quote:Op woensdag 3 december 2008 09:33 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ah gewoon een random schoone deerne om de vroege ochtend te verzachten!
Nee, maar er moet effe snel gecashed worden nu ze nog hot is, dus rammen we toch een kutplaat bij het publiek door de strot!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achnee, daar hebben we Chipmunk Duffy weer![]()
. Heeft iemand de plaat ook teruggeluisterd voordat ie op cd werd geperst
Dit klinkt toch echt zo verschrikkelijk nergens naar
.
Ja, dat blijkt ja. Echt ver-schrik-ke-lijkquote:Op woensdag 3 december 2008 09:50 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Nee, maar er moet effe snel gecashed worden nu ze nog hot is, dus rammen we toch een kutplaat bij het publiek door de strot!
Ha, dat ga ik onder het genot van een bakkie pleur even rustig bekijken.quote:
Mwah... er zijn ook bedrijven die de MH van de week ervoor in de top-10 zetten; da's nog ergerquote:Op woensdag 3 december 2008 10:27 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, Bohemian Rhapsody in de Bedrijven Top 10... Ondanks dat het er eentje van de bovenste plank is (blaas wel het stof er even af), zou ik die toch niet gauw kiezen. Origineel is anders.
Die heeft al weekend, dus hij zal wel in z'n nest liggen. Althans, dat zou ik doen.quote:
Whehe. Dat is wel heel erg sneu.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah... er zijn ook bedrijven die de MH van de week ervoor in de top-10 zetten; da's nog erger.
Ah. Dat verklaart 'n hoop.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die heeft al weekend, dus hij zal wel in z'n nest liggen. Althans, dat zou ik doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |