Je zou Raúl kunnen proberen, al hij is meer een AMC. Welke club ben je?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef insomaniak het volgende:
Iemand een goede tip voor een CM die als spelverdeler kan fungeren?
Ik zoek echt een CM, heb nu Mascherano, maar die gast komt echt niet uit de verf bij me... helaas heb ik hem ingeruild voor cambiasso...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je zou Raúl kunnen proberen, al hij is meer een AMC. Welke club ben je?
En waarom precies invloed zo hoog?
Dat is 't zeker, heb 'm gekocht bij Man Utd en hij begint steeds meer 'n killer op 't middenveld te worden en legt er zo nu en dan eentje in van afstand of via 'n vrije trapquote:Op woensdag 3 december 2008 20:30 schreef insomaniak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch best een goede aankoop??
Uiteindelijk kun je nix met deze meuk in Europa he, dat heb je door? Je moet dan minimaal 4 spelers uit de eigen opleiding en 8 uit Engeland in de selectie hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef insomaniak het volgende:
lol... ik heb m'n kapitaal verkocht...
uit: Adriano, Toldo, Mancini, Stankovic, Quaresma, Maxwell, Materazzi, Chivu, mascherano, Burdisso, Dacourt, Julio Césár (en nog een paar)
In: Felipe (dm), Veloso (vmc), Fabrégas (mc), Sakho (vlc)
Standaard opstelling nu:
------------------Felipe----------------
Maicon-----Breno-----Luiz/veloso (vmc)-----Sakho
Santon--Fabrégas--Bolzoni--Marcelo
----------Zlatan-------Bojan---------
Wissels: Zanetti, Balotelli, Muntari, Obinna en nog een paar
Kijken wat het word met deze jonkies
Ik denk dat hij er 8 uit Italië moet hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je nix met deze meuk in Europa he, dat heb je door? Je moet dan minimaal 4 spelers uit de eigen opleiding en 8 uit Engeland in de selectie hebben.
Succes ermee.
whaha fuck... nu je het zegt.... euhmmmm er zitten wel wat jonkies uit m'n jeugd tussen... maar ik had beter ff na kunnen denken iddquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je nix met deze meuk in Europa he, dat heb je door? Je moet dan minimaal 4 spelers uit de eigen opleiding en 8 uit Engeland in de selectie hebben.
Succes ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |