Ik volg je graag, Madelieve!quote:Op zondag 7 december 2008 17:58 schreef Madelieve het volgende: haar!
McLaura, welkom, leuk dat je toch hier komt posten(Ik lees hier niet zoveel meer, ben via AZW/BNZGG en Z&W inmiddels vaste klant in het grote kleine babietjes topic, zoals de route hoort te gaan
)
Idd, jullie en ik hebben haar weten te pushen. Vlos vertrouwde het niet, heeft haar gelijk doorgestuurd. Ze heeft eiwit in urine, en haar nieren en lever zijn verrot ofzo. Nu wordt hij dus gehaald, wordt een heftige week!quote:Op zondag 7 december 2008 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ja zie je wel,
Ik vond het van de week al raar klinken en vanmiddag helemaal. Wilde geen paniek zaaien maar ben toch blij dat ik er op aan heb gedrongen dat ze de vk belde.
jeetje jongens, sterkte de komende dagen!
Oh joh, wat enorm schrikken!! Heel veel sterkte, hopelijk gaat het allemaal goed komen morgen met mama en zoon!quote:Op zondag 7 december 2008 19:34 schreef Djeez het volgende:
Ingrid is met spoed opgenomen. Gaat niet goed met haar en de baby, Helpsyndroom heeft het geloof ik. Kind moet gehaald worden, ws komt hij morgen al ter wereld.
wat zij zegt...quote:Op zondag 7 december 2008 18:01 schreef Fuente het volgende:
[..]
Aah wat een droppie! Ik moet er bijna van huilenWat mooi
! Nou wil ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |