Schijnt in het verleden wel eens voor Ajax te hebben gevoetbald. Je hebt vast wel eens van Ajax gehoord.quote:
Waarom denk je dat onze jongste zoon Marc heetquote:Op woensdag 3 december 2008 16:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnt in het verleden wel eens voor Ajax te hebben gevoetbald. Je hebt vast wel eens van Ajax gehoord.
Ik had het ook kunnen weten..quote:Op woensdag 3 december 2008 16:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waarom denk je dat onze jongste zoon Marc heet
Die zit tegenwoordig in het sanitair. Iets met nieuwe doucheputjes enzo.quote:Maaruh, heb 3FM niet aan, waarom liet je z'n naam vallen?
Ik betwijfel het, maar toch bedankt. En och, anders gooi ik er een herkansing tegenaan.quote:
Hay!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef Piles het volgende:
Middag
Weekend![]()
Naja, tot vrijdagavond dan
Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees Annemieke zelf.. Doet Annemieke bij Weekend DNA ook vrij regelmatig.
Rippen, stream opnemen... iets...quote:Op woensdag 3 december 2008 17:23 schreef on_air het volgende:
Nerds van me, wat is een goed progjes om een youtubefilmpje mee te saven....
http://www.download.com/Y(...)2071_4-10647340.htmlquote:Op woensdag 3 december 2008 17:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Never mind!! Youtube staat vol met tutorialfilmpjes.
Tof dat je het vraagt trouwens, kan ik nu eindelijk ook eens wat video's downloadenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:23 schreef on_air het volgende:
Nerds van me, wat is een goed progjes om een youtubefilmpje mee te saven....
Welkom terug en beterschapquote:Op woensdag 3 december 2008 17:37 schreef Feivel1 het volgende:
Na 2 dagen afsluting van het internet door de provider (Danku voor de fout, Telfort!) ben ik weer terug.
Ook nog eens ziek ook (Oorontsteking + last van de keel) door dat laatste mag ik even niet praten van ome dokter.
Thanks, gelukkig wel!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Welkom terug en beterschap
Gelukkig mag je wel praten op Fok!
Smart ass.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof dat je het vraagt trouwens, kan ik nu eindelijk ook eens wat video's downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |