Stil dan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]Met hoeveel kloons heb jij gepost?
ik durf niets te zeggen over mijn aantal, dadelijk wordt Caro haar prijs nog afgepakt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Jij zat aardig goed met je prognose.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja,. van de "voorlopige" uitslag. Maar ook Caro heeft een "avondje":
Wél héél leuk hoor, dat het met ons relatief kleine forumpje gelukt is om onze Caro met haar toffe gedicht op de eerste plaats te krijgen.
er is nog een RLS topic die door een van jullie vorige week al vol enthousiasme werd geopen. Die mocht weer open van mij zodra jullie aangeland zijn. Dus zodra deze vol is (ik lurk en post vrolijk even mee) kan die open en kunnen jullie daar verder?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien kan de TT ook in nieuwe stijl. [RLS SC #001] [CBL] Winnend vertrokken en winnend gekomen.
Of zoiets
De top 5quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
jeetje, kijk ff naar deSint
en gelijk noeks en Gert op Zwart en GC in mijn myat.
![]()
![]()
muziekje dan maar?
Nee joh. Gewoon een nieuwe. Je moet Manu gelijk effe op zijn plaats zetten anders neemt ie straks een loopje met je. En....daar wordt ie hard van!quote:
Is user Chuck_Norris jouw wederhelft?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat viel nog niet mee om weer om op mijn wachtwoord te komen. Slaat echt nergens op, dat wachtwoord.
Je bedoelt andere SC'ers, van GC?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klein maar toch wel hecht. Heb sinds "'de verhuizing" eigenlijk nog geen ander gezien
Is dat voor op je crematie?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
De top 5
1. Het water | Marco Borsato
2. Time to Say Goodbye | Andrea Boccelli & Sarah Brightman
3. Afscheid nemen bestaat niet | Marco Borsato
4. Tears in Heaven | Eric Clapton
5. Goodbye my lover | James Blunt
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is user Chuck_Norris jouw wederhelft?
Hahaha wel de top 5 van .. Die van mij staat er niet bijquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon een nieuwe. Je moet Manu gelijk effe op zijn plaats zetten anders neemt ie straks een loopje met je. En....daar wordt ie hard van!
Daar is Pimmetje dan.quote:
Je bent toch niet de BOB he??quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:44 schreef APK het volgende:
WTF?
We zitten al in GC.
Effe nieuwe startpagina instellen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha wel de top 5 van .. Die van mij staat er niet bij
Ken er vier van niet eens
Jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:45 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Is het echt de crematie/begrafenis Top 5 ?
Nope, ik ben die gozert in coma op de achterbank.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |