quote:
Als het de volgende keer ook nog sneller is dan blijft ie openquote:Op donderdag 4 december 2008 22:01 schreef BonJovi het volgende:
Ik vond het niet zo lief sjimz mijn topic was echt wel beter
Mijn vingers zijn gewoon veel stabiéler dus sneller, dit komt door het vaak smeren van een broodje tonijn-boosuiquote:Op donderdag 4 december 2008 22:01 schreef BonJovi het volgende:
Ik vond het niet zo lief sjimz mijn topic was echt wel beter
Nee, 2 januari pasquote:Op donderdag 4 december 2008 22:11 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Van mij mag Huntelaar dan ook uit de op eigenlijk. Staat dan nog wel onder contract nu, maar aangezien hij toch geen wedstrijd meer voor Ajax gaat spelen doet zijn enkelblessure er ook niet meer toe.
Hij bedoelt het lijstje met selectie spelers denk ikquote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef RayMania het volgende:
Er staan niet alleen huidige Ajacieden in de OP hoor. Ik zie nu Sneijder bijvoorbeeld.
Ah, tuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 22:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij bedoelt het lijstje met selectie spelers denk ik
quote:
hoe komt slavia aan 2 punten?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:38 schreef KirkLazarus het volgende:
Virtuele stand groep F:
1. Aston Villa* 3 - 6 ( 4 - 3 )
2. Hamburger SV* 3 - 6 ( 4 - 2)
3. AJAX 3 - 6* ( 3 - 2 )
4. MSK Zilina 4 - 4 ( 3 - 4 )
5. Slavia Praag 3 - 2 ( 0 - 2 )
Veel doelpuntjes maken is een goede, ja. Al kan HSV-Villa ook zomaar nog gelijk worden natuurlijk. In ieder geval grote kans dat je tweede wordt. En als je geen eerste wordt, maakt tweede of derde eigenlijk ook maar weinig uit.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:39 schreef RayMania het volgende:
Dik winnen van Slavia en we staan misschien eerste op doelsaldo?
Kon eigenlijk al niet meer mis.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:44 schreef denthemen het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa we zijn door!!!!
Ja. Hopen op PSGquote:Op donderdag 4 december 2008 22:48 schreef Bananenman het volgende:
Hoe zit het? #1 speelt tegen #3 uit een andere poule en #2 tegen een CL afvaller?
nou, daar ben ik erg voorzichtig mee geworden de laatste jarenquote:
Ja.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:48 schreef Bananenman het volgende:
Hoe zit het? #1 speelt tegen #3 uit een andere poule en #2 tegen een CL afvaller?
Same here, echt verneuktquote:Op donderdag 4 december 2008 22:53 schreef Pritt het volgende:
Hoppa lekker overwinteren in Europa.
Waarom valt Slavia precies in mijn tentamenperiode?
Wilde ik best graag bij zijn.
Schalke zou niet zo erg zijn.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
Eerste in de poule hoeft niet geweldig te zijn natuurlijk. Okay, je treft geen CL-tegenstander, maar je kan zomaar Sevilla, Schalke of Valencia treffen.
2006/2007 ja.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef Reeve het volgende:
Hoeveel jaar geleden is het wel niet dat Ajax voor het laatst overwinterde..
5 jaar ofzo..
Zo is het natuurlijk wel. Een nummer 3 CL ploeg hoeft ook niet sterker te zijn dan hierboven genoemd.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
Eerste in de poule hoeft niet geweldig te zijn natuurlijk. Okay, je treft geen CL-tegenstander, maar je kan zomaar Sevilla, Schalke of Valencia treffen.
Idd. en nu hopen op een mooie tegenstander. Alhoewel het van mij ook wel een cluppie wat niet zo heel sterk is mag zijn.quote:
Stond vanochtend ook in de krant.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:12 schreef Roi het volgende:
Kwam deze ad net tegen op AT5.nl!
[ afbeelding ]
Ja vooral omdat die bij CSKA Moskou speelt en niet bij Shakhtarquote:Op donderdag 4 december 2008 23:15 schreef Silaz het volgende:
[..]
Die Wagner Love is me ook een klasbak. Vandaag weer 3 goaltjes..
Leuk een Q7 van de clubquote:Op donderdag 4 december 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
http://web.at5.nl/sport/2(...)n-vertrek-huntelaar/
Die oorbel van Sulejmani.
har har. en rij je dan als 19 jarige in een dikke audiquote:Op donderdag 4 december 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
Is over twee weken pas toch?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:53 schreef Schanulleke het volgende:
Lekker dat Ajax nu ook officieel door is.
Volgende week wel winnen van Slavia, hopen dat die gedemotiveerd spelen, dan kan je ze met hoge cijfers pakken. Niet vooraf kijken naar wie je wel of niet kan loten, gewoon zo goed mogelijk presteren en automatismes inslijpen.
Dus 6,6 miljoen niet? Alsof je daar over kan oordelen, weet je wel hoeveeeuull geld je praat?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Door een fijne edoch degelijke medefok!ker is mijn mening en expertise gevraagd omtrent Baye Djiby Fall. Ik heb mijn bronnen aangeboord en mijn neusje ingeschakeld. Mijn (feitelijke) mening:
Net als veel négers speelt deze man van begin 30 puur op (domme) kracht. Hij is snel, bonkig, degelijk en fysiek zeer sterk. En hij heeft een neusje voor doelpunten. Het manco van négers vaak is dat ze qua voetbalintelligentie erg onderdoen. Ze moeten het puur van het fysieke hebben.
Als Ajax ook deze keer weer naar mij luistert, zoals ze destijds deden met Huntelaar, zeg ik: kopen, maar niet voor meer dan 6,5 miljoen.²
Hoe zit het met zijn chassis en hamstrings, zijn ze wel degelijk genoeg volgens jou eisen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Door een fijne edoch degelijke medefok!ker is mijn mening en expertise gevraagd omtrent Baye Djiby Fall. Ik heb mijn bronnen aangeboord en mijn neusje ingeschakeld. Mijn (feitelijke) mening:
Net als veel négers speelt deze man van begin 30 puur op (domme) kracht. Hij is snel, bonkig, degelijk en fysiek zeer sterk. En hij heeft een neusje voor doelpunten. Het manco van négers vaak is dat ze qua voetbalintelligentie erg onderdoen. Ze moeten het puur van het fysieke hebben.
Als Ajax ook deze keer weer naar mij luistert, zoals ze destijds deden met Huntelaar, zeg ik: kopen, maar niet voor meer dan 6,5 miljoen.²
begin 30? zo oud?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb net even op Youtube gekeken, want dat was het laatste wat ik nog niet goed had bekeken. Het chassis is vaal erg degelijk bij négers, en ook zijn hamstrings ogen verre van teder dus erg solide, alsof er fijne room door stroomt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoe zit het met zijn chassis en hamstrings, zijn ze wel degelijk genoeg volgens jou eisen?
Het wordt een galavoorstelling nu. Prachtig positiespel en doelpunten zoals je ze nog nooit hebt gezien.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:31 schreef Fiskus het volgende:
Heb al lang kaartjes gehaald voor Slavia, in de veronderstelling dat dat dé alles of niets wedstrijd zou worden
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, kan iemand mij voorzien van het liedje:"Al gaan we naar Italië..." waar ook Dennis Bergkamp destijds in meezong?
Ajax, Ajax is oké.²
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:57 schreef _Mike_ het volgende:Aanval
Klaas Jan Huntelaar [ afbeelding ]* huizenjacht in Spanje
Ja, zo heb ik ook zeven vrienden weten te strikken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:42 schreef MaxC het volgende:
Heb ook al lang kaartjes gehaald en dacht echt dat dit de beslissende wedstrijd werd
Hopen dat ze er vol op knallen voor die 1e plek en niet zo lamlendig gaan spelen
De roze schoentjes van Sulejmaniquote:Op donderdag 4 december 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
Top Gear heeft echt gelijk met dat alle 'cocks' nu Audi kopen ipv BMW en dat de gewone burger nu weer gewoon BMW kan kopen zonder zich te schamenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:23 schreef Silaz het volgende:
[..]
har har. en rij je dan als 19 jarige in een dikke audi
De tovenaar.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:59 schreef Emimich het volgende:
Over de wedstrijd tegen Slavia, hun keeper kreeg in de laatste minuut rood tegen HSV en die zal er dus niet bij zijn!
[ afbeelding ]
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1826186/
Hier ook, ik heb er nu eigenlijk helemaal geen zin meer in.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:42 schreef MaxC het volgende:
Heb ook al lang kaartjes gehaald en dacht echt dat dit de beslissende wedstrijd werd
Hopen dat ze er vol op knallen voor die 1e plek en niet zo lamlendig gaan spelen
flashbacksquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb er nu eigenlijk helemaal geen zin meer in.
Leeg stadion, hele dag gewerkt, koud, regen, magere 1-0.
En dat merkt hij in zn portomonee?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kost je zelf genoeg aan bijtelling.
Ja, zeker gezien de salarissen die ze ook krijgen.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kost je zelf genoeg aan bijtelling.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, kan iemand mij voorzien van het liedje:"Al gaan we naar Italië..." waar ook Dennis Bergkamp destijds in meezong?
Ajax, Ajax is oké.²
quote:Ajax, Ajax is okay
A-J-A-X
De rest die doet ons niks
Er zijn ons in die jaren
Veel vedetten voorgegaan
Iedereen die wil in een Ajax-shirtje staan
Het allermooiste voetbal dat je bij ons ziet
En nooit, nee nooit, verliezen doen we niet
En wat dacht je van die mensen in de Meer
Niemand, nee nergens gaan ze zo te keer
refr.:
Ajax, Ajax is okay
A-J-A-X
Ajax, Ajax is okay
A-J-A-X
Ajax, Ajax
Al gaan we naar Italie of ergens anders heen
Ajax blijft voor ons altijd nummer een
Daar kunnen zij je leren hoe je voetballen moet doen
Daar leren ze je spelen als een echte kampioen
En wat kunnen ze lekker schreeuwen in de Meer
Niemand, nee nergens gaan ze zo te keer
We zingen
refr.
Ajax okay, Ajax okay, Ajax, Ajax, Ajax is okay
We zingen
refr.(2x)
Ik ben er sowieso bij. Gisteren m'n AMSTERDAM-vlag en een zak vol sjaaltjes in de taxi vergeten. Jammer.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:18 schreef denthemen het volgende:
Laat Slavia er maar uitgaan, dan kan Aanvoerder weer élke Donderdag dat wij in Amsterdam spelen hier naar toe komen
Dank je wel, echter wil ik het audio bestand. Ik kan het nergens vinden.quote:
idd. Uefacup zijn we toch al door, doelsaldo in de competitie kan doorslaggevend zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:12 schreef Devz het volgende:
Zou leuk zijn als we eerste in de poule worden, maar met grote cijfers van Volendam winnen vind ik toch even belangrijker.
Ja kijk anders eerst even naar de datum van het stuk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:55 schreef Outpost76 het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)t-opvolger-huntelaar
En ik maar denken dat blind pas zei dat ze al een opvolger hadden voor Huntelaar en berg zowiezo niet een optie zou zijn.
Toen was de transfer nog niet rond.quote:
Hey weet ik veel. Ik heb nog wel meer te doen dan 24u p\d dit topic te volgen en ga zeker niet met 1 topic per dag alles door lezen. Zo kan ik ook niet alle stukken lezen op bv Goal en andere sites. Ik heb ook nog een leven naast Fok hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toen was de transfer nog niet rond.
Daarna kwam de transfer wel rond en zei Blind dat Cvitanich de opvolger was.
Sowieso snap ik het nut van je post niet want dat bericht was al op dezelfde dag als dat het uitkwam nog gepost.
Toch lekker.quote:Ajax krijgt van de UEFA bijna een half miljoen euro overgemaakt voor het afstaan van de internationals tijdens het Europees kampioenschap. De vergoedingen waren bedongen door de G14 als compensatie voor het afstaan van de spelers en is gebaseerd op het aantal spelers en het aantal dagen dat de spelers afgestaan moesten worden. Ajax krijgt veruit het hoogste bedrag van alle Nederlandse clubs, om precies te zijn 481.746 euro.
quote:„Ik ga Ajax missen”, zei hij vervolgens stellig. „Door de buitenwereld wordt een beeld geschetst van een koude, kille club, maar als je daar hebt gevoetbald, weet je wel beter. De sfeer tussen de jongens onderling én de staf is geweldig.”
quote:Sociale warmte
Huntelaar weg. Het zat eraan te komen. Immers: hij en Marco van Basten hadden ‘het’ niet. ‘Het’ slaat in dit geval op chemie - het toverwoord in de voetballerij.
Huntelaar had ‘het’ onder Foppe en Gert-Jan wel: de ene na de andere bal joeg hij bij Heerenveen tegen de touwen. Het kwakkelende Ajax van Danny Blind haalde hem destijds in de winterstop naar Amsterdam, en Huntelaar deed wat hij het hele seizoen al deed: scoren. Hij eindigde dat jaar op 33 goals.
Nadat de nuchtere Zeeuw Blind was weggebonjourd (die mede dankzij Huntelaar wél aan Ajax’ doelstellingen, voorronde Champions League halen, had voldaan), werd de extraverte Henk ten Cate aangesteld. Plotseling leek Huntelaar het scoren helemaal verleerd. Al op de eerste training bij Ajax ging het mis. Terwijl de spelers zich opmaakten voor het eerste rondootje van het seizoen, brieste Ten Cate: "Rondo? Dat is voetbal uit stilstand - daar stoppen we hier als eerste mee!"
Nadat Ajax en Ten Cate door Chelsea uit hun lijden waren verlost, nam tussenpaus Adrie Koster het roer over. Eerder een goedlachse oom dan een voetbaltrainer eigenlijk - deze tussenkoster. Nadat Ajax’ voormalige derde keeper Erik Heijblok hem - verwijzend naar diens enigszins oubollige coupe - ‘de zesde Beatle’ had genoemd, lachte Ome Adrie zelf om het hardst.
Maar Huntelaar deed onder de gemoedelijke Koster wel weer waar’ie zo goed in is: scoren.
En toen kwam Van Basten dus, die al voor het EK had aangegeven Huntelaar er in Amsterdam graag bij te willen houden. Maar weer viel de sfeergevoelige Huntelaar ‘droog’. Want Van Basten is toch een wat kille, welhaast onderkoelde coach gebleken. Hem hautain noemen, voert allicht te ver, maar de sociale warmte die Huntelaar onder De Haan / Verbeek, Blind en Koster voelde, is heden ten dage ver te zoeken in de toch al zo kille en futuristische Amsterdam Arena.
Eerder, tijdens het WK in 2006, ging het al mis tussen Van Basten en Van Nistelrooij. Hoe het duel in de achtste finale tegen Portugal zou zijn verlopen als Van the Man niet was gepasseerd? We zullen het nooit weten, maar ondertussen begint Co Adriaanse wel steeds meer zijn gelijk te halen: een topvoetballer is inderdaad niet per definitie een topcoach.
Zie het huidige Ajax: een kleur - en zielloos elftal. In Hamburg werd nog gewonnen (met ordinair vechtvoetbal), maar in de reguliere competitie is het allemaal niet om aan te zien. Kenneth Perez moest per se weg, maar wie moet nu de listige passjes verzorgen? Jan Verthongen, een supersobere Belg. En ene Lindgren, een oerdegelijke Deen. Laatst ging Luis Suarez de bal zelf maar eens in de middenlinie ophalen, om even te laten zien hoe je dat doet, een steekpass geven.
Armoede troef is het al met al - daar in Amsterdam. Maar wees gerust, binnenkort keert hij alsnog terug: De Verlosser. Hopelijk dat de leerling weer eens naar zijn oude meester luistert.
Koster de zesde Beatle? Wie is de vijfde dan?quote:
Ik ook niet. Slechte journalistiek van waarschijnlijk een huis tuin en keuken schrijvertje. Stuk staat vol met aannames en andersoortige onzin.quote:
Siem de Jong. Duh.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Koster de zesde Beatle? Wie is de vijfde dan?
Als ze maar niet meteen in paniek raken daaro en v Basten gewoon het vertrouwen blijven geven. Iedere keer voortijdig een trainer de laan uit sturen geeft ook geen stabiliteit. Kijk naar de afgelopen jaren. Als nou blijkt aan t einde van volgend seizoen oid dat t echt niet werkt kan je altijd nog een andere trainer zoeken. En Co is geen heilige als hij iets zegt hoeft t niet meteen waar te zijn. Een top speler hoeft idd geen top coach te zijn maar dat ligt in dit geval niet aan de coach maar meer aan t rommeltje wat t al tijden is daar. Stabiliteit en een rustige omgeving maakt de kans groter dat een team beter gaat presteren. Dat is nou niet echt zo geweest de afgelopen jaren bij ajax. Hopen dat het de komende tijd wat rustiger word en het bestuur wat minder op de voorgrond treed. Maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
Ga weg joh. Daar gaat dus echt helemaal niemand heen dan. Doe maar Brugge of PSG ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Lekker 2e in de poule. Dan kunnen we Dynamo Kiev loten.
Ik wel. Ik was al van plan om in maart ofzo naar Kiev te gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ga weg joh. Daar gaat dus echt helemaal niemand heen dan. Doe maar Brugge of PSG ofzo
Misschien kan men gezamenlijk een brief schrijven naar Ajax om zijn/haar geld terug te vragen. Hoe oneerlijk het is dat ajax al door is en dat je geen kaartje hebt gekocht om een wedstrijd om niks te gaan bekijken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook fantastisch trouwens dat iedereen liever nog 90min in angst en beven had gezeten tegen slavia met een eventuele slechte afloop, omdat ze nu eenmaal al een kaartje hebben, dan dat we nu al gekwalificeerd zijn en lekker relaxed kunnen voetballen, wat het team alleen maar ten goede komt.
quote:Huntelaar wil afscheidsduel tegen oude club
Geschreven op vrijdag, 5 december om 08:00
Klaas-Jan Huntelaar hoopt nog één keer het shirt van Ajax aan te kunnen trekken voordat hij definitief naar Real Madrid verkast. De spits is momenteel nog geblesseerd aan zijn enkel, maar denkt over enkele weken weer fit te zijn. Een confrontatie met oude liefde De Graafschap behoort zelfs tot de mogelijkheden. Voor de kersverse aanwinst van de Spaanse landskampioen zou het niet nieuw zijn om nog één keer te vlammen voor zijn oude club, alvorens hij de deur in Amsterdam achter zich terugtrekt. “Dat heb ik ook bij Heerenveen gedaan, toen Ajax me al had gekocht. Ik scoorde twee keer tijdens Heerenveen-Ajax”, herinnert hij zich.
Op 21 december staat het uitduel in Doetinchem op programma, tegen de club waar hij een aanzienlijk deel van de jeugdopleiding doorliep. “Dat zou helemaal geweldig zijn om dan iedereen uit te zwaaien.” Probleem is echter de voorzichtige houding van Real. “Ze willen zo min mogelijk risico’s nemen, en dat begrijp ik wel. Ik kom net terug van een enkelblessure.”
Zijn toch seizoenskaarthouders op die plekken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:26 schreef Leonos het volgende:
Zijn er nog kaarten voor ajax - nac op zuid 1ste ring?
Ajax.nl is een beetje onduidelijk
Tegen HSV hebben we voortdurend een voetballende oplossing gezocht. Qua voetbal een van de beste wedstrijd van het seizoen inderdaad.Dat Ajax er 100% voor ging en de duels niet schuwde klopt maar dat maakt het nog geen vechtvoetbal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:25 schreef rompompom het volgende:
Wat een prutsartikel, helemaal als je drie posts daarboven die quote uit de Telegraaf van Huntelaar leest. En dan de wedstrijd tegen HSV vechtvoetbal noemen terwijl het één van de beste wedstrijden van het seizoen was. Wat een schertsfiguur..
Net als of PSG naar de volgende ronde komt? Twente steekt daar gewoon een stokje voor.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ga weg joh. Daar gaat dus echt helemaal niemand heen dan. Doe maar Brugge of PSG ofzo
Een vriend heeft een seizoenskaart waar je 3 kaarten op kan halen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zijn toch seizoenskaarthouders op die plekken?
Brugge wordt combi.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van wie is dat stuk? Ik mag toch hopen iemand van ajax netwerk, want als het een journalist is, dan kan ie beter wat anders gaan doen.
http://www.frankottens.nl/zienhorenzeggen.htmlquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:37 schreef S-Two het volgende:
Montana, wat is de bron van dat prachtige stuk?
Nee ik bedoelde dat daar tijdens competitiewedstrijden alleen maar seizoenskaarhouders zitten volgens mij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Een vriend heeft een seizoenskaart waar je 3 kaarten op kan halen.
Maar hoe zie ik of het daar vol zit?
Dan mag hij tegen Ado ook nog wel invallen. Vind dat een officieel afscheid toch in de Arena moet gebeuren. Vind het altijd zo raar als spelers dan in de rust afscheid nemen. Huntelaar moet gewoon paar minuten spelen tegen Ado. En dan na de wedstrijd in zn Ajax shirt afscheid nemen van het publiek zoals het hoort.Kan me niet voorstellen dat Real moeilijk doet over die paar minuten.(eigenlijk wel trouwens maar ik hoop van niet)quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:43 schreef ASroma het volgende:
[..]
hopelijk mag ie toch nog de laatste 10 min meedoen
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:21 schreef Suijk het volgende:
Werkzaam voor het 'Bergens Nieuwsblad'.
Die ga ik vanaf nu boycotten.
Zo.
Jawel hoor, heb er al vaker gezeten met competitie wedstrijdenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat daar tijdens competitiewedstrijden alleen maar seizoenskaarhouders zitten volgens mij.
Dus dan zijn er geen vrije plekken daar.
Alsof er bij Ajax niet gesnoven wordtquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:14 schreef kleinzusje het volgende:
Zondag gaan we die vette cokesnuiferts is ff aanpakken
Laat Dario maar lekker veel minuten maken.quote:Cvitanich krijgt kans bij Ajax
ANP
AMSTERDAM- Dario Cvitanich mag zich voorlopig bewijzen als eerste centrumspits van Ajax. Trainer Marco van Basten neemt de 24-jarige Argentijn waarschijnlijk zondag al op in zijn basisformatie voor de uitwedstrijd bij Volendam.
"We hebben Cvitanich in de aanloop van dit seizoen al als vervanger van Klaas-Jan Huntelaar aangetrokken'', verklaarde coach Marco van Basten vrijdagmiddag na de training van Ajax.
"Dan lijkt het mij ook logisch dat we hem nu een kans gunnen. De intentie is om zondag al met hem te beginnen.'' Ajax nam Cvitanich voor ruim 6 miljoen euro over van Banfield.
Niet zo makkelijk
"Hij scoort niet zo makkelijk als Huntelaar'', verwacht Van Basten. "Maar hij is wel heel gevaarlijk en brengt andere aanvallers ook in stelling. Luis Suarez en Miralem Sulejmani hebben ook veel scorend vermogen.''
Ajax liet Huntelaar dinsdag voor 27 miljoen euro vertrekken naar Real Madrid. Van Basten benadrukte dat hij een deel van de transfersom weer aan nieuwe spelers mag besteden.
"Mensen komen namelijk niet naar de ArenA om een doos met geld te zien. Er moeten goede spelers op het veld staan. We zullen het geld goed en verstandig uitgeven."
Berg
"Ik hoor nu mensen roepen dat we Marcus Berg voor 15 miljoen euro van FC Groningen mogen overnemen. Dat lijkt me niet verstandig. Het zou best kunnen dat we nog een aanvaller of een ander type speler halen. Maar ook deze selectie heeft voldoende kwaliteit om kampioen te worden.''
Ajax trainde donderdag en vrijdag op het kunstgras van amateurvereniging De Spartaan. "Daar ligt hetzelfde kunstgras als in Volendam'', verklaarde Van Basten.
"We benaderen ieder duel serieus. Het is namelijk de bedoeling dat we uit de laatste vier competitiewedstrijden voor de winterstop twaalf punten halen'', aldus de trainer die ook weer over Ismaïl Aissati en Jeffrey Sarpong kan beschikken.
Verstandige uitspraken van Marco.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Laat Dario maar lekker veel minuten maken.
Goeie genade wat een dekselse vechtersbaas, hohooo!quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
En natuurlijk Lindgren de vechtersbaas uit Denemarken!!!!
Ja, grasquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof er bij Ajax niet gesnoven wordt
Veel te veel versus veel te weinig.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:39 schreef fathank het volgende:
Kijk, verstandige woorden van Marco. 15 miljoen voor Berg is. Zlatan Ibrahimovic ging voor 16 miljoen naar Juventus..
Dario op 9 en daar omheen Urby, Sulejmani en Suarez. In ieder geval deze zondag. Maar als Urby zo blijft spelen op linksbuiten staat Aissati er voorlopig gewoon naast.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:39 schreef KirkLazarus het volgende:
Zéér benieuwd hoe van Basten zijn voorhoede gaat neerzetten. Aan het begin van het seizoen leek hij te kiezen voor Sarpong en Suarez op de vleugels en Sulejmani op '10'. Toen was Aissati er dus wel nog niet bij, en inmiddels doet Urby het uitstekend links voorin. Genoeg keuze dus, behalve voor de diepe-spits-positie.
Ik teken ervoor. Dat is toch wel een voorhoede van een ander kaliber dan er nog geen maand geleden tegen Volendam aantrad, met Kennedy, Sno en Zeegelaar in de basis.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Dario op 9 en daar omheen Urby, Sulejmani en Suarez. In ieder geval deze zondag. Maar als Urby zo blijft spelen op linksbuiten staat Aissati er voorlopig gewoon naast.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
http://www.ajaxinside.nl/index.php?pagina=nieuws/bericht&id=1323&t=Ajax-jaagt-op-ongelukkige-%C5%81ukasz-Podolski
Wat is dit nou weer voor een raar gerucht ?
Ajax-website maken, Google ads d'rop, gerucht verzinnen over een sensationele, niet al te extreem onrealistische aankoop en wachten op hits.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
http://www.ajaxinside.nl/index.php?pagina=nieuws/bericht&id=1323&t=Ajax-jaagt-op-ongelukkige-%C5%81ukasz-Podolski
Inderdaad, Prins Poldi komt naar Ajax... straks komt Van Bommel ook nogquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
Hier ook, kent iemand deze site?quote:'Ajax toont concrete belangstelling voor Podolski'
Of het toeval is of niet is niet duidelijk, maar enkele dagen na het brainstormen in reacties op EuropeSoccer komt het dan toch de wereld in. Ajax heeft interesse om Bayern München-aanvaller Lukas Podolski te kopen, weet AjaxInside.
De Duitse Pool is ongelukkig in Beieren en zou de club graag willen verlaten. Ajax zou de mogelijkheden bestuderen om de aanvaller te huren of te kopen. Het flinke salaris van Prinz Poldi zou een struikelblok zijn om hem te kopen.
Eerder deze maand informeerde 1. FC Köln, VfB Stuttgart, Tottenham Hotspur en Fiorentina naar de aanvaller. Podolski zou een terugkeer naar Keulen wel zien zitten, aangezien de ploeg van Christoph Daum enkel via Milivoje Novakoviè goals produceert. Daarnaast zou Ajax het meest concreet zijn en zou zich een dezer dagen in München melden.
Dan schop ik m persoonlijk terug de grens over (van bommelquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:01 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Inderdaad, Prins Poldi komt naar Ajax... straks komt Van Bommel ook nog
Daar moet je niet eens grappen over makenquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:01 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Inderdaad, Prins Poldi komt naar Ajax... straks komt Van Bommel ook nog
idd dat is de goden verzoeken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:09 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Daar moet je niet eens grappen over maken
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:15 schreef fathank het volgende:
Mark van Bommel.
Volgens mij zijn jullie vergeten wie de trainer is...
Ik denk dat de afgelopen wedstrijden wel hebben laten zien dat Gabri in de basis hoort ipv Enoh. En die spitsquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:37 schreef Leonos het volgende:
Sulejmani-Leonos-Suarez
Emanuelson-Aissati-Gabri Enoh
Vermaelen-Vertonghen-Oleguer-Van der Wiel
Stekelenburg
Dat dus. Begrijp me niet verkeerd, Enoh kan een hele goede worden, maar dit seizoen liever toch Gabri. Enoh heeft nog te veel domme overtredingen (zie AZ, zie HSV).quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dat de afgelopen wedstrijden wel hebben laten zien dat Gabri in de basis hoort ipv Enoh.
Wat mij betreft spelen we na de winter zo:quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:59 schreef Radegast het volgende:
Wat mij betreft spelen we na de winter zo:
Stekelenburg;
Van der Wiel,Alderweireld,Vertonghen,Vermaelen;
Enoh,Aissati,Sulejmani;
Suarez,Cvitanich,Emanuelson.
Zo lang ze geen betere verdediger halen moet je iets. Zo als ik al zei eerder : Ik vind die Oleguer nou eenmaal helemaal niks. Liever gewoon een andere verdediger halen oid. Maar ja dat is helemaal niet aan mij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sulejmani linkshalf en Silva centraal....rrrrrrrrrrright
En Real speelt dan zeker zo:quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat mij betreft spelen we na de winter zo:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Vermaelen;
Lindgren, de Jong, van der Heijden;
Sarpong, Castillion, Emanuelson
Bank:
- Vermeer
- Schilder
- Anita
- Blind
- Bonevacia
- Sneijder
- Sno
Ik las dat van basten weer over hem kon beschikken dus hopelijk valt ie inquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:27 schreef MaxC het volgende:
Kan Aisatti zondag spelen? Enkele minuten?
Juistem! ff lekker winnen met een nulletje tegen 6 oid. Met een hattrick van Dario.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:38 schreef sagagiuh het volgende:
Hopen dat Cvitanich gaat vlammen zondag. Volendam lijkt me een mooie tegenstander om wat vertrouwen op te doen.
(En niet beginnen over de bekerwedstrijd aub)
Hij heeft maandag met Jong Ajax meegespeeld, 60 minuten uit mijn hoofd meen ik. Hij start dus in de basis en zal doorspelen zo lang het verantwoord is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:39 schreef MaxC het volgende:
Hoe kan Cvitanich nou in de basis beginnen? Hij heeft 2 maanden niet gespeeld
Super goed nieuws, heb de zin in! Hoop echt zo dat hij speel minuten gaat maken en Dario in de basisquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:41 schreef Rumille het volgende:
Dario in de basis. Aissati in de selectie
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dus Suárez op rechts en Dario in de spits?
Ach, gewoon een tutti frutti van maken voorin.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Mickey op links?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby op links natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:15 schreef Rumille het volgende:
[..]
En Mickey op links?De droomvoorhoede van vele mensen als je rekening hield met het vertrek van Klaas.
Ik heb liever Sulejmani op linksvoor en Urby op linkshalf naast Aissati.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby - Dario - Suarez
Sulejmani
Wat een aanval
0-6
Zo zal er alleen niet gespeeld worden helaas. Verder ben ik het wel met je eens hoor. Gabri op rechtshalf. Dan heb je tegen Volendam een prima team staan. In de UEFA Cup zou ik toch maar wat behoudender spelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:17 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik heb liever Sulejmani op linksvoor en Urby op linkshalf naast Aissati.
Natuurlijk, maar we hebben het over Volendam, dan mag je best aanvallend spelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo zal er alleen niet gespeeld worden helaas. Verder ben ik het wel met je eens hoor. Gabri op rechtshalf. Dan heb je tegen Volendam een prima team staan. In de UEFA Cup zou ik toch maar wat behoudender spelen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby - Dario - Suarez
Sulejmani
Wat een aanval
0-6
kort samengevat?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Marco zei verstandige dingen op de persconferentie.
Nu nog de verstandige dingen op het veld graag. Beginnend met bijvoorbeeld Gabri in de basis opstellen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Marco zei verstandige dingen op de persconferentie.
vanuit welke inrichting post jij in vredesnaamquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik raak alleen onder de indruk van romige Suarez, de rest is mij te mooi wererig.²
KJH is verkocht aan Real.quote:
Dat filmpje is al bijna drie jaar oudquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:21 schreef Jasza het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)006/06/200602098.xml
Ik vond hem al een mafkees, nu vind ik hem helemaal kansloos haha.
Maatje kwam er ineens mee haha, als ik op me 48e nog bij me moeder woon mag je me een kogel gevenquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat filmpje is al bijna drie jaar oud
Het is inderdaad wel een aparte verschijning ja
Voor minder dan de helft kopen ze die (koppige) néger uit Denemarken. Berg is niet zo spectaculair.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Berg is geen optie voor 15 miljoen.
"Als je voor Ajax bent heb je helemáál geen opvoeding genoten."quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:18 schreef fathank het volgende:
Wat een mafkees die Benno, maar hij spreekt wel de waarheid.
Ik citeer:
"Als je voor Feyenoord bent heb je een verkeerde opvoeding gehad."![]()
Berg is overschat. Als we iemand halen, dan graag die neger jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor minder dan de helft kopen ze die (koppige) néger uit Denemarken. Berg is niet zo spectaculair.²
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=998007quote:Van Basten: "Mindere fase Huntelaar speelde mee bij transfer"
Ajax zal het vanaf nu zonder spits Klaas Jan Huntelaar moeten doen. Trainer Marco van Basten zegt in Ajax Life dat de mindere vorm waarin de aanvaller verkeerde een van de redenen was om hem naar Real Madrid te laten vertrekken.
"Het speelde mee dat Klaas een mindere fase had. Hij scoorde niet zoveel als voorheen. Daarbij komt dat er in de zomer nooit concrete interesse voor hem was, zoals dat nu wél het geval was," aldus Van Basten over de transfer van Huntelaar.
"We hebben alles gedaan om hem te behouden, maar hij gaf aan: ik wil naar Madrid toe. Eerder tekende hij niet bij en dus is dit voor beide partijen de meest verstandige oplossing."
De oefenmeester is er overigens niet 100 procent van overtuigd dat Huntelaar gaat slagen in Spanje. "Doelpunten maken in Spanje is wat anders dan in Nederland. Maar hij heeft veel kwaliteiten. Hij moet zorgen dat hij geen gekke dingen doet en eerst fit worden."
Ja dat wel. Maar waaaaaaaaaaaaaaaarom zegt hij dit????quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gewoon een feitelijke constatering.
sukkeltjequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://elfyourself.jibjab.com/view/MxnzJnxWaQChMHIZhyR2
Misschien omdat het hem gevraagd werd?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar waaaaaaaaaaaaaaaarom zegt hij dit????²
quote:Twee Ajacieden kunnen aanstaande zondag na langdurig blessureleed hun rentree maken in Ajax 1. Namelijk Aissati en Sarpong.
Zelfs Grijze Gijs junior zit erin!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die kerel staat nog in z'n t-shirt als we in januari uit tegen FC Hammerfest spelen, dus respect voor Benno Ajax.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:21 schreef Jasza het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)006/06/200602098.xml
Ik vond hem al een mafkees, nu vind ik hem helemaal kansloos haha.
Klopt, dat moet je hem nageven, hij loopt al-tijd in zijn Ajax-shirtje. Niet mijn favoriete kledingkeuze als ik naar Ajax ga, maar toch heb ik daar wel respect voor. Zelfs in Londen (Arsenal-uit) zag ik hem in zijn Ajax-shirtje lopenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die kerel staat nog in z'n t-shirt als we in januari uit tegen FC Hammerfest spelen, dus respect voor Benno Ajax.
Het is maar een gerucht, maar wel heerlijk gerucht.quote:'Ajax jaagt op ongelukkige Łukasz Podolski'
Bron: Ajaxinside.nl
Ajax heeft interesse om Bayern München-aanvaller Łukasz Podolski te kopen. De Duitse Pool is ongelukkig in Beieren en zou de club graag willen verlaten. Ajax zou de mogelijkheden bestuderen om de aanvaller te huren of te kopen. Het flinke salaris van Prinz Poldi zou een struikelblok zijn om hem te kopen. Eerder had Feyenoord al interesse om Podolski te huren.
Eerder deze maand informeerde 1. FC Köln, VfB Stuttgart, Tottenham Hotspur en Fiorentina naar de aanvaller. Podolski zou een terugkeer naar Keulen wel zien zitten, aangezien de ploeg van Christoph Daum enkel via Milivoje Novakovič goals produceert. Daarnaast zou Ajax het meest concreet zijn en zou zich een dezer dagen in München melden.
http://elfyourself.jibjab.com/view/yJlS027S55IBUkKzyxCiquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:38 schreef Fiskus het volgende:
Wow... alleen al het feit dat er serieus interesse wordt getoond..
Wel eerlijk maar niet sympathiek. Hij moet beter leren wat hij wanneer moet zeggen denk ik. En vooral ook wat hij wanneer niet moet zeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:03 schreef versteegrob het volgende:
[..]
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=998007
Is het eerlijk wat van Basten zegt en is het geen steek in de rug van Huntelaar?
Omdat het geen stabiele neger is me dunkt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom halen ze Chamakh van Bordeaux niet?²
Als ze al een spits van Bordeaux zouden moeten halen dan zou het Cavenaghi moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom halen ze Chamakh van Bordeaux niet?²
Zijn zijn chassis en onderstel ook in orde?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik koester al jaren de droom dat Jaouad Zairi naar de eredivisie wordt gehaald, toevallig ook een Marokkaanse voetballer, maar wat een klasbak!
Paar jaar geleden speelden ze tegen Argentinië en ze hadden het echt moeilijk met hem. In de avondschemering kun je goed zien wat voor dijwerken hij heeft. Krachtig!²
Huh? Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:04 schreef MaxC het volgende:
Bansheeboy is verreweg de meest irritante Fokker ooit
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
In de avondschemering kun je goed zien wat voor dijwerken hij heeft. Krachtig!
Na een seizoen champions league voor de jackpot verkopen. Suarez is een echte topper die niet langer dan nog een seizoen houdbaar zal zijn.quote:AMSTERDAM - Luis Suarez hoeft er niet op te rekenen dat hij mag vertrekken, indien zich in januari een club meldt voor de Uruguyaan. "De situatie is anders dan bij Huntelaar en een verkoop in principe onbespreekbaar", aldus Marco van Basten. "Klaas-Jan lag maar tot 2010 vast. Luis staat nog lang onder contract. Het was overigens niet zo dat Klaas-Jan naar Real wilde en dat dus ook gebeurde", legde de trainer uit.
quote:Ten Cate meldt zich officieel voor Alex
Henk ten Cate heeft zich bij Chelsea gemeld voor oud-PSV'er Alex. De trainer van de Griekse topclub wil de Braziliaan, die in Londen lang niet altijd zeker is van een basisplaats, graag aan zijn selectie toevoegen.
Panathinaikos wil zijn defensie versterken en ziet in Alex de ideale laatste man. De ploeg van Ten Cate zou de Braziliaan eerst op huurbasis over willen nemen en hem vervolgens in de zomer definitief willen vastleggen.
De zaakwaarnemer van Alex, Giuliano Bertolluci, heeft inmiddels bevestigd dat Panathinaikos voor 'zijn' speler in de markt is. "Het klopt dat Panathinaikos mij gebeld heeft", zo zegt Bertolucci in de Griekse krant Derby. "We hebben een gesprek gevoerd over een mogelijke overgang van Alex naar Panathinaikos."
Probeer maar eens zou ik zeggen. Zou de naam Alex ooit besproken zijn binnen Ajax vraag ik me dan af.quote:GERUCHTEN: ALEX OP DE SCHOPSTOEL, DROGBA WEET VAN NIKS, UITVERKOOP BIJ ‘THE HAMMERS’
Oud-PSV'er Alex lijkt zijn langste tijd bij Chelsea te hebben gehad. De club uit Londen wil de Braziliaanse verdediger verkopen om op die manier ruimte te maken voor de aankoop van Karim Benzema van Olympique Lyon. Ook Wayne Bridge en Florent Malouda mogen naar een andere club uitzien. (The Independent)
3x niks idd. Jammer.quote:
Dario sowieso aangezien van Basten vrijdag nog zei dat ie met Dario wil beginnenquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:18 schreef versteegrob het volgende:
Waarom is de hele selectie nog niet bekend, zitten dario, aissati en sarpong er ook bij?
Ik denk niet dat Milan hem zal laten gaan, maar ik had hem toch graag naar Ajax zien komen... 13,5 miljoen zou Ajax zelfs kunnen betalen voor zon topspeler.quote:Yoann Gourcuff was sent out on loan to Girondins Bordeaux this seaon to gain more experience after continually struggling to break into AC Milan's talent-packed first-team midfield.
The player has flourished in France under coach Laurent Blanc and is attracting plenty of interest from clubs all over Europe including Bayern Munich, according to tuttomercatoweb.
The Bavarian outfit will send scouts to watch the French international when Bordeaux face Valenciennes at the Stadium Jacques Chaban-Delmas to determine if he would be a good fit for Jurgen Klinsmann's side.
However, Bayern will have to negotiate with Milan if they want to sign the 22-year-old, as the Rossoneri still own the player. According to reports, there is currently a provision in the loan agreement that would allow Bordeaux to sign Gourcuff for ¤13.5 million at the end of the campaign.
Ik vind zijn meeste posts wel vermakelijkquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:04 schreef MaxC het volgende:
Bansheeboy is verreweg de meest irritante Fokker ooit
Ik vind ze maar saai.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind zijn meeste posts wel vermakelijk.
Te laat, Gourcuff is doorgebroken dit seizoen. Hij gaat eerder naar Arsenal dan naar Ajax.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Milan hem zal laten gaan, maar ik had hem toch graag naar Ajax zien komen... 13,5 miljoen zou Ajax zelfs kunnen betalen voor zon topspeler.
Edit: las op een andere site dat de fee 15 miljoen is en dat hij niet terug wilt als Ancelotti nog steeds aan het bewind is volgend seizoen.
Klopt, maar weinig aanvallende middenvelders. Met alle respect voor Aissati, ik denk dat het een net-niet wordt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:37 schreef Silaz het volgende:
Maar we hebben mits iedereen fit is al zo'n overvol middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |