Dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Begin dat jaar had ik mij geregged, WAT PROBEER JE NOU PRECIES TE ZEGGEN
Of er moet een appart BAG of AVP forum komenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef IQM het volgende:
Ik stel een nieuw subforum voor, waar maar een select ONZ-waardig gezelschap topics mag openen. De rest mag enkel toekijken en meeposten. En wie er ONZ-waardig is, wordt bepaald door een aantal oude ONZ-mods en yvonne.
Tuukquote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef dagdag het volgende:
maar is dus duidelijk dat er te weinig users zijn en te veel subforums
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen pas toegang tot OvjL geven nadat ze een paar maanden normaal elders kunnen posten.
Hoe vaak is dit eigenlijk geopperd?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef IQM het volgende:
Ik stel een nieuw subforum voor, waar maar een select ONZ-waardig gezelschap topics mag openen. De rest mag enkel toekijken en meeposten. En wie er ONZ-waardig is, wordt bepaald door een aantal oude ONZ-mods en yvonne.
dat ben ik ook, moet het nog steeds in me sig zetten.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef IQM het volgende:
Slechts 329804823094809384x.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak is dit eigenlijk geopperd?.
Dan kan ik mijn kompaan GasTurbine ook meenemen. Vroeger was het leuk en tof. Vroeger.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan ook wel KLBBaas en ONZBaas combineren misschien?
Paintquote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Anosmie het volgende:
Oe! Ik heb nog wel wat ideeën. Zal ik even een opzetje painten?.
hier druipt de hilariteit vanaf 150 dagdagpuntenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk
Als je nou vanavond eens verder zoet met je Lego gaat spelen hmm?
Als jij en je bazenretards nou eens lekker oprotten naar KLB hmm?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan ook wel KLBBaas en ONZBaas combineren misschien?
Duizenden keren.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak is dit eigenlijk geopperd?.
Lul, je bent amper geregd op 't forum.quote:
quote:geregistreerd op: zondag 4 februari 2007 @ 18:08
ONZ heeft een te hoog poep-pies-piem0l gehalte en een te laag sangria-bonkjes&sliertjesniveau.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef yvonne het volgende:
Paint
"Ja, laten we een topic openen, iets leuks
tadaaaaaaaaaaaaaaaaa, paint
Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
in hoeverre zouden mensen met bv weinig posts of users die maar kort op fok zitten een kans maken?
Zeg, Paultjuhh heeft een ban wegens overmatig Chielgedoe, als we dat ook eens van toepassing laten zijn op jou?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef dagdag het volgende:
[..]
hier druipt de hilariteit vanaf 150 dagdagpunten
idd...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.
Geen goed idee?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij en je bazenretards nou eens lekker oprotten naar KLB hmm?
Of PUB, of weetikveelwat?
Je wilt al die zelf-benoemdequote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef Jordy-B het volgende:
Alle verdwaalde Onzin-users uit KLB schoppen, zodat KLB weer verandert in het ouderwetse azijnzeikersforum... Dan kan ik daar tenminste ook weer fatsoenlijk m'n ei kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |