Mannen met baarden buitengaatsquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat het rijmt is een feit,
Bijtjes in niet echt mijn hobby,
Dan moet je bij Vic zijn en zijn bijtjeslobby,
Maar mannen met baarden, raken die ooit aan de schijt?
I'm off, fijne avond allemaal. [ afbeelding ]
quote:
Zou kunnen maar KleinZusje was ook fanatiek volgens mij ... Anyway dat de prijs naar Debuurvrouw gaat vind ik echt geweldigquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij alle drie van Nachtzuster
Jupsquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou kunnen maar KleinZusje was ook fanatiek volgens mij ... Anyway dat de prijs naar Debuurvrouw gaat vind ik echt geweldig
Zullen we dat maar niet doen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:56 schreef Soury het volgende:
Ohh en gaan we Coos stenigen als CarO met 2 punten verliest ofzo...
Ik ben voor
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen?![]()
Ik had namelijk ook op Sackboy gestemd met 3 punten, omdat hij toen nog geen punten had en dat kan me wel eens naar opbreken (samen met die 4 punten van Coos)
Ohh echt !!! Succes tis lekkerquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:27 schreef Copycat het volgende:
Oh, Soury, ik ga zo 'jouw' carbonara maken!
geen probleem, stenigen we er 2, ook goedquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen?![]()
Ik had namelijk ook op Sackboy gestemd met 3 punten, omdat hij toen nog geen punten had en dat kan me wel eens naar opbreken (samen met die 4 punten van Coos)
Zeker ! tof van fluiterquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou kunnen maar KleinZusje was ook fanatiek volgens mij ... Anyway dat de prijs naar Debuurvrouw gaat vind ik echt geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en hierna volgt nog de Kerstava wedstrijd![]()
eten![]()
Wie was de opdrachtgever?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Ja, die prefabmeuk van AH viel zo tegen. Zaten ook a-typische ingrediënten in als paddenstoel en kip.
Maar allemaal puur natuur, dat dan weer wel. Zeggen ze.
Oh en voor wie het interesseert: qua slogan is voor Leef je uit gekozen.
De simpelheid van carabonara maakt het juist zo lekkerquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Ja, die prefabmeuk van AH viel zo tegen. Zaten ook a-typische ingrediënten in als paddenstoel en kip.
Maar allemaal puur natuur, dat dan weer wel. Zeggen ze.
Oh en voor wie het interesseert: qua slogan is voor Leef je uit gekozen.
Wat nou weerquote:
Bedoel die slogan he?? Past wel bij mequote:
Iets met die fucking sinterklaas zooiquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat nou weerAls het voetbal is tief je maar op naar een voetbal topic, zo niet willen we het wel graag weten..
en daar word je lichtelijk agressief van?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:41 schreef Soury het volgende:
Gut oh gut oh gut ik drink bock bier en roze door elkaar
in sc klb of thuis?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iets met die fucking sinterklaas zooi
Nee dat maakt me wat rustiger .. Maar bockie is oppie.. Had een scheutje nodig voor marinade. Wilde de rest niet weggooienquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
en daar word je lichtelijk agressief van?
het zegt me weinig als ik niet weet waarvoor het isquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Bedoel die slogan he?? Past wel bij me
Nou vertel .. Er zit een panel met experts klaar om je te woord te staanquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iets met die fucking sinterklaas zooi
Dat excuus gebruik ik ook altijd als ik een fles wijn opentrek, dat ik het voor koken nodig had/heb.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat maakt me wat rustiger .. Maar bockie is oppie.. Had een scheutje nodig voor marinade. Wilde de rest niet weggooien
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vertel .. Er zit een panel met experts klaar om je te woord te staan
iets met dat ik niet genoeg gezopen heb om niet mee te hoevenquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vertel .. Er zit een panel met experts klaar om je te woord te staan
Sukkel!quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:47 schreef Manu82 het volgende:
iets met dat ik niet genoeg gezopen heb om niet mee te hoeven
en ik nu dus nog moet voorbereiden
Dat is dus die gulden middenweg waar je het over had, goed gedaan dusquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
iets met dat ik niet genoeg gezopen heb om niet mee te hoeven
en ik nu dus nog moet voorbereiden
Yep. En voor alle doelgroepen en alles even belangrijk. En duurzaam. Maar geen geitenwollensokken.quote:
Ja gvd en ik heb me ook nog laten ompraten om daar te blijven slapenquote:
Dan had je er toch ook nog wel uit kunnen slepen dat zij alle voorbereidingen zou treffen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja gvd en ik heb me ook nog laten ompraten om daar te blijven slapen
Het enige wat ik gewonnen heb in de onderhandeling is dat we morgen vroeg weg gaan
Had maar 1 lullig flessie.. Bedankt voor de tip volgende keer koop ik een kratquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat excuus gebruik ik ook altijd als ik een fles wijn opentrek, dat ik het voor koken nodig had/heb.
Nee, de gulden middenweg was dat ik vanmiddag even bier zou drinken met een vriend, maar die was nog lam van gisterquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is dus die gulden middenweg waar je het over had, goed gedaan dus
Je mag en kan best wel es nee zeggen hoor... Je hebt ook een eigen levenquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja gvd en ik heb me ook nog laten ompraten om daar te blijven slapen
Het enige wat ik gewonnen heb in de onderhandeling is dat we morgen vroeg weg gaan
Dat heb ik stiekem ook wel gedaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan had je er toch ook nog wel uit kunnen slepen dat zij alle voorbereidingen zou treffen.
Zolang je maar aan de buitenkant blijft. Ik heb net de hele vloer gedweildquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat heb ik stiekem ook wel gedaan![]()
![]()
Maar als ik vanavond chagrijnig ben ga ik gewoon bij LS op de deur kloppen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zolang je maar aan de buitenkant blijft. Ik heb net de hele vloer gedweild
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zolang je maar aan de buitenkant blijft. Ik heb net de hele vloer gedweild
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:02 schreef Manu82 het volgende:
En ben er vandoor
Happy Hell vanavond
Tot morgen bij BrandX
Homerquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:04 schreef Leandra het volgende:
Even een TVP, en ondertussen de uitspraak van de Simpson-case kijken![]()
Toch leuk om weer eens streams te hebben
LOLquote:
Was al bang dat ie uiteindelijk de kerncentrale tot een meltdown had gebrachtquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL![]()
Maarre, nee dus....... O.J.
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream2
Pardon Ayatollette Soury?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:56 schreef Soury het volgende:
Ohh en gaan we Coos stenigen als CarO met 2 punten verliest ofzo...
Ik ben voor
Nah .. paar zweepslagen danquote:
Dan moet je me eerst vastleggen!quote:
uitspraak was net op jourmaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL![]()
Maarre, nee dus....... O.J.
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream2
Ik heb er eenquote:
Echt gelukt !!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:04 schreef Copycat het volgende:
Godverdomme wat lekker, Soury!
Heb alles op.
Heeeeee Lies heb net een paint geflanst in onz...quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo! nieuw persoonlijk record.![]()
uurtje waren we er door. Jongste ligt ziekig te wezen in zijn bed, oudste twee bouwen hun lego.
Buuf heb je al gekeken in Fee Vanwegen de ava's ???quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo! nieuw persoonlijk record.![]()
uurtje waren we er door. Jongste ligt ziekig te wezen in zijn bed, oudste twee bouwen hun lego.
Oohw leuk!! Welk topic?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeeeee Lies heb net een paint geflanst in onz...
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Buuf heb je al gekeken in Fee Vanwegen de ava's ???
Kut daar gaan de sweepslagen voor Coosquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Uiteraard mag de uiteindelijke winnaar als eerste een keuze maken uit de twee pakketten.
En de grote winnaar is: CarOnline met 252 punten!
Op de voet gevolgd door Sackboy met 210 punten!
quote:
WOW CarO gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Uiteraard mag de uiteindelijke winnaar als eerste een keuze maken uit de twee pakketten.
[UITSLAG]FOK! zat eens te denken.... de winaars!
Ik zet daar de uitslag ook ff neerquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dat vraagt om een polonaise door de KLB SC![]()
Daar hebben we Fan voor nodig met dat foute gifjequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Wowieeeee gefeliciteerd CarOnlinequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[UITSLAG]FOK! zat eens te denken.... de winaars!
Uiteraardquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
hehehehehhehequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:45 schreef Marrije het volgende:
Zo, de vreugde ook even gedeeld met SC KLB
Ik mag het eigenlijk niet zeggenquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon heel zakelijk![]()
[KLB Bagger SC #551] Met dikke sacharijnige zwijnen...
Worden we uitgenodigd door BrandX of gaat het topic van Manu gewoon open?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar heb toch de indruk dat de gemiddelde CBML/DGK/BBer meer weet van Fok dan vele anderen
![]()
Nog drie kwartier
Op het subforum hier
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb me even een wijntje ingeschonken, omdat ik de wijn nodig had voor het eten.
Eigenlijk wel dom, want ik heb al gekookt en gegeten, dus ik had hem niet eens open hoeven maken, maar omdat die nu toch éénmaal open is heb ik maar een glaasje ingeschonken.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:32 schreef Soury het volgende:
[quote]Op vrijdag 5 december 2008 21:04 schreef Marrije het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Dan blijft de kurk erinquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:50 schreef Marrije het volgende:
Gert wordt wel weer mod, niet getreurd.
Nee we zijn slechts dwalende geesten .. BOEquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn we nog hier?
Linkjequote:Op vrijdag 5 december 2008 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Mochten we tussen wal en schip vallen dan heb ik al een nieuw stekkie gevonden
Ach, ik zeg maar zooo, Sackboy is een goede tweede.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk heeft CarO enorm gezwijmeld. Met aftrek van de kloontjes zou ze maar 212 tegen 210 gewonnen hebben.
Maar daarintegen heeft Sackboy mazzel gehad, dat ze op tijd door hadden dat als je maar op één iemand stemt ook maar één punt krijgt. Dus beetje lood om oud ijzer.
Kooksetje komt vast goed terechtquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach, ik zeg maar zooo, Sackboy is een goede tweede.
Sackboy heeft ook stemmen van kloons gehad hoor. En ik ben blij dat ie niet gewonnen heeft, zo kinderachtig dat gedicht. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ie mij er gewoon voor "kankerlul" in uitmaaktquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk heeft CarO enorm gezwijmeld. Met aftrek van de kloontjes zou ze maar 217 tegen 210 gewonnen hebben. En er was een stem volledig verdwenen van Ilsa, die haar ook 5 punten had gegeven. Dus eigenlijk was het 212 tegen 210.
Maar daarintegen heeft Sackboy mazzel gehad, dat ze op tijd door hadden dat als je maar op één iemand stemt ook maar één punt krijgt. Dus beetje lood om oud ijzer.
Ik ga uit mijn lichaam treden...quote:
Zegt het ava-producerend wonder.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:54 schreef nachtzuster het volgende:![]()
![]()
CarO Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Toch gelukt! haha, geweldig![]()
Dit topic gaat gewoon over naar GCquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef Marrije het volgende:
Heeft BrandX een nieuw topic voor ons klaarstaan daaro? Ik zie nog niks. We worden toch wel opgevangen daar he!
Sjesus de waarheid mag dus ook niet meer op fokquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Sackboy heeft ook stemmen van kloons gehad hoor. En ik ben blij dat ie niet gewonnen heeft, zo kinderachtig dat gedicht. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ie mij er gewoon voor "kankerlul" in uitmaakt
Mja, euh....quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef Mike het volgende:
Willen jullie deze niet nog even vol maken in GC? Dan zet ik 'm nl. over.
Ja, ik stem vóór!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef Mike het volgende:
Willen jullie deze niet nog even vol maken in GC? Dan zet ik 'm nl. over.
Hij neemt zijn tweede plaats sportief op. En de uitslag zal sowieso niet veranderd zijn. Er waren bij beiden wel wat ongeregeldheden. Zo zijn er bij CarO ook punten gegeven aan iemand anders, toen ze massaal voor Sackboy gingen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach, ik zeg maar zooo, Sackboy is een goede tweede.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis bijna zover. Tot zo in het nieuwe hutje
Zijn we er al???quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis bijna zover. Tot zo in het nieuwe hutje
quote:
Haha, je bent niet de eerste die dat zegtquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben persoonlijk niet zo'n liefhebber van de achtpotigen![]()
Shhhttttquote:
GCquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Haha, je bent niet de eerste die dat zegt![]()
Heb nooit een andere gehad op dit account, dus sorry Ruud, hij blijft nog even![]()
Post ik nu in CBL of GC?
Tja lastigquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Haha, je bent niet de eerste die dat zegt![]()
Heb nooit een andere gehad op dit account, dus sorry Ruud, hij blijft nog even![]()
Post ik nu in CBL of GC?
Misschien kan de TT ook in nieuwe stijl. [RLS SC #001] [CBL] Winnend vertrokken en winnend gekomen.quote:
Oef, net op tijd! Thanx killerbabe.quote:
quote:
Ja, nog gauw de Leeuw gekeken. Was leuk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef Marrije het volgende:
Ook Mike bedankt.
Hey, Noekje en Gert zijn klaar met sinterklaas vieren.
Jammer maar Soury laat de champagne dicht.
Eej zwarte.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:11 schreef noekje het volgende:
Ja, helemaal blij.
Nu het nog kan.
Gert, je moet ooit weer gaan modden. Jij kan dat.
![]()
Jij hebt het anders ook prima gedaan hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:11 schreef noekje het volgende:
Ja, helemaal blij.
Nu het nog kan.
Gert, je moet ooit weer gaan modden. Jij kan dat.
![]()
Champagne!quote:
Yesquote:
Ook salute voor jou noekquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Kssst, je hebt het huis vol.
Dat ging lekker smooth. Rosé!
Met dubbel Tquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:23 schreef Marrije het volgende:
Proost iedereen.
Ik sla even over. Maar ik heb nog thee
Ze weet het toch?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft al iemand CarO op de hoogte gebracht?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Yes[ afbeelding ]
van boven aan afpakken svp
Leuk maar wel zondequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]Zou die hele toren omver flikkeren, als je subtiel een glaasje uit de onderste laag pakt?
Ja,. van de "voorlopige" uitslag. Maar ook Caro heeft een "avondje":quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft al iemand CarO op de hoogte gebracht?
De nummers 1 en 2 winnen een wii of een DS pakket bestaande uit:quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:25 schreef Marrije het volgende:
gert zou haar smsen.
Wat heeft ze eigenlijk gewonnen?
Nou, dat viel nog niet mee om weer om op mijn wachtwoord te komen. Slaat echt nergens op, dat wachtwoord.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja,. van de "voorlopige" uitslag. Maar ook Caro heeft een "avondje":
Wél héél leuk hoor, dat het met ons relatief kleine forumpje gelukt is om onze Caro met haar toffe gedicht op de eerste plaats te krijgen.
Ja zionde....quote:
Heb je een ochtendkrantenwijk?quote:
Doe maar dan..quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zionde....
Maar wel leúk!![]()
Tenminste, als er daarna nog een krat champie klaar staat.
Klein maar toch wel hecht. Heb sinds "'de verhuizing" eigenlijk nog geen ander gezienquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wél héél leuk hoor, dat het met ons relatief kleine forumpje gelukt is om onze Caro met haar toffe gedicht op de eerste plaats te krijgen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat viel nog niet mee om weer om op mijn wachtwoord te komen. Slaat echt nergens op, dat wachtwoord.
