Als je het na een halve seconde niet weet, dan heb je niets te zoeken bij het concert van The Killers.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef Sirolf het volgende:
Pff... Gerard loopt nog te helpen ook. De eerste keer was 't al duidelijk genoeg.
Misschien moet je een fiets nemen, gaat wellicht een stuk snellerquote:Op woensdag 3 december 2008 12:01 schreef Mark336 het volgende:
Naja heb van 4-7 een krantenwijk gelopen, ...
Goed idee, maar vanochtend lag er zo mega veel sneeuw in Limburg dat er echt niet te fietsen viel zonder op je bek te gaanquote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien moet je een fiets nemen, gaat wellicht een stuk sneller
* Sirolf heeft ook wel honger...quote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef D.Rose het volgende:
ik lust wel wat
*ziet dat het bijna pauze is
Niet overal in Limburg, hier lag nietsquote:Op woensdag 3 december 2008 12:09 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Goed idee, maar vanochtend lag er zo mega veel sneeuw in Limburg dat er echt niet te fietsen viel zonder op je bek te gaan
Hier in Heerlen lag er toch wel flink watquote:Op woensdag 3 december 2008 12:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet overal in Limburg, hier lag niets
Is dat geen mannetje dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:17 schreef Mark336 het volgende:
Ik ga zo eens naar de Subway![]()
Maar eh, wat doe ik nu verkeerd :S. FOK wil gewoon niet laten zien of ik een jongen of een meisje ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |