Ik vind het niet erg hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 17:44 schreef Noortje. het volgende:
Gelukkig is Jay-Z er altijd om het te verpesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
* schuift schoolwerk weer even door![]()
Met wat knip en plak je?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof dat je het vraagt trouwens, kan ik nu eindelijk ook eens wat video's downloaden
quote:
Ojee. Misschien lukt 't wel met 'n Pritt-stift..quote:Op woensdag 3 december 2008 18:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat probeerde ik, maar het werkte niet.
Dat knippen met een schaar in een videoclipje op mijn laptopje blijkt wat onhandig.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ojee. Misschien lukt 't wel met 'n Pritt-stift..
Wat doe je nou moeilijk? Je trekt dat scherm van je laptop, knipt de kabels door, pakt een haakse slijper en begint..quote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat knippen met een schaar in een videoclipje op mijn laptopje blijkt wat onhandig.
Het plakken ben ik nog niet eens aan toegekomen.
Hmmmm. Ik zie geen andere opties in m'n Knip en Plak Handboek staan.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat knippen met een schaar in een videoclipje op mijn laptopje blijkt wat onhandig.
Het plakken ben ik nog niet eens aan toegekomen.
Mijn schoolkennis houdt daar ook op. Freubelen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hmmmm. Ik zie geen andere opties in m'n Knip en Plak Handboek staan.
Ik moet u dus helaas mededelen dat ik u niet verder kan helpen. Het spijt me.
Het wachten is op de redder in nood.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Mijn schoolkennis houdt daar ook op. Freubelen.
Post 's door dan.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:24 schreef Mark336 het volgende:
Die topics komen wel steeds langzamer vol hè![]()
We moeten vandaag nog de 888 halen hè
Ik was ff etenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Het wachten is op de redder in nood.
Ik ben alleen bang dat hij niet in de buurt is.
Adobe Premiere Pro CS3quote:
Ik nietquote:
WBquote:Op woensdag 3 december 2008 17:37 schreef Feivel1 het volgende:
Na 2 dagen afsluting van het internet door de provider (Danku voor de fout, Telfort!) ben ik weer terug.
Ook nog eens ziek ook (Oorontsteking + last van de keel) door dat laatste mag ik even niet praten van ome dokter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |