abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63737078
en hier verder over de docu op RTL 4

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:28:28 #2
163650 Greys
pi_63737187
Het is echt een leuke griet als ze bij mensen is bij wie ze zich prettig voelt.
Komisch ook
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63737322
Je kunt beter niets voelen uit angst voor teleurstellingen...

wel triest
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 21:34:10 #4
163650 Greys
pi_63737406
Zelfs in de gevangenis weet je dat je op een dag weer vrij bent...

Ook triest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 december 2008 @ 21:35:06 #5
88233 Steve
Still the best.
pi_63737444
Wat ziet Madonna er strak uit.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_63737655
Triest ja, maar ze heeft het wel allemaal op haarzelf afgeroepen..
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_63737818
Ik vind het een mooie documentaire wel, ik denk wel dat ze goed weergeven hoe Brit echt is.

En die kindertjes van haar zijn zo schattig
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63737947
een mooie docu inderdaad. Het laat je realiseren hoe zwaar het is om Britney te zijn, waar je normaal niet bij stil staat als je een foto ziet van Britney die over straat loopt.
I had a signature once. It was awful.
pi_63738110
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Roi het volgende:
Triest ja, maar ze heeft het wel allemaal op haarzelf afgeroepen..
Nou da's wel erg makkelijk gesteld. Vanaf haar 3e ofzo werd ze al min of meer geacht om via die achterlijke pageants de showbizz in te gaan. Niet iedereen heeft van nature een sterk karakter. Als je dan ook nog eens vanaf je 15e van iedereen hoort hoe men je aanbidt en niemand durft kritisch te zijn...en een paar jaar later blijk je dus niet immuun te zijn voor teleurstellingen, dan breekt ieder normaal mens denk ik.

Tot zover mijn psychologie van de koude grond
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_63738171
eens met KinkyGiraf

en ze toch maar mooi weer naar boven gekrabbeld
pi_63738218
Hoeveel Prozac hebben ze naar wel niet ingepompt?
X
X
X
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 december 2008 @ 21:55:43 #12
22592 crew  Ole
pi_63738322
Wel knap hoe ze er toch weer bovenop lijkt te zijn. En hoe de media ineens weer pro-Britney is.
Toch ook wel een goede marketing.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_63738342
Toen ik deze zomer in Amerika was, viel het mij al op dat Britney echt in alle tabloids stond met de meest onzinnige "nieuwtjes". Als ze koffie ging halen was 't al nieuws. Had het toen al met haar te doen...maar nu naar deze documentaire helemaal....

p.s. Ik erger mij aan die "vriendinnen"
pi_63738486
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Nou da's wel erg makkelijk gesteld. Vanaf haar 3e ofzo werd ze al min of meer geacht om via die achterlijke pageants de showbizz in te gaan. Niet iedereen heeft van nature een sterk karakter. Als je dan ook nog eens vanaf je 15e van iedereen hoort hoe men je aanbidt en niemand durft kritisch te zijn...en een paar jaar later blijk je dus niet immuun te zijn voor teleurstellingen, dan breekt ieder normaal mens denk ik.

Tot zover mijn psychologie van de koude grond
Ja dat klopt ook wel.

Daarom is het ook zo'n vrij nietszeggende docu, ze is gewoon nietszeggendst.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_63738633
Ze is gewoon zoals ieder ander meisje/vrouw/moeder

Alleen wordt iedere stap die zij zet ontieglijk uitvergroot omdat ze super beroemd is. En dat maakt haar zoals ze is
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 december 2008 @ 22:02:54 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63738691
Ik vond het ook een mooie docu.
Triest wel.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 3 december 2008 @ 22:08:19 #17
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63738926
Ik vind Brit nog toffer dan ik al deed.

Wat een tofferd.
En voor Loveprofusion; ontzettend stomme vragen en als ze die had beantwoord dan was mijn beeld van Brit echt in duigen gevallen.
1. het is al breed uitgemeten, alle dirt. Van voor en van achteren en weer terug. Je kunt alles zelf invullen.
2. None of your damn business

Dat ze maar boven zichzelf mag uitstijgen, want dat verdient ze en ik vind 'r fab.

Overigens wel een note, dat medelijden is wel overdreven. Ze heeft de hel zelf opgezocht natuurlijk, maar het nu daarvan legt ze aan het eind van de docu mooi uit. Het bewijst mij in elk geval dat ze weer helemaal terug is.
pi_63739131
Vond dat stukje dat ze moest huilen en zei dat ze verdrietig was, wel apart. Dat ze zei dat niemand luistert naar wat ze zegt. Daar kreeg ik niet echt het gevoel bij dat ze nu weer helemaal gelukkig en terug is.
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
  woensdag 3 december 2008 @ 22:18:41 #19
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_63739376
Dit is voor het eerst van mijn leven dat ik naar RTL heb gekeken.
Britney, ze is nog steeds geweldig.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 december 2008 @ 22:18:59 #20
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63739388
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:12 schreef Perzikje het volgende:
Vond dat stukje dat ze moest huilen en zei dat ze verdrietig was, wel apart. Dat ze zei dat niemand luistert naar wat ze zegt. Daar kreeg ik niet echt het gevoel bij dat ze nu weer helemaal gelukkig en terug is.
Dat vond ik inderdaad ook apart, beetje triest wel.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_63739577
Paar opmerkingen van moi:
-Madonna lijkt op Marijke Helwegen
- Ik vond de docu niet oprecht, Britney heeft een slechte tijd gehad en lult er een beetje omheen. Ach ik scheer me kop kaal en dat wel meer mensen ( euh nou nee?)
-En volgens mij praat ze haar shrink na. Leven in het hier en nu en focussen op positieve dingen en zaken die op dat moment je aandacht nodig hebben ( heel logisch en ook heel waar, maar het klonk allemaal zo nagepraat vond ik).
  woensdag 3 december 2008 @ 22:24:48 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63739601
Ik vind haar een liefje Een zielig liefje wel.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 3 december 2008 @ 22:27:14 #23
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_63739710
Er zijn heel veel artiesten (en ook onbekende mensen) die in moeilijke tijden een makkelijker uitweg hebben gezocht: suïcide. Britney heeft de moed nooit opgegeven.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  woensdag 3 december 2008 @ 22:28:56 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63739794
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:24 schreef quirina het volgende:
Paar opmerkingen van moi:
-Madonna lijkt op Marijke Helwegen
- Ik vond de docu niet oprecht, Britney heeft een slechte tijd gehad en lult er een beetje omheen. Ach ik scheer me kop kaal en dat wel meer mensen ( euh nou nee?)
-En volgens mij praat ze haar shrink na. Leven in het hier en nu en focussen op positieve dingen en zaken die op dat moment je aandacht nodig hebben ( heel logisch en ook heel waar, maar het klonk allemaal zo nagepraat vond ik).
Heb je wel op zitten letten?

Ze geeft aan dat het haar manier was om uiting te geven aan haar emoties, een soort van opstand.
Miljoenen mensen zetten om exact dezelfde redenen tattoo's, of gebruiken drugs, of hebben veel losse sexuele contacten, of doen andere gestoorde dingen.
Waarom is het in vredesnaam zo bijzonder ??

En Brit heeft gelijk, niemand luistert naar d'r, want zelfs op Fok! zitten mensen die denken te weten of ze oprecht is, wie ze napraat en wat ze eigenlijk had moeten vertellen

DAT is eigenlijk het enige wat triest is.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 22:34:47 #25
163650 Greys
pi_63740069
Ik vond haar heerlijk girly bij het jurken passen
En zo leuk oprecht enthousiast toen de dans werd voorgedaan.

Wat Madonna zei over Brit vond ik wel treffend:
Dat zij vroeger rustig een foutje kon maken omdat zij niet zo werd gevolgd toen. Dat als Brit een fout maakt ze meteen de hele wereld in haar nek heeft. En dat de helft niet eens onder 'fouten' valt, maar gewoon onder 'growing up'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63741098
Nieuwe videoclip

Bekijk deze YouTube-video
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 december 2008 @ 23:08:55 #27
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63741400
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:59 schreef Syb.ren het volgende:
Nieuwe videoclip

Bekijk deze YouTube-video
Ik vind 'em leuk, .
pi_63741428
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Ik vond haar heerlijk girly bij het jurken passen
En zo leuk oprecht enthousiast toen de dans werd voorgedaan.

Wat Madonna zei over Brit vond ik wel treffend:
Dat zij vroeger rustig een foutje kon maken omdat zij niet zo werd gevolgd toen. Dat als Brit een fout maakt ze meteen de hele wereld in haar nek heeft. En dat de helft niet eens onder 'fouten' valt, maar gewoon onder 'growing up'.
Met als verschil dat Madonna pas kinderen kreeg toen zij al volwassen was.

Ik heb alleen het laatste half uur toevallig gezien en ik vond Brit eigenlijk erg innemend.
  woensdag 3 december 2008 @ 23:17:01 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_63741662
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:56 schreef Michellee het volgende:
Toen ik deze zomer in Amerika was, viel het mij al op dat Britney echt in alle tabloids stond met de meest onzinnige "nieuwtjes". Als ze koffie ging halen was 't al nieuws. Had het toen al met haar te doen.
Lees die tabloids dan ook niet. Zolang mensen al die tabloids kopen, moeten ze allemaal gevuld worden met exclusieve items. Dan krijg je dat foto's verschijnen waar Britney koffie haalt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 3 december 2008 @ 23:20:18 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63741797
Ik vind 'r ook innemend, en grappig, en soms ook wel een beetje een simpel schaap met hele romantische kleine meisjes-ideeen.

Dat stukje waarin ze verteld dat niemand naar d'r luistert vond ik idd ook erg zielig, paste niet in de rest van de "lijn" van de docu ook, naar mijn gevoel. Alsof de schone schijn even doorbroken werd.

Oh en Madonna, put on some pants .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63743918
Wat Madonna zei klopte inderdaad. Britney zat al vanaf hele jonge leeftijd onder een vergrootglas.
Madonna begon pas bekend te worden toen ze 23 was. Tuurlijk kwam er wat dirt boven van Madonna toen ze eenmaal beroemd was (naaktfoto's etc.) maar daar kan ze zich enigzins op voorbereiden.
Een paar jaar geleden werd haar gevraagd waarom ze niet zo ontspoord was als Prince en Michael Jackson en nog enigzins een redelijk normaal leven had. Ze antwoordde hierop dat zij al redelijk volwassen was en funderingen had voordat zij zelf echt beroemd werd en Prince en Michael Jackson veel jonger waren toen ze groots werden. En dat Britney zich heel alleen voelt is denk ik waarom Madonna ook een verwantschap met haar voelt. Zag laatst een interview uit 1995 waarin Madonna vertelde dat ze zich heel eenzaam voelt omdat als ze wanhopig was en zich klote voelde ze niet even haar moeder kon bellen...dan vluchtte ze naar haar zus die qua uiterlijk en innerlijk het meeste op haar moeder leek om bij te komen.

Ik had liever wat meer directe antwoorden gehad. Dat de enige commercial die gebruikt werd bij de Amerikaanse premiere die van Britney's parfum was vond ik een beetje het uitmelken van haar persoonlijke sorres. Dat mag best van mij, maar vertel dan wel wat openhartiger.

Ik vind haar leuk. het klerenpassen vond ik echt heerlijk girly. Wel apart dat haar moeder niet in beeld kwam.
Hilarisch die vader in dat enge clownspak!

Ben een grote Madonnafan en vind haar nog steeds geweldig, maar irriteerde me mateloos aan haar uiterlijk.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_63746684
Vond het ook een leuke documentaire (moet alleen nog het einde zien).
Ze kan van geluk spreken dat haar vader haar heeft "opgeraapt", want anders had het er heel anders uit kunnen zien. Vond haar erg sympathiek, ze heeft een zwaar leven.

Wat zag Madonna er eng uit?
pi_63752693
ik vond haar geweldig in de docu! Zij is echt en vrolijk meisje en gewoon heel 'normaal'

Een ding wil ik wel ff kwijt. Je ziet overal paparazzi en al die griezels om haar heen. Een ding moet je niet vergeten. Ze zouden er niet met 200 mensen staan als zij niet : zonder ondergoed de auto uit zou stappen, elke dag feesten, hoofd scheren ... noem maar op. Zij is zoooo vaak genant op de foto geweest dat de paparazzi erop geilt. Elke keer als zij buiten is ,stormen ze op haar af om NOG EEN genante foto van haar vast te leggen.

Ik denk als zij niet haar weg was verloren dan zouden er minder mensen haar achter volgen. Ze achtervolgen haar niet omdat ze alleen maar 'Britney' is, maar om haar gedrag.

Volgens mij wist ze gwoon niet hoe zij met al dat bekendheid moest omgaan. Ze zei ook iets opmerkelijks: Toen Justin weg was wist zij niet meer wat zij moest doen. Ik denk dat hij een belangrijke steun was voor haar.
Zij heeft weinig controle over haar leven, omdat alles voor haar wordt bepaald. Vond het zielig toen zij begon te huilen Ik ben al jaren fan, maar ik zou haar leven niet willen hebben.
pi_63753732
Ik heb ook zitten kijken...
Volgens mij moet ze haar PA er eerst uitgooien, wat naar mens..
En wat lijkt het me doodeng om door die mensenmassa te moeten...
Wat een idiote lui die haar op staan te wachten, achterna fietsen/rijden etc. Maar ja, dat is ook weer de pr die ze nodig heeft. Erg dubbel allemaal.

En inderdaad ook erg geestige stukjes erin. Ik hoop dat ze op de goede weg zit !
pi_63755817
Is de docu nog ergens te zien op uitzendinggemist ofzo ?

word nu ook wel nieuwsgierig
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 14:55:13 #36
163650 Greys
pi_63756061
Op rtlboulevard.nl zeiden ze gisteren dat ie nogmaals te zien is

HIER dus
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63760751
Thanks
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_63763295
Heeft Chris Crocker al gereageerd op de docu?
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63763378
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef speknek het volgende:
Nouja elk mens zou wegverhuizen uit de buurt van LA, denk ik dan nog. Zoiets als Johnny Depp, ergens onbereikbaar op een boerderij in Frankrijk gaan zitten.
Daar heeft ze het nog over gehad in de docu. Ze kan nu niet verhuizen, omdat dr kinderen bij Kevin zijn in LA en zij daar in buurt wil blijven...

Ik hou nog meer van Britney na het zien van de docu. Het is zo'n simpel, lief meisje
Maar dat ze weer ok is klopt natuurlijk voor geen meter. Ze zit nog steeds vast in een 'gevangenis' zoals ze het zelf al noemde.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_63763491
Ik vond dat stuk wel typisch waarin ze in dat interview aangeeft dat niemand naar haar luistert. Tegelijkertijd laten ze beelden zien waarin ze tegen mensen zegt "I'm angry!" en dat iedereen haar uitlacht omdat ze zelf lacht. Maar niemand die gewoon de vraag stelt "why?". Er wordt overheen gelachen en gezegd dat ze alles krijgt wat ze maar wil. En dat ze dan enigszins gegeneerd zegt dat dat niet zo is. Niemand luistert idd.

Zou NOOIT met haar willen ruilen. Hoe relatief is dat geld en die roem dan zeg.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_63764050
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:50 schreef MisterO het volgende:

[..]

Daar heeft ze het nog over gehad in de docu. Ze kan nu niet verhuizen, omdat dr kinderen bij Kevin zijn in LA en zij daar in buurt wil blijven...

Ik hou nog meer van Britney na het zien van de docu. Het is zo'n simpel, lief meisje
Maar dat ze weer ok is klopt natuurlijk voor geen meter. Ze zit nog steeds vast in een 'gevangenis' zoals ze het zelf al noemde.

Ik hield altijd al van Britney, ik zal nog maar eens ter vergelijking de twee foto's posten

er zit tien jaar tussen, maar ze is nog steeds dat lieve, onschuldige meisje
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63765474
quote:
Industry insiders now predict that Britney Spears' Circus is on track to sell 450,000+ copies AND will be next week's #1 album in the US.

Experts had previously though that Brit would only sell about 350,000 in the first week.

Way to prove them wrong, Miz Spears!

This is a HUGE victory for Britney, especially considering the fact that her last album, Blackout, only sold 290,000 copies its debut week.

A true, heartfelt congratulations to Spears and her team!!
pi_63778558
Ik vond het een mooie documentaire, erg leuk om Britney te zien met al die jurken

en toen ze haar vader nadeed vond ik ook hilarisch

En dat stukje dat in de auto met al die paparazzi! Vreselijk.
Ben blij dat Britney weer helemaal terug is
Nu nog de kindjes terug bij Britney.
  zaterdag 6 december 2008 @ 00:12:35 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63797515
Wat een heerlijk positieve geluiden in dit topic. Dat lees je niet vaak op FOK. Vooral op de frontpage loop ik Britney nogal eens te verdedigen als ze weer massaal wordt afgezeken.
Britney is gewoon een leuke meid wiens leven zo goed als onmogelijk wordt gemaakt door foto-hunters. Sommigen zeggen dan dat je daar zelf voor kiest als je die business in gaat. Slaat nergens op, want er zijn talloze bekendheden die NIET zo ongelooflijk veel last hebben van 'journalisten'. Komt nog bij dat je je er geen enkele voorstelling van kunt maken.
Het stukje dat ze begon te huilen was erg aangrijpend. Ingetogen huilen toonde een diepliggend intens verdriet.
Wat ongelooflijk hoe ze terug is gekomen trouwens. Die marketing zit wel okee daar. Van, volgens velen, een wrak dat ieder moment zelfmoord kan plegen tot weer de nummer 1 in Amerika in heel korte tijd. Petje af voor iedereen om Britney heen, maar ook vooral voor Britney zelf!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_63807065
ik denk alleen niet dat ze haar tournee gaat afmaken. Het komt op mij over dat het allemaal nog wat te vroeg is. Misschien werkt het therapeutisch als je veel werkt omdat je lekker bezig bent en niet echt tijd hebt om na te denken, maar op een gegeven moment wil ze echt wel van de vervelende mensen rondom haar heen af.

Ergens denk ik dat het wel goed is dat haar assistentes, manager en vader haar goed in de gaten houden, maar er is ook zoiets als te streng zijn. Er moet gewoon een middenweg zijn.

Het gekke is dat ik vind dat Britney echt waardeloze muziek heeft gemaakt, maar dat ik haar wel leuk en lief vind.

Als je zo beroemd bent heb je vaak mensen om je heen die het altijd met je eens zijn. Madonna vertelde een keer een verhaal dat op een feestje zij ging uittesten wie een meeloper was en wie niet. Het was in een sushi restaurant en ze besloot sushi met haar handen te eten..en heel het gezelschap om haar heen pakte vervolgens ook de sushi met hun handen..toen heeft ze even wat personeel gewijzigd.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_63808738
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:21 schreef Clauw het volgende:
Ik vond het een mooie documentaire, erg leuk om Britney te zien met al die jurken

en toen ze haar vader nadeed vond ik ook hilarisch

En dat stukje dat in de auto met al die paparazzi! Vreselijk.
Ben blij dat Britney weer helemaal terug is
Nu nog de kindjes terug bij Britney.
Kevin en Lynne hebben verteld dat het nu goed geregeld is, als Britney de kids wilt zien, kan dat zo geregeld worden, vertelde Lynne. Dus dat is al een goed teken
pi_63808880
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 18:48 schreef Syb.ren het volgende:

[..]

Kevin en Lynne hebben verteld dat het nu goed geregeld is, als Britney de kids wilt zien, kan dat zo geregeld worden, vertelde Lynne. Dus dat is al een goed teken
Mooi zo inderdaad!
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:48:21 #48
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_63811350
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 17:07 schreef LoveProfusion het volgende:
ik denk alleen niet dat ze haar tournee gaat afmaken. Het komt op mij over dat het allemaal nog wat te vroeg is. Misschien werkt het therapeutisch als je veel werkt omdat je lekker bezig bent en niet echt tijd hebt om na te denken, maar op een gegeven moment wil ze echt wel van de vervelende mensen rondom haar heen af.
...
De tour is ook maar een kleine, ze gaat wel in de VS optreden, maar niet in Europa, behalve twee concerten in de O2Arena.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_63811398
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

De tour is ook maar een kleine, ze gaat wel in de VS optreden, maar niet in Europa, behalve twee concerten in de O2Arena.
Het zijn inmiddels 8 concerten in de O2 Arena ik vraag me af of ze echt zoveel gigs kan vullen in Londen
  zondag 7 december 2008 @ 16:15:05 #50
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_63826117
Vond het een leuke docu. Je hoort wel altijd dat ze omringt wordt door fotografen, maar nu lieten ze het ook eens ziet. Ze kwam de auto bijna niet uit zoveel mensen stonden er omheen.
Wat een leven..
Kan eigenlijk best begrijpen hoe het ooit mis is gegaan met haar.
Maar ze lijkt op te krabbelen en is weer de mooie meid die ze was
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')