2-4 gewonnenquote:Op woensdag 3 december 2008 00:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat is het trouwens geworden? Wel gewonnen neem ik aan
Ik wil ook al een tijdje wat extra dingen toevoegen aan de muziekstats (grafiekjes en stats per programmaquote:Op woensdag 3 december 2008 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Avondje aan de stats werken, maar nu ga ik slapen
Voor ik het topic weer vol maak
Wees blij, ik laat schoolwerk tegenwoordig liggenquote:Op woensdag 3 december 2008 00:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wil ook al een tijdje wat extra dingen toevoegen aan de muziekstats (grafiekjes en stats per programma), maar kom er door drukte op school en werk gewoon nog niet aan toe...
Mwah, ze zijn nogal verzwakt door de problemen aldaar en wij speelden niet echt best. Maar goed, de punten gingen mee in de tas naar Heemskerk en de derde helft was weer groots en meeslependquote:Op woensdag 3 december 2008 00:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! winnen van Turkiyemspor is volgens mij wel goed.
Oh, die prioriteiten zijn bij mij gelukkig nog wel aanwezig.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees blij, ik laat schoolwerk tegenwoordig liggen![]()
Hopelijk komen ze bij mij ook nog een keer terugquote:Op woensdag 3 december 2008 00:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, die prioriteiten zijn bij mij gelukkig nog wel aanwezig.
Ik moest wel zo hard lachen toen ik die voor het eerst zag...quote:
Al met al een prima resultaat.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:29 schreef Sersjee het volgende:
Mwah, ze zijn nogal verzwakt door de problemen aldaar en wij speelden niet echt best. Maar goed, de punten gingen mee in de tas naar Heemskerk en de derde helft was weer groots en meeslepend
Uiteraard, wij zijn dan ook heel goedquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 01:00 schreef Sersjee het volgende:
Mooi geweest voor vandaag, ik ga pitten
Trustequote:
Ik hoor de cranberries... Maar dit was vast van een eerdere plaat? Wel prettig opstaan trouwens!quote:
Geen idee of die dame zingtquote:Op woensdag 3 december 2008 09:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik hoor de cranberries... Maar dit was vast van een eerdere plaat? Wel prettig opstaan trouwens!
Krijg je als je over roel droomtquote:Op woensdag 3 december 2008 05:27 schreef Brennel het volgende:
Oh, wat sliep ik nog lekker vast toen de wekker ging
Zo slaapverwekkend ben ik nietquote:Op woensdag 3 december 2008 09:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Krijg je als je over roel droomt
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:33 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ah gewoon een random schoone deerne om de vroege ochtend te verzachten!
Nee, maar er moet effe snel gecashed worden nu ze nog hot is, dus rammen we toch een kutplaat bij het publiek door de strot!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achnee, daar hebben we Chipmunk Duffy weer![]()
. Heeft iemand de plaat ook teruggeluisterd voordat ie op cd werd geperst
Dit klinkt toch echt zo verschrikkelijk nergens naar
.
Ja, dat blijkt ja. Echt ver-schrik-ke-lijkquote:Op woensdag 3 december 2008 09:50 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Nee, maar er moet effe snel gecashed worden nu ze nog hot is, dus rammen we toch een kutplaat bij het publiek door de strot!
Ha, dat ga ik onder het genot van een bakkie pleur even rustig bekijken.quote:
Mwah... er zijn ook bedrijven die de MH van de week ervoor in de top-10 zetten; da's nog ergerquote:Op woensdag 3 december 2008 10:27 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, Bohemian Rhapsody in de Bedrijven Top 10... Ondanks dat het er eentje van de bovenste plank is (blaas wel het stof er even af), zou ik die toch niet gauw kiezen. Origineel is anders.
Die heeft al weekend, dus hij zal wel in z'n nest liggen. Althans, dat zou ik doen.quote:
Whehe. Dat is wel heel erg sneu.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah... er zijn ook bedrijven die de MH van de week ervoor in de top-10 zetten; da's nog erger.
Ah. Dat verklaart 'n hoop.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die heeft al weekend, dus hij zal wel in z'n nest liggen. Althans, dat zou ik doen.
Eigenlijk wel. Maar 10 beetje originele platen uitzoeken lijkt me toch niet zo heel lastig, hoewel ik het hier op kantoor niet eens ga proberen, want hier zit maar 1 muziekliefhebber (m.n. jazz) en de rest luisterde tot mijn komst alleen naar 538.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah... er zijn ook bedrijven die de MH van de week ervoor in de top-10 zetten; da's nog erger.
Als je het na een halve seconde niet weet, dan heb je niets te zoeken bij het concert van The Killers.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef Sirolf het volgende:
Pff... Gerard loopt nog te helpen ook. De eerste keer was 't al duidelijk genoeg.
Misschien moet je een fiets nemen, gaat wellicht een stuk snellerquote:Op woensdag 3 december 2008 12:01 schreef Mark336 het volgende:
Naja heb van 4-7 een krantenwijk gelopen, ...
Goed idee, maar vanochtend lag er zo mega veel sneeuw in Limburg dat er echt niet te fietsen viel zonder op je bek te gaanquote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien moet je een fiets nemen, gaat wellicht een stuk sneller
* Sirolf heeft ook wel honger...quote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef D.Rose het volgende:
ik lust wel wat
*ziet dat het bijna pauze is
Niet overal in Limburg, hier lag nietsquote:Op woensdag 3 december 2008 12:09 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Goed idee, maar vanochtend lag er zo mega veel sneeuw in Limburg dat er echt niet te fietsen viel zonder op je bek te gaan
Hier in Heerlen lag er toch wel flink watquote:Op woensdag 3 december 2008 12:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet overal in Limburg, hier lag niets
Is dat geen mannetje dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:17 schreef Mark336 het volgende:
Ik ga zo eens naar de Subway![]()
Maar eh, wat doe ik nu verkeerd :S. FOK wil gewoon niet laten zien of ik een jongen of een meisje ben
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hans, waar ben je?!
Wat Sersjee dus zegt.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:30 schreef Sersjee het volgende:
Die heeft al weekend, dus hij zal wel in z'n nest liggen. Althans, dat zou ik doen.
*grapje over (ge)kut achterwege laatquote:Op woensdag 3 december 2008 12:24 schreef Mark336 het volgende:
Ja naja na heel veel gekut staat ie er op eens
Staat op 2quote:Op woensdag 3 december 2008 12:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor Everlong. Sinds 31 mei mn favoriet.
It's now or never,quote:Op woensdag 3 december 2008 12:25 schreef Sirolf het volgende:
Het refrein van 'It's now or never' in chocoladeletters... dat wordt de HEMA in Hilversum leegroven!
Hoe komt dat zo opeensquote:Op woensdag 3 december 2008 12:27 schreef Marc63 het volgende:
Goh... sinds vrijdag denk ikbij het horen van Nikki op de radio
Nikkiquote:Op woensdag 3 december 2008 12:27 schreef Marc63 het volgende:
Goh... sinds vrijdag denk ikbij het horen van Nikki op de radio
Michiel draaide vorige week nog de live opname van Pinkpop 2008 (opgenomen op 31 mei dus). Voor mij het hoogtepunt van die dag.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Staat op 2
De versie op de DVD die ik van Michiel had is mooi
Hmm, ik ga altijd voor de pizziolaquote:Op woensdag 3 december 2008 12:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kun je voor mij ook een sandwich meenemen? Italian BMT graag
Middagquote:Op woensdag 3 december 2008 12:26 schreef -Hans- het volgende:
Middag
[..]
[..]
Wat Sersjee dus zegt.![]()
![]()
TLSP
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*grapje over (ge)kut achterwege laat
Wat een blunder van de verslaggever van AT5quote:Op woensdag 3 december 2008 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Oké, hier moest ik dus wel heel erg had om lachen...
Achterhoekse nuchterheidquote:Op woensdag 3 december 2008 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Oké, hier moest ik dus wel heel erg hard om lachen...
Mooie tijd.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm tot een uur of 12:00.. Viel mij nog wel mee.
Whehehe.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Hoezo blunderquote:Op woensdag 3 december 2008 12:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een blunder van de verslaggever van AT5![]()
Wij (mijn collega's en ik) ookquote:Op woensdag 3 december 2008 12:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik moet altijd aan Herman denken als ik dit nummer hoor: "I am a dancer"![]()
Whehe. Leef je uit.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:22 schreef D.Rose het volgende:
Maar ik krijg het topic in mijn eentje ook wel vol hoor
Nummer 3 !quote:Drie van Nakatomi! Children of the Night is een echte hakkuh-klassieker maar welke van deze drie laat jouw beentjes wapperen?
Nakatomi - Children of the Night
Nakatomi - Sing
Nakatomi - Free
quote:
Hilarisch! Pa Huntelaar ftwquote:Op woensdag 3 december 2008 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Toch wel een beetje de kracht van dit topic. Stel je voor dat 3Fm goede muziek zou gaan draaienquote:
Ik gebruik altijd Total Converter.. maar volgens mij had ik daar een crack op.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:21 schreef Mark336 het volgende:
Help Help..
Kent iemand een fatsoenlijke WMA stream recorder (dus die in staat is om .wma's streams op te nemen).. ik heb alleen nog de demo van WM recorder gevonden.. maar er zit een limitatie op die ik niet zo leuk vindt..
Hahaha, dat had ik dus ookquote:Op woensdag 3 december 2008 14:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik dacht, nu komt er toch een plaat! Een plaat die 3FM NOOIT draait!
Maar ach, 't is te doen.
Idiote Josti Drum Triangel?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
De UJDT komt eraan. Maar da's eigenlijk meer een IJDT.
Ja aber natürlich! Aber ich bin ein bisschen gestrest geworden, weil ich Grieks machen muss.quote:
Grieks?! Pittig ! 16:00 is een mooi moment om daar mee te beginnen. Dan is er toch weinig op de radio.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:13 schreef Noortje. het volgende:
Ja aber natürlich! Aber ich bin ein bisschen gestrest geworden, weil ich Grieks machen muss.![]()
Nou ja, ik ga over een halfuurtje wel beginnen, dan komt het vast goed.
Komt helemaal goed !quote:Op woensdag 3 december 2008 15:20 schreef Noortje. het volgende:
Ja Grieks
Best leuk hoor, totdat er een toets van is. Maar ik hoef alles alleen nog maar een keer te herhalen en de belangrijke dingen eruit vissen, alleen daar heb ik wel opperste concentratie voor nodig en laat ik dat nou juist vandaag niet hebben.Ik hoop dat ik rond 7 uur klaar ben en dan nog wat kan afspreken met iemand
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, de beroemde Brennel in ons midden.
Wees welkom
"Live your life like a rave machine".quote:Op woensdag 3 december 2008 15:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG! Wat een diaree.
Dit is zelfs niet leuk als 'camp' ofzo
Rijstnat drinken, schijnt te helpenquote:
Serieus, Cos?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:51 schreef cosmick het volgende:
Wel aardig, die Cilmi.
Ik heb ook weinig met Keane maar ik vind hem gruwelijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:55 schreef -Hans- het volgende:
Heb weinig met Keane maar dit vind ik wel een aardige single van ze.
Stem van de zanger vind ik wat zeikerig. Weet niet, maar het kan mij niet echt boeien. Behalve dan hun meest recente single.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig met Keane maar ik vind hem gruwelijk.
Alleen hun eerste cd staan leuke deuntjes op.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:23 schreef D.Rose het volgende:
Nog ff doorbijten, dan zijn we weer van deze megahit af
Die kan alleen maar beter zijn lijkt mequote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Ben benieuwd naar de nieuwe Megahit.
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk dat het een andere megahit wordt
Schijnt in het verleden wel eens voor Ajax te hebben gevoetbald. Je hebt vast wel eens van Ajax gehoord.quote:
Waarom denk je dat onze jongste zoon Marc heetquote:Op woensdag 3 december 2008 16:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnt in het verleden wel eens voor Ajax te hebben gevoetbald. Je hebt vast wel eens van Ajax gehoord.
Ik had het ook kunnen weten..quote:Op woensdag 3 december 2008 16:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waarom denk je dat onze jongste zoon Marc heet
Die zit tegenwoordig in het sanitair. Iets met nieuwe doucheputjes enzo.quote:Maaruh, heb 3FM niet aan, waarom liet je z'n naam vallen?
Ik betwijfel het, maar toch bedankt. En och, anders gooi ik er een herkansing tegenaan.quote:
Hay!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef Piles het volgende:
Middag
Weekend![]()
Naja, tot vrijdagavond dan
Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees Annemieke zelf.. Doet Annemieke bij Weekend DNA ook vrij regelmatig.
Rippen, stream opnemen... iets...quote:Op woensdag 3 december 2008 17:23 schreef on_air het volgende:
Nerds van me, wat is een goed progjes om een youtubefilmpje mee te saven....
http://www.download.com/Y(...)2071_4-10647340.htmlquote:Op woensdag 3 december 2008 17:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Never mind!! Youtube staat vol met tutorialfilmpjes.
Tof dat je het vraagt trouwens, kan ik nu eindelijk ook eens wat video's downloadenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:23 schreef on_air het volgende:
Nerds van me, wat is een goed progjes om een youtubefilmpje mee te saven....
Welkom terug en beterschapquote:Op woensdag 3 december 2008 17:37 schreef Feivel1 het volgende:
Na 2 dagen afsluting van het internet door de provider (Danku voor de fout, Telfort!) ben ik weer terug.
Ook nog eens ziek ook (Oorontsteking + last van de keel) door dat laatste mag ik even niet praten van ome dokter.
Thanks, gelukkig wel!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Welkom terug en beterschap
Gelukkig mag je wel praten op Fok!
Smart ass.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof dat je het vraagt trouwens, kan ik nu eindelijk ook eens wat video's downloaden
Ik vind het niet erg hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 17:44 schreef Noortje. het volgende:
Gelukkig is Jay-Z er altijd om het te verpesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
* schuift schoolwerk weer even door![]()
Met wat knip en plak je?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof dat je het vraagt trouwens, kan ik nu eindelijk ook eens wat video's downloaden
quote:
Ojee. Misschien lukt 't wel met 'n Pritt-stift..quote:Op woensdag 3 december 2008 18:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat probeerde ik, maar het werkte niet.
Dat knippen met een schaar in een videoclipje op mijn laptopje blijkt wat onhandig.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ojee. Misschien lukt 't wel met 'n Pritt-stift..
Wat doe je nou moeilijk? Je trekt dat scherm van je laptop, knipt de kabels door, pakt een haakse slijper en begint..quote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat knippen met een schaar in een videoclipje op mijn laptopje blijkt wat onhandig.
Het plakken ben ik nog niet eens aan toegekomen.
Hmmmm. Ik zie geen andere opties in m'n Knip en Plak Handboek staan.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat knippen met een schaar in een videoclipje op mijn laptopje blijkt wat onhandig.
Het plakken ben ik nog niet eens aan toegekomen.
Mijn schoolkennis houdt daar ook op. Freubelen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hmmmm. Ik zie geen andere opties in m'n Knip en Plak Handboek staan.
Ik moet u dus helaas mededelen dat ik u niet verder kan helpen. Het spijt me.
Het wachten is op de redder in nood.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Mijn schoolkennis houdt daar ook op. Freubelen.
Post 's door dan.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:24 schreef Mark336 het volgende:
Die topics komen wel steeds langzamer vol hè![]()
We moeten vandaag nog de 888 halen hè
Ik was ff etenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Het wachten is op de redder in nood.
Ik ben alleen bang dat hij niet in de buurt is.
Adobe Premiere Pro CS3quote:
Ik nietquote:
WBquote:Op woensdag 3 december 2008 17:37 schreef Feivel1 het volgende:
Na 2 dagen afsluting van het internet door de provider (Danku voor de fout, Telfort!) ben ik weer terug.
Ook nog eens ziek ook (Oorontsteking + last van de keel) door dat laatste mag ik even niet praten van ome dokter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |