Iemand van CBL heeft z'n kloon ingeschakeldquote:Op donderdag 4 december 2008 21:38 schreef Natte_Greet_40-45 het volgende:
EINS CarOnline
ZWEI Lois
DREI Windigo
VIER DaMart
FÜNF Snackbar
SACKBOYS FTWquote:Op donderdag 4 december 2008 21:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Iemand van CBL heeft z'n kloon ingeschakeld
Dit is Klaagbaak, Geen relaties of hoe die shyte ook heet :pquote:Op donderdag 4 december 2008 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
remlof is niet blij hoor, met de TT.
Huiliequote:Op donderdag 4 december 2008 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Kunnen we geen aanklacht indienen, omdat ze vals spelen.
Nee, zo is ie beterquote:Op donderdag 4 december 2008 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
remlof is niet blij hoor, met de TT.
Kan je dat misselijke plaatje met dat meisje weghalen?quote:
Nice E-hossel..quote:Op donderdag 4 december 2008 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
NG Mênnus zegt:
neuke? krijg je pakje peuken, want die zijn nogal duur de laatste tijd.
мαи∂у « × zegt:
okej
NG Mênnus zegt:
toppieeee
Ik heb ook wel zin in een verzetje, geef even haar msn.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
NG Mênnus zegt:
neuke? krijg je pakje peuken, want die zijn nogal duur de laatste tijd.
мαи∂у « × zegt:
okej
NG Mênnus zegt:
toppieeee
quote:
Daar heb ik ook last vanquote:Op donderdag 4 december 2008 21:42 schreef Jenglejack het volgende:
Kanker ik quote mezelf altijd als ik wil editen !
i could hit herquote:
2 Breezer en een paar sigaretten zou beter zijnquote:
Wat een plankjequote:
Negeerknop indrukt.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:47 schreef hard_gay het volgende:
[..]
dat meisje struikelt gewoon op de glijbaan terwijl ik naar beneden aan het glijden ben heur!
en ik had mijn leren string nog aan
Wat een lelijke, ordinaire snol.quote:
dat groeit nogquote:
Vrouwen met klasse zeggen geen ja op sex voor een pakje sigarettenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat een lelijke, ordinaire snol.
Waar zijn de vrouwen met klasse gebleven?
Post eens watquote:Op donderdag 4 december 2008 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Post jij eens wat dan, elitair figuurquote:Op donderdag 4 december 2008 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
bij jouw tochquote:Op donderdag 4 december 2008 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ah, ik werd al geroepenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
dat was geen foto van jouw hoorquote:
Dat dacht ik ook toen ik op Invoeren drukte .quote:Op donderdag 4 december 2008 21:53 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Vrouwen met klasse zeggen geen ja op sex voor een pakje sigaretten
doen doenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:57 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga geen meisjes op fok! zetten die ik ken.
dan van random hyve sletjes met klassequote:Op donderdag 4 december 2008 21:57 schreef Zotheid het volgende:
willen jullie wat vriendjes van mij zien?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:57 schreef Zotheid het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
doen doen
misschien ken ik ze ook wel
Vooruit, ik ga wel even kijken.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:58 schreef gers het volgende:
[..]
dan van random hyve sletjes met klasse
Ja is goedquote:Op donderdag 4 december 2008 21:58 schreef hard_gay het volgende:
[..]
willen jullie wat vriendjes van mij zien?
daar heb ik wel wat opquote:Op donderdag 4 december 2008 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
godverdegrafkanker, ik heb echt een kriebelende keel
Waarom nietquote:Op donderdag 4 december 2008 21:57 schreef Zotheid het volgende:
Stel dat ze toevallig dit topic zien.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom nietdan doe ik het ook
Ook weer hier; Dames met klasse checken geen Bagger SC topickquezquote:Op donderdag 4 december 2008 22:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Stel dat ze toevallig dit topic zien.
True.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:01 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ook weer hier; Dames met klasse checken geen Bagger SC topickquez
die mag echt van mij part doodvallenquote:
Ik ben al jaren niet op hyves geweest.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt geen vriendinnetjes op hyves?
Nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 4 december 2008 22:01 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ook weer hier; Dames met klasse checken geen Bagger SC topickquez
JONGEEE, POST GEEN PICS VAN M'N NICHTJE, KKKNEUSJEE.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er al stukken beter uit. (overigens ook niet echt geweldig heur)
Ja, van mijn hockeyvereniging.
die middelste is wel lekkerquote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
met zn gouden baL!! of was het zilver?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef gers het volgende:
[..]
die mag echt van mij part doodvallen
die boveste ookquote:Op donderdag 4 december 2008 22:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hey kijk die onderste is homo!
Whehe, dat vind ik dus echt drie keer niks he sorryquote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ziet er leuk uit, en ze heeft een goede hand-houding.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sluit me aan bij BT.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JONGEEE, POST GEEN PICS VAN M'N NICHTJE, KKKNEUSJEE.
ik droom wel van zequote:Op donderdag 4 december 2008 22:06 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Zijn dit je "boys" ?
Valt me echt tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |