abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:33:36 #1
158452 IQM
I am the one
pi_63794761

[Dit is een heel tof thema]

Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:34:05 #2
158452 IQM
I am the one
pi_63794771
Kut-Bt, die niks tofs als titel of thema weet te verzinnen. Blame her.
Scio Melius
Gelul.
pi_63794773
tof
pi_63794802
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:

-kut verhaal-
Flikker eens op
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_63794804
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef IQM het volgende:
gaf mij de lapo dan. Ik had geweldige plannen.
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:34:53 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_63794811
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
tof
Thema.
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:35:11 #7
158452 IQM
I am the one
pi_63794821
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

gaf mij de lapo dan. Ik had geweldige plannen.
Kopen? 10 euro.
Scio Melius
Gelul.
pi_63794824
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef IQM het volgende:
Sorry, maar goede TT's hou ik voor mezelf. Ik maak tenslotte de beste TT's !
pi_63794834
Nee.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_63794839
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Flikker eens op
Ik vond het nog best geil trouwens maar geen idee of het dat voor mannen nou ook is.
pi_63794849
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nu nog de lapo....
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:36:15 #12
158452 IQM
I am the one
pi_63794861
quote:

[..]

! True, true. Mooie award.
Scio Melius
Gelul.
pi_63794868
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:35 schreef IQM het volgende:

[..]

Kopen? 10 euro.
duur
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:36:42 #14
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63794875
Whehehehe dat topic van 'vriendje maakt het uit op pakjesavond' !
><(({°>
pi_63794888
quote:

[..]

Ik vond het nog best geil trouwens maar geen idee of het dat voor mannen nou ook is.
Ik heb er niet echt veel van gelezen aangezien ik een seksverhaal verwachtte. En moet gvd nog 15 dagen wachten.
pi_63794896
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Thema.
Goed teamwork
pi_63794903

pi_63794912
FAS FAALT MET DE LAPO
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:37:51 #19
158452 IQM
I am the one
pi_63794919
quote:

[..]

Duidelijk door een vrouw geschreven.
Oeh, ik weet niet of ik dit moet doen, oeh wat gaat er gebeuren, oeh je beveelt me dingen, oeh je slaat me op m'n tiet.... En toen ben ik gestopt met lezen.
Scio Melius
Gelul.
pi_63794924
TVP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_63794965
pi_63794971
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:39 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
heeey wie is dat?
pi_63794978
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:37 schreef gers het volgende:
FAS FAALT MET DE LAPO
Ja ik denk ik val binnen en pak meteen de LAPO aber nein .

"Life is unfair."
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:39:52 #24
158452 IQM
I am the one
pi_63794981
quote:
[ afbeelding ]
Een plaatje zegt soms meer dan duizend saaie woorden van een gezapig seksverhaal.
Scio Melius
Gelul.
pi_63794984
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:37 schreef IQM het volgende:

[..]

Duidelijk door een vrouw geschreven.
Oeh, ik weet niet of ik dit moet doen, oeh wat gaat er gebeuren, oeh je beveelt me dingen, oeh je slaat me op m'n tiet.... En toen ben ik gestopt met lezen.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_63795005
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:39 schreef BobbyB het volgende:

[..]

heeey wie is dat?
Een heel liev meisje
pi_63795020
Sinterklaas is de baas.
pi_63795033
Ik las eens een seksverhaal waarin een jongen iets in de clitoris van een meisje stopte .
Wtf.
pi_63795043
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:40 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Een heel liev meisje
Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.
pi_63795050
fas heb je trouwens iets van de sint gekregen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_63795056
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:41 schreef Fascination het volgende:
Ik las eens een seksverhaal waarin een jongen iets in de clitoris van een meisje stopte .
Wtf.
WOW, sick .
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:43:17 #32
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63795085
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik merk het, ik ook en daar word het niet beter van met zulke geile praat.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:43:24 #33
158452 IQM
I am the one
pi_63795093
quote:
Wtf.
Linkje?
Scio Melius
Gelul.
pi_63795108
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:42 schreef gers het volgende:
fas heb je trouwens iets van de sint gekregen
Nee niks, ben niet braaf geweest dit jaar .
Jij dan ?
pi_63795116
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:43 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Hey, als je van zulke spelfouten al een stijve krijgt, zou ik overdag maar eens terugkomen als al die newbies hier zijn
pi_63795118
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee niks, ben niet braaf geweest dit jaar .
Jij dan ?
nee
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:44:21 #37
3185 Adelante
To let it go now
pi_63795120
quote:
[ afbeelding ]
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:44:25 #38
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63795121
quote:
Wtf.
Meisjes met een clitoris, alleen vogels hebben die.
Meisjes hebben een vagine.
pi_63795164
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:43 schreef IQM het volgende:

[..]

Linkje?
Weet ik niet meer .

Je merkt trouwens wel dat 't altijd door van die puberige jongetjes geschreven wordt "ja en toen stopte ik m'n piem0l in haar anus, ze zei dat het haar eerste keer was maar 't ging heel soepel."
Right .
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:46:54 #40
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63795195
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:44 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hey, als je van zulke spelfouten al een stijve krijgt, zou ik overdag maar eens terugkomen als al die newbies hier zijn
Overdag mag ik al nieuwe woordenboeken checken op spelfouten bij Van Dale.
pi_63795207
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik heb er niet echt veel van gelezen aangezien ik een seksverhaal verwachtte. En moet gvd nog 15 dagen wachten.

Het was een zonnige lentedag, ik sprong vol verwachting en goede zin m’n bed uit. Iets zei mij dat ’t een goede dag zou worden. Ik besloot een eindje te gaan wandelen om te genieten van het mooie weer. Toen zag ik jou daar staan, m’n adem stokte even. Zoveel schoonheid aanschouwt men maar zelden. Je droeg een strak zwart t-shirt met een strakke broek dat je figuur prachtig liet uitkomen. Even lachte je naar me, m’n maag draaide zich om. Ik besloot de stoute schoenen aan te trekken en je aan te spreken. Met een semi-leuk grapje probeer ik je aandacht te trekken wat warempel lukt. We raken in gesprek en ik besluit je mee naar m’n huis te vragen. Je reageert hier positief op waar ik weer positief van word. Vol zenuwen en een kloppend hart neem ik je mee naar huis. Aldaar besluiten we iets te gaan drinken. Ik vraag wat je wil drinken, je antwoordt met: een breezer graag ( ). We nuttigen vele alcoholische dranken en worden hier losser maar ook seksueel opgewondener van. Ik strijk met m’n handen door je haar, je wordt hier wat verlegen van en bloost. Dan zoeken onze lippen elkaar en beginnen we passievol en lustvol elkaar te zoenen. Je tong smaakt overheerlijk en je lippen voelen zacht aan. Ik word hier toch wel een beetje opgewonden van en besluit je t-shirt uit te trekken, waar jij gelukkig geen bezwaar tegen hebt. Onder ’t t-shirt draag je een zwarte bh waar je borsten lekker zacht en rond in lijken. Mijn lust neemt schrikbarende vormen aan, ik trek wild je broek, bh en string uit. Zo naakt ben je prachtig, zo zacht. Ik zoen je weer en voel de steken door m’n maag trekken. Om m’n kleding niet in de kreukels te laten komen trek ik ze ook maar uit. Onze naakte lichamen liggen tegen elkaar aan, onze borsten raken elkaar en ’t voelt fijn. Dan besluit ik het gebied onder je mond eens te gaan verkennen. Langzaam ga ik steeds verder naar beneden tot ik bij je borsten aankom. Ik neem je borst in m’n mond en zuig eraan, je smaakt lekker zoet op een of andere manier. Je begint zwaarder te ademen en zegt dat ik door moet gaan. Ik draai met m’n tong rondjes om je tepel, die nu behoorlijk hard aan ’t worden is. Ook bijt ik er zachtjes in wat op een gilletje van jouw kant resulteert. Eigenlijk vind ik ’t gebied tussen je benen nog interessanter dus besluit ik dat maar eens te onderzoeken. Ik zoen je eerst op je dijbeen en ga dan steeds verder naar je vagina toe. De geur van je vagina komt me al tegemoet en ruikt uitnodigend. Nu neem ik je schaamlip in m’n mond en sabbel en zuig er een beetje aan. Je raakt inmiddels behoorlijk opgewonden en krijgt er een rode kleur van, ook je vagina begint steeds warmer aan te voelen. Ik besluit voorzichtig een lik over je clitoris te geven en zie dat je daar met een kreun op reageert. Steeds sneller beweegt m’n tong over je clit heen, je lichaam kronkelt van genot. Gelukkig ligt er aan dildo vlak naast m’n bed (ja we zijn inmiddels in m’n bed beland :’) ) die ik kan gebruiken. Hij is vrij groot van formaat dus duw ik ‘m zachtjes bij je naar binnen. Nu je er een beetje aan gewend bent beweeg ik ‘m steeds sneller heen en weer in je vagina. Dit lijk je prettig te vinden, en ondertussen lik ik nog steeds je clitoris. Ik merk aan je bewegingen en kreunvolume dat je bijna het orgasme bereikt. Even stop ik om te zorgen dat je orgasme straks nog intenser wordt. Als ik weer verder ga duurt ’t niet lang voordat je inderdaad een geweldig orgasme krijgt, je schokt met je lichaam en schreeuwt ’t uit. Voldaan val je neer.
Jaloers door je orgasme vraag ik of je zin hebt om te scissoren. Je zegt met een glimlach ja.
Ik til je been op en beweeg m’n vagina richting de jouwe. Je kijkt me ondeugend en lustvol aan wat me gek maakt. Aangezien we beiden extreem nat zijn beneden glijden onze vagina’s makkelijk tegen elkaar. Dit voelt zo lekker, het tintelt in m’n vagina. Na het tempo wat te hebben opgevoerd merk ik dat ik bijna klaar kom. We kreunen inmiddels behoorlijk hard wat wel grappig klinkt opzich . Dan voel ik een golf door m’n lichaam trekken en kom intens klaar. Na te hebben genoten van dit gevoel merk ik dat jij nog niet klaar bent. Opzich niet verwonderlijk aangezien je net al bent klaargekomen. Ik stop twee vingers in je vagina en lik daarbij je clitoris nogmaals. Dit blijkt ’t gewenste effect te hebben en je komt kreunend klaar. Bij dit klaarkomen verliest je vagina wat vocht wat er super geil uitziet maar wat ik morgen dan wel weer schoon kan gaan maken .
Er is nog één fantasie die ik zou willen uitleven en ik besloot nietszeggend een bus slagroom uit de keuken te pakken. Als je de spuitbus ziet, schiet je in de lach. Maar als ik de slagroom op je spuit veranderd dat snel. Je lijkt dit heel geil te vinden want je dwingt me je helemaal vol te spuiten (:’) ). Ik smeer het slagroom over je hele lichaam uit en lik ’t passievol op. De combinatie van de smaak van slagroom met jouw huid zorgt voor een feestje op m’n tong.
Nadat alles zijn we toch wel een beetje vies van de slagroom en besluiten we ’t samen af te douchen. We wassen elkaar uitgebreid. Je bedenkt je opeens dat je nog moet gaan werken en vertrekt zo abrupt als je gekomen bent.
pi_63795233
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:46 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Overdag mag ik al nieuwe woordenboeken checken op spelfouten bij Van Dale.
pi_63795241
Haha Bt .
pi_63795248
Ooh en ik kwam dat verhaal serieus per ongeluk tegen !
pi_63795256
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:44 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Whehe...
pi_63795270
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:

[..]
Kut BT ik haat je
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:50:00 #47
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63795288
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:44 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Meisjes met een clitoris, alleen vogels hebben die.
Meisjes hebben een vagine.
><(({°>
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:50:02 #48
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63795293
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het was een zonnige lentedag, ik sprong vol verwachting en goede zin m’n bed uit. Iets zei mij dat ’t een goede dag zou worden. Ik besloot een eindje te gaan wandelen om te genieten van het mooie weer. Toen zag ik jou daar staan, m’n adem stokte even. Zoveel schoonheid aanschouwt men maar zelden. Je droeg een strak zwart t-shirt met een strakke broek dat je figuur prachtig liet uitkomen. Even lachte je naar me, m’n maag draaide zich om. Ik besloot de stoute schoenen aan te trekken en je aan te spreken. Met een semi-leuk grapje probeer ik je aandacht te trekken wat warempel lukt. We raken in gesprek en ik besluit je mee naar m’n huis te vragen. Je reageert hier positief op waar ik weer positief van word. Vol zenuwen en een kloppend hart neem ik je mee naar huis. Aldaar besluiten we iets te gaan drinken. Ik vraag wat je wil drinken, je antwoordt met: een breezer graag ( ). We nuttigen vele alcoholische dranken en worden hier losser maar ook seksueel opgewondener van. Ik strijk met m’n handen door je haar, je wordt hier wat verlegen van en bloost. Dan zoeken onze lippen elkaar en beginnen we passievol en lustvol elkaar te zoenen. Je tong smaakt overheerlijk en je lippen voelen zacht aan. Ik word hier toch wel een beetje opgewonden van en besluit je t-shirt uit te trekken, waar jij gelukkig geen bezwaar tegen hebt. Onder ’t t-shirt draag je een zwarte bh waar je borsten lekker zacht en rond in lijken. Mijn lust neemt schrikbarende vormen aan, ik trek wild je broek, bh en string uit. Zo naakt ben je prachtig, zo zacht. Ik zoen je weer en voel de steken door m’n maag trekken. Om m’n kleding niet in de kreukels te laten komen trek ik ze ook maar uit. Onze naakte lichamen liggen tegen elkaar aan, onze borsten raken elkaar en ’t voelt fijn. Dan besluit ik het gebied onder je mond eens te gaan verkennen. Langzaam ga ik steeds verder naar beneden tot ik bij je borsten aankom. Ik neem je borst in m’n mond en zuig eraan, je smaakt lekker zoet op een of andere manier. Je begint zwaarder te ademen en zegt dat ik door moet gaan. Ik draai met m’n tong rondjes om je tepel, die nu behoorlijk hard aan ’t worden is. Ook bijt ik er zachtjes in wat op een gilletje van jouw kant resulteert. Eigenlijk vind ik ’t gebied tussen je benen nog interessanter dus besluit ik dat maar eens te onderzoeken. Ik zoen je eerst op je dijbeen en ga dan steeds verder naar je vagina toe. De geur van je vagina komt me al tegemoet en ruikt uitnodigend. Nu neem ik je schaamlip in m’n mond en sabbel en zuig er een beetje aan. Je raakt inmiddels behoorlijk opgewonden en krijgt er een rode kleur van, ook je vagina begint steeds warmer aan te voelen. Ik besluit voorzichtig een lik over je clitoris te geven en zie dat je daar met een kreun op reageert. Steeds sneller beweegt m’n tong over je clit heen, je lichaam kronkelt van genot. Gelukkig ligt er aan dildo vlak naast m’n bed (ja we zijn inmiddels in m’n bed beland :’) ) die ik kan gebruiken. Hij is vrij groot van formaat dus duw ik ‘m zachtjes bij je naar binnen. Nu je er een beetje aan gewend bent beweeg ik ‘m steeds sneller heen en weer in je vagina. Dit lijk je prettig te vinden, en ondertussen lik ik nog steeds je clitoris. Ik merk aan je bewegingen en kreunvolume dat je bijna het orgasme bereikt. Even stop ik om te zorgen dat je orgasme straks nog intenser wordt. Als ik weer verder ga duurt ’t niet lang voordat je inderdaad een geweldig orgasme krijgt, je schokt met je lichaam en schreeuwt ’t uit. Voldaan val je neer.
Jaloers door je orgasme vraag ik of je zin hebt om te scissoren. Je zegt met een glimlach ja.
Ik til je been op en beweeg m’n vagina richting de jouwe. Je kijkt me ondeugend en lustvol aan wat me gek maakt. Aangezien we beiden extreem nat zijn beneden glijden onze vagina’s makkelijk tegen elkaar. Dit voelt zo lekker, het tintelt in m’n vagina. Na het tempo wat te hebben opgevoerd merk ik dat ik bijna klaar kom. We kreunen inmiddels behoorlijk hard wat wel grappig klinkt opzich . Dan voel ik een golf door m’n lichaam trekken en kom intens klaar. Na te hebben genoten van dit gevoel merk ik dat jij nog niet klaar bent. Opzich niet verwonderlijk aangezien je net al bent klaargekomen. Ik stop twee vingers in je vagina en lik daarbij je clitoris nogmaals. Dit blijkt ’t gewenste effect te hebben en je komt kreunend klaar. Bij dit klaarkomen verliest je vagina wat vocht wat er super geil uitziet maar wat ik morgen dan wel weer schoon kan gaan maken .
Er is nog één fantasie die ik zou willen uitleven en ik besloot nietszeggend een bus slagroom uit de keuken te pakken. Als je de spuitbus ziet, schiet je in de lach. Maar als ik de slagroom op je spuit veranderd dat snel. Je lijkt dit heel geil te vinden want je dwingt me je helemaal vol te spuiten (:’) ). Ik smeer het slagroom over je hele lichaam uit en lik ’t passievol op. De combinatie van de smaak van slagroom met jouw huid zorgt voor een feestje op m’n tong.
Nadat alles zijn we toch wel een beetje vies van de slagroom en besluiten we ’t samen af te douchen. We wassen elkaar uitgebreid. Je bedenkt je opeens dat je nog moet gaan werken en vertrekt zo abrupt als je gekomen bent.
Boh. Wat een timing van mij om mij weer hier te melden.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63795294
Gistermiddag aan de wandel in Amsterdam, waar ik het aanbod wat tegen vond vallen eerlijk gezegd.... Tot mijn oog viel op Wendy, een halfbloed dame met geweldig opvallend mooie ogen. Wendy is half Zuid-Amerikaans en half Jamaicaans, 28 jaar en werkt hier pas sinds 3 weken. Ze is bijzonder aardig en geniet er zelf ook echt van.

Even een locatie-omschrijving: ik weet de naam van de steeg niet (wellicht dat een moderator dit kan aanpassen in de thread-titel?), maar als je dat kerkje hebt waar al die Zuid-Amerikaanse (doorgaans lelijke dames) zitten, dan heb je op een gegeven moment een heel smal steegje waar je in kan lopen. Dit loopt uit op een vierkant pleintje waar een aantal dames zitten. Wendy zit als je het steegje inloopt direct bij het eerste raam aan de linkerkant, kan niet missen!

Ze vroeg ¤ 25 (!) voor pijpen en 2 standjes, maar ik heb ¤ 50 betaalt en een half uur van haar genoten. Pijpen was geweldig, lekker voorspel ook. Haar borsten zijn super, een mooie cup-C. Daarna over op standje 69, beffen was top, met een mooi uitzicht op haar ronde billen. Na een minuut of 10 kwam ze op mij zitten en neukte ze me helemaal gek. Afgemaakt in doggy style. Had nog wat tijd over dus elkaar nog lekker gemasseerd met olie. Echt een toppertje mensen!!!!!

Ze heeft me haar mobiele nummer gegeven, dus de volgende keer als ik richting A'dam ga dan geef ik haar even een belletje.
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:50:07 #50
158452 IQM
I am the one
pi_63795298
Bt leest ook echt al die verhalen.
Scio Melius
Gelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: