Heb je die uit een grafiek geplukt? Heb de DJ al een paar minuten niet meer in die buurt gezien...quote:Op donderdag 4 december 2008 21:25 schreef ItaloDancer het volgende:
8,308.54
off the low for the moment...
A, ok... waar zie ik dat?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
nee, geeft Google als low
ik zei ook off the low
dus toen ik het postte stond ie hoger dan die koers![]()
morgen voorbeurs banenrapport jwtquote:Op donderdag 4 december 2008 21:34 schreef pberends het volgende:
wtf is er aan de hand ivm de daling?
iig 50% is uitgekomen.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie de Amerikaanse beurzen vandaag en morgen niet veel positiefs doen eigenlijk. Zeker omdat de S&P gister en eergister al 3 en 4% is gestegen.
Vrijdag een belangrijk banencijfer uit de VS die misschien wel -500.000 banen zal zijn.
Ah, wat ik al zei dus. Waarom reageren ze er nu pas opquote:Op donderdag 4 december 2008 21:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
morgen voorbeurs banenrapport jwt
Dat gedoe over de automarkt in de VS.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:34 schreef pberends het volgende:
wtf is er aan de hand ivm de daling?
Blijkbaar vinden de beleggers dat de bedelaars uit Detroit niet echt zinnige dingen te melden hebben.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat gedoe over de automarkt in de VS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |