Caricequote:
Spannend hequote:Op vrijdag 5 december 2008 19:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zojuist werd hier op de ramen gebonsd
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
CariceDa's echt zo'n vrouw waar je spontaan van gaat vloeken
.
Komt er dan eindelijk een chick voor jequote:Op vrijdag 5 december 2008 19:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
er stond ook een pakje voor de deur![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komt er dan eindelijk een chick voor je?
Hey geneeskundige wat vind je eigenlijk van de nieuwe donorpolisquote:
oe vertelquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:45 schreef Houniet het volgende:
Morgen namens FOK! naar een House feest.
Sodeju Piet, probeer je nu echt in een paar uur het niveau hier omhoog te krikken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey geneeskundige wat vind je eigenlijk van de nieuwe donorpolis? Je hebt er ongetwijfeld van gehoord
.
Ik ga morgen naar SoundGarden, zie SoundGarden.nlquote:
Nee, ik vind 't wel een interessant onderwerp en aangezien swine nog wel eens wat in te brengen heeft kan ik hem die vraag wel stellenquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:55 schreef Mikkie het volgende:
Sodeju Piet, probeer je nu echt in een paar uur het niveau hier omhoog te krikken?
Line up ziet er niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar SoundGarden, zie SoundGarden.nl. Ik ben benieuwd.
ik had vandaag school tot half 6 en moest nog wat dingen doen thuis, dus we doen het gewoon lekker morgenquote:
ik zou ook huiswerk moeten maken eigenlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:08 schreef Slarioux het volgende:
Ik vier het lekker niet. Ik zit DM huiswerk te maken
Ik ben op zich wel lekker braaf bezig op het moment. Ik sta best wel van mezelf te kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had vandaag school tot half 6 en moest nog wat dingen doen thuis, dus we doen het gewoon lekker morgen
[..]
ik zou ook huiswerk moeten maken eigenlijk
ik doe de afwas, ruim mijn administratie op, rommel wat in huisquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel lekker braaf bezig op het moment. Ik sta best wel van mezelf te kijken
ik fotografeer ook nog analoogquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik fotografeer analoog. En die rolletjes af laten drukken wordt almaar moeilijker.
Ik heb mijn huisje opgeruimd met Saw V op de achtergrondquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik doe de afwas, ruim mijn administratie op, rommel wat in huis
en kijk ondertussen top gear, dus het schiet niet echt op
klinkt zo bekendquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb mijn huisje opgeruimd met Saw V op de achtergrond
dat ziet er tof uitquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:15 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb nu trouwens de electric sheep screensaver geinstalleerd. Ben benieuwd hoe dat er uit ziet straks
http://www.electricsheep.org/index.cgi?&menu=about
Het is nog best wel een briljante screensaver. Blijkbaar stemmen de computers zelf op hun favoriete schapen en krijg je die telkens te zienquote:
tofquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is nog best wel een briljante screensaver. Blijkbaar stemmen de computers zelf op hun favoriete schapen en krijg je die telkens te zien
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef IrishBastard het volgende:
Veel schoonmaakwerk
Beetje zonde van je lak, en je kale onderdelen
Zou je dan niet gewoon een motor kopen die het waard is? Ik bedoel, de investering in een gs'je, is dat het waard?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
na 1 dag al roestende remschijven
dus moet wel rijden om het er af te halen
maar de lak is toch niet veel meer waard, komend jaar alles weer eventjes nieuwe lak/coating geven
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:41 schreef IrishBastard het volgende:
Ongein op de helpdesk, medewerkers die heel de avond opnemen met:
"Online helpdesk, met Piet"
ach wat is waard... ik zal echt nog wel wat jaren op deze motor rijden, en intussen zal ik er ook nog dingen aan doen. Het geld krijg ik er nooit uit, daar zit ik niet mee. Ik vind het verbouwen enz bijna net zo leuk als het rijden zelfquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zou je dan niet gewoon een motor kopen die het waard is? Ik bedoel, de investering in een gs'je, is dat het waard?
Ik ken hetquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ach wat is waard... ik zal echt nog wel wat jaren op deze motor rijden, en intussen zal ik er ook nog dingen aan doen. Het geld krijg ik er nooit uit, daar zit ik niet mee. Ik vind het verbouwen enz bijna net zo leuk als het rijden zelf![]()
en ach, die kleine 1000 euro die een GS nou nog opbrengt... ik heb er zelf nu in totaal met dit stuur erbij, 750 ingestopt. Dus over wereldbedragen praten we hier nou ook niet, als ik hem verkoop na wat opknappen is het verlies alsnog "maar" een paar honderd euro. Maar het is een heerlijke motor voor erbij, als ik wat zwaarders zou gaan rijden over 2 jaar. Lekker zuinig, licht, en goedkoop in onderhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |