Nou da's wel erg makkelijk gesteld. Vanaf haar 3e ofzo werd ze al min of meer geacht om via die achterlijke pageants de showbizz in te gaan. Niet iedereen heeft van nature een sterk karakter. Als je dan ook nog eens vanaf je 15e van iedereen hoort hoe men je aanbidt en niemand durft kritisch te zijn...en een paar jaar later blijk je dus niet immuun te zijn voor teleurstellingen, dan breekt ieder normaal mens denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Roi het volgende:
Triest ja, maar ze heeft het wel allemaal op haarzelf afgeroepen..
Ja dat klopt ook wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou da's wel erg makkelijk gesteld. Vanaf haar 3e ofzo werd ze al min of meer geacht om via die achterlijke pageants de showbizz in te gaan. Niet iedereen heeft van nature een sterk karakter. Als je dan ook nog eens vanaf je 15e van iedereen hoort hoe men je aanbidt en niemand durft kritisch te zijn...en een paar jaar later blijk je dus niet immuun te zijn voor teleurstellingen, dan breekt ieder normaal mens denk ik.
Tot zover mijn psychologie van de koude grond
Dat vond ik inderdaad ook apart, beetje triest wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:12 schreef Perzikje het volgende:
Vond dat stukje dat ze moest huilen en zei dat ze verdrietig was, wel apart. Dat ze zei dat niemand luistert naar wat ze zegt. Daar kreeg ik niet echt het gevoel bij dat ze nu weer helemaal gelukkig en terug is.
Heb je wel op zitten letten?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:24 schreef quirina het volgende:
Paar opmerkingen van moi:
-Madonna lijkt op Marijke Helwegen
- Ik vond de docu niet oprecht, Britney heeft een slechte tijd gehad en lult er een beetje omheen. Ach ik scheer me kop kaal en dat wel meer mensen ( euh nou nee?)
-En volgens mij praat ze haar shrink na. Leven in het hier en nu en focussen op positieve dingen en zaken die op dat moment je aandacht nodig hebben ( heel logisch en ook heel waar, maar het klonk allemaal zo nagepraat vond ik).
Ik vind 'em leuk,quote:Op woensdag 3 december 2008 22:59 schreef Syb.ren het volgende:
Nieuwe videoclip![]()
Bekijk deze YouTube-video
Met als verschil dat Madonna pas kinderen kreeg toen zij al volwassen was.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Ik vond haar heerlijk girly bij het jurken passen
En zo leuk oprecht enthousiast toen de dans werd voorgedaan.
Wat Madonna zei over Brit vond ik wel treffend:
Dat zij vroeger rustig een foutje kon maken omdat zij niet zo werd gevolgd toen. Dat als Brit een fout maakt ze meteen de hele wereld in haar nek heeft. En dat de helft niet eens onder 'fouten' valt, maar gewoon onder 'growing up'.
Lees die tabloids dan ook niet. Zolang mensen al die tabloids kopen, moeten ze allemaal gevuld worden met exclusieve items. Dan krijg je dat foto's verschijnen waar Britney koffie haalt.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:56 schreef Michellee het volgende:
Toen ik deze zomer in Amerika was, viel het mij al op dat Britney echt in alle tabloids stond met de meest onzinnige "nieuwtjes". Als ze koffie ging halen was 't al nieuws. Had het toen al met haar te doen.
Daar heeft ze het nog over gehad in de docu. Ze kan nu niet verhuizen, omdat dr kinderen bij Kevin zijn in LA en zij daar in buurt wil blijven...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef speknek het volgende:
Nouja elk mens zou wegverhuizen uit de buurt van LA, denk ik dan nog. Zoiets als Johnny Depp, ergens onbereikbaar op een boerderij in Frankrijk gaan zitten.
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar heeft ze het nog over gehad in de docu. Ze kan nu niet verhuizen, omdat dr kinderen bij Kevin zijn in LA en zij daar in buurt wil blijven...
Ik hou nog meer van Britney na het zien van de docu. Het is zo'n simpel, lief meisje![]()
Maar dat ze weer ok is klopt natuurlijk voor geen meter. Ze zit nog steeds vast in een 'gevangenis' zoals ze het zelf al noemde.
quote:Industry insiders now predict that Britney Spears' Circus is on track to sell 450,000+ copies AND will be next week's #1 album in the US.
Experts had previously though that Brit would only sell about 350,000 in the first week.
Way to prove them wrong, Miz Spears!
This is a HUGE victory for Britney, especially considering the fact that her last album, Blackout, only sold 290,000 copies its debut week.
A true, heartfelt congratulations to Spears and her team!!
Kevin en Lynne hebben verteld dat het nu goed geregeld is, als Britney de kids wilt zien, kan dat zo geregeld worden, vertelde Lynne. Dus dat is al een goed tekenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:21 schreef Clauw het volgende:
Ik vond het een mooie documentaire, erg leuk om Britney te zien met al die jurken
en toen ze haar vader nadeed vond ik ook hilarisch
En dat stukje dat in de auto met al die paparazzi! Vreselijk.
Ben blij dat Britney weer helemaal terug is![]()
Nu nog de kindjes terug bij Britney.
Mooi zo inderdaad!quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:48 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Kevin en Lynne hebben verteld dat het nu goed geregeld is, als Britney de kids wilt zien, kan dat zo geregeld worden, vertelde Lynne. Dus dat is al een goed teken
De tour is ook maar een kleine, ze gaat wel in de VS optreden, maar niet in Europa, behalve twee concerten in de O2Arena.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:07 schreef LoveProfusion het volgende:
ik denk alleen niet dat ze haar tournee gaat afmaken. Het komt op mij over dat het allemaal nog wat te vroeg is. Misschien werkt het therapeutisch als je veel werkt omdat je lekker bezig bent en niet echt tijd hebt om na te denken, maar op een gegeven moment wil ze echt wel van de vervelende mensen rondom haar heen af.
...
Het zijn inmiddels 8 concerten in de O2 Arenaquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De tour is ook maar een kleine, ze gaat wel in de VS optreden, maar niet in Europa, behalve twee concerten in de O2Arena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |