abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:06:31 #201
242 Pinball
Electric Monk
pi_63892843
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben nooit gestopt met naar de kroegen gaan na invoering van het rookverbod. Op een dag riep de kroegbaas dat er weer mocht worden gerookt.
En dat deed hij zomaar. Had niets te maken met omzetdaling of zo, puur omdat hij jullie zo aardig vond.

Dream on.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:10:02 #202
242 Pinball
Electric Monk
pi_63892920
quote:
Ik ben nooit gestopt met naar de kroegen gaan na invoering van het rookverbod. Op een dag riep de kroegbaas dat er weer mocht worden gerookt.
Maar nogmaals: als alle rokers zo stoer en standvastig zijn als jij is er dus niets aan de hand.
Rookverbod of niet, jullie blijven komen, er is geen gevaar voor de horeca en de asbakken kunnen dus van tafel.

Prima, opgelost slotje.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_63892951
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef Pinball het volgende:

[..]

En dat deed hij zomaar. Had niets te maken met omzetdaling of zo, puur omdat hij jullie zo aardig vond.

Dream on.
Jij kent onze overredingskracht niet

Nee, hij deed het omdat vrijwel de gehele binnenstad op een gegeven moment schijt had aan het rookverbod. Daarnaast vindt hij het verbod gewoon dikke onzin. En de beste man is nog wel niet-roker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_63894203
quote:

Hoera, rookverbod is een illusie!
En welke kroeg is dat?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 10 december 2008 @ 00:27:03 #205
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63894757
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef Pinball het volgende:

[..]

Maar nogmaals: als alle rokers zo stoer en standvastig zijn als jij is er dus niets aan de hand.
Rookverbod of niet, jullie blijven komen,
zolang er gerookt kan worden.
quote:
er is geen gevaar voor de horeca
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 10 december 2008 @ 07:23:14 #206
242 Pinball
Electric Monk
pi_63896635
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Precies.

En daarna blijken al die praatjes over 'gezelligheid', 'met je vrienden' en 'trouw aan je kroegbaas' ineens gewoon gelul, en volledig ondergeschikt aan je volgende peuk.
Dan hebben de rokers ineens schijt aan de horeca waar ze het nu zo heldhaftig voor opnemen.

Flikker toch op met dat gelul dat het rookverbod slecht is voor de horeca.
Sneue verslaafden die geen gezellige avond kunnen hebben zonder een shot nicotine, dát is slecht voor de horeca.
  woensdag 10 december 2008 @ 08:02:15 #207
pi_63896936
quote:
Op woensdag 10 december 2008 07:23 schreef Pinball het volgende:

[..]

Precies.

En daarna blijken al die praatjes over 'gezelligheid', 'met je vrienden' en 'trouw aan je kroegbaas' ineens gewoon gelul, en volledig ondergeschikt aan je volgende peuk.
Dan hebben de rokers ineens schijt aan de horeca waar ze het nu zo heldhaftig voor opnemen.

Sneue verslaafden die geen gezellige avond kunnen hebben zonder een shot nicotine, dát is slecht voor de horeca.
Lieve jongen, dan gaan we toch lekker naar illegale tenten? Alle leuke feesten gaan ondergronds en voor de anti-rokers blijven cafetaria (tot vet eten verboden word) en veganisten clubs als die van Gia. Ik weet niet wat je dan bereikt denkt te hebben maar als jij daar blij van word...
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 10 december 2008 @ 08:38:46 #208
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63897246
Ach ja, ik denk dat het met die illegale tenten wel mee zal gaan vallen. Alsof er in ene allemaal kelderboxen en verlaten clubhuizen worden omgebouwd tot part-time kroeg.

Om maar over restaurants en zo te zwijgen. Eten bij linke Loetje, want daar mag je nog wel aan tafel roken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 10 december 2008 @ 09:06:41 #209
pi_63897619
Uiteindelijk gaan verstandige mensen naar een plek waar ze plezier kunnen hebben. Wat gezondheidsfreaks of een kabinet voor ideeen hebben over horeca is irrelevant.
  woensdag 10 december 2008 @ 09:09:29 #210
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63897658
quote:
Op woensdag 10 december 2008 07:23 schreef Pinball het volgende:

[..]

Precies.

Kansloze kut opmerking altijd
pi_63897697
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef Schanulleke het volgende:

Maar onder de dreiging van een recessie hebben mensen nu eenmaal de neiging om te gaan oppotten in plaats van uitgeven en dus zijn de bestedingen de afgelopen periode waarschijnlijk fors gedaald.
De Sinterklaasinkopen niet hoor.
quote:
En eerdere gevallen leren dat een van de zaken waar als eerste op gekort wordt het horecabezoek is.
Is eerder gebleken dat het vaste publiek wegblijft uit kleine kroegen, nog voordat er iets van een dreigende recessie bekend was?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 10 december 2008 @ 09:13:04 #212
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63897718
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Uiteindelijk gaan verstandige mensen naar een plek waar ze plezier kunnen hebben. Wat gezondheidsfreaks of een kabinet voor ideeen hebben over horeca is irrelevant.
Ook in rookvrije horeca kunnen mensen plezier hebben, dat jij dat kennelijk niet kan is jouw probleem en daarom verstandig bvan jou dat je deze niet opzoekt.

Wat ik persoonlijk niet zo verstandig vindt is dat je accepteert dat je zonder nicotine geen plezier kunt hebben. Maar goed, je bent volwassen en als jij verdovende middelen nodig hebben om plezier te kunnen hebben dan is dat jouw keuze.
[..]
  woensdag 10 december 2008 @ 09:19:00 #213
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63897838
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:13 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ook in rookvrije horeca kunnen mensen plezier hebben, dat jij dat kennelijk niet kan is jouw probleem en daarom verstandig bvan jou dat je deze niet opzoekt.

Wat ik persoonlijk niet zo verstandig vindt is dat je accepteert dat je zonder nicotine geen plezier kunt hebben. Maar goed, je bent volwassen en als jij verdovende middelen nodig hebben om plezier te kunnen hebben dan is dat jouw keuze.
Ik ben toch eigenlijk zo langzamerhand wel heel nieuwsgierig naar jouw dieet....
pi_63897878
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:19 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik ben toch eigenlijk zo langzamerhand wel heel nieuwsgierig naar jouw dieet....
3x daags een wortel in zijn reet.
pi_63897911
quote:

[..]

Nictotine scharen onder verdovende middelen.
  woensdag 10 december 2008 @ 09:31:49 #216
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63898078
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:22 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nictotine scharen onder verdovende middelen.
quote:
Nicotine is een stof die voorkomt in de tabaksplant (Nicotiana tabacum) en ook in gedroogde tabak. Nicotine is een van de voornaamste oorzaken van de verslavende maar ook verdovende werking van roken. Door de door Nicotine optredende verdoving voelt men de tevens in de tabak aanwezige teer in de long niet, totdat nicotine is uitgewerkt.
[..]
pi_63898107
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:31 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

[..]
Dat bedoel ik, koffie is minstens zo erg.
  woensdag 10 december 2008 @ 09:33:41 #218
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63898115
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:19 schreef Keltie het volgende:

[..]

wat wil je weten jongen
[..]
  woensdag 10 december 2008 @ 09:38:27 #219
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63898198
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:33 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

wat wil je weten jongen
Nou, je komt over als een overgevoelige, geitenwollen sokken dragende, zoethout-kauwende gezondheidsfreak ....

Dus eigenlijk begin ik mij af te vragen of je vet eten en dergelijke net zo uit je leventje probeert te verbannen als nicotine.
  woensdag 10 december 2008 @ 10:05:55 #220
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63898758
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:38 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nou, je komt over als een overgevoelige, geitenwollen sokken dragende, zoethout-kauwende gezondheidsfreak ....

Dus eigenlijk begin ik mij af te vragen of je vet eten en dergelijke net zo uit je leventje probeert te verbannen als nicotine.
neuh dat valt best wel mee, gister nog een pure chocoladeletter opgevreten. Doordeweeks eet ik wel groente, in het weekend gemakkelijk. Ik fiets wel naar de trein ipv de auto te nemen zoals mijn buurvrouwen doen... en dat terwijl het maar 7 minuten fietsen is

Ik drink ook gewoon alcohol, al sta ik op het moment alweer 2 weken droog. Ik drink geen koffie, maar wel zo nu en dan in het weekend energiedrankjes.

Ik ben dus geen heilig boontje, geen sojazuipende geitenwollensok die de hele dag mueslirepen vreet Ik blijf alleen zoveel mogelijk weg van verdovende middelen waarvan bekend is dat je er gemakkelijk een geestelijke afhankelijkheid van kunt opbouwen. Dat anderen dat doen moeten zij weten zolang ik er maar geen last van heb.
[..]
  woensdag 10 december 2008 @ 10:11:31 #221
pi_63898885
quote:

[..]

Jouw ideeen over de horeca en hoe andere mensen plezier moeten maken zijn irrelavant.
pi_63899083
Alcohol in kroegen verbieden! Het is immers sneu dat je niet kunt vermaken in de kroeg zonder dit verdovende middel!
pi_63899148
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
Alcohol in kroegen verbieden! Het is immers sneu dat je niet kunt vermaken in de kroeg zonder dit verdovende middel!
Daar gaan we weer.
pi_63899365
Te flauw idd, maar de handdoek in de ring gooien is ook weer zoiets
  woensdag 10 december 2008 @ 10:31:54 #225
pi_63899381
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
En muziek! Gehoorschade, seksistische teksten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')