En dat deed hij zomaar. Had niets te maken met omzetdaling of zo, puur omdat hij jullie zo aardig vond.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben nooit gestopt met naar de kroegen gaan na invoering van het rookverbod. Op een dag riep de kroegbaas dat er weer mocht worden gerookt.
Maar nogmaals: als alle rokers zo stoer en standvastig zijn als jij is er dus niets aan de hand.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben nooit gestopt met naar de kroegen gaan na invoering van het rookverbod. Op een dag riep de kroegbaas dat er weer mocht worden gerookt.
Jij kent onze overredingskracht nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat deed hij zomaar. Had niets te maken met omzetdaling of zo, puur omdat hij jullie zo aardig vond.
Dream on.
En welke kroeg is dat?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
Hoera, rookverbod is een illusie!
zolang er gerookt kan worden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar nogmaals: als alle rokers zo stoer en standvastig zijn als jij is er dus niets aan de hand.![]()
Rookverbod of niet, jullie blijven komen,
zolang er gerookt kan worden.quote:er is geen gevaar voor de horeca
Precies.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
zolang er gerookt kan worden.
[..]
zolang er gerookt kan worden.
Lieve jongen, dan gaan we toch lekker naar illegale tenten? Alle leuke feesten gaan ondergronds en voor de anti-rokers blijven cafetaria (tot vet eten verboden word) en veganisten clubs als die van Gia. Ik weet niet wat je dan bereikt denkt te hebben maar als jij daar blij van word...quote:Op woensdag 10 december 2008 07:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies.
En daarna blijken al die praatjes over 'gezelligheid', 'met je vrienden' en 'trouw aan je kroegbaas' ineens gewoon gelul, en volledig ondergeschikt aan je volgende peuk.![]()
Dan hebben de rokers ineens schijt aan de horeca waar ze het nu zo heldhaftig voor opnemen.![]()
Flikker toch op met dat gelul dat het rookverbod slecht is voor de horeca.![]()
Sneue verslaafden die geen gezellige avond kunnen hebben zonder een shot nicotine, dát is slecht voor de horeca.
Kansloze kut opmerking altijdquote:Op woensdag 10 december 2008 07:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies.
En daarna blijken al die praatjes over 'gezelligheid', 'met je vrienden' en 'trouw aan je kroegbaas' ineens gewoon gelul, en volledig ondergeschikt aan je volgende peuk.![]()
Dan hebben de rokers ineens schijt aan de horeca waar ze het nu zo heldhaftig voor opnemen.![]()
Flikker toch op met dat gelul dat het rookverbod slecht is voor de horeca.![]()
Sneue verslaafden die geen gezellige avond kunnen hebben zonder een shot nicotine, dát is slecht voor de horeca.
De Sinterklaasinkopen niet hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef Schanulleke het volgende:
Maar onder de dreiging van een recessie hebben mensen nu eenmaal de neiging om te gaan oppotten in plaats van uitgeven en dus zijn de bestedingen de afgelopen periode waarschijnlijk fors gedaald.
Is eerder gebleken dat het vaste publiek wegblijft uit kleine kroegen, nog voordat er iets van een dreigende recessie bekend was?quote:En eerdere gevallen leren dat een van de zaken waar als eerste op gekort wordt het horecabezoek is.
Ook in rookvrije horeca kunnen mensen plezier hebben, dat jij dat kennelijk niet kan is jouw probleem en daarom verstandig bvan jou dat je deze niet opzoekt.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Uiteindelijk gaan verstandige mensen naar een plek waar ze plezier kunnen hebben. Wat gezondheidsfreaks of een kabinet voor ideeen hebben over horeca is irrelevant.
Ik ben toch eigenlijk zo langzamerhand wel heel nieuwsgierig naar jouw dieet....quote:Op woensdag 10 december 2008 09:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ook in rookvrije horeca kunnen mensen plezier hebben, dat jij dat kennelijk niet kan is jouw probleem en daarom verstandig bvan jou dat je deze niet opzoekt.
Wat ik persoonlijk niet zo verstandig vindt is dat je accepteert dat je zonder nicotine geen plezier kunt hebben. Maar goed, je bent volwassen en als jij verdovende middelen nodig hebben om plezier te kunnen hebben dan is dat jouw keuze.
3x daags een wortel in zijn reet.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ben toch eigenlijk zo langzamerhand wel heel nieuwsgierig naar jouw dieet....
Nictotine scharen onder verdovende middelen.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ook in rookvrije horeca kunnen mensen plezier hebben, dat jij dat kennelijk niet kan is jouw probleem en daarom verstandig bvan jou dat je deze niet opzoekt.
Wat ik persoonlijk niet zo verstandig vindt is dat je accepteert dat je zonder nicotine geen plezier kunt hebben. Maar goed, je bent volwassen en als jij verdovende middelen nodig hebben om plezier te kunnen hebben dan is dat jouw keuze.
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nictotine scharen onder verdovende middelen.
quote:Nicotine is een stof die voorkomt in de tabaksplant (Nicotiana tabacum) en ook in gedroogde tabak. Nicotine is een van de voornaamste oorzaken van de verslavende maar ook verdovende werking van roken. Door de door Nicotine optredende verdoving voelt men de tevens in de tabak aanwezige teer in de long niet, totdat nicotine is uitgewerkt.
wat wil je weten jongenquote:Op woensdag 10 december 2008 09:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ben toch eigenlijk zo langzamerhand wel heel nieuwsgierig naar jouw dieet....
Nou, je komt over als een overgevoelige, geitenwollen sokken dragende, zoethout-kauwende gezondheidsfreak ....quote:
neuh dat valt best wel mee, gister nog een pure chocoladeletter opgevreten. Doordeweeks eet ik wel groente, in het weekend gemakkelijk. Ik fiets wel naar de trein ipv de auto te nemen zoals mijn buurvrouwen doen... en dat terwijl het maar 7 minuten fietsen isquote:Op woensdag 10 december 2008 09:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, je komt over als een overgevoelige, geitenwollen sokken dragende, zoethout-kauwende gezondheidsfreak ....
Dus eigenlijk begin ik mij af te vragen of je vet eten en dergelijke net zo uit je leventje probeert te verbannen als nicotine.
Jouw ideeen over de horeca en hoe andere mensen plezier moeten maken zijn irrelavant.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
Alcohol in kroegen verbieden! Het is immers sneu dat je niet kunt vermaken in de kroeg zonder dit verdovende middel!
En muziek!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
Alcohol in kroegen verbieden! Het is immers sneu dat je niet kunt vermaken in de kroeg zonder dit verdovende middel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |