt met je lichaam en schreeuwt ’t uit. Voldaan val je neer.
Jaloers door je orgasme vraag ik of je zin hebt om te scissoren. Je zegt met een glimlach ja.
Ik til je been op en beweeg m’n vagina richting de jouwe. Je kijkt me ondeugend en lustvol aan wat me gek maakt. Aangezien we beiden extreem nat zijn beneden glijden onze vagina’s makkelijk tegen elkaar. Dit voelt zo lekker, het tintelt in m’n vagina. Na het tempo wat te hebben opgevoerd merk ik dat ik bijna klaar kom. We kreunen inmiddels behoorlijk hard wat wel grappig klinkt opzich . Dan voel ik een golf door m’n lichaam trekken en kom intens klaar. Na te hebben genoten van dit gevoel merk ik dat jij nog niet klaar bent. Opzich niet verwonderlijk aangezien je net al bent klaargekomen. Ik stop twee vingers in je vagina en lik daarbij je clitoris nogmaals. Dit blijkt ’t gewenste effect te hebben en je komt kreunend klaar. Bij dit klaarkomen verliest je vagina wat vocht wat er super geil uitziet maar wat ik morgen dan wel weer schoon kan gaan maken .
Er is nog één fantasie die ik zou willen uitleven en ik besloot nietszeggend een bus slagroom uit de keuken te pakken. Als je de spuitbus ziet, schiet je in de lach. Maar als ik de slagroom op je spuit veranderd dat snel. Je lijkt dit heel geil te vinden want je dwingt me je helemaal vol te spuiten (:’) ). Ik smeer het slagroom over je hele lichaam uit en lik ’t passievol op. De combinatie van de smaak van slagroom met jouw huid zorgt voor een feestje op m’n tong.
Nadat alles zijn we toch wel een beetje vies van de slagroom en besluiten we ’t samen af te douchen. We wassen elkaar uitgebreid. Je bedenkt je opeens dat je nog moet gaan werken en vertrekt zo abrupt als je gekomen bent.
Boh. Wat een timing van mij om mij weer hier te melden.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63795294
Gistermiddag aan de wandel in Amsterdam, waar ik het aanbod wat tegen vond vallen eerlijk gezegd.... Tot mijn oog viel op Wendy, een halfbloed dame met geweldig opvallend mooie ogen. Wendy is half Zuid-Amerikaans en half Jamaicaans, 28 jaar en werkt hier pas sinds 3 weken. Ze is bijzonder aardig en geniet er zelf ook echt van.

Even een locatie-omschrijving: ik weet de naam van de steeg niet (wellicht dat een moderator dit kan aanpassen in de thread-titel?), maar als je dat kerkje hebt waar al die Zuid-Amerikaanse (doorgaans lelijke dames) zitten, dan heb je op een gegeven moment een heel smal steegje waar je in kan lopen. Dit loopt uit op een vierkant pleintje waar een aantal dames zitten. Wendy zit als je het steegje inloopt direct bij het eerste raam aan de linkerkant, kan niet missen!

Ze vroeg ¤ 25 (!) voor pijpen en 2 standjes, maar ik heb ¤ 50 betaalt en een half uur van haar genoten. Pijpen was geweldig, lekker voorspel ook. Haar borsten zijn super, een mooie cup-C. Daarna over op standje 69, beffen was top, met een mooi uitzicht op haar ronde billen. Na een minuut of 10 kwam ze op mij zitten en neukte ze me helemaal gek. Afgemaakt in doggy style. Had nog wat tijd over dus elkaar nog lekker gemasseerd met olie. Echt een toppertje mensen!!!!!

Ze heeft me haar mobiele nummer gegeven, dus de volgende keer als ik richting A'dam ga dan geef ik haar even een belletje.
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:50:07 #50
158452 IQM
I am the one
pi_63795298
Bt leest ook echt al die verhalen.
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:50:34 #51
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63795307
Porno verhalen uurtje?
0 topics op naam. 14.gif
pi_63795318
Je lijkt dit heel geil te vinden want je dwingt me je helemaal vol te spuiten ( :’) ).

Ik lach me dood om dit stuk trouwens !
pi_63795340
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
Porno verhalen uurtje?
BT zit mij gewoon te pesten, kutwijf.

Maar ik ga nu gewoon weg.
pi_63795346
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
Je lijkt dit heel geil te vinden want je dwingt me je helemaal vol te spuiten ( :’) ).

Ik lach me dood om dit stuk trouwens !
Goed verhaal inderdaad .

Even wat meer zoeken.
pi_63795349
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Kut BT ik haat je
Hihi !
pi_63795353
Hoi.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_63795361
Ik ben nu al zo'n keer of zes bij haar GB geweest en elke keer weer een ware sensatie. Ik startte mijn avontuur toen ze nog P... heette, en later N... en nu Layla. Haar website is http://layla-24.tripod.com/id2.html en dan kan je haar het beste een emails sturen om met haar af te spreken.

11 november is het weer feest!

Layla is supergeil, doet alles safe, en inderdaad anaal en DP. Je begrijpt niet hoe het kan met dat kleine tengere figuurtje, klein maar fijn en superheet.

Wel heeft ze de neiging om het af te laten weten. Meestal laat ze dat pas weten als je al op de parkeerplaats staat te wachten om het kamernummer te vragen. Heb je al de hele reis gemaakt! Je krijgt dan geen gehoor en even later een sms dat het niet door kan gaan. Opa overleden, ongeluk met gewonden, zwarte lijst hotel, etcetera. Ook wil ze de GB wel eens eerder afbreken omdat iemand jarig is, boodschappen vergeten of te weinig kerels :-)

In het kort komt het hier op neer dat ze uit de kosten moet zien te komen. Met 3-4 man is het dan ook niet interessant genoeg voor haar. Overigens niet alleen qua kosten maar ze is oprecht geil en wil zoveel mogelijk mannen om haar heen hebben die haar continu doorneuken. Dat is wat ze echt wil en waar ze op geilt!

Maar als het doorgaat dan is het ook echt feest. Een echte aanrader!

Tot gauw bij Layla,
pi_63795394
FASCINATIE ik praat tegen jou op de bitch-chat.
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:53:43 #59
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63795397
0 topics op naam. 14.gif
pi_63795408
Donderdag kon ik het toch weer niet laten om via Den-Haag naar Amsterdam te rijden. Je hebt nooit file op de A4 dus Who Care's

Angie was aanwezig en haar heb ik nog nooit mee naar boven genomen, als ik het goed zie staat er ook nog geen recensie van haar hier op de site. Toch ???

Omdat Angie in grote lijnen op Lotus lijkt en al de hele tijd naar mij zat te glimlachen waren mijn verwachtingen hoog gespannen.

Als je even de tijd neemt om Angie het hof te maken krijg je gewoon een heel erg leuke GFE ervaring uit haar. Ze reageert heel spontaan en bijna meisjes achtig op complimentjes en heeft duidelijk veel lol in haar werk.

Ze heeft echt prachtige ogen die je maar blijven verleiden, misschien was ik ook wel zo G*** als een banaan maar de interactie was er zeker met haar.

Het maakt mij nooit uit of de meisjes Faken, Als het zo echt aanvoelt dat ik zou zweren dat ze niet faken interesseert het mij niet meer dat de meeste meiden toch een act neerzetten want die act die de meiden over het algemeen bij Stout neerzetten komt heel realistisch over.
Je betaald tenslotte voor wat je wilt hebben en dan zijn er alleen maar winnaars in dit spel.
Dat noem ik dus een goede GFE ervaring, niet weten dat deze vriendin eigenlijk achterblijft bij Stout als jij weer weggaat, Jammer

Om een lang verhaal kort te maken : Angie was fantastisch !!!

Na een heerlijke franse massage mocht ik haar bloem een beetje natmaken.
Bloemen in de knop heb je niets aan maar zet je de bloemen in een vaas dan gaat de knop open en kan het genieten beginnen.
Aangezien Angie behoorlijk lenig is heeft Hydrant het lekker rustig aan gedaan.

Klapstuk kwam na 3 standjes, toen Angie vroeg of ik het eindpunt niet wilde halen door middel van Franse massage zonder.
Als je dan dat lange mooie haar ritmisch ziet bewegen en die mooie donkere ogen kijken je ondeugend aan is het eindstation snel in zicht.

Ik voelde mij weer als herboren en was klaar voor een nieuwe werkweek.
pi_63795451
nu stop ik even met me recensies anders denken jullie dat ik raar ben
pi_63795456
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:51 schreef BobbyB het volgende:

[..]

BT zit mij gewoon te pesten, kutwijf.

Maar ik ga nu gewoon weg.

Sorry, wat?
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:55:56 #63
158452 IQM
I am the one
pi_63795460
De combinatie van de smaak van slagroom met jouw huid zorgt voor een feestje op m’n tong.
Scio Melius
Gelul.
pi_63795495
een van de betere topics dit
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:57:06 #65
158452 IQM
I am the one
pi_63795496
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sorry, wat?
Stiekem je eigen kont ertussen posten, alsof we dat niet doorhebben.
Scio Melius
Gelul.
pi_63795538
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef IQM het volgende:

[..]

Ik moest lachen .

Oh trouwens heeft iemand jou ooit verteld dat je lijkt op die ene uit the 70's show ?
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:58:32 #67
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63795540
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sorry, wat?
Kudo voor jou.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63795568
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef IQM het volgende:

[..]

Whehe, I'd wish.
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:59:45 #69
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63795576
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik moest lachen .

Oh trouwens heeft iemand jou ooit verteld dat je lijkt op die ene uit the 70's show ?
WTF PICS !?
><(({°>
pi_63795590
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef gers het volgende:
nu stop ik even met me recensies anders denken jullie dat ik raar ben
Dat denk ik sowieso al ...
pi_63795599
quote:

[..]

Ik moest lachen .

Ja hij lijkt op Fez he !
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:00:41 #72
158452 IQM
I am the one
pi_63795601
quote:

[..]

Ik moest lachen .

Welke ene? Ik lijk op geen van hen.
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:01:21 #73
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63795619
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja hij lijkt op Fez he !
WTF NU WIL IK HELEMAAL PICS
><(({°>
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:01:33 #74
158452 IQM
I am the one
pi_63795626
quote:

[..]

Ja hij lijkt op Fez he !
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:02:17 #75
158452 IQM
I am the one
pi_63795642

Jullie zijn blind.
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:02:30 #76
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63795651
0 topics op naam. 14.gif
pi_63795655
quote:

[..]

Ja hij lijkt op Fez he !
Ja .
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:02:47 #78
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63795662
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:02 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Jullie zijn blind.
Geen Jude Law?
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:03:11 #79
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63795671
IQM, mag Fascination mij een foto van jou laten zien op msn?
><(({°>
pi_63795693
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:02 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Jullie zijn blind.
En jullie zijn vast gescheiden bij de geboorte !
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:04:04 #81
158452 IQM
I am the one
pi_63795696
Oordeel zelf dan.

Scio Melius
Gelul.
pi_63795707
BigKahuna, als je een beetje een speurneus bent vind je 't wel .
pi_63795709
zie ik er spang uit
pi_63795716
ZOMG! DETAILS VAN DE LOTING!

Loting?

Ja, loting ja.

Boooh gek! Wat kennuh we winnuh?

Nou, één van deze twee pakketten:

Wii:

Een 8-in-1 sportspack (tennisracket, golfstick, honkbalknuppel, stuurtje),
Een tafeltennis setje,
Een Kooksetje,
Een oplaadstation incl. 2 oplaadbare batterije (Blue-light charge station),
Een vishengel

DS:

Nintendo DS cover groen (harde case),
Een 6-in-1 tasje voor de DS, (met diverse toebehoren)
Een wit lederlook tasje,
Een zwart lederlook tasje,
Een metal Crystal Case,

Dikke prijzen dus

Welke van de twee je krijgt is nog niet bekend, die andere josti van CBL moet eerst nog kiezen.

Wie mogen meedoen?

De volgende users mogen meedingen omdat ze op mijn gedicht gestemd hebben:

Opperkwal
Silentalarm
Paaskonijn
Adelante
Emimich
Devvie
MouzurX
Mr.Houdoe
Breathtaking
Rosbief
Repeat
Gers
Afcajos
Gupje
Schatgraver
Fortitudo
Beverton
Chuck_Norris
Anthony92
Kurk_droog
McFearless
Tuvai.net
de_boswachter
Urquhart
Lyzio
Remzz
Agiath
HenkieVdV
Noorsbloed
Nikmans
NoelGallagher
Dagdag
Zotheid
Skaff-a
IQM
Jenglejack
Fascination
Hard_gay
Fascination
Bloodysunday
Mendeljev
DutchErrorist
Sezten

Hoe gaat de loting?

Ik heb een random getal onder de 1000 gekozen. Bovengenoemde users hebben tot aanstaande zondagavond 20:00 de tijd om mij een PM met een getal onder de 1000 te sturen. Diegene die er dan het dichtste bij zit wint. Uiteraard mag iedere user maar één getal insturen.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:05:12 #85
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63795725
Als dat IQM is, lijkt hij totaal niet op Fez.
><(({°>
pi_63795728
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:04 schreef IQM het volgende:
Oordeel zelf dan.

[ afbeelding ]
Haha . Ja sprekend .
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:05:47 #87
158452 IQM
I am the one
pi_63795741
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef BigKahuna het volgende:
Thanks.

@ you, bitches!
Scio Melius
Gelul.
pi_63795744
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef BigKahuna het volgende:
IQM moet meer pics posten hij lijkt echt wel op Fez.

Verpest het nou niet hier
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:06:00 #89
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63795748
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:04 schreef Fascination het volgende:
BigKahuna, als je een beetje een speurneus bent vind je 't wel .
Ja moet lukken zonder ook maar een voornaam .
><(({°>
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:06:29 #90
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63795759
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

JE MOET JE MUIL GEWOON LERE HOUWE.
><(({°>
pi_63795773
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:06 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

JE MOET JE MUIL GEWOON LERE HOUWE.
Ja of jij !
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:08:12 #92
158452 IQM
I am the one
pi_63795805
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Jij lijkt op Red Foreman.

Scio Melius
Gelul.
pi_63795824
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:08 schreef IQM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wauw dankje !!!!
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:09:53 #94
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63795863
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:08 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Wauw dankje !!!!
0 topics op naam. 14.gif
pi_63795879
quote:

[..]

[ afbeelding ]
. Inderdaad.
Op wie lijk ik ? M'n vader zegt altijd dat ik op Nana Mouskouri lijk .
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:10:24 #96
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63795881
Fascination: "Jij lijkt een beetje op Carlo Boszhard"

wtf !!!!!!!!!!
><(({°>
pi_63795884
quote:

[..]

[ afbeelding ]
pi_63795899
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:10 schreef Fascination het volgende:

[..]

. Inderdaad.
Ehhh...

Wie isda?
pi_63795906
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:10 schreef BigKahuna het volgende:
Fascination: "Jij lijkt een beetje op Carlo Boszhard"

wtf !!!!!!!!!!
!
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:11:14 #100
158452 IQM
I am the one
pi_63795907
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:08 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Wauw dankje !!!!
You wanna stick your foot in my ass?
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:11:48 #101
158452 IQM
I am the one
pi_63795925
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ehhh...

Wie isda?
Ken je klassiekers.

De jeugd van tegenwoordig.
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:12:39 #103
158452 IQM
I am the one
pi_63795950
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:10 schreef Fascination het volgende:

[..]

. Inderdaad.
Ik kan me jouw gezicht eerlijk gezegd niet meer herinneren na die ene foto die ik ooit van de zomer heb gezien.
Scio Melius
Gelul.
pi_63795956
Lijk ik erop dan ? Nee toch .
pi_63795959
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:11 schreef IQM het volgende:

[..]

You wanna stick your foot in my ass?
Nee, maar wel een grote paarse dildo!
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:13:15 #106
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63795970
Bwehe, mijn broertje werkt vanaf morgen in de supermarkt.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63795977
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:11 schreef IQM het volgende:

[..]

Ken je klassiekers.

De jeugd van tegenwoordig.
Sorry opa
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:13:38 #108
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63795979
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:13 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee, maar wel een grote paarse dildo!
Waarom een paarse?
0 topics op naam. 14.gif
pi_63795980
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:12 schreef IQM het volgende:

[..]

Ik kan me jouw gezicht eerlijk gezegd niet meer herinneren na die ene foto die ik ooit van de zomer heb gezien.
. Nee ik ga 'm niet posten .
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:14:12 #110
158452 IQM
I am the one
pi_63795999
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Doe nog eens PM'en dan.
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:14:26 #111
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63796006
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Post 'm is.
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:14:28 #112
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63796009
Ik luister tegenwoordig gewoon als iemand Ryan zegt want kankerveel kneuzen vinden dat ik op dat kutjoch van Life of Ryan lijk

En andere mensen vinden Jason Mraz. En weer anderen James Morrison. Wat opzich vrij eigenaardig is aangezien James Morrison, Jason Mraz en Ryan Sheckler totaal niet op elkaar lijken !
><(({°>
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:14:35 #113
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63796013
pi_63796033
quote:
TY

In principe is dat nou niet echt een belediging, of wel soms...?
pi_63796060
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

TY

In principe is dat nou niet echt een belediging, of wel soms...?
Nee, vind ik niet.
pi_63796066
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef BigKahuna het volgende:
Ik luister tegenwoordig gewoon als iemand Ryan zegt want kankerveel kneuzen vinden dat ik op dat kutjoch van Life of Ryan lijk

En andere mensen vinden Jason Mraz. En weer anderen James Morrison. Wat opzich vrij eigenaardig is aangezien James Morrison, Jason Mraz en Ryan Sheckler totaal niet op elkaar lijken !
Ryan -dinges is lelijk...
pi_63796067
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef IQM het volgende:

[..]

Doe nog eens PM'en dan.
Nou vooruit, ik zal even zoeken.
pi_63796072
op wie lijk ik dan
pi_63796084
behalve een kankerpatientje
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:17:07 #120
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63796093
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:16 schreef gers het volgende:
Jammer.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63796107
quote:
op wie lijk ik dan
Een beetje op een kankerpatientje vind ik!
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:17:37 #122
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63796117
quote:
Op de zoon van je moeder
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:18:19 #123
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63796141
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

><(({°>
pi_63796191
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Haha niet waar ! En bk lijkt er inderdaad echt wel een beetje op voor zover ik pics van 'm gezien heb dan!
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:20:56 #125
158452 IQM
I am the one
pi_63796211
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou vooruit, ik zal even zoeken.

Ik vind je er niet echt op lijken. Er zijn wel wat overeenkomsten (haar, allebei bril), maar om nou te zeggen dat je op haar lijkt... Ik zou overigens ook niet weten op wie je dan wel lijkt.
Scio Melius
Gelul.
pi_63796221
Zo, ben ik weer
pi_63796231
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:18 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Op de foto's die ik heb gezien, lijk je niet op hem
pi_63796236
quote:
op wie lijk ik dan
Elijah Wood .
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:22:08 #129
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63796247
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef BobbyB het volgende:
Zo, ben ik weer
Even je hand gebatst?
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:22:19 #130
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63796253
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Elijah Wood .
0 topics op naam. 14.gif
pi_63796267
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Elijah Wood .
gvd
zo werd ik eerst in de krant genoemd
een hobbit
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:22:37 #132
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63796268
Zeg nou zelf, het is toch best vreemd om op deze te lijken:

En deze:

En deze:

!
><(({°>
pi_63796294
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef BobbyB het volgende:
Zo, ben ik weer
BoboB, je mag ook nog meeloten, als je dan wint kan je die prijs aan BT geven, dan scoor je weer punten bij haar

vrijdag 5 december 2008 @ 23:23:53 #134
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63796298
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:22 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]

En deze:
[ afbeelding ]

En deze:
[ afbeelding ]

!
O-M-G!
0 topics op naam. 14.gif
pi_63796299
quote:
[ afbeelding ]

En deze:
[ afbeelding ]

En deze:
[ afbeelding ]

!
Het is het haar snoes !
pi_63796302
quote:
[ afbeelding ]

En deze:
[ afbeelding ]

En deze:
[ afbeelding ]

!
Ze hebben alle drie wat langer bruin haar.

Daarmee houdt het ook wel op.
pi_63796312
BK je lijkt inderdaad op die Life of Ryan dude . Zomg.
pi_63796328
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:22 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Even je hand gebatst?
Nee hoor. Probeer gewoon BT te ontlopen.
pi_63796338
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:23 schreef Sackboy het volgende:

[..]

BoboB, je mag ook nog meeloten, als je dan wint kan je die prijs aan BT geven, dan scoor je weer punten bij haar
Ik ga al winnen !
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:24:57 #140
158452 IQM
I am the one
pi_63796339
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:23 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Het is het haar snoes !
Hoe stom om te zeggen dat iemand op een bepaalde celeb lijkt alleen vanwege het haar.
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:25:13 #141
158452 IQM
I am the one
pi_63796345
Sackboy, ik wil ook een persoonlijk PM'tje terug.
Scio Melius
Gelul.
pi_63796346
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Heb je mn vorige post nog wel gezien?
pi_63796355
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:23 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ze wil toch niet neuken dus ik doe niet eens mijn best meer om punten te scoren bij haar.
pi_63796365
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ooh ja je had m al gezien zie ik nu, maarja, even voor de herhaling !
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:26:08 #145
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63796370
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Wiezo?
0 topics op naam. 14.gif
pi_63796373
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:25 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Heb je mn vorige post nog wel gezien?
Nee
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:26:29 #147
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63796380
Het werkt ook voor jouw grijze haren mam
kutjanine
pi_63796385
Bt vind jij dan dat ik op Nana Mouskouri lijk ?
Of antwoord je weer niet ?
pi_63796401
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:26 schreef Fascination het volgende:
Nee, niet echt. En jawel hoor, ik moet het onvoorspelbaar houden he, daar ben ik raar voor !
pi_63796402
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:26 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Wiezo?
Omdat ze me zit te pesten. Maakt niet uiit, ik schaf dadelijk gewoon een goedkoop FOK! abo aan en dan gaat ze op de ignore lijst
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:27:42 #151
158452 IQM
I am the one
pi_63796406
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:26 schreef Rosbief het volgende:
Het werkt ook voor jouw grijze haren mam[ afbeelding ]
kutjanine
MILF!
Scio Melius
Gelul.
pi_63796407
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:26 schreef Fascination het volgende:
nee je lijkt der niet op
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:28:42 #153
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63796428
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef Fascination het volgende:
BK je lijkt inderdaad op die Life of Ryan dude . Zomg.
Tyf op
><(({°>
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:28:43 #154
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63796429
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:27 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Omdat ze me zit te pesten. Maakt niet uiit, ik schaf dadelijk gewoon een goedkoop FOK! abo aan en dan gaat ze op de ignore lijst

Waarmee pest ze je?
0 topics op naam. 14.gif
pi_63796435
pi_63796438
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:29:12 #157
158452 IQM
I am the one
pi_63796447
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Lief koppie. En wat daaronder allemaal hangt.
Scio Melius
Gelul.
pi_63796448
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:27 schreef gers het volgende:

[..]

nee je lijkt der niet op
.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:29:20 #159
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63796452
Vinden jullie gers ook wat weg hebben van:
><(({°>
pi_63796462
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:28 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Waarmee pest ze je?
Geile praatjes en plaatjes!
pi_63796475
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Waar ik normaal overigens geen probleem mee heb, maar nu ff wel
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:30:50 #162
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63796489
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Boh, keep 'em cumming.

WHIHI, WAT EEN GOEIE GARP
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:31:00 #163
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63796493
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:27 schreef IQM het volgende:

[..]

MILF!
Laat het Ludo maar niet horen.
pi_63796501
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:27 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee, niet echt. En jawel hoor, ik moet het onvoorspelbaar houden he, daar ben ik raar voor !
. Altijd weer verrassend hoe je zult reageren inderdaad .
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:31:43 #165
158452 IQM
I am the one
pi_63796517
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Laat het Ludo maar niet horen.
Hebben ze nog met elkaar?

Ik bedoel, in de serie, want in het echt zijn ze nog steeds gelukkig, geloof ik.
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:31:52 #166
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63796522
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:30 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Want? Je zit met een gigantisch stijve jodokus die in je navel prikt maar welke je liever in je vriendin prikt?
0 topics op naam. 14.gif
pi_63796532
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sprekend .
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:32:31 #168
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63796535
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Welke gers? neegers of jagers?
pi_63796537
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Want? Je zit met een gigantisch stijve jodokus die in je navel prikt maar welke je liever in je vriendin prikt?
Nou ja, dat dekt de lading ongeveer wel inderdaad.
pi_63796546
quote:

[..]

Que?
pi_63796549
Ik heb kankerveel gekregen.
pi_63796552
Wie heeft Doortje vermoord ?
pi_63796560

HARRY VERMEEGEN
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:34:07 #174
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63796575
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:32 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Que?
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:34:18 #175
158452 IQM
I am the one
pi_63796584
quote:

[..]

Scio Melius
Gelul.
pi_63796585
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb kankerveel gekregen.
Vertel!
pi_63796586
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:32 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Que?
Post je eigen bips eens?
pi_63796592
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb kanker gekregen.
Balen voor je.

vrijdag 5 december 2008 @ 23:34:53 #179
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63796606
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:32 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nou ja, dat dekt de lading ongeveer wel inderdaad.
BOBBYB HEEFT LAST VAN SEKSUELE FRUSTRATIE
0 topics op naam. 14.gif
pi_63796614
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:34 schreef IQM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die vent die aan het filmen was rukte zeker met dezelfde hand als waar ie de camera mee vast had?
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:35:16 #181
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63796618
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:34 schreef IQM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:35:40 #182
158452 IQM
I am the one
pi_63796633
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:25 schreef IQM het volgende:
Sackboy, ik wil ook een persoonlijk PM'tje terug.
Het ruikt hier naar competitievervalsing!
Scio Melius
Gelul.
pi_63796682
wat heb je gekregen TC
pi_63796722
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:35 schreef IQM het volgende:

[..]

Het ruikt hier naar competitievervalsing!
Dit zaakje stinkt!

vrijdag 5 december 2008 @ 23:39:23 #185
158452 IQM
I am the one
pi_63796755
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:38 schreef Sackboy het volgende:

[..]

M'n zakje stinkt!
Dan moet je 'm wassen.
Scio Melius
Gelul.
pi_63796762
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:38 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Dit zaakje stinkt!
Of ik ben gewoon goed !
pi_63796788
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:39 schreef IQM het volgende:

[..]

Dan moet je 'm wassen.
Mijn zaakje was logischer geweest !
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:41:52 #188
158452 IQM
I am the one
pi_63796819
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:40 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Mijn zaakje was logischer geweest !
"Zaakje" is the whole package. "Zakje" is gedetailleerder en dus beeldender.

Ja, er is over nagedacht!
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:42:04 #189
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63796827
Al heeft gers ook wel wat weg van:

En toch ook wel iets van:
><(({°>
pi_63796837
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:41 schreef IQM het volgende:

[..]

"Zaakje" is the whole package. "Zakje" is gedetailleerder en dus beeldender. [ afbeelding ]

Ja, er is over nagedacht!
Bah, waarom denk je daar over na !
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:42:50 #191
158452 IQM
I am the one
pi_63796839
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:42 schreef BigKahuna het volgende:
Al heeft gers ook wel wat weg van:
[ afbeelding ]

En toch ook wel iets van:
[ afbeelding ]
Forbidden

You don't have permission to access /rivaldo04.jpg on this server.
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:43:09 #192
158452 IQM
I am the one
pi_63796845
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:42 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Bah, waarom denk je daar over na !
Omdat ik een taalvirtuoos ben. Heb niet voor niets die ene award gewonnen.
Scio Melius
Gelul.
pi_63796879
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:43 schreef IQM het volgende:

[..]

Omdat ik een taalvirtuoos ben. Heb niet voor niets die ene award gewonnen.
Ik had Sackboy daarvoor genomineerd hihihihihihihih.
pi_63796911
Maar ik ga slapen welterusten!
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:46:06 #195
158452 IQM
I am the one
pi_63796915
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:44 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Boeiend, je stemde op mij als geilste knul.
Scio Melius
Gelul.
pi_63796945
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga slapen welterusten!
Dag E2!

Ik ga ook, by the way, ben fucking moe
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:47:43 #197
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63796959
Bij nader inzien, gers lijkt toch meer op:
><(({°>
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:48:33 #198
158452 IQM
I am the one
pi_63796982
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:47 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Je plaatje doet het weer niet.

Punt.nl houdt niet zo van deeplinken.
Scio Melius
Gelul.
pi_63796985
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:47 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:48:49 #200
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63796996
OMG gers, je lijkt als twee druppels water op:
><(({°>
pi_63797001
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:44 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

En terecht.

vrijdag 5 december 2008 @ 23:49:58 #202
158452 IQM
I am the one
pi_63797013
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:49 schreef Sackboy het volgende:

[..]

En terecht.
Heb ik jou niet al een paar keer betrapt op een spel- of typefout?
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:50:24 #203
158452 IQM
I am the one
pi_63797023
"En terecht" is trouwens een van m'n stopzinnetjes.
Scio Melius
Gelul.
pi_63797026
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:49 schreef IQM het volgende:

[..]

Heb ik jou niet al een paar keer betrapt op een spel- of typefout? [ afbeelding ]
1x volgens mij. Ik jou ook 1x!

vrijdag 5 december 2008 @ 23:50:36 #205
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63797028
gers, ben jij dit?
><(({°>
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:50:42 #206
158452 IQM
I am the one
pi_63797032
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:50 schreef IQM het volgende:
"En terecht" is trouwens een van m'n stopzinnetjes.
Kop 'm in, Sackboy.
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:50:55 #207
158452 IQM
I am the one
pi_63797037
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:50 schreef Sackboy het volgende:

[..]

1x volgens mij. Ik jou ook 1x!
Wij zijn goed.
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:51:37 #208
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63797055
hey gers, nooit geweten dat je piano speelt !
><(({°>
pi_63797074
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:51 schreef BigKahuna het volgende:
hey gers, nooit geweten dat je piano speelt !
[ afbeelding ]
Dat is geen piano, dat is een drankorgel.
pi_63797091
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:50 schreef IQM het volgende:

[..]

Kop 'm in, Sackboy.
Te flauw. Ik ben van de kwaliteit, niet van de kwantiteit.

vrijdag 5 december 2008 @ 23:53:18 #211
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63797099
gers, presenteerde jij niet ooit iets met homevideos?
><(({°>
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:53:44 #212
158452 IQM
I am the one
pi_63797106
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:53 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Te flauw. Ik ben van de kwaliteit, niet van de kwantiteit.
En terecht.
Scio Melius
Gelul.
pi_63797110
Tvp
pi_63797112
Wat? Homovideo's?
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:54:06 #215
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63797128
gers, dat blonde staat je leuk hoor:
><(({°>
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:54:18 #216
158452 IQM
I am the one
pi_63797140
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:53 schreef BobbyB het volgende:
Wat? Homovideo's?
Met Bob Faggot.
Scio Melius
Gelul.
pi_63797142
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:53 schreef Emimich het volgende:
Tvp
Hoe staat het met de kaste?
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:55:12 #218
158452 IQM
I am the one
pi_63797159
Dokter, dokter, dokter, dokter
Ik zie vlekken op de zon
Ik zweefde over steden
Maar nu lig ik hier neergesmakt op het beton
Scio Melius
Gelul.
pi_63797180
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:55:53 #220
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_63797181
bagger
grote vette klodders
je mond in
je oren uit
alle strings in je spleet!
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:55:59 #221
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63797184
zie je wel, die gers kwam me al bekend voor!
><(({°>
pi_63797214
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:55 schreef BigKahuna het volgende:
zie je wel, die gers kwam me al bekend voor!
[ afbeelding ]
negers
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:57:28 #223
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63797220
hey gers, how YOU doin?
><(({°>
pi_63797221
ok nu ben ik echt weg
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:57:35 #225
158452 IQM
I am the one
pi_63797222
Scio Melius
Gelul.
pi_63797234
dit is trouwens meer een topic voor hard_gay met al die gozerts
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:58:08 #227
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63797235
ik stop al
><(({°>
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:58:58 #228
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63797262
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
dit is trouwens meer een topic voor hard_gay met al die gozerts

gers?
><(({°>
pi_63797272
pi_63797302
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:54 schreef BobbyB het volgende:
Hoe staat het met de kaste?
Uitstekend.
pi_63797306
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:59 schreef gers het volgende:

Kippenvel!
pi_63797378
Voor wie het gemist heeft:

pi_63797546
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 00:04 schreef Sackboy het volgende:
Voor wie het gemist heeft:

Heb je gewonnen dan?!
pi_63797571
Feli Sackboy. Ook namens het campagneteam.
U MAD?
pi_63797641
Prachtig om te zien dat Sackboy nu gewonnen heeft!
pi_63797694
2e hoor Had makkelijk 1ste kunnen worden.
U MAD?
pi_63797714
boswachter heb je nog stacey links ?
pi_63797740
Ja ik heb dus niet gewonnen

KLB heeft het onderspit gedolven tegen CLB

Maar iedereen toch bedankt voor de inspanningen, met name Emimich, de_boswachter en dagdag

pi_63797798
Link naar gedichten voor reetvetert?
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_63797834
Nog even de huillie reactie van remlof quoten:
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef remlof het volgende:

[..]

Sackboy heeft ook stemmen van kloons gehad hoor. En ik ben blij dat ie niet gewonnen heeft, zo kinderachtig dat gedicht. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ie mij er gewoon voor "kankerlul" in uitmaakt

pi_63797863
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 00:26 schreef Sackboy het volgende:
Ja ik heb dus niet gewonnen

KLB heeft het onderspit gedolven tegen CLB

Maar iedereen toch bedankt voor de inspanningen, met name Emimich, de_boswachter en dagdag
No problemo. Veel plezier met de prijs.
U MAD?
  zaterdag 6 december 2008 @ 00:36:08 #242
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_63797899
de dingen, links en rechts, wie het toekomt, ja, hun wel, ja, maar wij, doen er slechts verstandig aan een goudrekening te openen, volgend jaar zal stijgen, harder dan het paard in de paling, en dan...ook de hun aan ons! op ons!
pi_63798086
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 00:31 schreef Sackboy het volgende:
Die domme schapen die in dat topic heel stoer zeggen dat ze wel even naar de KLB-SC toe zijn gegaan om te pronken!

Van die vrouwen van 45 waarbij alles hangt, niets van hun leven gemaakt hebben en de hele dag de SC zitten te F5'en. Nu ik er zo naar kijk, is eigenlijk het enige wat hen van ons verschilt hun leeftijd!
pi_63798124
Tevens:

ik hoef die andere SC-bitches niet hier, eigen volk eerst was het toch?
pi_63798176
Volgens mij snap ik niet alles meer... nu...
pi_63798208
pi_63798233
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 00:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hoe erover zwijgen, hij haalt het toch echt aan
pi_63798461
mijn nieuwe gitaar
mijn nieuwe mp3-speler
een jaarabbo op de glamour (van mijn zus)
en nog badderzooi
  zaterdag 6 december 2008 @ 01:15:34 #249
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_63798607
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
mijn nieuwe gitaar
mijn nieuwe mp3-speler
een jaarabbo op de glamour (van mijn zus)
en nog badderzooi

mooi mooi
lekker zelfs
ik alleen bier, kan ook
de vibe, de muziek, dus jij !
op jou!
pi_63798773
trusten iedereen
  zaterdag 6 december 2008 @ 01:27:53 #251
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_63798796
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:26 schreef Paaskonijn het volgende:
trusten iedereen
neuk ze
pi_63798835
jo, is die kankermiver er weer?
  zaterdag 6 december 2008 @ 01:32:43 #253
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_63798850
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:31 schreef NoelGallagher het volgende:
jo, is die kankermiver er weer?
en jij
je woorden
de k
oh man oh man
mag bidden dat je geen stemrecht hebt of krijgt
kereltje
pi_63798869
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:32 schreef MiVer het volgende:

[..]

en jij
je woorden
de k
oh man oh man
mag bidden dat je geen stemrecht hebt of krijgt
kereltje
blablabla, niemand die naar jou luistert .

Stemrecht heb ik, maar die verkoop ik voor 50e op marktplaats
  zaterdag 6 december 2008 @ 01:36:01 #255
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_63798885
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:33 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

blablabla, niemand die naar jou luistert .

Stemrecht heb ik, maar die verkoop ik voor 50e op marktplaats
ook een poepprater dus
jij gaf gehoor
hahahaha
lees eerste regel mijn sign
speciaal voor jou
en hun
pik !
pi_63798968
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:36 schreef MiVer het volgende:

[..]

ook een poepprater dus
jij gaf gehoor
hahahaha
lees eerste regel mijn sign
speciaal voor jou
en hun
pik !
Jij bent de grootste kankerkneus van FOK! met stip op 1.

Ik ga slapen, hou van jullie allemaal.
  zaterdag 6 december 2008 @ 01:45:07 #257
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_63798998
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:42 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Jij bent de grootste kankerkneus van FOK! met stip op 1.

Ik ga slapen, hou van jullie allemaal.
truste aan je worm
  zaterdag 6 december 2008 @ 01:51:02 #258
104871 remlof
Europees federalist
pi_63799094
SINTERBAAS
pi_63799101
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:51 schreef remlof het volgende:
Gekke MiVer
hey
pi_63799123
Kanker
  zaterdag 6 december 2008 @ 01:54:47 #262
104871 remlof
Europees federalist
pi_63799155
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:51 schreef Devvie het volgende:

[..]

hey
Hoi Devvie
  zaterdag 6 december 2008 @ 01:55:05 #263
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_63799158
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:53 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
Kanker
doe dan tering
ietsje beter weet je
gewoon, doe maar
succes met je mekka reis
pi_63799169
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:55 schreef MiVer het volgende:

[..]

doe dan tering
ietsje beter weet je
gewoon, doe maar
succes met je mekka reis
pi_63799188
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:54 schreef remlof het volgende:

[..]

Hoi Devvie
Alles goed remlof?

nog veul kedoos gehad?
pi_63799198
Boh meng
ik kom net uit de sportschool

zaterdag 6 december 2008 @ 01:57:35 #267
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_63799199
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:55 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:

[..]

kijk er zelf ook van
terug
maar toch door
dus wat nu?
cheers dus!
pi_63799210
Voeg allemaal dit is toe
-geen e-mail adressen posten-

[ Bericht 11% gewijzigd door remlof op 06-12-2008 02:01:48 ]
We are living in a material world, and I am a material girl
  zaterdag 6 december 2008 @ 01:58:47 #269
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_63799217
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:57 schreef Devvie het volgende:
Boh meng
ik kom net uit de sportschool

[ afbeelding ]

zou hij nog een
elleboog hoek naar achter
kunnen maken, denk je?
pi_63799322
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:58 schreef MiVer het volgende:

[..]

zou hij nog een
elleboog hoek naar achter
kunnen maken, denk je?

niet nodig
iedereen poept zijn boek vol van mijn lats
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:13:20 #271
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_63799390
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:06 schreef Devvie het volgende:

[..]

niet nodig
iedereen poept zijn boek vol van mijn lats
lats? streektaal?
lapo ook met "l"
kan geen toeval zijn
creatine is de shit
hahahaha
nu bier
cheers!
pi_63799426
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:13 schreef MiVer het volgende:

[..]

lats? streektaal?
lapo ook met "l"
kan geen toeval zijn
creatine is de shit
hahahaha
nu bier
cheers!
lats

zaterdag 6 december 2008 @ 02:18:55 #273
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_63799455
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:16 schreef Devvie het volgende:

[..]

lats
[ afbeelding ]

ah ha
respect
jij bent dus het echte werk
pittig
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:23:07 #274
184614 Olep
Semper Fi.
pi_63799497
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:18 schreef MiVer het volgende:

[..]

ah ha
respect
jij bent dus het echte werk
pittig
jij ook
kudos
haha we spacen m
leuk
Fuck today, it's tomorrow.
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:24:50 #275
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_63799509
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:23 schreef Olep het volgende:

[..]

jij ook
kudos
haha we spacen m
leuk

hahaha
vette house van di.fm
jawel
de spieren, het lichaam, de flow, de swing
jawel
pi_63799510
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:23 schreef Olep het volgende:

[..]

jij ook
kudos
haha we spacen m
leuk

olep
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:27:03 #277
184614 Olep
Semper Fi.
pi_63799521
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:25 schreef Devvie het volgende:

[..]

olep
ach, ik moet wat.
pi_63799531
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:27 schreef Olep het volgende:

[..]

ach, ik moet wat.
ja, post lekkere wijven dan
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:28:41 #279
184614 Olep
Semper Fi.
pi_63799537
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:28 schreef Devvie het volgende:

[..]

ja, post lekkere wijven dan
Doe zelf ook wat Ik heb echt een kankerhumeur nu
pi_63799560
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:28 schreef Olep het volgende:

[..]

Doe zelf ook wat Ik heb echt een kankerhumeur nu
ik ook, stomme sinterkankerbaas kado's
pi_63799585
pampam
pi_63799586
eveng doorknalleng menseng
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:37:50 #284
184614 Olep
Semper Fi.
pi_63799598
ja ja
pi_63799604
haha rustig maar, het is al laat
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:39:30 #286
184614 Olep
Semper Fi.
pi_63799607
ja en laat + een kuthumeur gaan niet goed samen
pi_63799632
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:39 schreef Olep het volgende:
ja en laat + een kuthumeur gaan niet goed samen
Wat is er dan mijn lieve kind?
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:44:37 #288
184614 Olep
Semper Fi.
pi_63799640
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:43 schreef Devvie het volgende:

[..]

Wat is er dan mijn lieve kind?
ach niks voor fok! maak me maar blij dan is het goed
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:45:22 #289
104871 remlof
Europees federalist
pi_63799643
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:31 schreef Devvie het volgende:
sinterkankerbaas
Nounou
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:45:55 #290
184614 Olep
Semper Fi.
pi_63799646
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Nounou
Wanneer iemand kanker zegt op het forum, krijgt remlof een mailtje
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:46:32 #291
184614 Olep
Semper Fi.
pi_63799652
+1 note trouwens
pi_63799658
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:46 schreef Olep het volgende:
+1 note trouwens
gefeliciteerd
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:47:58 #293
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_63799659
blij, het ei
te leggen
hier, met het sap
komt het er wel uit
alles beter dan een kleine pik
hahaha
hun ! ja jij dus !
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:48:49 #294
184614 Olep
Semper Fi.
pi_63799663
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:47 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

gefeliciteerd

Nee, Devvie omdat hij kanker zei
pi_63799669
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:48 schreef Olep het volgende:

[..]

neehoor

Remlof vind me blijkbaar lief
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:50:09 #296
184614 Olep
Semper Fi.
pi_63799672
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:49 schreef Devvie het volgende:

[..]

neehoor

Zo zo.
pi_63799673
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:44 schreef Olep het volgende:

[..]

ach niks voor fok! maak me maar blij dan is het goed
welke muziek vind je tof?
pi_63799676
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:48 schreef Olep het volgende:

[..]

Ow sorry, gefeliciteerd Devvie
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_63799677
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Nounou
sorry
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:50:56 #300
184614 Olep
Semper Fi.
pi_63799678
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:50 schreef Devvie het volgende:

[..]

welke muziek vind je tof?
Van alles. Post maar eens wat leuks
  zaterdag 6 december 2008 @ 02:51:08 #301
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_63799680
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 02:49 schreef Devvie het volgende:

[..]

neehoor

trek er nog eentje open dan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')