Ik ben nooit echt een actieve Ovjl-er geweest hoor. Maar heb wel ervaring met naar de kanker geholpen subfora nieuw leven in te blazenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:10 schreef koemleit het volgende:
wel typisch eigenlijk ook weer dat het vaste kliekje oldbies het denkt te kunnen oplossen..
gaat niet lukken natuurlijk, er is nu een nieuwe generatie die waar zij zich niet in thuis voelen.. en dat stuit ze tegen de borst. Ze willen gewoon HUN speeltuin terug.
Welnee, vorig jaar lieten de oldbies ook van zich horen en daar is toch een redelijke reeks topics uitgekomen waar ook de newbies en gebruikelijke users zoals ik was, gewoon in mee konden ouwehoeren zonder dat je hun speeltuintje uitgeknikkerd werd.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:10 schreef koemleit het volgende:
wel typisch eigenlijk ook weer dat het vaste kliekje oldbies het denkt te kunnen oplossen..
gaat niet lukken natuurlijk, er is nu een nieuwe generatie die waar zij zich niet in thuis voelen.. en dat stuit ze tegen de borst. Ze willen gewoon HUN speeltuin terug.
Ben ik dus ergens ook een beetje bang voorquote:Op woensdag 3 december 2008 20:10 schreef koemleit het volgende:
© Anosmiequote:Dat is dan opgelost. We gooien de reeksen los, de subban wordt weer ingevoerd en elke user die meer dan 3x piem0l post castreren we. Yv, wanneer krijg ik mn kleurtje? Ik heb nog een hoop te doen.
Zo zo nou nou, out of the blue, opeens, plots ben je er ?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:18 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb je gevonden poppenkontje!.
Oude users terug proberen te halen door dit als brainstorm reeks door te laten gaan. Er zijn er vast meer met ideeen.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef yvonne het volgende:
We hadden:
[..]
© Anosmie
Meepostende mods en ander gespuis
© Inso
Nee, ik had gezegd dat ze zich hier moest melden.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zo zo nou nou, out of the blue, opeens, plots ben je er ?
Een golfbeweging zal het altijd zijn en blijven, inherent aan FOK! cq het mediumquote:ONZ blijft hoe dan ook het forum van momentopnames. Het komt en het gaat in golfbewegingen. Veel users beginnen hier, leren dan wat niet mag en worden uiteindelijk kwaliteitsusers (behalve Daggla, die blijft gewoon kut.) Natuurlijk hebben de mods hier ook een (geringe) rol in, maar ONZ wordt denk ik meer dan de rest van het forum, beļnvloed door de algehele tendens op FOK!.
De vraag is vrij simpel, wat willen jullie? (de bazen dus). Zet dat gewoon op papier, zet de crew daar achter en zoek dan mensen die binnen dat plaatje passen. Alles wat je aandacht geeft groeit, zowel positief als negatief, dus een terrorbewind gaat nu niet meer helpen. Wel meepostende mods die TTT's kunnen openen en initiėren.
.quote:Alles wat je aandacht geeft groeit, zowel positief als negatief, dus een terrorbewind gaat nu niet meer helpen
KLB was altijd een van mijn favoriete subfora. Ik ben nog steeds een enorme zeikerd, maar tegenwoordig moet je moeite doen om tussen de bazentopics en lemmings nog een fatsoenlijke klacht te vinden.quote:
Puik!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oude users terug proberen te halen door dit als brainstorm reeks door te laten gaan. Er zijn er vast meer met ideeen.
Ellepel! Hallo, hoe gaat het met mij?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zo zo nou nou, out of the blue, opeens, plots ben je er ?
gaat niet, ze hebben dr al een soort van Frankenstein van gemaaktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |