Wat heftig! Alle respect voor Reinhilde dat ze zich er zo goed doorheen geslagen heeftquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:27 schreef nixxx het volgende:
en de update staat er nu ook
Zwangerschap en geboorte deel 422
Ja, dat dacht ik ook BE. Bellen hoor Ingrid!quote:Op zondag 7 december 2008 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ingrid, bel straks ook eens de vk met wat je allemaal hebt?
Bij mij zeiden ze toen dat ik moest bellen bij pijn boven in debuik en de ribben en een dikke voet erbij vind ik ook raar klinken.
Better safe then sorry. Mss is het wel een buikgriepje, maar toch...
quote:Op zondag 7 december 2008 10:27 schreef Fuente het volgende:
Hier niets. Behalve oorpijnmaar ja, de baby komt natuurlijk niet uit m;n oor
ik hoorde dat het wel zo moet voelenquote:Op zondag 7 december 2008 10:27 schreef Fuente het volgende:
Hier niets. Behalve oorpijnmaar ja, de baby komt natuurlijk niet uit m;n oor
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 december 2008 11:42 schreef McLaura het volgende:
Ik meld me dan toch ook maar in Z&G
Ik kom uit dezelfde hoek als Miss Sly, en ben als alles goed gaat 24 juli uitgerekend!
Oooooh voor jou dus ook een klein wondertje, van harte! Dat worden speciale feestdagen voor jou/julliequote:Op zondag 7 december 2008 11:42 schreef McLaura het volgende:
Ik kom uit dezelfde hoek als Miss Sly, en ben als alles goed gaat 24 juli uitgerekend!
Nee, ik mag donderdag om half 11!quote:Op zondag 7 december 2008 11:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oooooh voor jou dus ook een klein wondertje, van harte! Dat worden speciale feestdagen voor jou/jullie!
Heb je de eerste echo al gehad?
Heee McLaura, wat leuk dat je hier toch komt postenquote:Op zondag 7 december 2008 11:42 schreef McLaura het volgende:
Ja, daar gaan we vanuit toch, Miss Sly!quote:Op zondag 7 december 2008 11:49 schreef miss_sly het volgende:
McLaura, wat gezelligwelkom, ik hoop dat we hier samen lekker tot volgend jaar juli kunnen posten!
Ja, dit komt toch wat serieuzer over dan het zwangerpb van startpaging. Plus dat het hier een stuk gemoedelijker is met andere meiden uit AZW/BNZGGquote:Op zondag 7 december 2008 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Heee McLaura, wat leuk dat je hier toch komt postenVan harte welkom en spannend hoor a.s. donderdag...
Hey, jij bent mijn naamgenote! Taluda toch? Ik herken je meisje geloof ikquote:
Maar natuurlijk is dat zoquote:Op zondag 7 december 2008 11:57 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, dit komt toch wat serieuzer over dan het zwangerpb van startpaging. Plus dat het hier een stuk gemoedelijker is met andere meiden uit AZW/BNZGG
feliciteer je alleen hem??quote:Op zondag 7 december 2008 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
Mijn eerste en waarschijnlijk laatste post in dit afschuwelijke subforum:
Gefeliciteerd Nixxx
.
Welkom McLaura!quote:Op zondag 7 december 2008 12:08 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hey, jij bent mijn naamgenote! Taluda toch? Ik herken je meisje geloof ikIk ben Lau + ?
Klopt meis! Ik had je eerder al herkendquote:Op zondag 7 december 2008 12:08 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hey, jij bent mijn naamgenote! Taluda toch? Ik herken je meisje geloof ikIk ben Lau + ?
Klopt! Ben jij de mama van Ive?quote:Op zondag 7 december 2008 13:46 schreef cattie het volgende:
[..]
Welkom McLaura!![]()
En dan ken jij waarschijnlijk mijn zusje wel, Vrijgezellige Anne, of zit ik verkeerd?
MEIS??? Ik had zó gehoopt dat dat babypb-taal was, en dat dat vreselijke denigrerende woord hier niet gebruikt werd......quote:Op zondag 7 december 2008 14:19 schreef Fuente het volgende:
[..]
Klopt meis! Ik had je eerder al herkend
opschieten dan.. hier beginnen de (voor) weeen alweerquote:Op zondag 7 december 2008 16:09 schreef DJMO het volgende:
hey hey ingrid.. ik mag eerst hoor na fuente![]()
even zereneus, ik hoop dat er niets (ernstigs) aan de hand is ..
Ik stel me niet aan, ik kan niet tegen hormonenquote:
Aah wat een droppie! Ik moet er bijna van huilenquote:Op zondag 7 december 2008 17:45 schreef nixxx het volgende:
ooh ga ik even regelen, mijn ouders hadden iets naar me gemaild geloof ik... meeste foto's staan nog bij R op de camera die in het ziekenhuis is maar nu bedenk ik het me ineens
[ afbeelding ]
Ik volg je graag, Madelieve!quote:Op zondag 7 december 2008 17:58 schreef Madelieve het volgende: haar!
McLaura, welkom, leuk dat je toch hier komt posten(Ik lees hier niet zoveel meer, ben via AZW/BNZGG en Z&W inmiddels vaste klant in het grote kleine babietjes topic, zoals de route hoort te gaan
)
Idd, jullie en ik hebben haar weten te pushen. Vlos vertrouwde het niet, heeft haar gelijk doorgestuurd. Ze heeft eiwit in urine, en haar nieren en lever zijn verrot ofzo. Nu wordt hij dus gehaald, wordt een heftige week!quote:Op zondag 7 december 2008 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ja zie je wel,
Ik vond het van de week al raar klinken en vanmiddag helemaal. Wilde geen paniek zaaien maar ben toch blij dat ik er op aan heb gedrongen dat ze de vk belde.
jeetje jongens, sterkte de komende dagen!
Oh joh, wat enorm schrikken!! Heel veel sterkte, hopelijk gaat het allemaal goed komen morgen met mama en zoon!quote:Op zondag 7 december 2008 19:34 schreef Djeez het volgende:
Ingrid is met spoed opgenomen. Gaat niet goed met haar en de baby, Helpsyndroom heeft het geloof ik. Kind moet gehaald worden, ws komt hij morgen al ter wereld.
wat zij zegt...quote:Op zondag 7 december 2008 18:01 schreef Fuente het volgende:
[..]
Aah wat een droppie! Ik moet er bijna van huilenWat mooi
! Nou wil ik ook
Ik las idd bij het terugkijken ook jouw reactie. Bij mij ging er toen ook al een belletje rinkelen. Die ha mag zich op z'n minst wel even achter zijn oren krabben met dat virusje en Djeez' astma-medicatie.quote:Op zondag 7 december 2008 20:02 schreef E.T. het volgende:
Wat een schrik zeg, Ingrid met HELLP. Dat was wel waarom ik van de week al zei dat de HA ook naar d'r bloeddruk moest kijken, die pijn in de bovenbuik klonk me niet zo lekker.
Sterkte iig!
weet het niet zeker, maar ik denk omdat de klachten in eerste instantie niet zwangerschapsgerelateerd leken?quote:Op zondag 7 december 2008 20:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb niet alles gelezen maar ben wel even nieuwsgierig, maar waarom naar een HA en niet gelijk naar een verloskundige?
Ik weet wat HELLP is. Er zijn verschillende gradaties en ze kunnen er ook voor kiezen om in te leiden. Vandaar de vraag. Goede tip van Leah om alvast opvang voor Kim te zoeken! Hoe gaat het met Ingrid, is ze erg geschrokken?quote:Op zondag 7 december 2008 20:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ingrid en Djeez ... Sterkte!![]()
Helppsyndroom is heftig.. sterkte de komende uren/dagen!
Sjak, ik denk dat het een keizersnede wordt..
Mijn tante heeft dit ook gehad, en snel ingrijpen was het enige wat telde..
Ingrid is vrijdag naar de huisarts gegaan omdat ze zich niet lekker voelde. Buikpijn en benauwd. Ik kan me best voorstellen, als je niet beter weet, dat je dan de huisarts belt.quote:Op zondag 7 december 2008 20:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb niet alles gelezen maar ben wel even nieuwsgierig, maar waarom naar een HA en niet gelijk naar een verloskundige?
bij dat laatste had ik sowieso al mijn bedenkingen BE ... een arts mag nooit zomaar zeggen neem zijn medicatie maar.. laat staan in geval van een zwangerschap, ingrid zei toen al dat het een of andere wazige vervanger was?? ik snap nu ook wel dat hun hoofd er helemaal niet naar staat, maar ik zou er wel over denken om als alles achter de rug is, een klacht te deponeren bij het tuchtcollege...quote:Op zondag 7 december 2008 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik las idd bij het terugkijken ook jouw reactie. Bij mij ging er toen ook al een belletje rinkelen. Die ha mag zich op z'n minst wel even achter zijn oren krabben met dat virusje en Djeez' astma-medicatie.
Ik zeg toch dat ik weet wat HELLP is. Ik zeg niet dat een keizersnede nooit gebeurt, in tegendeel. Ik vraag alleen aan Djeez of ze morgen gaan beginnen met haar in te leiden of dat ze gelijk een keizersnede gaan doen. reageer niet zo opgefokt!quote:Op zondag 7 december 2008 21:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mijn tante heeft echt het randje van leven en dood gelegen Sjak, bij haar was een KZ de enige optie, omdat ze voor natuurlijk bevallen geen kracht meer had .. Ze lag toen ook al dik 3 weken in het ziekenhuis..
Ik hoop voor Ingrid en Djeez dat het meevalt..
Mininixxx, volgens mij ben ik verliefdquote:Op zondag 7 december 2008 17:45 schreef nixxx het volgende:
ooh ga ik even regelen, mijn ouders hadden iets naar me gemaild geloof ik... meeste foto's staan nog bij R op de camera die in het ziekenhuis is maar nu bedenk ik het me ineens
[ afbeelding ]
Ik kan me dat niet zo goed voorstellen, maar dat komt vast doordat mijn HA gelijk al toegaf geen verstand van zwangere vrouwen te hebben (of althans, weinig) dus dat ik bij rare lichamelijke klachten altijd eerst naar de verloskundige moest bellen. Maar mijn nieuwsgierigheid is bevredigd, dankquote:Op zondag 7 december 2008 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ingrid is vrijdag naar de huisarts gegaan omdat ze zich niet lekker voelde. Buikpijn en benauwd. Ik kan me best voorstellen, als je niet beter weet, dat je dan de huisarts belt.
Ik heb op het eind van de zwangerschap ook een nacht niet kunnen slapen van de pijn hoog in mijn buik en ribben en de volgende dag toen ik het liet vallen bij de vk kreeg ik ook op mijn kop dat ik had moeten bellen. Er bleek gelukkig niks aan de hand, maar ik wist ook niet dat dat symptomen waren hoor. Ik ging uit van hoofdpijn, vocht vasthouden en lichtflitsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |