abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63768299
Ja hoor, kom ook weer langs en moet meteen een nieuwe openen.

Snoopy is dus al veel afgevallen.

En Maneki heeft lekkere cakejes gemaakt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63768327
Cakejes met amandelspijs..ik denk dat ik de weegschaal maar gewoon weggooi
Saartje
pi_63768330
Is de tt goed BE?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 4 december 2008 @ 22:21:38 #4
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63768400
Ik mis iets aan de TT
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63768416
YPPY, mijn vent is ook al 8,5 kilo kwijt. En hij mag veel meer punten dan ik
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:23:08 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63768457
Alle pakjes zijn ingepakt. Nu morgen de gedichten die in mijn hoofd zitten nog uitprinten (ik hoop op een rustige werkdag ) en aan de pakjes plakken. Dan moet de zak dus weer leeg...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 4 december 2008 @ 22:23:33 #7
190853 RockabeIIa
pi_63768473
snoopy doe je aan het amerigo-dieet?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:23:38 #8
13151 crew  Rewimo
pi_63768475
Uhm, wat is SHE? Behalve de user dan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63768476
Gemeen is dat he snoopy. Toen we een paar jaar terug samen aan het afvallen waren, ging J. veel sneller en hij at veel meer. Maar ik haalde uiteindelijk de 30 kg en hij niet.

Nu vind ik het soms wel moeilijk dat hij zo hard gaat, terwijl ik op 1500 kcal net stabiel blijf. Maar in januari, als ik hopelijk de medicijnen af kan bouwen, gaat het vast beter.
*OUD heilige*
  donderdag 4 december 2008 @ 22:23:49 #10
190853 RockabeIIa
pi_63768485
oh. fok, pakjes inpakken

...
houdoe!
  donderdag 4 december 2008 @ 22:24:51 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63768528
Kan jij vanuit je hoofd printen rewimo?

Ik ook nog wat rijmelarijen maken. Pfff. Wel veel te veel geld uitgegeven aan kado's maar écht leuke dingen gevonden!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63768547
* Vicky is helemaal klaar voor Klaas morgen en overmorgen.
Alle pakjes zijn ingepakt. Gedicht voor morgen is klaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63768575
Zo, ik ga even cola light halen en het bankje zit vol!

Maneki ik ben ook nog nooit zo zwaar geweest als nu en ik voel me er dood ongelukkig onder Echt iedere rol voel ik zitten. Blegh. En ik wil wel sporten enzo maar er zit nu zoveel tussen dat ik echt geen tijd kan maken. Hoe ongeloofwaardig dat ook klinkt haha. Maar tentamens, laatste tentamen is de 18e, daarna feestdagen en verhuizen enzo. Sporten wordt op zn vroegst pas weer in januari.
maarrr ik heb wel een fitforfree sportcentrum gevonden in de buurt van het huisje!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63768651
Ik heb hele speciale Earl Grey, die je alleen in Engeland kan kopen. Williamson's.

Veel plezier allemaal morgen met Sinterklaas! Heb nu al zin om de foto's van jullie kindjes te zien, met rode wangetjes van de spanning .
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:28:38 #15
13151 crew  Rewimo
pi_63768708
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan jij vanuit je hoofd printen rewimo?

Ik heb een heel bijzonder hoofd
pi_63768745
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb hele speciale Earl Grey, die je alleen in Engeland kan kopen. Williamson's.

Veel plezier allemaal morgen met Sinterklaas! Heb nu al zin om de foto's van jullie kindjes te zien, met rode wangetjes van de spanning .
Hihi, en wij hebben allemaal zin om foto's van jouw kindje te zien Wat een toeval! haha.

Williamsons ken ik wel volgens mij. Bij mn oude bijbaantje van vroeger verkochten ze ook Twinings thee, mn baas was daar helemaal lyrisch over, maar ik als koppige 15-jarige toen dronk heul geen thee
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63768747
Ja laat ik ook maar eens gaan inpakken
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63768810
Dat inpakken doe ik niet voor Anna, dat zetten we 's ochtends denk ik allemaal neer. Voor de Kerst moet ik wel veel inpakken, maar dat duurt nog een paar weken. Eerst nog een boel kopen.
*OUD heilige*
pi_63768821
huup gek mens doe mij jouw figuur maar
Ik moet echt heel drastisch gaan lijnen maar zolang saar nog drinkt wordt dat niets. Subtiel diėten werkt bij mij niet
Saartje
pi_63768825
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
snoopy doe je aan het amerigo-dieet?

YP, je kan ook niet alles tegelijk doen. Het komt vast wel goed met dat afvallen ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 december 2008 @ 22:32:20 #21
13151 crew  Rewimo
pi_63768838
Ik krijg morgen ook wel een aardig cadeautje van mijn baas: een laptop Zodat ik ook thuis kan werken
pi_63768869
Shit. Ik moet nog een gedicht schrijven.
  donderdag 4 december 2008 @ 22:34:15 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63768903
Ja, maar Yppy... al zou het maar de helft zijn.
En jouw tijd komt echt nog wel hoor!

Hoewel... volgens mij mag ik niet eens klagen. Als ik het goed heb, was ik er de afgelopen 4 weken ook 3 kwijt.
Maar ik wil er zo graag nog 2 voor de kerst. En dat wil maar niet lukken.
*naar V&A rent op zoek naar een ruggegraat....

Rewimo, dit is SHE
pi_63768908
Dat klinkt niet gek Rewimo. Of verwacht ie dat je dan nog extra uren maakt?

Ik ben helemaal klaar met inpakken en moet nog 1 gedicht printen.
  donderdag 4 december 2008 @ 22:37:38 #25
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63769048
Hebben jullie de FBTO_reclame al gezien, met die baardman die zwanger is, een bril en beugel draagt en klaagt over een te dure premie?

Of die van die opa die op gaat passen en de tv niet snapt, met al die verschillende afstandsbedieningen? Die is ook erg leuk. Nouja, ook, die van FBTO is niet leuk maar wel lachwekkend.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')