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]Met hoeveel kloons heb jij gepost?
ik durf niets te zeggen over mijn aantal, dadelijk wordt Caro haar prijs nog afgepakt.![]()
quote:
Stil dan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]Met hoeveel kloons heb jij gepost?
ik durf niets te zeggen over mijn aantal, dadelijk wordt Caro haar prijs nog afgepakt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Jij zat aardig goed met je prognose.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
er is nog een RLS topic die door een van jullie vorige week al vol enthousiasme werd geopen. Die mocht weer open van mij zodra jullie aangeland zijn. Dus zodra deze vol is (ik lurk en post vrolijk even mee) kan die open en kunnen jullie daar verder?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien kan de TT ook in nieuwe stijl. [RLS SC #001] [CBL] Winnend vertrokken en winnend gekomen.
Of zoiets
De top 5quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
jeetje, kijk ff naar deSint
en gelijk noeks en Gert op Zwart en GC in mijn myat.
![]()
![]()
muziekje dan maar?
Nee joh. Gewoon een nieuwe. Je moet Manu gelijk effe op zijn plaats zetten anders neemt ie straks een loopje met je. En....daar wordt ie hard van!quote:
Is user Chuck_Norris jouw wederhelft?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat viel nog niet mee om weer om op mijn wachtwoord te komen. Slaat echt nergens op, dat wachtwoord.
Je bedoelt andere SC'ers, van GC?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klein maar toch wel hecht. Heb sinds "'de verhuizing" eigenlijk nog geen ander gezien
Is dat voor op je crematie?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
De top 5
1. Het water | Marco Borsato
2. Time to Say Goodbye | Andrea Boccelli & Sarah Brightman
3. Afscheid nemen bestaat niet | Marco Borsato
4. Tears in Heaven | Eric Clapton
5. Goodbye my lover | James Blunt
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is user Chuck_Norris jouw wederhelft?
Hahaha wel de top 5 van .. Die van mij staat er niet bijquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon een nieuwe. Je moet Manu gelijk effe op zijn plaats zetten anders neemt ie straks een loopje met je. En....daar wordt ie hard van!
Daar is Pimmetje dan.quote:
Je bent toch niet de BOB he??quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:44 schreef APK het volgende:
WTF?
We zitten al in GC.
Effe nieuwe startpagina instellen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha wel de top 5 van .. Die van mij staat er niet bij
Ken er vier van niet eens
Jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:45 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Is het echt de crematie/begrafenis Top 5 ?
Nope, ik ben die gozert in coma op de achterbank.quote:
Oh ben jij dat die op mijn schouder ligt te kwijlenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, ik ben die gozert in coma op de achterbank.
Vooralsnog wel, maar maandag wordt wederom een familielid van de corrupte minister president uit 2002 gekozen, dus we zien wel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey APK, lijkt goed in het Thaise! Kan je reisje gewoon doorgaan?
Nope, ik gebruik jouw laptop met dongeldinges om op fok te posten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:48 schreef Soury het volgende:
Oh ben jij dat die op mijn schouder ligt te kwijlen
Knapquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, ik gebruik jouw laptop met dongeldinges om op fok te posten.
Hebbie dat 3 liter karton witte meuk al in je mik zitten?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, ik ben die gozert in coma op de achterbank.
Nou ja, avontuurlijk wordt het dan wel. Moet je persé voor een bepaalde datum weer terug zijn?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Vooralsnog wel, maar maandag wordt wederom een familielid van de corrupte minister president uit 2002 gekozen, dus we zien wel.
Yep, heb je een chauffeur nodig?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef Coos het volgende:
Hebbie dat 3 liter karton witte meuk al in je mik zitten?
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef CarOnline het volgende:
Zo, uitgeSinterklaast![]()
Doen we nog even een laatste Robbie voor dit jaar?
Euh ja.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, avontuurlijk wordt het dan wel. Moet je persé voor een bepaalde datum weer terug zijn?
Wist je dat nog nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef CarOnline het volgende:
Ohhhh de wedstrijd?
Hebben we gewonnen?!?!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef CarOnline het volgende:
Ohhhh de wedstrijd?
Hebben we gewonnen?!?!
Moet je dan niet elke dag een vakje krassen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb een december kraslot gekregen![]()
Eens even kijken of ik iets heb gewonnen
Officieel welquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je dan niet elke dag een vakje krassen?
Zo'n kinder kalender maar dan voor oudere jongerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je dan niet elke dag een vakje krassen?
Niets, mag dat ook?quote:
Is daar geen controle op?quote:
Pfffffffffffffffquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niets, mag dat ook?
Ik wil de helft van waarde wel in contanten zeg maar
Haha! Ik zou dat ook niet kunnen hoor, misschien 2 dagen ofzo, en dan alsnog alles openkrassen. En daarna balen dat ik niet netjes elke dag 1 heb gedaan.quote:
Nog zo'n ontevreden winnaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niets, mag dat ook?
Knal het op marktplaats ..quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niets, mag dat ook?
Zonder kloons zou je 217 punten hebben gehad en er was een stem uit het topic verdwenen, dus maar 212. Dus je hebt kantje boord echt gewonnen met maar 2 puntjes.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef CarOnline het volgende:
Haaaaaaaa dank dank allen voor de support![]()
Ik vond het echt heel erg leuk om te zien dat iedereen zo massaal aan het stemmen is geslagen en dat men zijn of haar kloons afstofte om te kunnen stemmen.
Super leuk, echt!![]()
![]()
Volgend jaar weer!
Nou nee echt niet ..quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef CarOnline het volgende:
Haaaaaaaa dank dank allen voor de support![]()
Ik vond het echt heel erg leuk om te zien dat iedereen zo massaal aan het stemmen is geslagen en dat men zijn of haar kloons afstofte om te kunnen stemmen.
Super leuk, echt!![]()
![]()
Volgend jaar weer!
Jaquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zonder kloons zou je 217 punten hebben gehad en er was een stem uit het topic verdwenen, dus maar 212. Dus je hebt kantje boord echt gewonnen met maar 2 puntjes.
Huh?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niets, mag dat ook?
Misschien accepteren ze hem niet als ik hem morgen inleverquote:
ken jij alle kloons?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zonder kloons zou je 217 punten hebben gehad en er was een stem uit het topic verdwenen, dus maar 212. Dus je hebt kantje boord echt gewonnen met maar 2 puntjes.
Dankbaar is anders CarO ...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja
Tis een beetje een rare prijs.
Ik heb de bijbehorende spelletjes niet eens.
Dus voor de Wii heb ik er niets aan.
Alsof je schoensmeer en veters krijgt maar geen schoenen zeg maar
Heb je wat gewonnen dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien accepteren ze hem niet als ik hem morgen inlever
Nou ja zeg zit ik hier voor lul enthousiast te zijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
Niets, mag dat ook?
Ik weet niet of er van KLB kloons waren, maar wel van wie op CarO hebben gestemd. Zo lang draai ik al wel mee.quote:
lol, iddquote:
Maar bij Sackboy waren er ook onregelmatigheden in de stemming, dus CarO heeft wel terecht gewonnen.quote:
Pffffrt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet of er van KLB kloons waren, maar wel van wie op CarO hebben gestemd. Zo lang draai ik al wel mee.
Ow.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Euh ja.
Maar liever niet, met goede reden enzo.
Tot nu toe niet, ik tel ze later wel op. Ben d'r weer vandoorquote:
Hoef je ook geen expert voor te zijn he? Ff klikken op verdachte namen en je ziet meteen wie al in geen eeuwigheid hebben gepost. Ik was mijn TanjaFan wachtwoord en e-mail adres kwijtquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Pffffrt.
De bankoning kent ook alle klonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |