abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63737078
en hier verder over de docu op RTL 4

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:28:28 #2
163650 Greys
pi_63737187
Het is echt een leuke griet als ze bij mensen is bij wie ze zich prettig voelt.
Komisch ook
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63737322
Je kunt beter niets voelen uit angst voor teleurstellingen...

wel triest
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:34:10 #4
163650 Greys
pi_63737406
Zelfs in de gevangenis weet je dat je op een dag weer vrij bent...

Ook triest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 december 2008 @ 21:35:06 #5
88233 Steve
Still the best.
pi_63737444
Wat ziet Madonna er strak uit.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_63737655
Triest ja, maar ze heeft het wel allemaal op haarzelf afgeroepen..
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_63737818
Ik vind het een mooie documentaire wel, ik denk wel dat ze goed weergeven hoe Brit echt is.

En die kindertjes van haar zijn zo schattig
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63737947
een mooie docu inderdaad. Het laat je realiseren hoe zwaar het is om Britney te zijn, waar je normaal niet bij stil staat als je een foto ziet van Britney die over straat loopt.
I had a signature once. It was awful.
pi_63738110
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Roi het volgende:
Triest ja, maar ze heeft het wel allemaal op haarzelf afgeroepen..
Nou da's wel erg makkelijk gesteld. Vanaf haar 3e ofzo werd ze al min of meer geacht om via die achterlijke pageants de showbizz in te gaan. Niet iedereen heeft van nature een sterk karakter. Als je dan ook nog eens vanaf je 15e van iedereen hoort hoe men je aanbidt en niemand durft kritisch te zijn...en een paar jaar later blijk je dus niet immuun te zijn voor teleurstellingen, dan breekt ieder normaal mens denk ik.

Tot zover mijn psychologie van de koude grond
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_63738171
eens met KinkyGiraf

en ze toch maar mooi weer naar boven gekrabbeld
pi_63738218
Hoeveel Prozac hebben ze naar wel niet ingepompt?
X
X
X
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 december 2008 @ 21:55:43 #12
22592 crew  Ole
pi_63738322
Wel knap hoe ze er toch weer bovenop lijkt te zijn. En hoe de media ineens weer pro-Britney is.
Toch ook wel een goede marketing.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_63738342
Toen ik deze zomer in Amerika was, viel het mij al op dat Britney echt in alle tabloids stond met de meest onzinnige "nieuwtjes". Als ze koffie ging halen was 't al nieuws. Had het toen al met haar te doen...maar nu naar deze documentaire helemaal....

p.s. Ik erger mij aan die "vriendinnen"
pi_63738486
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Nou da's wel erg makkelijk gesteld. Vanaf haar 3e ofzo werd ze al min of meer geacht om via die achterlijke pageants de showbizz in te gaan. Niet iedereen heeft van nature een sterk karakter. Als je dan ook nog eens vanaf je 15e van iedereen hoort hoe men je aanbidt en niemand durft kritisch te zijn...en een paar jaar later blijk je dus niet immuun te zijn voor teleurstellingen, dan breekt ieder normaal mens denk ik.

Tot zover mijn psychologie van de koude grond
Ja dat klopt ook wel.

Daarom is het ook zo'n vrij nietszeggende docu, ze is gewoon nietszeggendst.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_63738633
Ze is gewoon zoals ieder ander meisje/vrouw/moeder

Alleen wordt iedere stap die zij zet ontieglijk uitvergroot omdat ze super beroemd is. En dat maakt haar zoals ze is
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 december 2008 @ 22:02:54 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63738691
Ik vond het ook een mooie docu.
Triest wel.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 3 december 2008 @ 22:08:19 #17
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63738926
Ik vind Brit nog toffer dan ik al deed.

Wat een tofferd.
En voor Loveprofusion; ontzettend stomme vragen en als ze die had beantwoord dan was mijn beeld van Brit echt in duigen gevallen.
1. het is al breed uitgemeten, alle dirt. Van voor en van achteren en weer terug. Je kunt alles zelf invullen.
2. None of your damn business

Dat ze maar boven zichzelf mag uitstijgen, want dat verdient ze en ik vind 'r fab.

Overigens wel een note, dat medelijden is wel overdreven. Ze heeft de hel zelf opgezocht natuurlijk, maar het nu daarvan legt ze aan het eind van de docu mooi uit. Het bewijst mij in elk geval dat ze weer helemaal terug is.
pi_63739131
Vond dat stukje dat ze moest huilen en zei dat ze verdrietig was, wel apart. Dat ze zei dat niemand luistert naar wat ze zegt. Daar kreeg ik niet echt het gevoel bij dat ze nu weer helemaal gelukkig en terug is.
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
  woensdag 3 december 2008 @ 22:18:41 #19
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_63739376
Dit is voor het eerst van mijn leven dat ik naar RTL heb gekeken.
Britney, ze is nog steeds geweldig.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 december 2008 @ 22:18:59 #20
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63739388
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:12 schreef Perzikje het volgende:
Vond dat stukje dat ze moest huilen en zei dat ze verdrietig was, wel apart. Dat ze zei dat niemand luistert naar wat ze zegt. Daar kreeg ik niet echt het gevoel bij dat ze nu weer helemaal gelukkig en terug is.
Dat vond ik inderdaad ook apart, beetje triest wel.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_63739577
Paar opmerkingen van moi:
-Madonna lijkt op Marijke Helwegen
- Ik vond de docu niet oprecht, Britney heeft een slechte tijd gehad en lult er een beetje omheen. Ach ik scheer me kop kaal en dat wel meer mensen ( euh nou nee?)
-En volgens mij praat ze haar shrink na. Leven in het hier en nu en focussen op positieve dingen en zaken die op dat moment je aandacht nodig hebben ( heel logisch en ook heel waar, maar het klonk allemaal zo nagepraat vond ik).
  woensdag 3 december 2008 @ 22:24:48 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63739601
Ik vind haar een liefje Een zielig liefje wel.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 3 december 2008 @ 22:27:14 #23
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_63739710
Er zijn heel veel artiesten (en ook onbekende mensen) die in moeilijke tijden een makkelijker uitweg hebben gezocht: suïcide. Britney heeft de moed nooit opgegeven.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  woensdag 3 december 2008 @ 22:28:56 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63739794
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:24 schreef quirina het volgende:
Paar opmerkingen van moi:
-Madonna lijkt op Marijke Helwegen
- Ik vond de docu niet oprecht, Britney heeft een slechte tijd gehad en lult er een beetje omheen. Ach ik scheer me kop kaal en dat wel meer mensen ( euh nou nee?)
-En volgens mij praat ze haar shrink na. Leven in het hier en nu en focussen op positieve dingen en zaken die op dat moment je aandacht nodig hebben ( heel logisch en ook heel waar, maar het klonk allemaal zo nagepraat vond ik).
Heb je wel op zitten letten?

Ze geeft aan dat het haar manier was om uiting te geven aan haar emoties, een soort van opstand.
Miljoenen mensen zetten om exact dezelfde redenen tattoo's, of gebruiken drugs, of hebben veel losse sexuele contacten, of doen andere gestoorde dingen.
Waarom is het in vredesnaam zo bijzonder ??

En Brit heeft gelijk, niemand luistert naar d'r, want zelfs op Fok! zitten mensen die denken te weten of ze oprecht is, wie ze napraat en wat ze eigenlijk had moeten vertellen

DAT is eigenlijk het enige wat triest is.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 22:34:47 #25
163650 Greys
pi_63740069
Ik vond haar heerlijk girly bij het jurken passen
En zo leuk oprecht enthousiast toen de dans werd voorgedaan.

Wat Madonna zei over Brit vond ik wel treffend:
Dat zij vroeger rustig een foutje kon maken omdat zij niet zo werd gevolgd toen. Dat als Brit een fout maakt ze meteen de hele wereld in haar nek heeft. En dat de helft niet eens onder 'fouten' valt, maar gewoon onder 'growing up'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63741098
Nieuwe videoclip

Bekijk deze YouTube-video
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 december 2008 @ 23:08:55 #27
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63741400
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:59 schreef Syb.ren het volgende:
Nieuwe videoclip

Ik vind 'em leuk, .
pi_63741428
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Ik vond haar heerlijk girly bij het jurken passen
En zo leuk oprecht enthousiast toen de dans werd voorgedaan.

Wat Madonna zei over Brit vond ik wel treffend:
Dat zij vroeger rustig een foutje kon maken omdat zij niet zo werd gevolgd toen. Dat als Brit een fout maakt ze meteen de hele wereld in haar nek heeft. En dat de helft niet eens onder 'fouten' valt, maar gewoon onder 'growing up'.
Met als verschil dat Madonna pas kinderen kreeg toen zij al volwassen was.

Ik heb alleen het laatste half uur toevallig gezien en ik vond Brit eigenlijk erg innemend.
  woensdag 3 december 2008 @ 23:17:01 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_63741662
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:56 schreef Michellee het volgende:
Toen ik deze zomer in Amerika was, viel het mij al op dat Britney echt in alle tabloids stond met de meest onzinnige "nieuwtjes". Als ze koffie ging halen was 't al nieuws. Had het toen al met haar te doen.
Lees die tabloids dan ook niet. Zolang mensen al die tabloids kopen, moeten ze allemaal gevuld worden met exclusieve items. Dan krijg je dat foto's verschijnen waar Britney koffie haalt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 3 december 2008 @ 23:20:18 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63741797
Ik vind 'r ook innemend, en grappig, en soms ook wel een beetje een simpel schaap met hele romantische kleine meisjes-ideeen.

Dat stukje waarin ze verteld dat niemand naar d'r luistert vond ik idd ook erg zielig, paste niet in de rest van de "lijn" van de docu ook, naar mijn gevoel. Alsof de schone schijn even doorbroken werd.

Oh en Madonna, put on some pants .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63743918
Wat Madonna zei klopte inderdaad. Britney zat al vanaf hele jonge leeftijd onder een vergrootglas.
Madonna begon pas bekend te worden toen ze 23 was. Tuurlijk kwam er wat dirt boven van Madonna toen ze eenmaal beroemd was (naaktfoto's etc.) maar daar kan ze zich enigzins op voorbereiden.
Een paar jaar geleden werd haar gevraagd waarom ze niet zo ontspoord was als Prince en Michael Jackson en nog enigzins een redelijk normaal leven had. Ze antwoordde hierop dat zij al redelijk volwassen was en funderingen had voordat zij zelf echt beroemd werd en Prince en Michael Jackson veel jonger waren toen ze groots werden. En dat Britney zich heel alleen voelt is denk ik waarom Madonna ook een verwantschap met haar voelt. Zag laatst een interview uit 1995 waarin Madonna vertelde dat ze zich heel eenzaam voelt omdat als ze wanhopig was en zich klote voelde ze niet even haar moeder kon bellen...dan vluchtte ze naar haar zus die qua uiterlijk en innerlijk het meeste op haar moeder leek om bij te komen.

Ik had liever wat meer directe antwoorden gehad. Dat de enige commercial die gebruikt werd bij de Amerikaanse premiere die van Britney's parfum was vond ik een beetje het uitmelken van haar persoonlijke sorres. Dat mag best van mij, maar vertel dan wel wat openhartiger.

Ik vind haar leuk. het klerenpassen vond ik echt heerlijk girly. Wel apart dat haar moeder niet in beeld kwam.
Hilarisch die vader in dat enge clownspak!

Ben een grote Madonnafan en vind haar nog steeds geweldig, maar irriteerde me mateloos aan haar uiterlijk.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_63746684
Vond het ook een leuke documentaire (moet alleen nog het einde zien).
Ze kan van geluk spreken dat haar vader haar heeft "opgeraapt", want anders had het er heel anders uit kunnen zien. Vond haar erg sympathiek, ze heeft een zwaar leven.

Wat zag Madonna er eng uit?
pi_63752693
ik vond haar geweldig in de docu! Zij is echt en vrolijk meisje en gewoon heel 'normaal'

Een ding wil ik wel ff kwijt. Je ziet overal paparazzi en al die griezels om haar heen. Een ding moet je niet vergeten. Ze zouden er niet met 200 mensen staan als zij niet : zonder ondergoed de auto uit zou stappen, elke dag feesten, hoofd scheren ... noem maar op. Zij is zoooo vaak genant op de foto geweest dat de paparazzi erop geilt. Elke keer als zij buiten is ,stormen ze op haar af om NOG EEN genante foto van haar vast te leggen.

Ik denk als zij niet haar weg was verloren dan zouden er minder mensen haar achter volgen. Ze achtervolgen haar niet omdat ze alleen maar 'Britney' is, maar om haar gedrag.

Volgens mij wist ze gwoon niet hoe zij met al dat bekendheid moest omgaan. Ze zei ook iets opmerkelijks: Toen Justin weg was wist zij niet meer wat zij moest doen. Ik denk dat hij een belangrijke steun was voor haar.
Zij heeft weinig controle over haar leven, omdat alles voor haar wordt bepaald. Vond het zielig toen zij begon te huilen Ik ben al jaren fan, maar ik zou haar leven niet willen hebben.
pi_63753732
Ik heb ook zitten kijken...
Volgens mij moet ze haar PA er eerst uitgooien, wat naar mens..
En wat lijkt het me doodeng om door die mensenmassa te moeten...
Wat een idiote lui die haar op staan te wachten, achterna fietsen/rijden etc. Maar ja, dat is ook weer de pr die ze nodig heeft. Erg dubbel allemaal.

En inderdaad ook erg geestige stukjes erin. Ik hoop dat ze op de goede weg zit !
pi_63755817
Is de docu nog ergens te zien op uitzendinggemist ofzo ?

word nu ook wel nieuwsgierig
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 14:55:13 #36
163650 Greys
pi_63756061
Op rtlboulevard.nl zeiden ze gisteren dat ie nogmaals te zien is

HIER dus
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63760751
Thanks
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_63763295
Heeft Chris Crocker al gereageerd op de docu?
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63763378
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef speknek het volgende:
Nouja elk mens zou wegverhuizen uit de buurt van LA, denk ik dan nog. Zoiets als Johnny Depp, ergens onbereikbaar op een boerderij in Frankrijk gaan zitten.
Daar heeft ze het nog over gehad in de docu. Ze kan nu niet verhuizen, omdat dr kinderen bij Kevin zijn in LA en zij daar in buurt wil blijven...

Ik hou nog meer van Britney na het zien van de docu. Het is zo'n simpel, lief meisje
Maar dat ze weer ok is klopt natuurlijk voor geen meter. Ze zit nog steeds vast in een 'gevangenis' zoals ze het zelf al noemde.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_63763491
Ik vond dat stuk wel typisch waarin ze in dat interview aangeeft dat niemand naar haar luistert. Tegelijkertijd laten ze beelden zien waarin ze tegen mensen zegt "I'm angry!" en dat iedereen haar uitlacht omdat ze zelf lacht. Maar niemand die gewoon de vraag stelt "why?". Er wordt overheen gelachen en gezegd dat ze alles krijgt wat ze maar wil. En dat ze dan enigszins gegeneerd zegt dat dat niet zo is. Niemand luistert idd.

Zou NOOIT met haar willen ruilen. Hoe relatief is dat geld en die roem dan zeg.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_63764050
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:50 schreef MisterO het volgende:

[..]

Daar heeft ze het nog over gehad in de docu. Ze kan nu niet verhuizen, omdat dr kinderen bij Kevin zijn in LA en zij daar in buurt wil blijven...

Ik hou nog meer van Britney na het zien van de docu. Het is zo'n simpel, lief meisje
Maar dat ze weer ok is klopt natuurlijk voor geen meter. Ze zit nog steeds vast in een 'gevangenis' zoals ze het zelf al noemde.

Ik hield altijd al van Britney, ik zal nog maar eens ter vergelijking de twee foto's posten

er zit tien jaar tussen, maar ze is nog steeds dat lieve, onschuldige meisje
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63765474
quote:
Industry insiders now predict that Britney Spears' Circus is on track to sell 450,000+ copies AND will be next week's #1 album in the US.

Experts had previously though that Brit would only sell about 350,000 in the first week.

Way to prove them wrong, Miz Spears!

This is a HUGE victory for Britney, especially considering the fact that her last album, Blackout, only sold 290,000 copies its debut week.

A true, heartfelt congratulations to Spears and her team!!
pi_63778558
Ik vond het een mooie documentaire, erg leuk om Britney te zien met al die jurken

en toen ze haar vader nadeed vond ik ook hilarisch

En dat stukje dat in de auto met al die paparazzi! Vreselijk.
Ben blij dat Britney weer helemaal terug is
Nu nog de kindjes terug bij Britney.
  zaterdag 6 december 2008 @ 00:12:35 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63797515
Wat een heerlijk positieve geluiden in dit topic. Dat lees je niet vaak op FOK. Vooral op de frontpage loop ik Britney nogal eens te verdedigen als ze weer massaal wordt afgezeken.
Britney is gewoon een leuke meid wiens leven zo goed als onmogelijk wordt gemaakt door foto-hunters. Sommigen zeggen dan dat je daar zelf voor kiest als je die business in gaat. Slaat nergens op, want er zijn talloze bekendheden die NIET zo ongelooflijk veel last hebben van 'journalisten'. Komt nog bij dat je je er geen enkele voorstelling van kunt maken.
Het stukje dat ze begon te huilen was erg aangrijpend. Ingetogen huilen toonde een diepliggend intens verdriet.
Wat ongelooflijk hoe ze terug is gekomen trouwens. Die marketing zit wel okee daar. Van, volgens velen, een wrak dat ieder moment zelfmoord kan plegen tot weer de nummer 1 in Amerika in heel korte tijd. Petje af voor iedereen om Britney heen, maar ook vooral voor Britney zelf!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_63807065
ik denk alleen niet dat ze haar tournee gaat afmaken. Het komt op mij over dat het allemaal nog wat te vroeg is. Misschien werkt het therapeutisch als je veel werkt omdat je lekker bezig bent en niet echt tijd hebt om na te denken, maar op een gegeven moment wil ze echt wel van de vervelende mensen rondom haar heen af.

Ergens denk ik dat het wel goed is dat haar assistentes, manager en vader haar goed in de gaten houden, maar er is ook zoiets als te streng zijn. Er moet gewoon een middenweg zijn.

Het gekke is dat ik vind dat Britney echt waardeloze muziek heeft gemaakt, maar dat ik haar wel leuk en lief vind.

Als je zo beroemd bent heb je vaak mensen om je heen die het altijd met je eens zijn. Madonna vertelde een keer een verhaal dat op een feestje zij ging uittesten wie een meeloper was en wie niet. Het was in een sushi restaurant en ze besloot sushi met haar handen te eten..en heel het gezelschap om haar heen pakte vervolgens ook de sushi met hun handen..toen heeft ze even wat personeel gewijzigd.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_63808738
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:21 schreef Clauw het volgende:
Ik vond het een mooie documentaire, erg leuk om Britney te zien met al die jurken

en toen ze haar vader nadeed vond ik ook hilarisch

En dat stukje dat in de auto met al die paparazzi! Vreselijk.
Ben blij dat Britney weer helemaal terug is
Nu nog de kindjes terug bij Britney.
Kevin en Lynne hebben verteld dat het nu goed geregeld is, als Britney de kids wilt zien, kan dat zo geregeld worden, vertelde Lynne. Dus dat is al een goed teken
pi_63808880
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 18:48 schreef Syb.ren het volgende:

[..]

Kevin en Lynne hebben verteld dat het nu goed geregeld is, als Britney de kids wilt zien, kan dat zo geregeld worden, vertelde Lynne. Dus dat is al een goed teken
Mooi zo inderdaad!
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:48:21 #48
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_63811350
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 17:07 schreef LoveProfusion het volgende:
ik denk alleen niet dat ze haar tournee gaat afmaken. Het komt op mij over dat het allemaal nog wat te vroeg is. Misschien werkt het therapeutisch als je veel werkt omdat je lekker bezig bent en niet echt tijd hebt om na te denken, maar op een gegeven moment wil ze echt wel van de vervelende mensen rondom haar heen af.
...
De tour is ook maar een kleine, ze gaat wel in de VS optreden, maar niet in Europa, behalve twee concerten in de O2Arena.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63811398
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

De tour is ook maar een kleine, ze gaat wel in de VS optreden, maar niet in Europa, behalve twee concerten in de O2Arena.
Het zijn inmiddels 8 concerten in de O2 Arena ik vraag me af of ze echt zoveel gigs kan vullen in Londen
  zondag 7 december 2008 @ 16:15:05 #50
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_63826117
Vond het een leuke docu. Je hoort wel altijd dat ze omringt wordt door fotografen, maar nu lieten ze het ook eens ziet. Ze kwam de auto bijna niet uit zoveel mensen stonden er omheen.
Wat een leven..
Kan eigenlijk best begrijpen hoe het ooit mis is gegaan met haar.
Maar ze lijkt op te krabbelen en is weer de mooie meid die ze was
(Un)masking for the greater good.
pi_63900621
quote:
Based on early sales last week, Britney Spears' latest album, Circus, was expected to debut with over 450,000 copies sold - up from an original prediction of around 300k..

But Britney has surpassed the expectations.

According to Hits Daily Double, Brit Brit has now sold 504,507 copies of Circus and made it to the top of the U.S. album charts!

She's sold more albums in her firs week than Kanye and Beyonce did with their new albums!
  woensdag 10 december 2008 @ 11:44:01 #52
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63901344
Leuk om te horen voor al die Britney bashers
pi_63990786
Weinig nieuws over Brit de laatste dagen!

Ik heb de cd ook te pakken gekregen en ik vind hem leuk Vooral If you seek Amy & Kill the lights zijn leuk
And you know I might
pi_63991658
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 19:16 schreef rena het volgende:
Weinig nieuws over Brit de laatste dagen!

Ik heb de cd ook te pakken gekregen en ik vind hem leuk Vooral If you seek Amy & Kill the lights zijn leuk
Genoeg leuk nieuws
quote:
Britney Spears' "Circus" makes a big bow at the top of The Billboard 200, becoming her fifth No. 1. The Jive set moved 505,000 copies in the United States, making Spears the only act in Nielsen SoundScan history to have four albums debut with 500,000 or more.

Since SoundScan began tracking data in 1991, only four acts -- aside from Spears -- have notched three 500,000-starts: 2Pac, 50 Cent, Garth Brooks and Jay-Z.

Previously, her second, third and fourth sets all racked up half-million weeks: 2000's "Oops! I Did It Again" started with 1.3 million, 2001's "Britney" debuted with 746,000 and 2003's "In the Zone" entered the chart with 609,000. Among female artists, only four have earned more No. 1 albums: Barbra Streisand (eight), Madonna (seven) and Mariah Carey and Janet Jackson (both with six).

On the Billboard Hot 100 to be released tomorrow, Spears scores her first top 10 debut as the set's title cut debuts at No. 3. The song, which she performed live on ABC's "Good Morning America" the day "Circus" hit retail, opens at No. 1 on Hot Digital Songs with 212,000 downloads. With her former No. 1 single "Womanizer" at No. 10 on the Hot 100, Spears places two tracks simultaneously in that chart's top 10 for the first time in her career.

Back on The Billboard 200, Taylor Swift's Big Machine album "Fearless" stays put at No. 2 for a second week with 193,000 copies, a 28% sales decline. Beyonce's "I Am ... Sasha Fierce" (Music World/Columbia) ascends 4-3 with a 41% downturn to 153,000. Last week's chart-topper, Kanye West's Roc-A-Fella/Def Jam set "808s & Heartbreak," slips to No. 4 on a 69% dip to 142,000.
quote:
BritneySpears.com: Circus has debuted at No. 1 on Billboard's European Top 100 Albums chart. Britney's sixth studio album is now No. 1 in Canada, the U.S., Mexico, Switzerland, Brazil and Taiwan. Whew! The album is also at the top spot on the Billboard Top Digital Albums chart. 'Circus' the single is doing pretty fantastically too and is currently No. 3 on the Billboard Hot 100, No. 1 on the Digital Songs chart and is the iLike Libraries Most Added track (with 'Womanizer' right behind at No. 2.) And it doesn't stop there... 'Shattered Glass' is at No. 70 on the Billboard Hot 100 and 'If U Seek Amy' is at No. 86.

pi_64002223
Ze is inmiddels in Japan en treedt maandag op bij HEY!HEY!HEY! en dinsdag bij NTV Best Artist 2008

En ze is dinsdag te zien in de show van Ellen

pi_64033858
Het optreden bij HEY!HEY!HEY! was toch weer net iets anders (leuker )

maandag 15 december 2008 @ 20:39:02 #57
238406 romeo_alfa
Present Sergeant!
pi_64039989
Jaja, en het word leuker en leuker.

Quote van Britney.com
quote:
Seriously, everything Britney touches turns to gold. Other artists don't stand a chance, like, ever. Poor things. Not surprisingly, Britney's "Womanizer" won Fuse TV's Best Video of 2008, taking more than 5 million votes and beating out those pop-punk emo whiners Paramore. Go Brit!

Our girl's also up for a few Virgin Media Music Awards (thanks for the email reminders about it, guys!), so get your vote on, please. She's up for the following and is currently in the lead (yay!) unless otherwise stated:

Best Album: Circus
Best Track: Womanizer
Best International Act: Britney Spears (Madonna's winning so far... VOTE!)
Legend of the Year: Britney Spears (Paul McCartney's in the lead?! VOTE!)
Best Comeback: Britney Spears
Maybe you're not even human cause
Only an angel can be so unusual
pi_64066756
Britney bij Ellen

Leuk filmpje
And you know I might
pi_64066868
And you know I might
pi_64098833
Brit is terug uit Japan Ze ziet er goed uit! Leuke jas ook
And you know I might
pi_64120961
Ik vind het echt een afschuwelijke jas ...
pi_64124750
Ik ook, sowieso die niet-getailleerde jassen vind ik niet echt heel mooi...
  donderdag 18 december 2008 @ 17:01:45 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64124868
Maar ik ben wel blij dat ze iig zulke kleding draagt. Ik vind het zelf ook niet mooi, maar het is 100x beter dan hoe ze er een half jaar geleden bij liep. En nog steeds niet teruggevallen!
pi_64134930
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik ben wel blij dat ze iig zulke kleding draagt. Ik vind het zelf ook niet mooi, maar het is 100x beter dan hoe ze er een half jaar geleden bij liep. En nog steeds niet teruggevallen!
Nou, met haar verjaardag was te toch wel weer even te bloot (haar tepels kwamen soms boven haar jurk uit). Maar over het algemeen heeft ze nu tenminste fatsoenlijke kleding aan.
pi_64153577
quote:
Op donderdag 18 december 2008 23:07 schreef Cacao het volgende:

[..]

Nou, met haar verjaardag was te toch wel weer even te bloot (haar tepels kwamen soms boven haar jurk uit). Maar over het algemeen heeft ze nu tenminste fatsoenlijke kleding aan.
Dat vond ik inderdaad ook minder, maar als je dan 2 december 2007 & 2 december 2008 vergelijkt, doe mij dan maar 2008

zaterdag 20 december 2008 @ 21:47:34 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_64189363
Waarom wordt er over Britney's tepels gesproken zonder bijbehorende pics?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_64284535
Een kaartje van Britney :
pi_64284615
Die Sean wordt echt al groot zeg!
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:12:33 #69
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_64405773
quote:
Op woensdag 17 december 2008 20:14 schreef rena het volgende:
Brit is terug uit Japan Ze ziet er goed uit! Leuke jas ook
[ afbeelding ]
Hoe kun je nou zien dat ze er goed uitziet? Ik zie niks behalve een enorme zonnebril en een slechtpassende theedoek.
Stop the world, I want to get out.
pi_64413377
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:12 schreef Lkw het volgende:

[..]

Hoe kun je nou zien dat ze er goed uitziet? Ik zie niks behalve een enorme zonnebril en een slechtpassende theedoek.
Ze ziet er verzorgd uit. En dat is het model van de jas.
And you know I might
pi_64413452
Vind ik ook hoor. Alleen die damn ugly extensions!!! Op sommige dagen zien die er echt uit alsof ze ze van een rekje bij de Kruidvat heeft geplukt en zelf met honing aan haar haar heeft geplakt....
pi_64610935
dubbelllll
pi_64616345
Eerste foto van 2009 in Louisiana (niet dat dat bijzonder is, maar het is een beetje nieuws-loos)

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 3 januari 2009 @ 16:38:03 #74
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64616476
Mooi colbertje.
pi_64623882
Vandaag (3 januari dus) is -in de geschiedenis- niet echt de beste dag voor Brit:

2006:

2007:

2008:
pi_64691909
2007 was wel heel slecht voor Britney.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:46:17 #77
16701 scanman01
Today's a good day
pi_64703126
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:47 schreef Koningin het volgende:
2007 was wel heel slecht voor Britney.
Ik zou me van foto's niet zoveel aantrekken. Ik geef je op een briefje dat ik van diezelfde dag ook zat foto's kan vinden waar ze heel goed opstaat. Het schijnt door de jaren heen een hobby te zijn geworden om zo beroerd mogelijke foto's van Britney te schieten en dan ook nog te publiceren.

Volgens mij is dat Britney niet eens trouwens, op die middelste foto.
pi_64703959
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik zou me van foto's niet zoveel aantrekken. Ik geef je op een briefje dat ik van diezelfde dag ook zat foto's kan vinden waar ze heel goed opstaat. Het schijnt door de jaren heen een hobby te zijn geworden om zo beroerd mogelijke foto's van Britney te schieten en dan ook nog te publiceren.

Het lijkt wel Bassie met blond haar...

Zo'n foto is natuurlijk een momentopname.... ze hoeven maar te klikken op het moment dat je ogen knipperen...
pi_64706344
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben een Britney-fan, en ik probeer haar altijd te verdedigen ( ), maar ze is het toch echt hoor.
En ja, er zijn inderdaad betere foto's van die dag, maar dit was de eerste die ik vond.

Betere:
  maandag 5 januari 2009 @ 21:46:11 #80
182751 MisterO
wispelvurig
pi_64706583
Het was indd Britney

En als Brit nu zonder make up uit zou gaan, zou ze nog precies hetzelfde uitzien, alleen dan 15 kilo lichter. Er is niks verandert, behalve dat ze nu goede make-up mensen bij zich heeft. En Britney ziet er geweldig uit met make-up
pi_64829065
If U Seek Amy is de nieuwe single... !

Oh misschien ben ik spuit 11, maar wisten jullie al dat ze eigenlijk zingt:

"All of the boys and all of the girls are beggin' to F.U.C.K. me"? Ik kwam er bij toeval achter
pi_64829150
Ik vind dat wel erg vergezocht eerlijk gezegd, viespeuk Ik hoor het er totaal niet in
And you know I might
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 januari 2009 @ 22:00:09 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64829158
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
If U Seek Amy is de nieuwe single... !

Oh misschien ben ik spuit 11, maar wisten jullie al dat ze eigenlijk zingt:

"All of the boys and all of the girls are beggin' to F.U.C.K. me"? Ik kwam er bij toeval achter
Ik heb hem toevallig ook net opstaan, en nu je het zegt, .
pi_64830167
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef rena het volgende:
Ik vind dat wel erg vergezocht eerlijk gezegd, viespeuk Ik hoor het er totaal niet in
pssst... het is echt waar hoor!

tsjek it out
pi_64833948
Goede keuze, super leuk bedacht if you seek amy
pi_64840965
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
je hebt gelijk... En wat elders ook werd gescrhevn op een site die ik tegenkwam, als het dat niet zou moeten betekenen, waarom zou die zin dan anders zo krom zijn? All of the boys and all of the girls ar beggin' to if U seek Amy..... Dat is niet echt lekker Engels.....
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:45:19 #87
182751 MisterO
wispelvurig
pi_64854589
quote:
According to the United World Chart, Britney's Circus remains the #1 album in the world for the third consecutive week, selling 163,000 copies!

Coming in at #2 is Beyonce's "I Am... Sasha Fierce" with 150,000 sold, and Pink's "Funhouse" at #3 with 114,000 copies sold.

Britney is still the queen of pop! Congrats!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:45:38 #88
182751 MisterO
wispelvurig
pi_64854603
quote:
As word makes its way around the world that Britney's third single, "If U Seek Amy," is an open-ended, clever sexual anthem basically saying "fuck me" (Yes please! Weird, I need to not write my sexual desires on the main page; will post strictly as my Facebook status only from now on.), parents begin to worry about their baby boys and girls growing up too fast.

According to Digitialspy.co.uk, parents are outraged at the explicit sexual reference. "I was astonished and totally taken aback when I heard my five and seven-year-old-kids walking around the house singing 'fuck'," says one mother to the press. "When I asked them what it was, they told me it was Britney Spears. I was horrified."

"I got them the Circus album because little kids are Britney fans, but there was no warning on the album and none of the songs listed had fuck in the title."

Warning? What for? It's HER dirty mind that thinks Britney is saying something naughty. Alriiiiiiight, it is kind of inappropriate for a 7 year old to be saying such things. By 8 years old she should be mature enough...
quote:

--------------------------------------------------------------------------------

Love me, hate me
Say what you want about me
But all of the boys and all of the girls are begging to If U Seek Amy

--------------------------------------------------------------------------------

"Listening to it, it is extremely blatant and offensive," continued the mom. "I feel I have been deceived into believing that this was acceptable content for children but instead it is objectionable."
pi_64869438
En dan de schuld geven aan het feit dat er geen sticker op de cd staat ook he

Hallo, het is niet alleen If U Seek Amy maar ook Phonography en dat nummer waarin ze zingt dat ze een blackout heeft van al het gezuip van de vorige avond en dan ook nog eens in je moerstaal! Dat hóór je toch?!
pi_64869877
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 22:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
En dan de schuld geven aan het feit dat er geen sticker op de cd staat ook he

Hallo, het is niet alleen If U Seek Amy maar ook Phonography en dat nummer waarin ze zingt dat ze een blackout heeft van al het gezuip van de vorige avond en dan ook nog eens in je moerstaal! Dat hóór je toch?!
Of Lace and Leather Ook al zo'n lekker plaatje
And you know I might
pi_64870069
Ik had "Kill the Lights" een betere vervolgsingle gevonden. Maar deze zal wel meer publiciteit opleveren

"is that money in your pocket? Or are you just happy to see me?"
pi_64993556
Een hele subtiele radio edit
Ze hebben alleen IF weggelaten lijkt het wel
And you know I might
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 13 januari 2009 @ 16:03:26 #93
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64993638
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:02 schreef rena het volgende:
Een hele subtiele radio edit
Ze hebben alleen IF weggelaten lijkt het wel
!
pi_64993680
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

!

Okee, waar moet dat op slaan dan? UCK me?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:06:59 #95
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64993822
Ik hoor het ook
  zondag 1 februari 2009 @ 09:29:46 #96
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_65615984
quote:
Straatverbod voor ex-vriend en ex-manager Britney.

De vader van Britney Spears heeft met succes een straatverbod aangevraagd tegen haar voormalige manager Sam Lutfi en ex-vriend Adnan Ghalib. Het duo moet van de rechter ruim tweehonderd meter afstand houden van de zangeres, haar familieleden en haar woning. Daarnaast mogen ze geen contact met haar opnemen. Dat blijkt uit gisteren openbaar gemaakte documenten van de rechtbank in Los Angeles.

Bewindvoerders
Jamie Spears en advocaat Andrew Wallet werden vorig jaar aangewezen als bewindvoerders over de financiën van Britney, nadat zij begin vorig jaar tweemaal gedwongen op de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis was beland. Volgens Spears probeerde het duo de curatele te verstoren zonder rekening te houden met het welzijn van zijn dochter.

Schadelijk
Paparazzo Ghalib, die vorig jaar korte tijd een romance beleefde met de popster, en Lutfi zouden Britney regelmatig bellen en sms'en. "Britney vertelt Adnan dan op onschuldige wijze waar ze naartoe gaat en hij regelt vervolgens dat paparazzi haar opwachten om er zelf financieel beter van te worden", schrijft Spears in de rechtsdocumenten. "Hij is schadelijk voor mevrouw Spears en voor haar herstel."

Bedreigingen
Lutfi zou hebben geprobeerd via een kapper van Britney contact met haar te krijgen. Daarnaast zou hij via een advocaat van de zangeres een ontmoeting hebben willen regelen. Ook zou hij Jamie via telefoontjes en sms'jes hebben bedreigd. Het is niet de eerste keer dat Lutfi van de rechter uit de buurt van Britney moet blijven. In juli liep een eerder straatverbod tegen de voormalige manager van Britney af. Op 23 februari vindt een zitting plaats in de zaak.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_65671314
quote:
K-Fed's Attorney Gives In! Spears Tour 99% Happening
Filed under: Music Minute > Britney Spears > Legal Matters > Kevin Federline > Jamie Spears

wenn52159732.jpg

As we mentioned earlier, Britney Spears has reportedly threatened to cancel her much-anticipated Circus tour if her kids can't go on the road with her.

So BritBrit, Daddy Spears, and even Kevin Federline have been working on an arrangement to have the kids with her while touring. They'd even pay the sperm donor an extra $4,000 a week while she's on tour and provide an apartment for him in three base camps that Spears will have around the U.S. while touring.

However, K-Fed's lawyers got pissed that they weren't part of the conversations and had no clue about the dealings. They were objecting the proposed arrangement - most likely because they weren't able to bleed more money from Britney.

Now, K-Fat's attorney, Mark Vincent Kaplan, is speaking out and he claims the situation could have been handled better if Jamie and the Spears camp would have "manned up" and spoken to K-Fed with his attorneys present.

Of course, his attorneys would have probably asked for $8,000 a week!

K-Fed's people say that they'll re-word the deal, but will likely make it work.

Thank goodness!

"Houdt het dan NOOIT op?!" (c) Carice van Houten
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:12:00 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65816111
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Houdt het dan NOOIT op?!" (c) Carice van Houten
Arme BritBrit
pi_65847654
quote:
Britney's supposed abortion and other rumors from "stolen diaries"

Britney is featured as the cover story in the latest issue of the National Enquirer. I know what you're thinking: "Why would I want to read this shit?" Because you know secretly deep down you enjoy it. Probably not even that deep down, either.

The issue claims Britney is in a "panic" over stolen journals and video interviews "done during some of the darkest days of her life," said an insider. "She wants so desperately to tell her side for her boys, so there is a written record for them when they are grown and can understand better."

Tidbits:

Britney hears voices in her head - and answers them!
"Britney writes she has heard voices talking to her for years. She still hears them, and they tell her to run away and hide."

The real reason Britney shaved her head:
"...She was out of her head at the time and was suffering from delusions. She believed that someone had planted an electronic bug in her hair and couldn't think of a way to get rid of i except to have her head shaved!"

Justin Timberlake's heartbreak over her pregnancy - and the guilt from her abortion:

"Justin was crushed when Britney told him she had an abortion. She said Justin was really hurt.

Britney never intended to divorce Kevin:
"She just wanted to show Kevin who was boss. She still loves Kevin, and she wants her boys to know that.

Lawsuit: What really happened the night Britney took her child hostage:

"She was threatening: 'I'll kill the kids!' Out of her mind and wired on the drug methamphetamine, Britney refused to let her visiting sons Sean and Jayden return to Kevin."

The singer bares her soul:
"Britney wants to have closure and start fresh. Britney's gift to the boys is her truth."

Source: clique
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 8 februari 2009 @ 15:18:01 #100
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65849687
Als het echt is [áls] dan is het wel erg,
pi_65859425
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Als het echt is [áls] dan is het wel erg,
pi_65969247
Gisteren heeft ze opnames gehad voor de clip van If You See(k) Amy!

pi_65969453
Die tepels

Verder cute as a button.
pi_65970154
Volgens mij hebben ze de tepels expres zo gedaan om te provoceren met het liedje...
Of Britney had het koud
pi_65970754
oeehhh dat vind ik een leuk liedje!
pi_65995341
Dat doet me denken aan Desperate Housewives
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:11:58 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66401582
quote:
Dramz!

Britney Spears' dad, Jamie, took the stand on Monday in the ongoing Osama Lutfi/Adnan Ghalib restraining order case.

He revealed that the shady duo was somehow able to get a pre-paid cell phone to Brit as part of their plot to sabotage his conservatorship!

Daddy Spears told the court that he found out about the pre-paid cell phone via a nanny. Said nanny heard Brit chatting with shady Osama and Adnan in the early morning hours one day and ratted the pop tart out.

Apparently, if Sam did have any contact with Britney, it would have been in violation of a court order to stay away from her.

The more we hear the more we can see why Daddy Spears is trying to make the temporary restraining order against Osama and Adnan permanent!
Van Perez
  dinsdag 24 februari 2009 @ 13:37:20 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66406636
quote:
Het contactverbod van de voormalige manager van zangeres Britney Spears is verlengd door een rechter in Los Angeles. Dat meldden Amerikaanse media gisteravond. De rechter heeft meer tijd nodig om zich in de zaak te verdiepen.

De aan lager wal geraakte ster zou door haar manager Sam Lufti zijn gedrogeerd, zodat hij controle over haar huis, leven en financiën kon krijgen. Ook zou de 34-jarige manager door middel van sms'jes, aan onder meer Spears' ex-vriend Bryan Freedman en haar kapper, gedreigd hebben Spears kwaad aan te doen.

De 34-jarige Lufti ontkent de aantijgingen. Hij stelt zelfs dat Spears hem kwelde door haat-sms'jes te sturen.
Contactverbod ex-manager Spears verlengd
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:42:30 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66433835
quote:
De Openbaar Ministerie heeft een arrestatiebevel uitgevaardigd tegen de ex-vriend van popster Britney Spears, paparazzifotograaf Adnan Ghalib. Dat schreef het Amerikaanse showbizztijdschrift People.

Ghalib zou twee weken geleden een man hebben aangereden die hem de papieren met een contactverbod met de zangeres wilde overhandigen. Bij de aanval belandde het slachtoffer op de motorkap. Daarbij brak de man zijn pols.

De vader van Spears beschuldigde Ghalib vorige maand van het lastigvallen van zijn dochter en vroeg met succes een contactverbod aan. Eerder deze week verlengde de rechter dat verbod, dat overigens ook geldt voor Spears’ ex-manager. De gevallen ster en Ghalib waren vorig jaar enige tijd samen. Ze leerden elkaar kennen doordat de fotograaf de zangeres achterna zat voor zijn werk.
Arrestatiebevel voor ex-vriend Britney Spears
pi_66638422
Vandaag is bekend geworden dat Spears opnieuw vertegenwoordiger zal zijn van Candies.

Ook is er een filmpje naar buitengebracht met daarin oefeningen voor haar tour die morgen begint in de Verenigde Staten, hier een animatie van een gedeelte:

En hier foto's van Candies:

dinsdag 3 maart 2009 @ 00:13:46 #111
182751 MisterO
wispelvurig
pi_66638894

Het ziet er echt super tof uit
pi_66654328
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:57 schreef CrazyPhunk het volgende:
Vandaag is bekend geworden dat Spears opnieuw vertegenwoordiger zal zijn van Candies.

Ook is er een filmpje naar buitengebracht met daarin oefeningen voor haar tour die morgen begint in de Verenigde Staten, hier een animatie van een gedeelte:

[ afbeelding ]

En hier foto's van Candies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die eerste foto van Candies is ze zo erg geshopt dat ik haar amper herken
And you know I might
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:04:50 #113
16715 Mylene
*schatje*
pi_66694440
Ze playbackt gewoon het hele concert .

Stukje recensie van Perez Hilton:
quote:
Now, let's get our biggest gripe/problem with the show out of the way. Yes, she lipsynchs during the entire concert. There is no live singing. None!. She recorded vocals to "sound like" live, but they were all canned, pre-taped.

However, it's a Britney Spears show. You expect that!

Even though you expect it, though, it would be nice if at least a handful of the almost 20 song set were live. But, that's not gonna happen.

In exchange for the miming, you do get Spears doing what she does best, dancing. And she's got the moves again!
bron
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:07:13 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66694571
Dat deed ze toch altijd al?
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:10:59 #115
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_66694747
Net zoals Madonna.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:11:18 #116
16715 Mylene
*schatje*
pi_66694764
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:07 schreef Harajuku. het volgende:
Dat deed ze toch altijd al?
Nee joh, niet een heel concert, sommige nummers waarbij je veel moest dansen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:19:03 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_66695100
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef static het volgende:
Net zoals Madonna.
Die playbackt volgens mij niet alles, maar soms wou je dat ze dat wel deed.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:35:16 #118
16715 Mylene
*schatje*
pi_66695784
Madonna klinkt live raar. Haar stem is vervormd door technische trucjes om de valse noten glad te strijken. Het is ook net alsof ze haar neus dicht houdt tijdens het zingen. Playbacken hebben ze vaak bij vorige tournee's gedaan. Goed voorbeeld is The Girlie Show.

Ontopic, wat filmpjes:

woensdag 4 maart 2009 @ 20:30:49 #119
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_66704633
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:04 schreef Mylene het volgende:
Ze playbackt gewoon het hele concert .

Stukje recensie van Perez Hilton:
[..]

bron
Als ik Britney wil horen zingen zet ik wel de CD op. Ik ga naar een concert om haar te ZIEN.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 9 maart 2009 @ 20:17:35 #120
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66872258
quote:
We are DYING to get audio or video of this!!!!!!

According to over a dozen Perezcious readers in the audience at Britney's concert Sunday night in Tampa, Florida, our favorite Umbrella Jousting Champion - she's come such a long way! - became victim of not only a wardrobe malfunction, but a microphone malfunction as well!

Upon completion of the I'm A Slave 4 U number, as Britney was being lowered underneath the stage for one of her many costume changes, she was heard uttering on her very live mic, "My pussy was hanging out!"

Wait, why was her microphone on? It's not like she's actually singing!

Apparently the crowd simply burst into laughter.

It's nothing we haven't seen before!
  maandag 9 maart 2009 @ 21:33:54 #121
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_66875317
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien

het is te horen, maar er is niks te zien
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  maandag 9 maart 2009 @ 22:07:55 #122
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_66877000
U vraagt, wij draaien

The pussy hangin' out
pi_66887920
AMSTERDAM - FILMPJE - Is het niet het bovenste gedeelte van Britney Spears' kostuums dat niet blijft zitten, dan is het wel het onderste gedeelte...

Link video:
http://totaalnieuws.web-l(...)/britney-spears.html

Nadat ze haar hit I`m a Slave 4 U ten gehore had gebracht tijdens haar show in Tampa, Florida, liet Britney zich onder het podium zakken om van kostuum te wisselen.

De popprinses was alleen helemaal vergeten dat haar microfoon nog aan stond waardoor de voltallige arena haar 'Mijn poes hing eruit!' kon horen zeggen tegen de crew. Grote vraag is natuurlijk waarom Britney's microfoon überhaupt aan stond, aangezien ze de hele show playbackt...

Bron:
http://www.t­elegraaf.nl/­prive/343604­7/__Britney_­Spears_in__p­ussy-gate___.html?p=1,2
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:17:03 #124
247052 HeldenHart
Moed der wanhoop!
pi_66887990
anderen worden normaal niet betrapt op 'pussy-gate'?
Heul erg anti-heul!
pi_66888073
NWS -> SHO
pi_66888082
NWS>SHO

-edit- Waar Elf me al voor was
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_66888165
Wat een onzin. Iets is trouwens pas een 'gate' als het een langslepende of hele grote gebeurtenis is
pi_66978454
Jeuhh hij is er eindelijk! Nieuwe videoclip van If You Seek Amy.
Love it!
Amor omnia vincit
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 12 maart 2009 @ 18:35:58 #129
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66978612
Hij's leuk, !!
pi_66991038
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef Ireentje het volgende:
Jeuhh hij is er eindelijk! Nieuwe videoclip van If You Seek Amy.
Love it!

Hij is leuk!
And you know I might
pi_66991375
Op Oh No They Didn't zitten écht veel fans. Volgens mij is dat in Amerika een stuk groter dan hier

Die avatars

Een bloemlezing:

En dat is dan nog maar uit één topic

Feel free to steal

En dan nog eentje om het af te leren:

vrijdag 13 maart 2009 @ 00:40:21 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66994684
Hij staat me niet
pi_68433255
***breaking news: Tampon Out in Anaheim***

maandag 27 april 2009 @ 19:47:35 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68433596
Net filmpje ook al bij boulevard gezien. Is geen tampon. Gewoon iets wat bij die outfit hoort waarschijnlijk.
Ze proberen ook echt alles om haar af te zeiken. Ongelooflijk.
pi_68433626
pi_68433678
Oh en ze heeft ook heur haar verloren:

maandag 27 april 2009 @ 20:17:59 #138
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_68434894
En zelfs al is het een tampontouwtje, BOEIEND!
pi_68434941
Ze komt naar Antwerpen!
pi_68435023
Beste prijzige kaartjes dan als het vanaf 62 euro is
And you know I might
  maandag 27 april 2009 @ 20:27:46 #142
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68435347
ik moet erheen als dit waar is!!
pi_68435410
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef MisterO het volgende:
ik moet erheen als dit waar is!!

ik denk niet dat het waar is btw
Gewoon Sony BMG nieuwsbrief. Staat ook op Sportpaleis.be
pi_68435428
Het is volgens mij wel waar hoor

Ik heb net mijn vliegtickets naar Londen geboekt
  maandag 27 april 2009 @ 20:30:03 #145
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68435454
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef Syb.ren het volgende:
Het is volgens mij wel waar hoor

Ik heb net mijn vliegtickets naar Londen geboekt
bummer oke, nu ff mensen zoeken die meewillen
pi_68435677
Ik wil er ook best graag heen . Maar Antwerpen is voor mij nog best ver..
Heb ook niet echt iemand die er met mij heen wil, en hoe moet ik er komen? En het kost veel geld, ook de reis natuurlijk. Wordt niet echt wat dan ben ik bang
Amor omnia vincit
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 april 2009 @ 20:38:29 #147
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_68435833
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:34 schreef Ireentje het volgende:
Ik wil er ook best graag heen . Maar Antwerpen is voor mij nog best ver..
Heb ook niet echt iemand die er met mij heen wil, en hoe moet ik er komen? En het kost veel geld, ook de reis natuurlijk. Wordt niet echt wat dan ben ik bang
Dit probleem heb ik ook.
pi_68435869
Dames, dames, dames, ik woon in Breda, het komt allemaal goed.

.
  maandag 27 april 2009 @ 22:18:39 #149
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_68440467
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef rena het volgende:
Da's toch niet duur, voor zo'n wereldartiest als Britney
Kijken of ik vrij kan regelen en of ik daarna nog op tijd ben om een ticket te scoren.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_68441200
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:18 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Da's toch niet duur, voor zo'n wereldartiest als Britney
Kijken of ik vrij kan regelen en of ik daarna nog op tijd ben om een ticket te scoren.
Nee, maar wel voor een arme student
And you know I might
pi_68443685
Ik snap werkelijk niet waarom men Britney zo blijft steunen. Of nou ja, laat ik het anders zeggen, waarom men fan blijft. Ze zingt nooit meer live. De keren dan ze dat wel deed, waren desastreus. Haar muziek is veranderd van vrolijke pop in overgeproduceerde dance/pop shit, waar werkelijk waar totaal geen emotie vanuit gaat. Ze is de Paris Hilton die kon zingen, en nu acteert dat ze kan zingen, of zoiets.
  maandag 27 april 2009 @ 23:49:49 #152
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68444248
Britney is heilig. Meer hoef ik niet te zeggen toch?
pi_68452690
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef rena het volgende:
Je maakt een grapje hoop ik?
Ik betaal voor Londen 120 euro ofzo, en dan zit ik waarschijnlijk achter een paal ofzo
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:32:39 #154
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68453481
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef Syb.ren het volgende:

[..]

Ik betaal voor Londen 120 euro ofzo, en dan zit ik waarschijnlijk achter een paal ofzo
Dat kaartje kun je toch altijd nog verkopen en alsnog naar Antwerpen gaan?
pi_68453952
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:34 schreef El_Che het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom men Britney zo blijft steunen. Of nou ja, laat ik het anders zeggen, waarom men fan blijft. Ze zingt nooit meer live. De keren dan ze dat wel deed, waren desastreus. Haar muziek is veranderd van vrolijke pop in overgeproduceerde dance/pop shit, waar werkelijk waar totaal geen emotie vanuit gaat. Ze is de Paris Hilton die kon zingen, en nu acteert dat ze kan zingen, of zoiets.
Ik weet ook niet wat het is, maar ik blijf Britney ook nog steeds steunen Gewoon iets van vroeger, mijn eerste cd ooit was dan ook van Britney Spears. En daar was ik helemaal gek op
Amor omnia vincit
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:49:13 #156
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68454078
Ik vind haar liedjes nog steeds briljant goed. Inhoudelijk is het niks natuurlijk, maar het is topgeproduceerd en super catchy
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:55:30 #157
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68454289

De kaartverkoop begint morgen al om 8.00
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:00:02 #158
16715 Mylene
*schatje*
pi_68454475
quote:

[..]

Londen is altijd duurder. Dat is met Madonna ook zo.

Gewoon verkopen op Ebay en naar Antwerpen gaan.
pi_68454511
quote:

[..]

En dat is dan nog niet eens inclusief je reiskosten

Ik heb nooit zo veel geld over voor een concert, concerten waar ik geweest ben was de maximale prijs van een kaartje 40 euro. Maar dat zijn mijn principes, wat jij doet moet je zelf weten
And you know I might
pi_68454594
Ik wil ik wil ik wil ik wil!!!!!!

(waar kun je kaartjes kopen? Staat het al ergens online ope en officiele ticketsite?)
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:17:19 #161
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68455167

Morgen om 8.00 's ochtends
pi_68455798
oh ellende, ik kan niet die dag
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:55:52 #163
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_68472194
Hoi allemaal!

Ik ga ook naar Britney Spears op 9 juli! Althans dat hoop ik dan maar. Is het verstandig om donderdag om 08.00 voor mijn laptopje te gaan zitten om de kaartjes te bestellen? Heb echt geen idee of dit concert snel uitverkocht zal zijn...

X
Dreams do come true
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:58:08 #164
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68472278
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:55 schreef Jenny_ het volgende:
Hoi allemaal!

Ik ga ook naar Britney Spears op 9 juli! Althans dat hoop ik dan maar. Is het verstandig om donderdag om 08.00 voor mijn laptopje te gaan zitten om de kaartjes te bestellen? Heb echt geen idee of dit concert snel uitverkocht zal zijn...

X
Ik zou het morgen om 8:00 uur al proberen
  maandag 4 mei 2009 @ 18:34:29 #165
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_68663815

Fan van Britney springt het podium op.

Zo te zien schrikt ze zich de plöris.

[ Bericht 15% gewijzigd door Flappe-du-Pomme op 04-05-2009 18:40:16 ]
  maandag 4 mei 2009 @ 18:42:42 #166
248042 El_Che
Dode rot
pi_68664061
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]

Fan van Britney springt het podium op.

Zo te zien schrikt ze zich de plöris.
Als een vrouw die een muis in de keuken ziet Als ze een stoel had, ging ze erop staan
pi_68855220
omg mensen die Britney leuk vinden hier.
Striving to be more than average.
pi_68861094
ze is leuk

ze zou alleen een andere imagebuilder moeten nemen
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 27 mei 2009 @ 00:17:55 #169
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_69439931
heeft er toevallig al iemand kaartjes ontvangen voor antwerpen?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:47:51 #170
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_69447291
Britney Spears has said that she hopes to prove her critics wrong with the success of her ongoing Circus tour.

The singer told Hello! that her children are always her number one priority and everything else in her life falls in place around them.

Spears said: "A lot of people thought maybe I wouldn't make it. People thought I was finished, didn't they? I guess for a while last year it looked that way.

"Nothing I can do about the past, I guess. But I'm hoping to prove them wrong now. And I have really put everything I have into this new show."

She added: "I'm happy. Truly, I feel like the girl who has it all. I have my family, my boys, my friends, my fans... this show.

"But more importantly, I'm not sad anymore. I was just so sad for so long, but not anymore. And you know what? That feels really, really good."
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:27:02 #171
182751 MisterO
wispelvurig
pi_69452759
Ik was bijna in shock toen ik deze foto van Britney zag van vorige week... Ik wist niet dat Britney klasse kon uitstralen!!

woensdag 27 mei 2009 @ 17:31:24 #172
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 mei 2009 @ 19:59:18 #173
163650 Greys
pi_69465566
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zie geen foto
http://www.breatheheavy.c(...)509_04-full.jpg.jpeg

Als linkje, dan zie je hem wel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 27 mei 2009 @ 20:00:07 #174
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69465589
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef Greys het volgende:

[..]

http://www.breatheheavy.c(...)509_04-full.jpg.jpeg

Als linkje, dan zie je hem wel
Oeh, .
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:00:16 #175
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_69465596

Forbidden

You don't have permission to access /newscute/data/upimages/bspears051509_04-full.jpg.jpeg on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2.0.63 (Unix) mod_ssl/2.0.63 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 PHP/5.2.4 Server at www.breatheheavy.com Port 80

woensdag 27 mei 2009 @ 20:04:14 #176
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69465717
k Wl m ook zien
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 mei 2009 @ 20:06:35 #177
163650 Greys
pi_69465792
Zo dan? Even zelf geupload.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 mei 2009 @ 18:12:35 #178
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_69498822
All class has left the building... I repeat... all clas has left the building:
quote:
If you're eating breakfast right now, I highly suggest putting down the bagel, or skipping this story altogether.

The NY Post reports that when Britney Spears did a recent Elle magazine shoot, she yet again made a huge mess on set. A source for the Post says, "They dressed her in all these beautiful couture clothes - and, well, let's just say she forgot what time of the month it was. It wasn't pretty."

If you remember correctly, Spears has been notorious for ruining clothes at photo shoots...last year at when the she did a shoot for OK! magazine, her dog allegedly pooped on one dress, while the pop princess wiped her greasy, fried chicken stained hands on another.

Way to go, Brit....
Ach ja, het was leuk voor zolang het duurde, die class
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2009 @ 19:27:44 #179
163650 Greys
pi_69501118
Die vette vingers afvegen aan een jurk vorige keer is natuurlijk not done, maar dit lijkt me dan meer een ongelukje. Het lijkt me niet dat je expres zo voor schut wilt gaan met je rode vlekken. Toch?
En dan nog... zijn állllll die couture clothes dan verziekt? Het lijkt me dat je er bij eentje al achter komt?
Drama drama drama...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:04:19 #180
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69502520
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Zo dan? Even zelf geupload.

[ afbeelding ]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:52:24 #181
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_69519324
Gisteren die briljante Southpark-aflevering van een ontsporende Britney
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 30 mei 2009 @ 09:45:15 #182
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69547712

quote:
Check out these amazing shots of Britney Spears shooting a scene for her new music video Radar, earlier this week in El Lay.

She looks amazing! Very Audrey Hepburn circa My Fair Lady!
Ik vind haar dr best leuk uitzien, .
pi_69547784
Radar als nieuwe single? Dat is het meest kutte nummer van het album
And you know I might
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 30 mei 2009 @ 10:43:19 #184
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69548423
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 09:51 schreef rena het volgende:
Radar als nieuwe single? Dat is het meest kutte nummer van het album
Die vind ik juist wel leuk, .
pi_69548943
Womanizer <3
Circus <3
If U Seek Amy </3
Radar.. WTF Bonus track van het vorige album releasen -_____-
pi_69556467
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:19 schreef sbk het volgende:
Womanizer <3
Circus <3
If U Seek Amy </3
Radar.. WTF Bonus track van het vorige album releasen -_____-
Ja, dat ze Radar releasen snap ik ook niet helemaal, vind het ook niet zo'n super nummer
Maar hij staat ook op het nieuwe album hoor, dus zo heel raar lijkt mij dat niet?
Amor omnia vincit
pi_69561020
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Die vind ik juist wel leuk, .
Ik had liever Kill the lights gehad of zo
And you know I might
pi_69561912
Ik vind Radar wel leuk, maar ik snap nog steeds niet waarom hij op Blackout en op Circus staat, zonder aanpassing oid.
  zondag 31 mei 2009 @ 11:24:23 #189
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_69570377
Nee, phonography ! Gewoon omdat dat echt zo'n überfout nummer is
pi_69656658
Nieuw interview met Britney, ze zegt dat het nu weer goed met haar gaat Hoop dat het zo blijft voor haar.
quote:
Britney Spears is learning to relax more and not take things so seriously.

The singer — who suffered a highly-publicized breakdown in 2008 — says in an interview with Britain’s More! magazine that she’s finally getting her life back on track.

“I feel positive, I feel much happier, and things are looking good again,” she said. “I’m learing to relax more and take everything in my stride, and to not place so much pressure on myself.”

“I’m learning to take better care of myself,” she added, “and not get stress or down about things for nothing. I’m taking my time these days and not letting myself feel any pressure other than to just feel happy and to work on my music.”

Asked how she currently feels about her life, the 27-year-old said, “There are so many things that I am grateful for. I just want to make the most of this time in my life and build from there. It’s a good feeling.”

Spears is currently in London for the UK leg of her Circus world tour.
And you know I might
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:28:35 #191
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69656804
Ik vind dat over doorlekken echt zo ontzettend flauw hè "Zit die kut Britney gewoon expres ongesteld te worden in mijn kleding!"
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:42:27 #192
182751 MisterO
wispelvurig
pi_69712363
De platenmaatschappij van Brit hadden de producers/schrijvers van ' Radar ' beloofd om het nummer als single uit te brengen. Tijdens de ' Blackout' periode was dat niet meer gelukt, vandaar dat het nu alsnog gebeurt, en daarom staat het nummer ook op het nieuwe album
pi_69737041
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:42 schreef MisterO het volgende:
De platenmaatschappij van Brit hadden de producers/schrijvers van ' Radar ' beloofd om het nummer als single uit te brengen. Tijdens de ' Blackout' periode was dat niet meer gelukt, vandaar dat het nu alsnog gebeurt, en daarom staat het nummer ook op het nieuwe album
Ja dat is waar, er was zelfs al een promo uitgebracht

En er is weer wereldnieuws ( ):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 juni 2009 @ 20:22:41 #194
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_69910702
De nieuwe lover van Britney:

Jason Trawick is de naam. Het is tevens haar agent.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:46:27 #195
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_69962918
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De nieuwe lover van Britney:

[ afbeelding ]

Jason Trawick is de naam. Het is tevens haar agent.
tering.. en ik dacht nog wel mn slag te slaan als ze in antwerpen is
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:47:52 #196
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69962939
Nou, dat lijkt me een prima knul!
pi_69987136
Morgen naar Britney!:D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 juli 2009 @ 15:21:27 #198
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70548666
Enorme kick!
Maar de clip voor Radar is uit.
Ik zie hem nog niet uit youtube, maar hij staat wel op PerezHilton.com, krijg hem alleen niet gelinkt.
pi_70550115
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Enorme kick!
Maar de clip voor Radar is uit.
Ik zie hem nog niet uit youtube, maar hij staat wel op PerezHilton.com, krijg hem alleen niet gelinkt.
Jaaaa, gezien! Geen superclip, maarja, 't is Britney, en dan is 't altijd leuk!!
Heb 'm ook al gevonden op youtube;
Amor omnia vincit
pi_70554204
En hij is al weer weg door een auteursrechtclaim
And you know I might
pi_70554310
Ze heeft weer bruin haar

pi_70555475
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:05 schreef Syb.ren het volgende:
Ze heeft weer bruin haar

[ afbeelding ]
Ik hoop dat het een pruik is
Deze doet 't op dit moment nog, weet niet hoe lang meer
Amor omnia vincit
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:51:11 #203
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70555533
quote:
Ze heeft weer bruin haar

[ afbeelding ]
Mooi lichaam
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 juli 2009 @ 18:51:53 #204
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70555549
quote:
Ze heeft weer bruin haar

[ afbeelding ]
Ik vinnet wel leuk, .
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:52:26 #205
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_70555570
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mooi lichaam
Hmmm vind ik niet... (en dat zeg ik niet uit kift )

Ik vind haar schouders zo afgezakt, haar nek erg breed en haar boobz véél te droopy voor haar leeftijd!

Ik zal haar figuur niet lelijk noemen hoor, maar een mooi lichaam vind ik het niet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 juli 2009 @ 18:54:02 #206
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70555602
D'r borsten gezakt? Hoe hoog wil je ze hebben?
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:55:12 #207
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_70555629
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
D'r borsten gezakt? Hoe hoog wil je ze hebben?
Nou ik heb het niet specifiek over deze foto, hier draagt ze een BH. Maar vaak draagt ze die niet en dan zie je dat overduidelijk
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:56:40 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70555672
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Hmmm vind ik niet... (en dat zeg ik niet uit kift )

Ik vind haar schouders zo afgezakt, haar nek erg breed en haar boobz véél te droopy voor haar leeftijd!

Ik zal haar figuur niet lelijk noemen hoor, maar een mooi lichaam vind ik het niet
Ja nou, ik bedoelde t figuur ook
pi_70555744
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Nou ik heb het niet specifiek over deze foto, hier draagt ze een BH. Maar vaak draagt ze die niet en dan zie je dat overduidelijk
Ze heeft dan ook geen mini A-cupje he. Dan gaan ze ook sneller hangen. En dan is het ook niet slim om geen bh te dragen overigens.
And you know I might
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:03:11 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70555833
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef rena het volgende:

[..]

Ze heeft dan ook geen mini A-cupje he. Dan gaan ze ook sneller hangen. En dan is het ook niet slim om geen bh te dragen overigens.
En dat ja. Mijne zijn ook niet klein dus verwacht maar niet dat ze er lekker perky uitspringen of zo.
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:15:57 #211
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:12:41 #212
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_70558055
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:48 schreef Ireentje het volgende:

[..]

Ik hoop dat het een pruik is
Deze doet 't op dit moment nog, weet niet hoe lang meer
Clipje meteen maar even opgeslagen voor ze hem weer verwijderen. Ons Brit ziet er nog steeds geweldig uit.
Het wordt tijd dat de Nederlandse radio de boycot op haar muziek stopt, of moet zij ook eerst dood voor ze haar muziek weer willen draaien.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:59:32 #213
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_70559860
Damn, hij is verwijderd
(Un)masking for the greater good.
pi_70563670
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:59 schreef Natalie het volgende:
Damn, hij is verwijderd
Klik hier, deze wordt volgens mij niet verwijderd.
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:09:51 #215
182751 MisterO
wispelvurig
pi_70566989
kutnr, kutclip

Waarom geen Killl the lightss......
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:04:35 #216
22273 Dizer
Save the beard!
pi_70580886
Lekker nummer! Clip valt tegen. Maar zij ziet er weer prachtig uit.

Alleen jammer nu van dat bruine haar
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:05:54 #217
22273 Dizer
Save the beard!
pi_70580934
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 juli 2009 @ 15:33:31 #218
163650 Greys
pi_70581704
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:05 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
Enige foto! Maar hij stond ook al op de vorige bladzijde
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:34:43 #219
22273 Dizer
Save the beard!
pi_70581749
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Enige foto! Maar hij stond ook al op de vorige bladzijde
Ja klopt, maar wat mij betreft mag die elke pagina terugkomen
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:53:04 #220
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_70582361
Volgende week naar Britney!
Dreams do come true
pi_70582787
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 juli 2009 @ 16:14:28 #222
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70583070
Aww schattig,
Die zonnebril, .
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:20:43 #223
22273 Dizer
Save the beard!
pi_70589918
Grappig, ze heeft altijd wel wat te drinken in haar handen
pi_70716122
Nieuwe foto's voor Candies!

pi_70716184
Ik weet niet wat het is. De wenkbrauwen? De neus? Maar ze ziet er echt niet uit
pi_70716328
Hahaha!!
Die foto's zijn eng!
pi_70716748
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Hahaha!!
Die foto's zijn eng!
Beter dan deze, deze klopt gewoon niet haha:
pi_70728301
Deze zijn weer aadriger:

dinsdag 7 juli 2009 @ 08:30:41 #230
8369 speknek
Another day another slay
pi_70728628
Dat platinablond maakt 'r toch wel erg dellerig.
pi_70728755
Je ziet dat paard denken; moet dit nou?
And you know I might
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:16:21 #232
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70729378
Is dat nu zo slecht geshopt of eh
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juli 2009 @ 15:38:56 #233
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70781686
quote:
We eat our own words!

A rep for Britney Spears has told us that the pop star's new Candie's campaign is not as heavily Photoshopped as we previously speculated.

To prove the point, an exclusive image of the singer was released to PerezHilton.com (top pic).

We're told the picture is "raw" and unretouched.

Hmmm….inneresting.

If you compare the two photos (untouched above, retouched below), we're pretty sure you can spot at least a couple differences.

Can ya???

What are they???

pi_70786655

pi_70789861
Moet ze op die foto's Barbie voorstellen ofzo
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:02:24 #236
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_70794680
Ze ziet er ineens wel veel ouder uit
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:04:48 #237
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70799337
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doelde niet op haar hoofd of zo
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:10:01 #238
22273 Dizer
Save the beard!
pi_70799475
Volgens mij is zij dat niet op de foto. Alleen der gezicht is erin gefotoshopt of zo. Het klopt gewoon niet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 9 juli 2009 @ 08:51:32 #239
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70803138
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik doelde niet op haar hoofd of zo
En ik doelde met dat nieuwsbericht niet op jouw post of zo.
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:18:23 #240
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70803634
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

En ik doelde met dat nieuwsbericht niet op jouw post of zo.
Pardon moi
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 09:31:36 #241
163650 Greys
pi_70803900
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hup, gewoon even d'r buik weggeshopt!
Dat wil ik ook!

Ik vind die Barbie achtige foto's wel cute eigenlijk, maar dan ben ik de enige geloof ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 9 juli 2009 @ 09:50:07 #242
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70804317
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Hup, gewoon even d'r buik weggeshopt!
Dat wil ik ook!

Ik vind die Barbie achtige foto's wel cute eigenlijk, maar dan ben ik de enige geloof ik
D'r uitgroei is ook weg, En er steekt zon plukje haar omhoog, die is er ook niet meer.
En natuurlijk is dr huidskleur ineens heel mooi .
Oh en met name dat 'achterste' been is veel dunner.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 09:58:28 #243
163650 Greys
pi_70804522
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

D'r uitgroei is ook weg, En er steekt zon plukje haar omhoog, die is er ook niet meer.
En natuurlijk is dr huidskleur ineens heel mooi .
Oh en met name dat 'achterste' been is veel dunner.
Maar ik moet zeggen... ze hebben het contrast en de kleuren enzo wat opgekrikt maar als ze er verder weinig tot niets aan zouden hebben gedaan is die originele foto met wat kleurverfrissing ook al een prima foto. Daar staat ze al best mooi op, bedoel ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 9 juli 2009 @ 09:59:28 #244
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70804545
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ik moet zeggen... ze hebben het contrast en de kleuren enzo wat opgekrikt maar als ze er verder weinig tot niets aan zouden hebben gedaan is die originele foto met wat kleurverfrissing ook al een prima foto. Daar staat ze al best mooi op, bedoel ik.
Mee eens, hoor.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:00:55 #245
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_70804589
Vanavond is het dan zover! Iedereen die gaat: veel plezier!
Dreams do come true
pi_70862551
En hoe was het? Nog niemand die zich hier gemeld heeft ?
And you know I might
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:35:12 #247
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_70881963
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:50 schreef rena het volgende:
En hoe was het? Nog niemand die zich hier gemeld heeft ?
Had al een aantal stukjes op internet gezien, dus wist een beetje wat me te wachten stond. Natuurlijk zong ze niets live en ook niet echt interactie met het publiek... er was voldoende Circus, maar erg weinig 'Britney'... Ook erg jammer dat Britney niet op de videoschermen te zien was.
quote:
Toch kreeg je als kritische klant achteraf een McDonalds-gevoel: ’t was lekker, maar je hebt er niet echt mee gegeten
Maar toch leuk om een keer mee te maken.
Dreams do come true
pi_70882558
Ik vind het zo jammer dat ze niets live zingt...
Al gooit ze gewoon even Everytime erin.
of My Baby ofzo.
pi_70885532
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 19:00 schreef Daniane het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ze niets live zingt...
Al gooit ze gewoon even Everytime erin.
of My Baby ofzo.

Dit vond ik destijds ook niet alles:
pi_70888954

Aangekomen in Kopenhagen, waar ze volgens mij nu aan het optreden is!
pi_70897588
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:41 schreef Syb.ren het volgende:

[..]

Dit vond ik destijds ook niet alles:
Nee, dat is niet mooi live. Ze probeert er teveel emotie in te leggen..

it's better after a while

pi_70928040
Berichtje van Twitter:
quote:
In Stockholm in the studio with Max Martin. -Britney
In de studio
Max Martin
Nieuwe nummers?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:59:31 #253
182751 MisterO
wispelvurig
pi_70954439
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:18 schreef Syb.ren het volgende:
Berichtje van Twitter:
[..]

In de studio
Max Martin
Nieuwe nummers?
Max Martin is toch ook van Toxic
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:50:11 #254
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_71267003
Britney en haar - vermeende - nieuwe lover Jason:

Leuke vent!
pi_71281537
Cute idd .
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2009 @ 10:09:04 #256
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71308985
Idd, smakelijk hapje zeg
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 10:24:00 #257
22273 Dizer
Save the beard!
pi_71309166
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 22:53 schreef Syb.ren het volgende:
[ afbeelding ]

Aangekomen in Kopenhagen, waar ze volgens mij nu aan het optreden is!
Wow
pi_71321426
Ze heeft ook een cameratje bij zich. Ben benieuwd waar de beelden voor worden gebruikt!

pi_71325174
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

ze heeft 2 kinderen dan heb je dat dat heeft toch niks met de leeftijd te maken.....
pi_71327796
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:59 schreef MisterO het volgende:

[..]

Max Martin is toch ook van Toxic
Nee, dat was Avant & Bloodshy.

Voor Britney heeft bij oa. Baby one more time, Oops i did it again, stronger, crazy, not a girl (not yet a woman) en If you seek amy gemaakt.
pi_71612738
Ff een leuk gifje

woensdag 5 augustus 2009 @ 21:50:18 #262
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71634814
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:33 schreef Daniane het volgende:
Ff een leuk gifje

[ afbeelding ]
Je heb het geluid helemaal niet nodig om te horen wat zij zegt:
aaaaaaahhhhhhh Oh My Goddddd!!!
Britney
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_71635868

Ze is weer blond
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:27:20 #264
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_71643445
hubba hubba
pi_71644369
Ze treedt maandag op bij de Teen Choice awards!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:05:35 #266
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71644460
Donker haar staat d'r beter,vind ik.
pi_71691159

pi_71694766
Blond en donker staan haar allebei wel goed, maar ze zal wel van haar manager/platenmaatschappij blond moeten zijn want ze verft het binnen no time weer naar blond.
pi_71705248
Ik vind donker niet goed bij haar passen, staat misschien wel mooier bij haar omdat ze van zichzelf ook donker is. Maar Britney hoort gewoon blond te zijn vind ik
Amor omnia vincit
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:01:07 #270
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71740771
Ja, maar dan niet ditblond..dit is echt van dat lelijke oranje peroxide-achtige blond.
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:28:12 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71741560

maandag 10 augustus 2009 @ 21:07:56 #272
88233 Steve
Still the best.
pi_71771939

Bij de teen Choice Awards.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:03:27 #273
22273 Dizer
Save the beard!
pi_71783968
YUM
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:29:08 #274
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71903233
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Britney en haar - vermeende - nieuwe lover Jason:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is weer uit (bron)
Misschien heb ik toch nog 0,001% kans, ik ga het alvast uitmaken met mijn vriendin.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_71903441
Hmm...zolang het niet op X17, Perez of TMZ staat geloof ik het niet

Dat berichtje van "een bron"
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:09:24 #276
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_71966824
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:29 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Misschien heb ik toch nog 0,001% kans, ik ga het alvast uitmaken met mijn vriendin.
Goed nieuws!
pi_71971673
quote:

[..]

Ze heeft al een relatie met mij

Nieuwe pic:
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:54:15 #278
8369 speknek
Another day another slay
pi_71974190
Ik zou 'r inmiddels weer geven.
pi_71994189
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:07 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]

Bij de teen Choice Awards.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_71996532
Vanavond (voor ons eh, in de nacht of ochtend ergens) is ze te zien/gast bij David Letterman!
pi_72042480
quote:

[..]

Doe maar niet, want ik lees net dit weer:
nu.nl
quote:
AMSTERDAM - In tegenstelling tot de geruchten vormen Britney Spears en haar manager Jason Trawick nog steeds een stelletje. "Alles gaat goed. Ze hebben een fijne relatie en hij is een goede vriend voor haar", vertelt een bron in de nabijheid van de ster aan People.
© Wenn.comEerder deze week meldden een aantal Amerikaanse media dat Spears en haar vriend hun relatie beëindigd hadden. "Jason heeft het niet uitgemaakt met Britney. Er klopt niets van het verhaal", aldus de bron in het tijdschrift.

Het koppel heeft nog geen plannen voor de toekomst, maar ze hebben veel respect voor elkaar, zo zegt de bron. "Jason kent haar al een lange tijd, hij gaat goed om met haar familie. Hij houdt echt van haar."

Ouders

In juni werd bekend dat de popzangeres en haar manager een stel zijn. De ouders van Spears zijn blij met deze keuze. In het verleden had de popster veelbesproken relaties met paparazzo Adnan Ghalib en rapper Kevin Federline.
pi_72695625
Vannacht zijn de VMA"s, ze zit in de en ze is genomineerd, dus ik denk wel dat ze komt
pi_73341399
Bij gebrek aan schandalen even een paar leuke gifjes:

We needz new dramz!
pi_73341744
die scéne van My god, i hate fucking waitin'_O_

gifjes.

wat vinden jullie trouwens van 3?
bleef meteen in mn hoofd hangen na 1 keer luisteren
pi_73341780
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:43 schreef Daniane het volgende:
die scéne van My god, i hate fucking waitin'_O_

gifjes.

wat vinden jullie trouwens van 3?
bleef meteen in mn hoofd hangen na 1 keer luisteren
Heb 'm nog niet gehoord, maar las op Oh No They Didn't dat iedereen hem over het algemeen wel tof vindt

Dat thema van dat nummer ook weer
pi_73341876
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Heb 'm nog niet gehoord, maar las op Oh No They Didn't dat iedereen hem over het algemeen wel tof vindt

Dat thema van dat nummer ook weer

ik weet.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 20:37:34 #287
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73343145
Gifjes, .
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:51:43 #288
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_73627844
quote:
helaas weer weg

Wederom een geweldig mooi lied van de Queen of Pop
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:38:10 #289
182751 MisterO
wispelvurig
pi_73692997
quote:
Britney Spears becomes the first artist in over three years to debut at No. 1 on the Billboard Hot 100, to be released tomorrow (Oct. 15), as "3" opens at the pinnacle of the chart. Her new track, a racy paean to the joys of three-way sex from the upcoming hits set "The Singles Collection," due Nov. 24, shifts 255,000 downloads in its first week of release, also propelling it to No. 1 on Digital Songs. The title also jumps 38-25 on the Pop Songs chart and debuts at No. 49 on Radio Songs/Hot 100 Airplay, which ranks songs based on airplay audience on all radio formats.
Ik zag dit echt niet aankomen
pi_73912734
Net 3 op Qmusic!
Wow.
  woensdag 2 december 2009 @ 19:24:18 #292
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_75222356
en vandaag is Britney jarig !!! 28 jaar alweer
Happy Birthday, Britney
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 december 2009 @ 14:30:28 #293
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_75246852
woeh.
  woensdag 7 april 2010 @ 17:34:38 #294
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_80050362
Dit topic heeft te weinig actie!

Wel een trieste foto, ze had ruzie met Jason

quote:
Yesterday Britney Spears and her agent/lover Jason Trawick stopped by Barneys in Beverly Hills, and when they were done shopping, they appeared to be having a nasty argument in the car!

An X17 photographer on the scene tells X17online exclusively:

"It was so strange. Britney was driving and they just started fighting and it was getting really heated. At a stop light they didn't even care that photographers were watching what was going on - Britney was crying and Jason was upset, and she seemed very aggressive towards him. It was definitely something serious."
Wonder what this was about? Did Jason finally drop the bomb on Britney that he's not a fan of her music? ( ) Did he dump her again? Or does this have to do with the conservatorship? Oh, to be a fly on the wall inside the infamous white G Wagen..
pi_80053706
Ziet er meer uit alsof ze niest...
  donderdag 8 april 2010 @ 19:10:16 #296
182751 MisterO
wispelvurig
pi_80094082
Ze gaapt gewoon joh:+ wat een onzin
  donderdag 8 april 2010 @ 19:32:17 #297
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80094954
Ik zie de drama ook niet echt.

BritBrit
pi_80139569

Hier is ze volgens mij wel echt aan het huilen
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:28:59 #299
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_80139906
Dat lijkt me toch echt dezelfde serie
pi_80141303
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dat lijkt me toch echt dezelfde serie
Nee was een dag later
  vrijdag 9 april 2010 @ 22:00:28 #301
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_80141598
Oh ja, ik zie het nu aan de ring. Op jouw foto's heeft ze er een om, op die erboven niet.

Zou ze weer een nervous breakdown hebben?

Oh, Britney is vol!

Ik maak een nieuwe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')