Heb je die uit een grafiek geplukt? Heb de DJ al een paar minuten niet meer in die buurt gezien...quote:Op donderdag 4 december 2008 21:25 schreef ItaloDancer het volgende:
8,308.54
off the low for the moment...
A, ok... waar zie ik dat?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
nee, geeft Google als low
ik zei ook off the low
dus toen ik het postte stond ie hoger dan die koers![]()
morgen voorbeurs banenrapport jwtquote:Op donderdag 4 december 2008 21:34 schreef pberends het volgende:
wtf is er aan de hand ivm de daling?
iig 50% is uitgekomen.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie de Amerikaanse beurzen vandaag en morgen niet veel positiefs doen eigenlijk. Zeker omdat de S&P gister en eergister al 3 en 4% is gestegen.
Vrijdag een belangrijk banencijfer uit de VS die misschien wel -500.000 banen zal zijn.
Ah, wat ik al zei dus. Waarom reageren ze er nu pas opquote:Op donderdag 4 december 2008 21:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
morgen voorbeurs banenrapport jwt
Dat gedoe over de automarkt in de VS.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:34 schreef pberends het volgende:
wtf is er aan de hand ivm de daling?
Blijkbaar vinden de beleggers dat de bedelaars uit Detroit niet echt zinnige dingen te melden hebben.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat gedoe over de automarkt in de VS.
Zoals een congressman zei: "ze hebben niets nieuws te vertellen, het enige verschil is dat ze nu met de auto zijn gekomen in plaats van met het vliegtuig."quote:Op donderdag 4 december 2008 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden de beleggers dat de bedelaars uit Detroit niet echt zinnige dingen te melden hebben.
Zoiets ja, want er is nog niets beslotenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden de beleggers dat de bedelaars uit Detroit niet echt zinnige dingen te melden hebben.
Blijkbaar, maar stemming onder de senatoren lijkt niet hoopvol:quote:Op donderdag 4 december 2008 21:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Zoiets ja, want er is nog niets besloten.
Volgende week is toch de uitslag?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zoals een congressman zei: "ze hebben niets nieuws te vertellen, het enige verschil is dat ze nu met de auto zijn gekomen in plaats van met het vliegtuig."
Ah, de 40 dollar waar ik het al weken over hebt komt in zicht.quote:Olieprijs sluit lager
04-12-2008 21:53:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De prijs van een vat ruwe olie bereikte donderdag het laagste niveau in bijna vier jaar tijd. De wereldwijde economische teruggang zorgt voor zorgen over een sterke afname van de vraag naar olie.
De januarifuture voor een vat ruwe olie sloot donderdag op de New York Mercantile Exchange $3,29 lager op $43,67
Op de ICE future exchange daalde de prijs van een vat Brent crude met $2,28 naar $43,16 per vat.
Het lagere slot van donderdag betekent de vijfde dag op rij dat de prijs voor een vat ruwe olie lager is gesloten. Hoewel er tekenen zijn dat de lagere prijzen een gunstige impact hebben op de vraag, lijkt de neerwaartse trend moeilijk te stoppen.
"Het is alsof je een vallend mes opvangt", typeert Peter Van Cleve, president van handelshuis T.W. Energy Consulting in Kansas City de daling van de olieprijs.
De olieprijs had geen steun van de renteverlagingen die verschillende centrale banken, waaronder de Bank of England (BoE) en de Europese Centrale Bank (ECB), donderdag bekendmaakten. De ECB verlaagde de rente met 75 basispunten naar 2,5% en de BoE bracht de rente met 100 basispunten omlaag naar 2,0%.
"Dit heeft duidelijk geen grote impact op de markt. Dit is al ingecalculeerd", zegt Matt Zeman, hoofd van de handelsactiviteiten bij LaSalle Futures Group in Chicago. "Er wordt gekeken naar het geheel. We hebben te maken met een recessie en er zijn zorgen over de vraag."
post even hier: Olieprijs daalt tot onder de 50 dollar per vatquote:Op donderdag 4 december 2008 22:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, de 40 dollar waar ik het al weken over hebt komt in zicht.
Was verslaafd aan Spel: Bubble Spinnerquote:Op donderdag 4 december 2008 22:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom was je er daarstraks dan niet?
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Was verslaafd aan Spel: Bubble Spinner
K zal mn best doenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
foei
![]()
Morgen wel op tijd voor het laatste uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |