Nou da's wel erg makkelijk gesteld. Vanaf haar 3e ofzo werd ze al min of meer geacht om via die achterlijke pageants de showbizz in te gaan. Niet iedereen heeft van nature een sterk karakter. Als je dan ook nog eens vanaf je 15e van iedereen hoort hoe men je aanbidt en niemand durft kritisch te zijn...en een paar jaar later blijk je dus niet immuun te zijn voor teleurstellingen, dan breekt ieder normaal mens denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Roi het volgende:
Triest ja, maar ze heeft het wel allemaal op haarzelf afgeroepen..

Ja dat klopt ook wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou da's wel erg makkelijk gesteld. Vanaf haar 3e ofzo werd ze al min of meer geacht om via die achterlijke pageants de showbizz in te gaan. Niet iedereen heeft van nature een sterk karakter. Als je dan ook nog eens vanaf je 15e van iedereen hoort hoe men je aanbidt en niemand durft kritisch te zijn...en een paar jaar later blijk je dus niet immuun te zijn voor teleurstellingen, dan breekt ieder normaal mens denk ik.
Tot zover mijn psychologie van de koude grond

Dat vond ik inderdaad ook apart, beetje triest wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:12 schreef Perzikje het volgende:
Vond dat stukje dat ze moest huilen en zei dat ze verdrietig was, wel apart. Dat ze zei dat niemand luistert naar wat ze zegt. Daar kreeg ik niet echt het gevoel bij dat ze nu weer helemaal gelukkig en terug is.

Heb je wel op zitten letten?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:24 schreef quirina het volgende:
Paar opmerkingen van moi:
-Madonna lijkt op Marijke Helwegen
- Ik vond de docu niet oprecht, Britney heeft een slechte tijd gehad en lult er een beetje omheen. Ach ik scheer me kop kaal en dat wel meer mensen ( euh nou nee?)
-En volgens mij praat ze haar shrink na. Leven in het hier en nu en focussen op positieve dingen en zaken die op dat moment je aandacht nodig hebben ( heel logisch en ook heel waar, maar het klonk allemaal zo nagepraat vond ik).

Ik vind 'em leuk,quote:Op woensdag 3 december 2008 22:59 schreef Syb.ren het volgende:
Nieuwe videoclip![]()
Bekijk deze YouTube-video

Met als verschil dat Madonna pas kinderen kreeg toen zij al volwassen was.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Ik vond haar heerlijk girly bij het jurken passen
En zo leuk oprecht enthousiast toen de dans werd voorgedaan.
Wat Madonna zei over Brit vond ik wel treffend:
Dat zij vroeger rustig een foutje kon maken omdat zij niet zo werd gevolgd toen. Dat als Brit een fout maakt ze meteen de hele wereld in haar nek heeft. En dat de helft niet eens onder 'fouten' valt, maar gewoon onder 'growing up'.

Lees die tabloids dan ook niet. Zolang mensen al die tabloids kopen, moeten ze allemaal gevuld worden met exclusieve items. Dan krijg je dat foto's verschijnen waar Britney koffie haalt.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:56 schreef Michellee het volgende:
Toen ik deze zomer in Amerika was, viel het mij al op dat Britney echt in alle tabloids stond met de meest onzinnige "nieuwtjes". Als ze koffie ging halen was 't al nieuws. Had het toen al met haar te doen.

Daar heeft ze het nog over gehad in de docu. Ze kan nu niet verhuizen, omdat dr kinderen bij Kevin zijn in LA en zij daar in buurt wil blijven...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef speknek het volgende:
Nouja elk mens zou wegverhuizen uit de buurt van LA, denk ik dan nog. Zoiets als Johnny Depp, ergens onbereikbaar op een boerderij in Frankrijk gaan zitten.

quote:Op donderdag 4 december 2008 19:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar heeft ze het nog over gehad in de docu. Ze kan nu niet verhuizen, omdat dr kinderen bij Kevin zijn in LA en zij daar in buurt wil blijven...
Ik hou nog meer van Britney na het zien van de docu. Het is zo'n simpel, lief meisje![]()
Maar dat ze weer ok is klopt natuurlijk voor geen meter. Ze zit nog steeds vast in een 'gevangenis' zoals ze het zelf al noemde.

quote:Industry insiders now predict that Britney Spears' Circus is on track to sell 450,000+ copies AND will be next week's #1 album in the US.
Experts had previously though that Brit would only sell about 350,000 in the first week.
Way to prove them wrong, Miz Spears!
This is a HUGE victory for Britney, especially considering the fact that her last album, Blackout, only sold 290,000 copies its debut week.
A true, heartfelt congratulations to Spears and her team!!

Kevin en Lynne hebben verteld dat het nu goed geregeld is, als Britney de kids wilt zien, kan dat zo geregeld worden, vertelde Lynne. Dus dat is al een goed tekenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:21 schreef Clauw het volgende:
Ik vond het een mooie documentaire, erg leuk om Britney te zien met al die jurken
en toen ze haar vader nadeed vond ik ook hilarisch
En dat stukje dat in de auto met al die paparazzi! Vreselijk.
Ben blij dat Britney weer helemaal terug is![]()
Nu nog de kindjes terug bij Britney.

Mooi zo inderdaad!quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:48 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Kevin en Lynne hebben verteld dat het nu goed geregeld is, als Britney de kids wilt zien, kan dat zo geregeld worden, vertelde Lynne. Dus dat is al een goed teken

De tour is ook maar een kleine, ze gaat wel in de VS optreden, maar niet in Europa, behalve twee concerten in de O2Arena.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:07 schreef LoveProfusion het volgende:
ik denk alleen niet dat ze haar tournee gaat afmaken. Het komt op mij over dat het allemaal nog wat te vroeg is. Misschien werkt het therapeutisch als je veel werkt omdat je lekker bezig bent en niet echt tijd hebt om na te denken, maar op een gegeven moment wil ze echt wel van de vervelende mensen rondom haar heen af.
...

Het zijn inmiddels 8 concerten in de O2 Arenaquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De tour is ook maar een kleine, ze gaat wel in de VS optreden, maar niet in Europa, behalve twee concerten in de O2Arena.

quote:Based on early sales last week, Britney Spears' latest album, Circus, was expected to debut with over 450,000 copies sold - up from an original prediction of around 300k..
But Britney has surpassed the expectations.
According to Hits Daily Double, Brit Brit has now sold 504,507 copies of Circus and made it to the top of the U.S. album charts!
She's sold more albums in her firs week than Kanye and Beyonce did with their new albums!

Genoeg leuk nieuwsquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:16 schreef rena het volgende:
Weinig nieuws over Brit de laatste dagen!
Ik heb de cd ook te pakken gekregenen ik vind hem leuk
Vooral If you seek Amy & Kill the lights zijn leuk
quote:Britney Spears' "Circus" makes a big bow at the top of The Billboard 200, becoming her fifth No. 1. The Jive set moved 505,000 copies in the United States, making Spears the only act in Nielsen SoundScan history to have four albums debut with 500,000 or more.
Since SoundScan began tracking data in 1991, only four acts -- aside from Spears -- have notched three 500,000-starts: 2Pac, 50 Cent, Garth Brooks and Jay-Z.
Previously, her second, third and fourth sets all racked up half-million weeks: 2000's "Oops! I Did It Again" started with 1.3 million, 2001's "Britney" debuted with 746,000 and 2003's "In the Zone" entered the chart with 609,000. Among female artists, only four have earned more No. 1 albums: Barbra Streisand (eight), Madonna (seven) and Mariah Carey and Janet Jackson (both with six).
On the Billboard Hot 100 to be released tomorrow, Spears scores her first top 10 debut as the set's title cut debuts at No. 3. The song, which she performed live on ABC's "Good Morning America" the day "Circus" hit retail, opens at No. 1 on Hot Digital Songs with 212,000 downloads. With her former No. 1 single "Womanizer" at No. 10 on the Hot 100, Spears places two tracks simultaneously in that chart's top 10 for the first time in her career.
Back on The Billboard 200, Taylor Swift's Big Machine album "Fearless" stays put at No. 2 for a second week with 193,000 copies, a 28% sales decline. Beyonce's "I Am ... Sasha Fierce" (Music World/Columbia) ascends 4-3 with a 41% downturn to 153,000. Last week's chart-topper, Kanye West's Roc-A-Fella/Def Jam set "808s & Heartbreak," slips to No. 4 on a 69% dip to 142,000.
quote:BritneySpears.com: Circus has debuted at No. 1 on Billboard's European Top 100 Albums chart. Britney's sixth studio album is now No. 1 in Canada, the U.S., Mexico, Switzerland, Brazil and Taiwan. Whew! The album is also at the top spot on the Billboard Top Digital Albums chart. 'Circus' the single is doing pretty fantastically too and is currently No. 3 on the Billboard Hot 100, No. 1 on the Digital Songs chart and is the iLike Libraries Most Added track (with 'Womanizer' right behind at No. 2.) And it doesn't stop there... 'Shattered Glass' is at No. 70 on the Billboard Hot 100 and 'If U Seek Amy' is at No. 86.

quote:Seriously, everything Britney touches turns to gold. Other artists don't stand a chance, like, ever. Poor things. Not surprisingly, Britney's "Womanizer" won Fuse TV's Best Video of 2008, taking more than 5 million votes and beating out those pop-punk emo whiners Paramore. Go Brit!
Our girl's also up for a few Virgin Media Music Awards (thanks for the email reminders about it, guys!), so get your vote on, please. She's up for the following and is currently in the lead (yay!) unless otherwise stated:
Best Album: Circus
Best Track: Womanizer
Best International Act: Britney Spears (Madonna's winning so far... VOTE!)
Legend of the Year: Britney Spears (Paul McCartney's in the lead?! VOTE!)
Best Comeback: Britney Spears

Nou, met haar verjaardag was te toch wel weer even te bloot (haar tepels kwamen soms boven haar jurk uit). Maar over het algemeen heeft ze nu tenminste fatsoenlijke kleding aan.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik ben wel blij dat ze iig zulke kleding draagt. Ik vind het zelf ook niet mooi, maar het is 100x beter dan hoe ze er een half jaar geleden bij liep. En nog steeds niet teruggevallen!

Dat vond ik inderdaad ook minder, maar als je dan 2 december 2007 & 2 december 2008 vergelijkt, doe mij dan maar 2008quote:Op donderdag 18 december 2008 23:07 schreef Cacao het volgende:
[..]
Nou, met haar verjaardag was te toch wel weer even te bloot (haar tepels kwamen soms boven haar jurk uit). Maar over het algemeen heeft ze nu tenminste fatsoenlijke kleding aan.

Hoe kun je nou zien dat ze er goed uitziet? Ik zie niks behalve een enorme zonnebril en een slechtpassende theedoek.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:14 schreef rena het volgende:
Brit is terug uit JapanZe ziet er goed uit! Leuke jas ook
![]()
[ afbeelding ]

Ze ziet er verzorgd uit. En dat is het model van de jas.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zien dat ze er goed uitziet? Ik zie niks behalve een enorme zonnebril en een slechtpassende theedoek.

Ik zou me van foto's niet zoveel aantrekken. Ik geef je op een briefje dat ik van diezelfde dag ook zat foto's kan vinden waar ze heel goed opstaat. Het schijnt door de jaren heen een hobby te zijn geworden om zo beroerd mogelijke foto's van Britney te schieten en dan ook nog te publiceren.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:47 schreef Koningin het volgende:
2007 was wel heel slecht voor Britney.

Het lijkt wel Bassie met blond haar...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou me van foto's niet zoveel aantrekken. Ik geef je op een briefje dat ik van diezelfde dag ook zat foto's kan vinden waar ze heel goed opstaat. Het schijnt door de jaren heen een hobby te zijn geworden om zo beroerd mogelijke foto's van Britney te schieten en dan ook nog te publiceren.
Volgens mij is dat Britney niet eens trouwens, op die middelste foto.

Ik ben een Britney-fan, en ik probeer haar altijd te verdedigen (quote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou me van foto's niet zoveel aantrekken. Ik geef je op een briefje dat ik van diezelfde dag ook zat foto's kan vinden waar ze heel goed opstaat. Het schijnt door de jaren heen een hobby te zijn geworden om zo beroerd mogelijke foto's van Britney te schieten en dan ook nog te publiceren.
Volgens mij is dat Britney niet eens trouwens, op die middelste foto.

Ik heb hem toevallig ook net opstaan, en nu je het zegt,quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
If U Seek Amy is de nieuwe single... !
Oh misschien ben ik spuit 11, maar wisten jullie al dat ze eigenlijk zingt:
"All of the boys and all of the girls are beggin' to F.U.C.K. me"? Ik kwam er bij toeval achter

pssst... het is echt waar hoor!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef rena het volgende:
Ik vind dat wel erg vergezocht eerlijk gezegd, viespeuk![]()
Ik hoor het er totaal niet in

je hebt gelijk... En wat elders ook werd gescrhevn op een site die ik tegenkwam, als het dat niet zou moeten betekenen, waarom zou die zin dan anders zo krom zijn? All of the boys and all of the girls ar beggin' to if U seek Amy..... Dat is niet echt lekker Engels.....quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
"All of the boys and all of the girls are beggin' to F.U.C.K. me"? Ik kwam er bij toeval achter

quote:According to the United World Chart, Britney's Circus remains the #1 album in the world for the third consecutive week, selling 163,000 copies!
Coming in at #2 is Beyonce's "I Am... Sasha Fierce" with 150,000 sold, and Pink's "Funhouse" at #3 with 114,000 copies sold.
Britney is still the queen of pop! Congrats!

quote:As word makes its way around the world that Britney's third single, "If U Seek Amy," is an open-ended, clever sexual anthem basically saying "fuck me" (Yes please! Weird, I need to not write my sexual desires on the main page; will post strictly as my Facebook status only from now on.), parents begin to worry about their baby boys and girls growing up too fast.
According to Digitialspy.co.uk, parents are outraged at the explicit sexual reference. "I was astonished and totally taken aback when I heard my five and seven-year-old-kids walking around the house singing 'fuck'," says one mother to the press. "When I asked them what it was, they told me it was Britney Spears. I was horrified."
"I got them the Circus album because little kids are Britney fans, but there was no warning on the album and none of the songs listed had fuck in the title."
Warning? What for? It's HER dirty mind that thinks Britney is saying something naughty. Alriiiiiiight, it is kind of inappropriate for a 7 year old to be saying such things. By 8 years old she should be mature enough...
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Love me, hate me
Say what you want about me
But all of the boys and all of the girls are begging to If U Seek Amy
--------------------------------------------------------------------------------
"Listening to it, it is extremely blatant and offensive," continued the mom. "I feel I have been deceived into believing that this was acceptable content for children but instead it is objectionable."

Of Lace and Leatherquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
En dan de schuld geven aan het feit dat er geen sticker op de cd staat ook he
Hallo, het is niet alleen If U Seek Amy maar ook Phonography en dat nummer waarin ze zingt dat ze een blackout heeft van al het gezuip van de vorige avonden dan ook nog eens in je moerstaal! Dat hóór je toch?!

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:02 schreef rena het volgende:
Een hele subtiele radio edit
Ze hebben alleen IF weggelaten lijkt het wel![]()

quote:

quote:Straatverbod voor ex-vriend en ex-manager Britney.
De vader van Britney Spears heeft met succes een straatverbod aangevraagd tegen haar voormalige manager Sam Lutfi en ex-vriend Adnan Ghalib. Het duo moet van de rechter ruim tweehonderd meter afstand houden van de zangeres, haar familieleden en haar woning. Daarnaast mogen ze geen contact met haar opnemen. Dat blijkt uit gisteren openbaar gemaakte documenten van de rechtbank in Los Angeles.
Bewindvoerders
Jamie Spears en advocaat Andrew Wallet werden vorig jaar aangewezen als bewindvoerders over de financiën van Britney, nadat zij begin vorig jaar tweemaal gedwongen op de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis was beland. Volgens Spears probeerde het duo de curatele te verstoren zonder rekening te houden met het welzijn van zijn dochter.
Schadelijk
Paparazzo Ghalib, die vorig jaar korte tijd een romance beleefde met de popster, en Lutfi zouden Britney regelmatig bellen en sms'en. "Britney vertelt Adnan dan op onschuldige wijze waar ze naartoe gaat en hij regelt vervolgens dat paparazzi haar opwachten om er zelf financieel beter van te worden", schrijft Spears in de rechtsdocumenten. "Hij is schadelijk voor mevrouw Spears en voor haar herstel."
Bedreigingen
Lutfi zou hebben geprobeerd via een kapper van Britney contact met haar te krijgen. Daarnaast zou hij via een advocaat van de zangeres een ontmoeting hebben willen regelen. Ook zou hij Jamie via telefoontjes en sms'jes hebben bedreigd. Het is niet de eerste keer dat Lutfi van de rechter uit de buurt van Britney moet blijven. In juli liep een eerder straatverbod tegen de voormalige manager van Britney af. Op 23 februari vindt een zitting plaats in de zaak.

quote:K-Fed's Attorney Gives In! Spears Tour 99% Happening
Filed under: Music Minute > Britney Spears > Legal Matters > Kevin Federline > Jamie Spears
wenn52159732.jpg
As we mentioned earlier, Britney Spears has reportedly threatened to cancel her much-anticipated Circus tour if her kids can't go on the road with her.
So BritBrit, Daddy Spears, and even Kevin Federline have been working on an arrangement to have the kids with her while touring. They'd even pay the sperm donor an extra $4,000 a week while she's on tour and provide an apartment for him in three base camps that Spears will have around the U.S. while touring.
However, K-Fed's lawyers got pissed that they weren't part of the conversations and had no clue about the dealings. They were objecting the proposed arrangement - most likely because they weren't able to bleed more money from Britney.
Now, K-Fat's attorney, Mark Vincent Kaplan, is speaking out and he claims the situation could have been handled better if Jamie and the Spears camp would have "manned up" and spoken to K-Fed with his attorneys present.
Of course, his attorneys would have probably asked for $8,000 a week!
K-Fed's people say that they'll re-word the deal, but will likely make it work.
Thank goodness!

Arme BritBritquote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Houdt het dan NOOIT op?!" (c) Carice van Houten

quote:Britney's supposed abortion and other rumors from "stolen diaries"
Britney is featured as the cover story in the latest issue of the National Enquirer. I know what you're thinking: "Why would I want to read this shit?" Because you know secretly deep down you enjoy it. Probably not even that deep down, either.
The issue claims Britney is in a "panic" over stolen journals and video interviews "done during some of the darkest days of her life," said an insider. "She wants so desperately to tell her side for her boys, so there is a written record for them when they are grown and can understand better."
Tidbits:
Britney hears voices in her head - and answers them!
"Britney writes she has heard voices talking to her for years. She still hears them, and they tell her to run away and hide."
The real reason Britney shaved her head:
"...She was out of her head at the time and was suffering from delusions. She believed that someone had planted an electronic bug in her hair and couldn't think of a way to get rid of i except to have her head shaved!"
Justin Timberlake's heartbreak over her pregnancy - and the guilt from her abortion:
"Justin was crushed when Britney told him she had an abortion. She said Justin was really hurt.
Britney never intended to divorce Kevin:
"She just wanted to show Kevin who was boss. She still loves Kevin, and she wants her boys to know that.
Lawsuit: What really happened the night Britney took her child hostage:
"She was threatening: 'I'll kill the kids!' Out of her mind and wired on the drug methamphetamine, Britney refused to let her visiting sons Sean and Jayden return to Kevin."
The singer bares her soul:
"Britney wants to have closure and start fresh. Britney's gift to the boys is her truth."
Source: clique

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Als het echt is [áls] dan is het wel erg,

Van Perezquote:Dramz!
Britney Spears' dad, Jamie, took the stand on Monday in the ongoing Osama Lutfi/Adnan Ghalib restraining order case.
He revealed that the shady duo was somehow able to get a pre-paid cell phone to Brit as part of their plot to sabotage his conservatorship!
Daddy Spears told the court that he found out about the pre-paid cell phone via a nanny. Said nanny heard Brit chatting with shady Osama and Adnan in the early morning hours one day and ratted the pop tart out.
Apparently, if Sam did have any contact with Britney, it would have been in violation of a court order to stay away from her.
The more we hear the more we can see why Daddy Spears is trying to make the temporary restraining order against Osama and Adnan permanent!

Contactverbod ex-manager Spears verlengdquote:Het contactverbod van de voormalige manager van zangeres Britney Spears is verlengd door een rechter in Los Angeles. Dat meldden Amerikaanse media gisteravond. De rechter heeft meer tijd nodig om zich in de zaak te verdiepen.
De aan lager wal geraakte ster zou door haar manager Sam Lufti zijn gedrogeerd, zodat hij controle over haar huis, leven en financiën kon krijgen. Ook zou de 34-jarige manager door middel van sms'jes, aan onder meer Spears' ex-vriend Bryan Freedman en haar kapper, gedreigd hebben Spears kwaad aan te doen.
De 34-jarige Lufti ontkent de aantijgingen. Hij stelt zelfs dat Spears hem kwelde door haat-sms'jes te sturen.

Arrestatiebevel voor ex-vriend Britney Spearsquote:De Openbaar Ministerie heeft een arrestatiebevel uitgevaardigd tegen de ex-vriend van popster Britney Spears, paparazzifotograaf Adnan Ghalib. Dat schreef het Amerikaanse showbizztijdschrift People.
Ghalib zou twee weken geleden een man hebben aangereden die hem de papieren met een contactverbod met de zangeres wilde overhandigen. Bij de aanval belandde het slachtoffer op de motorkap. Daarbij brak de man zijn pols.
De vader van Spears beschuldigde Ghalib vorige maand van het lastigvallen van zijn dochter en vroeg met succes een contactverbod aan. Eerder deze week verlengde de rechter dat verbod, dat overigens ook geldt voor Spears’ ex-manager. De gevallen ster en Ghalib waren vorig jaar enige tijd samen. Ze leerden elkaar kennen doordat de fotograaf de zangeres achterna zat voor zijn werk.

Op die eerste foto van Candies is ze zo erg geshopt dat ik haar amper herkenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:57 schreef CrazyPhunk het volgende:
Vandaag is bekend geworden dat Spears opnieuw vertegenwoordiger zal zijn van Candies.
Ook is er een filmpje naar buitengebracht met daarin oefeningen voor haar tour die morgen begint in de Verenigde Staten, hier een animatie van een gedeelte:
[ afbeelding ]
En hier foto's van Candies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

bronquote:Now, let's get our biggest gripe/problem with the show out of the way. Yes, she lipsynchs during the entire concert. There is no live singing. None!. She recorded vocals to "sound like" live, but they were all canned, pre-taped.
However, it's a Britney Spears show. You expect that!
Even though you expect it, though, it would be nice if at least a handful of the almost 20 song set were live. But, that's not gonna happen.
In exchange for the miming, you do get Spears doing what she does best, dancing. And she's got the moves again!

Nee joh, niet een heel concert, sommige nummers waarbij je veel moest dansen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:07 schreef Harajuku. het volgende:
Dat deed ze toch altijd al?

Die playbackt volgens mij niet alles, maar soms wou je dat ze dat wel deed.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef static het volgende:
Net zoals Madonna.

Als ik Britney wil horen zingen zet ik wel de CD op. Ik ga naar een concert om haar te ZIEN.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:04 schreef Mylene het volgende:
Ze playbackt gewoon het hele concert.
Stukje recensie van Perez Hilton:
[..]
bron

quote:We are DYING to get audio or video of this!!!!!!
According to over a dozen Perezcious readers in the audience at Britney's concert Sunday night in Tampa, Florida, our favorite Umbrella Jousting Champion - she's come such a long way! - became victim of not only a wardrobe malfunction, but a microphone malfunction as well!
Upon completion of the I'm A Slave 4 U number, as Britney was being lowered underneath the stage for one of her many costume changes, she was heard uttering on her very live mic, "My pussy was hanging out!"
Wait, why was her microphone on? It's not like she's actually singing!
Apparently the crowd simply burst into laughter.
It's nothing we haven't seen before!

Hij is leuk!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef Ireentje het volgende:
Jeuhh hij is er eindelijk!Nieuwe videoclip van If You Seek Amy.
Love it!![]()

Gewoon Sony BMG nieuwsbrief. Staat ook op Sportpaleis.bequote:Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef MisterO het volgende:
![]()
![]()
ik moet erheen als dit waar is!!
![]()
ik denk niet dat het waar is btw

bummerquote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef Syb.ren het volgende:
Het is volgens mij wel waar hoor![]()
Ik heb net mijn vliegtickets naar Londen geboekt

Dit probleem heb ik ook.quote:Op maandag 27 april 2009 20:34 schreef Ireentje het volgende:
Ik wil er ook best graag heen. Maar Antwerpen is voor mij nog best ver..
![]()
Heb ook niet echt iemand die er met mij heen wil, en hoe moet ik er komen?En het kost veel geld, ook de reis natuurlijk. Wordt niet echt wat dan ben ik bang

Da's toch niet duur, voor zo'n wereldartiest als Britneyquote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef rena het volgende:
Beste prijzige kaartjes dan als het vanaf 62 euro is

quote:Op maandag 27 april 2009 22:18 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Da's toch niet duur, voor zo'n wereldartiest als Britney
Kijken of ik vrij kan regelen en of ik daarna nog op tijd ben om een ticket te scoren.

Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef rena het volgende:
Beste prijzige kaartjes dan als het vanaf 62 euro is

Dat kaartje kun je toch altijd nog verkopen en alsnog naar Antwerpen gaan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik?
Ik betaal voor Londen 120 euro ofzo, en dan zit ik waarschijnlijk achter een paal ofzo

Ik weet ook niet wat het is, maar ik blijf Britney ook nog steeds steunenquote:Op maandag 27 april 2009 23:34 schreef El_Che het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom men Britney zo blijft steunen. Of nou ja, laat ik het anders zeggen, waarom men fan blijft. Ze zingt nooit meer live. De keren dan ze dat wel deed, waren desastreus. Haar muziek is veranderd van vrolijke pop in overgeproduceerde dance/pop shit, waar werkelijk waar totaal geen emotie vanuit gaat. Ze is de Paris Hilton die kon zingen, en nu acteert dat ze kan zingen, of zoiets.

Londen is altijd duurder. Dat is met Madonna ook zo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ik betaal voor Londen 120 euro ofzo, en dan zit ik waarschijnlijk achter een paal ofzo

En dat is dan nog niet eens inclusief je reiskostenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef Syb.ren het volgende:
[..]

Ik zou het morgen om 8:00 uur al proberenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:55 schreef Jenny_ het volgende:
Hoi allemaal!
Ik ga ook naar Britney Spears op 9 juli! Althans dat hoop ik dan maar. Is het verstandig om donderdag om 08.00 voor mijn laptopje te gaan zitten om de kaartjes te bestellen? Heb echt geen idee of dit concert snel uitverkocht zal zijn...
X

Als een vrouw die een muis in de keuken zietquote:Op maandag 4 mei 2009 18:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Fan van Britney springt het podium op.
Zo te zien schrikt ze zich de plöris.

Oeh,quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.breatheheavy.c(...)509_04-full.jpg.jpeg
Als linkje, dan zie je hem wel

Ach ja, het was leuk voor zolang het duurde, die classquote:If you're eating breakfast right now, I highly suggest putting down the bagel, or skipping this story altogether.
The NY Post reports that when Britney Spears did a recent Elle magazine shoot, she yet again made a huge mess on set. A source for the Post says, "They dressed her in all these beautiful couture clothes - and, well, let's just say she forgot what time of the month it was. It wasn't pretty."
If you remember correctly, Spears has been notorious for ruining clothes at photo shoots...last year at when the she did a shoot for OK! magazine, her dog allegedly pooped on one dress, while the pop princess wiped her greasy, fried chicken stained hands on another.
Way to go, Brit....

Ik vind haar dr best leuk uitzien,quote:Check out these amazing shots of Britney Spears shooting a scene for her new music video Radar, earlier this week in El Lay.
She looks amazing! Very Audrey Hepburn circa My Fair Lady!

Die vind ik juist wel leuk,quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:51 schreef rena het volgende:
Radar als nieuwe single? Dat is het meest kutte nummer van het album

Ja, dat ze Radar releasen snap ik ook niet helemaal, vind het ook niet zo'n super nummerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:19 schreef sbk het volgende:
Womanizer <3
Circus <3
If U Seek Amy </3
Radar.. WTF Bonus track van het vorige album releasen -_____-![]()

Ik had liever Kill the lights gehad of zoquote:

quote:Britney Spears is learning to relax more and not take things so seriously.
The singer — who suffered a highly-publicized breakdown in 2008 — says in an interview with Britain’s More! magazine that she’s finally getting her life back on track.
“I feel positive, I feel much happier, and things are looking good again,” she said. “I’m learing to relax more and take everything in my stride, and to not place so much pressure on myself.”
“I’m learning to take better care of myself,” she added, “and not get stress or down about things for nothing. I’m taking my time these days and not letting myself feel any pressure other than to just feel happy and to work on my music.”
Asked how she currently feels about her life, the 27-year-old said, “There are so many things that I am grateful for. I just want to make the most of this time in my life and build from there. It’s a good feeling.”
Spears is currently in London for the UK leg of her Circus world tour.

Ja dat is waar, er was zelfs al een promo uitgebrachtquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:42 schreef MisterO het volgende:
De platenmaatschappij van Brit hadden de producers/schrijvers van ' Radar ' beloofd om het nummer als single uit te brengen. Tijdens de ' Blackout' periode was dat niet meer gelukt, vandaar dat het nu alsnog gebeurt, en daarom staat het nummer ook op het nieuwe album
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

tering.. en ik dacht nog wel mn slag te slaan als ze in antwerpen isquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De nieuwe lover van Britney:
[ afbeelding ]
Jason Trawick is de naam. Het is tevens haar agent.

Jaaaa, gezien!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Enorme kick!
Maar de clip voor Radar is uit.
Ik zie hem nog niet uit youtube, maar hij staat wel op PerezHilton.com, krijg hem alleen niet gelinkt.

Ik hoop dat het een pruik isquote:

Ik vinnet wel leuk,quote:

Hmmm vind ik niet... (en dat zeg ik niet uit kiftquote:

Nou ik heb het niet specifiek over deze foto, hier draagt ze een BH. Maar vaak draagt ze die niet en dan zie je dat overduidelijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
D'r borsten gezakt? Hoe hoog wil je ze hebben?

Ja nou, ik bedoelde t figuur ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hmmm vind ik niet... (en dat zeg ik niet uit kift)
Ik vind haar schouders zo afgezakt, haar nek erg breed en haar boobz véél te droopy voor haar leeftijd!
Ik zal haar figuur niet lelijk noemen hoor, maar een mooi lichaam vind ik het niet

Ze heeft dan ook geen mini A-cupje he. Dan gaan ze ook sneller hangen. En dan is het ook niet slim om geen bh te dragen overigens.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou ik heb het niet specifiek over deze foto, hier draagt ze een BH. Maar vaak draagt ze die niet en dan zie je dat overduidelijk

En dat ja. Mijne zijn ook niet klein dus verwacht maar niet dat ze er lekker perky uitspringen of zo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef rena het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook geen mini A-cupje he. Dan gaan ze ook sneller hangen. En dan is het ook niet slim om geen bh te dragen overigens.

Clipje meteen maar even opgeslagen voor ze hem weer verwijderen. Ons Brit ziet er nog steeds geweldig uit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:48 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een pruik is![]()
Deze doet 't op dit moment nog, weet niet hoe lang meer![]()

Ja klopt, maar wat mij betreft mag die elke pagina terugkomenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Enige foto! Maar hij stond ook al op de vorige bladzijde![]()

quote:We eat our own words!
A rep for Britney Spears has told us that the pop star's new Candie's campaign is not as heavily Photoshopped as we previously speculated.
To prove the point, an exclusive image of the singer was released to PerezHilton.com (top pic).
We're told the picture is "raw" and unretouched.
Hmmm….inneresting.
If you compare the two photos (untouched above, retouched below), we're pretty sure you can spot at least a couple differences.
Can ya???
What are they???

En ik doelde met dat nieuwsbericht niet op jouw post of zo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik doelde niet op haar hoofd of zo

Pardon moiquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En ik doelde met dat nieuwsbericht niet op jouw post of zo.

Hup, gewoon even d'r buik weggeshopt!quote:

D'r uitgroei is ook weg,quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hup, gewoon even d'r buik weggeshopt!
Dat wil ik ook!
Ik vind die Barbie achtige foto's wel cute eigenlijk, maar dan ben ik de enige geloof ik

Maar ik moet zeggen... ze hebben het contrast en de kleuren enzo wat opgekrikt maar als ze er verder weinig tot niets aan zouden hebben gedaan is die originele foto met wat kleurverfrissing ook al een prima foto. Daar staat ze al best mooi op, bedoel ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
D'r uitgroei is ook weg,En er steekt zon plukje haar omhoog, die is er ook niet meer.
En natuurlijk is dr huidskleur ineens heel mooi.
Oh en met name dat 'achterste' been is veel dunner.

Mee eens, hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik moet zeggen... ze hebben het contrast en de kleuren enzo wat opgekrikt maar als ze er verder weinig tot niets aan zouden hebben gedaan is die originele foto met wat kleurverfrissing ook al een prima foto. Daar staat ze al best mooi op, bedoel ik.

Had al een aantal stukjes op internet gezien, dus wist een beetje wat me te wachten stond. Natuurlijk zong ze niets live en ook niet echt interactie met het publiek... er was voldoende Circus, maar erg weinig 'Britney'... Ook erg jammer dat Britney niet op de videoschermen te zien was.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:50 schreef rena het volgende:
En hoe was het?Nog niemand die zich hier gemeld heeft
?
Maar toch leuk om een keer mee te maken.quote:Toch kreeg je als kritische klant achteraf een McDonalds-gevoel: ’t was lekker, maar je hebt er niet echt mee gegeten

quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:00 schreef Daniane het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ze niets live zingt...
Al gooit ze gewoon even Everytime erin.
of My Baby ofzo.

Nee, dat is niet mooi live.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:41 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Dit vond ik destijds ook niet alles:

In de studioquote:In Stockholm in the studio with Max Martin. -Britney

Max Martin is toch ook vanquote:Op maandag 13 juli 2009 11:18 schreef Syb.ren het volgende:
Berichtje van Twitter:
[..]
In de studio![]()
Max Martin![]()
Nieuwe nummers?

Wowquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:53 schreef Syb.ren het volgende:
[ afbeelding ]
Aangekomen in Kopenhagen, waar ze volgens mij nu aan het optreden is!

ze heeft 2 kinderen dan heb je dat dat heeft toch niks met de leeftijd te maken.....quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou ik heb het niet specifiek over deze foto, hier draagt ze een BH. Maar vaak draagt ze die niet en dan zie je dat overduidelijk

Nee, dat was Avant & Bloodshy.quote:

Je heb het geluid helemaal niet nodig om te horen wat zij zegt:quote:

En het is weer uit (bron)quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Britney en haar - vermeende - nieuwe lover Jason:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Goed nieuws!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:29 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
En het is weer uit (bron)
Misschien heb ik toch nog 0,001% kans, ik ga het alvast uitmaken met mijn vriendin.

Ze heeft al een relatie met mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:29 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Misschien heb ik toch nog 0,001% kans, ik ga het alvast uitmaken met mijn vriendin.

quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:07 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de teen Choice Awards.

Doe maar niet, want ik lees net dit weer:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:29 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
quote:AMSTERDAM - In tegenstelling tot de geruchten vormen Britney Spears en haar manager Jason Trawick nog steeds een stelletje. "Alles gaat goed. Ze hebben een fijne relatie en hij is een goede vriend voor haar", vertelt een bron in de nabijheid van de ster aan People.
© Wenn.comEerder deze week meldden een aantal Amerikaanse media dat Spears en haar vriend hun relatie beëindigd hadden. "Jason heeft het niet uitgemaakt met Britney. Er klopt niets van het verhaal", aldus de bron in het tijdschrift.
Het koppel heeft nog geen plannen voor de toekomst, maar ze hebben veel respect voor elkaar, zo zegt de bron. "Jason kent haar al een lange tijd, hij gaat goed om met haar familie. Hij houdt echt van haar."
Ouders
In juni werd bekend dat de popzangeres en haar manager een stel zijn. De ouders van Spears zijn blij met deze keuze. In het verleden had de popster veelbesproken relaties met paparazzo Adnan Ghalib en rapper Kevin Federline.

Heb 'm nog niet gehoord, maar las op Oh No They Didn't dat iedereen hem over het algemeen wel tof vindtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:43 schreef Daniane het volgende:
die scéne van My god, i hate fucking waitin'_O_
gifjes.
wat vinden jullie trouwens van 3?
bleef meteen in mn hoofd hangen na 1 keer luisteren

quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet gehoord, maar las op Oh No They Didn't dat iedereen hem over het algemeen wel tof vindt
Dat thema van dat nummer ook weer

quote:

Ik zag dit echt niet aankomenquote:Britney Spears becomes the first artist in over three years to debut at No. 1 on the Billboard Hot 100, to be released tomorrow (Oct. 15), as "3" opens at the pinnacle of the chart. Her new track, a racy paean to the joys of three-way sex from the upcoming hits set "The Singles Collection," due Nov. 24, shifts 255,000 downloads in its first week of release, also propelling it to No. 1 on Digital Songs. The title also jumps 38-25 on the Pop Songs chart and debuts at No. 49 on Radio Songs/Hot 100 Airplay, which ranks songs based on airplay audience on all radio formats.

quote:Yesterday Britney Spears and her agent/lover Jason Trawick stopped by Barneys in Beverly Hills, and when they were done shopping, they appeared to be having a nasty argument in the car!
An X17 photographer on the scene tells X17online exclusively:
"It was so strange. Britney was driving and they just started fighting and it was getting really heated. At a stop light they didn't even care that photographers were watching what was going on - Britney was crying and Jason was upset, and she seemed very aggressive towards him. It was definitely something serious."
Wonder what this was about? Did Jason finally drop the bomb on Britney that he's not a fan of her music? () Did he dump her again? Or does this have to do with the conservatorship? Oh, to be a fly on the wall inside the infamous white G Wagen..

Nee was een dag laterquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dat lijkt me toch echt dezelfde serie

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |