Goed nieuws!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:29 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
En het is weer uit (bron)
Misschien heb ik toch nog 0,001% kans, ik ga het alvast uitmaken met mijn vriendin.
Ze heeft al een relatie met mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:29 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Misschien heb ik toch nog 0,001% kans, ik ga het alvast uitmaken met mijn vriendin.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:07 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de teen Choice Awards.
Doe maar niet, want ik lees net dit weer:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:29 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
quote:AMSTERDAM - In tegenstelling tot de geruchten vormen Britney Spears en haar manager Jason Trawick nog steeds een stelletje. "Alles gaat goed. Ze hebben een fijne relatie en hij is een goede vriend voor haar", vertelt een bron in de nabijheid van de ster aan People.
© Wenn.comEerder deze week meldden een aantal Amerikaanse media dat Spears en haar vriend hun relatie beëindigd hadden. "Jason heeft het niet uitgemaakt met Britney. Er klopt niets van het verhaal", aldus de bron in het tijdschrift.
Het koppel heeft nog geen plannen voor de toekomst, maar ze hebben veel respect voor elkaar, zo zegt de bron. "Jason kent haar al een lange tijd, hij gaat goed om met haar familie. Hij houdt echt van haar."
Ouders
In juni werd bekend dat de popzangeres en haar manager een stel zijn. De ouders van Spears zijn blij met deze keuze. In het verleden had de popster veelbesproken relaties met paparazzo Adnan Ghalib en rapper Kevin Federline.
Heb 'm nog niet gehoord, maar las op Oh No They Didn't dat iedereen hem over het algemeen wel tof vindtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:43 schreef Daniane het volgende:
die scéne van My god, i hate fucking waitin'_O_
gifjes.
wat vinden jullie trouwens van 3?
bleef meteen in mn hoofd hangen na 1 keer luisteren
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet gehoord, maar las op Oh No They Didn't dat iedereen hem over het algemeen wel tof vindt
Dat thema van dat nummer ook weer
quote:
Ik zag dit echt niet aankomenquote:Britney Spears becomes the first artist in over three years to debut at No. 1 on the Billboard Hot 100, to be released tomorrow (Oct. 15), as "3" opens at the pinnacle of the chart. Her new track, a racy paean to the joys of three-way sex from the upcoming hits set "The Singles Collection," due Nov. 24, shifts 255,000 downloads in its first week of release, also propelling it to No. 1 on Digital Songs. The title also jumps 38-25 on the Pop Songs chart and debuts at No. 49 on Radio Songs/Hot 100 Airplay, which ranks songs based on airplay audience on all radio formats.
quote:Yesterday Britney Spears and her agent/lover Jason Trawick stopped by Barneys in Beverly Hills, and when they were done shopping, they appeared to be having a nasty argument in the car!
An X17 photographer on the scene tells X17online exclusively:
"It was so strange. Britney was driving and they just started fighting and it was getting really heated. At a stop light they didn't even care that photographers were watching what was going on - Britney was crying and Jason was upset, and she seemed very aggressive towards him. It was definitely something serious."
Wonder what this was about? Did Jason finally drop the bomb on Britney that he's not a fan of her music? () Did he dump her again? Or does this have to do with the conservatorship? Oh, to be a fly on the wall inside the infamous white G Wagen..
Nee was een dag laterquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dat lijkt me toch echt dezelfde serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |