En als ik echt moet kiezen: 4E.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2A, 4E, 1E en die van 2E heeft ook wel wat.
C3, Toeps... Als ik er ergens een slappe piemel van krijg, dan is het wel Toeps.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:12 schreef Jenglejack het volgende:
C3 is een wonderschone.
F3 lijkt me iemand die zelfs een schoen zal palen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik quote je falende OP even.
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:17 schreef Jenglejack het volgende:
<- OP FAALHAAS GODVERDOMME KANKER
http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_OPquote:Op donderdag 4 december 2008 20:18 schreef Jenglejack het volgende:
Waar trek ik die kanker OP vandaan ?!
What thenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:16 schreef IQM het volgende:
[..]
C3, Toeps... Als ik er ergens een slappe piemel van krijg, dan is het wel Toeps.
2C is ook wel leuk.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:18 schreef Fascination het volgende:
B4 is ook wel leuk. Is D1 MUUS?
Eigenlijk zijn allemaal wel leuk.
That would be me.. Ik zou eigenlijk verkracht moeten worden.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Die OP, welke kankerfaler doet dat nu weer
Zijn dit alle FOK vrouwen ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:16 schreef Jenglejack het volgende:
Foto ter referentie:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:18 schreef Jenglejack het volgende:
Toeps bij MiddenInDeNachtRick.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:16 schreef IQM het volgende:
[..]
C3, Toeps... Als ik er ergens een slappe piemel van krijg, dan is het wel Toeps.
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:19 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
That would be me.. Ik zou eigenlijk verkracht moeten worden.
NB heeft er 1 achter z´n rits. Maar met alleen trekken kom je er niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:18 schreef Jenglejack het volgende:
Thxquote:Op donderdag 4 december 2008 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_OP
BWHEHEHEHHHE
HOE WEET JIJ DATquote:Op donderdag 4 december 2008 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NB heeft er 1 achter z´n rits. Maar met alleen trekken kom je er niet.
Ja, en we moeten onze keuze aan remlof doorgeven dan regelt die een oudjaarsavond date.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zijn dit alle FOK vrouwen ofzo?
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:16 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil ook zo'n pokertafel.
[ afbeelding ]
Welke is dat dan? Ik weet helemaal niet hoe ze eruit ziet eigenlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef Fascination het volgende:
Allure_ staat er ook tussen, zal ze leuk vinden![]()
.
We moeten dat eigenlijk ook voor de mannelijke users gaan doen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mên wie is die E2Daar zou ik wel een thee'tje mee willen drinken.
Voor Remlof zelf of een gelukkige klb user?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en we moeten onze keuze aan remlof doorgeven dan regelt die een oudjaarsavond date.
Ik had liever gehad dat Stephanie of Camilla erin hadden gestaan
Hey SB!!quote:
Allure_ = C5quote:Op donderdag 4 december 2008 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Ik weet helemaal niet hoe ze eruit ziet eigenlijk
[..]
Rechts onder.quote:
Echt, welke fucking nerd heeft dit gemaakt danquote:Op donderdag 4 december 2008 20:16 schreef Jenglejack het volgende:
Foto ter referentie:
[ afbeelding ]
Ik vind d'r eigenlijk wel cute.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind haar totaal niet aantrekkelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste afbeelding, hoe bewerkt dan ook, mag er zeker wezenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind haar totaal niet aantrekkelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verkapt-kijk-mij-is-usernamen-wetenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:24 schreef remlof het volgende:
SHE op A4 mag er ook wel wezen trouwens
C3 = Toeps, F3 = Chantyquote:Op donderdag 4 december 2008 20:23 schreef Jenglejack het volgende:
Wie zijn C3 en F3 eigenlijk ?
F3 lijkt me wel een BT
Ja.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Jenglejack het volgende:
IQM, fok-vrouwen kenner.
Is F3 BT ?
Nee, Chanty. Bt staat er wel tussen.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Jenglejack het volgende:
IQM, fok-vrouwen kenner.
Is F3 BT ?
Wat nou?quote:
Ik quote mezelf even, deze nerdel in kwestie heeft dus alle fobo's afgestruind op pics van vrouwelijke users. Vervolgens heeft deze persoon ze opgeslagen in een map, en hoogstwaarschijnlijk opgeslagen als username. Toen gepaint in een schaakbord en vervolgens gepost op fokquote:Op donderdag 4 december 2008 20:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Echt, welke fucking nerd heeft dit gemaakt dan
Voor 1 van die twee ook al heur.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Voor Remlof zelf of een gelukkige klb user?Ja voor een oudjaarsavond date met die 2 zou je een moord doen.
Welnee, ze heeft een Lego-hoofd.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die laatste afbeelding, hoe bewerkt dan ook, mag er zeker wezen
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even, deze nerdel in kwestie heeft dus alle fobo's afgestruind op pics van vrouwelijke users. Vervolgens heeft deze persoon ze opgeslagen in een map, en hoogstwaarschijnlijk opgeslagen als username. Toen gepaint in een schaakbord en vervolgens gepost op fok![]()
![]()
..................
Kanker triest dusquote:Op donderdag 4 december 2008 20:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even, deze nerdel in kwestie heeft dus alle fobo's afgestruind op pics van vrouwelijke users. Vervolgens heeft deze persoon ze opgeslagen in een map, en hoogstwaarschijnlijk opgeslagen als username. Toen gepaint in een schaakbord en vervolgens gepost op fok![]()
![]()
..................
Ik las polenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor 1 van die twee ook al heur.
Eerst poolen en daarna mag ze met een andere stok spelen![]()
[ afbeelding ]
Denk dat je helemaal achteraan moet sluitenquote:
Ik las bierquote:
ze vraagt veelste veel voor p & n zonder cquote:
Ze houd haar stok verkeerd vast. Uber noob.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor 1 van die twee ook al heur.
Eerst poolen en daarna mag ze met een andere stok spelen![]()
[ afbeelding ]
bt ook wel... oh wacht...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |