quote:Op donderdag 4 december 2008 12:11 schreef LastRequest het volgende:
Toen ik vannacht thuis kwam lag er trouwens een cadeautje (chocoladeletter) en pepernoten voor m'n deur! Lieve huisgenoten denk ik, alleen geen idee wie
Wat doe jij dan buiten?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik stap zo eens op de motornaar opa en oma
wel koud maja een beetje vent kan dat hebben hé
Nou, toe maar ik heb al een pot perzik yoghurt opquote:Op donderdag 4 december 2008 12:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
heerlijketen van gister maar nu aan het opbakken, aardappelschijfjes met kippenvlees, en geroerbakte bloemkool/worteltjes/lenteuitjes
perzikyoghurtquote:Op donderdag 4 december 2008 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, toe maar ik heb al een pot perzik yoghurt op
spiegelaars?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb nog helemaal niks op, stelletje spiegelaars
Nogal wiedes als je om half vijf pas in bed lagquote:Op donderdag 4 december 2008 12:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
spiegelaars?
ik heb onwijze honger.. maar geen zin om op te staan
quote:
Iemand kan dusdanig ontdaan zijn van een verlies dat ze wat extra tijd nodig heeft, dit gooit ze onder de noemer begrafenis. Hierop sarcastisch reageren dat 't wettelijk niet kan zou een zeer pijnlijke discussie teweeg brengen denk ikquote:Op donderdag 4 december 2008 12:28 schreef Mikkie het volgende:
Er zijn domme mensen op de wereld. Is er iemand die heeft rondgemaild of iemand volgende week van werkgroep kan ruilen, omdat ze volgende vrijdag een begrafenis heeft. Probleem is echter dat stél dat dat inderdaad net bekend is en ze meteen actie ondernomen heeft, er nog steeds sprake is van een wettelijke termijn van vijf dagen. Laten we daar voor het gemak het weekend bij tellen, dan nog moet er uiterlijk donderdag begraven zijn en kan ze dus vrijdag de werkgroep volgen. Maw: iemand zit gewoon glashard te liegen in die mail.
Ik zit nu ook te twijfelen of ik 'r zal mailen, ook al heb ik er niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |