Is hij een hagenaar of een hagenees?quote:Op woensdag 3 december 2008 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben bij hem ingetrokken, maar wi ik niet terug naar Groningen, ik heb hier mijn leven nu.
Ik heb ier mijn werk, wat vrienden. Daarnaast vind ik het hier gewoon fijn!
Ik krijg ook geen heimwee bij het zien van je filmpje!
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
Ik heb nog een schuurtje te huur. Die 15 Polen zijn terug naar huis.
Niet van origine.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Is hij een hagenaar of een hagenees?
Ja, erg goed.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel op je calorietjes letten Peter anders loop je op je 65e nog aan de sportschool.![]()
Lukt dat een beetje btw?
Hahaha!!quote:Op woensdag 3 december 2008 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
CarO kan ook knipogen
[ afbeelding ]
Nou en of.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet van origine.
Is er verschil tussen hagenaar en hagenees dan?
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou en of.
Nâh èn óf!
Zeg, de oude binnenstad (in de oude binnenstad geboren) zijn hagenezen.
De andere wijken zoals de bloemenbuurt, morgenstond en Mariahoeve bijvoorbeeld zijn hagenaars.
Je hoort het direct aan de spraak!
quote:
Hij heeft een post gemist.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
hij wil het niet over de sportschool hebben!
Hij komt alleen maar aan!
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
hij wil het niet over de sportschool hebben!
Hij komt alleen maar aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kunnen we ook niet doen!quote:Op woensdag 3 december 2008 02:26 schreef Coos het volgende:
Nâh Lies alleen wij twee nog over. Kunnen we het mooi over gore seks hebben.
Ja die had ik gemist. Ik zat met die plaatjes te klooien.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, erg goed.
Ben sinds eind augustus gestopt met mijn medicatie, en begonnen met actief bewegen (vooral veel fietsen).
Ook al noodzakelijk omdat ik zonder die bedwelmende roes anders maar matig slaap.
Kunnen ook gewoon een samen een potje tic-tac-toe doen op msn! Of niet! Weet je wat doe trouwens maar niet ook!quote:
Liesje heb jij deze tegel opgelicht?quote:Op woensdag 3 december 2008 02:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kunnen ook gewoon een samen een potje tic-tac-toe doen op msn! Of niet! Weet je wat doe trouwens maar niet ook!
Het is gewoon een hele slechte grap van Coos die er niet beter op wordt als je hem uitlegt dus dat mag Coos zelf even doenquote:
Met grote wimpers dan, zonder lachenquote:Op woensdag 3 december 2008 02:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha!!
Dat is wel tof![]()
Lacht ze er nou ook bij?
Kan dat ook met zonder lachen?
Jij lijkt op Hoessein de lokale terrorist!quote:
Misschien ben ik dat wel!quote:Op woensdag 3 december 2008 03:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij lijkt op Hoessein de lokale terrorist!
O, als dat zo is, is het dan waar dat je het stiekem doet met Mehmet de pizzabezorger achter in het steegje bij Ali de groentenboer?quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 03:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, als dat zo is, is het dan waar dat je het stiekem doet met Mehmet de pizzabezorger achter in het steegje bij Ali de groentenboer?
Ik wist het wel!quote:
Nou ja, ik kreeg de tip eigenlijk van Luie Louie die het weer van Gluiperige Gerrit had gehoord toen die met 3 tepelige Tinus stond te stokvogelen!quote:
Mja, klein wereldje!quote:Op woensdag 3 december 2008 03:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ja, ik kreeg de tip eigenlijk van Luie Louie die het weer van Gluiperige Gerrit had gehoord toen die met 3 tepelige Tinus stond te stokvogelen!
Dat zei mijn ex ook altijd!quote:
Ik vind hem wel grappigquote:Op woensdag 3 december 2008 07:45 schreef hondjes het volgende:
meestal word ik alleen maar vrolijk van poezen.
maar deze maakt me chaggi, bah...
Hoe kom jij aan mijn foto?quote:Op woensdag 3 december 2008 07:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Mogge Hondjes en Manu en de rest voor strakkies..... see you later.........
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met grote wimpers dan, zonder lachen
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb je al wel wat gegeten dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn foto?
Gisteravond vroeg mijn bed in gegaan en nu nergens meer last van. Heel weird, maar blij toe.
Dus kan ik zo toch richting symposium.
mijn dochter zocht een plaatje van een kat in een doos, dus ik google: kat in doos afbeeldingen en dan word je vrolijk!quote:Op woensdag 3 december 2008 07:45 schreef hondjes het volgende:
meestal word ik alleen maar vrolijk van poezen.
maar deze maakt me chaggi, bah...
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:19 schreef Dementor het volgende:
Ik zit op een Jules werk aan een Jonas en slaap in een Hemnes.
Ja, heh lekker knoeperhardquote:Op woensdag 3 december 2008 12:24 schreef Gert het volgende:
Niet "gezellig", wel lekker. Weekbreek, MOFO's! . [ afbeelding ]
Wrom heppie de pest in dan Skattie??quote:Op woensdag 3 december 2008 14:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, heh lekker knoeperhard![]()
Want ik heb ff ongelovelijk de pést er in
Wattan, je staat nog steeds bovenaan hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 14:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Want ik heb ff ongelovelijk de pést er in
Oh dan vind je dit ook niets aan denk ik:quote:Op woensdag 3 december 2008 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik word altijd peunerveu van dit soort muziek. Las in het uittreksel van de krant een goeie recentie over de nieuwe cd van Q-tip. Net ff wat tjoepjes gedraaid en hij maakt inderdaad relexte muziek. Alleen jammer dat ie er zo irritant doorheen loopt te roepen steeds.
Herkenbaar, ik ben ook een n00b wat dit soort dingen betreft.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:39 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb vandaag t pakket met digitale TV enzo gehad, wil ik dat installeren, heel simpel, kom ik er bij de eerste de beste stekker al niet uit![]()
Dat haaaat ik zo van mezelf
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:39 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb geen PMS!!
Ik heb vandaag t pakket met digitale TV enzo gehad, wil ik dat installeren, heel simpel, kom ik er bij de eerste de beste stekker al niet uit![]()
Dat haaaat ik zo van mezelf
die is echt keizieligquote:Op woensdag 3 december 2008 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben ook een n00b wat dit soort dingen betreft.![]()
Misschien knap je hier van op, zo schattig.![]()
Bron.
Zeker geen mediabox van UPC, die zijn binnen 5 minuten aangesloten.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
Had ik ook toen ik dat kreng moest installeren, paar uur bezig mee geweest, maar als dat kreng werkt is het ook feest
Tuuluk is het keizielig maar zo lief van die andere hond.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:01 schreef Desii het volgende:
die is echt keizielig![]()
Moest gelijk aan dat liedje van dat konijntje denken... en nee!! niet konijntje wiebelen
Ja, wel dus, maar er moeten nog 3 dingen dan allemaal aangesloten worden en wil wel dat het allemaal werktquote:Op woensdag 3 december 2008 15:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeker geen mediabox van UPC, die zijn binnen 5 minuten aangesloten.
Ik heb er ook meerdere dingen aan hangen, kwestie van inpluggen en klaar.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, wel dus, maar er moeten nog 3 dingen dan allemaal aangesloten worden en wil wel dat het allemaal werkt
Als je alleen de mediabox en tv hebt is het idd geen probleem
m'n collega dorst nog te vertellen dat die andere nog leefde.... tssss ik ben echt niet zo dom als 'k eruit zie.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk is het keizielig maar zo lief van die andere hond.![]()
Bedoel je Flappie van Youp?
bright eyes????quote:Op woensdag 3 december 2008 16:40 schreef Desii het volgende:
[..]
m'n collega dorst nog te vertellen dat die andere nog leefde.... tssss ik ben echt niet zo dom als 'k eruit zie.
Flappie bedoel ik niet, maar zal vanvond wel ff zoeken op YT... maar dat konijntje kijkt in de koplampen van zo'n auto en dan ... splash.
quote:
NZ had mij Gif Animator en AnimationShop aangeraden, maar ik weet niet of dat een trial is van 30 dagen.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:39 schreef Coos het volgende:
Wie weet waar ik een progje kan stelen om Giffies te maken dat niet na 30 dagen ophoudt?
Meestal wel maar ik wil een simpele die het blijft doen.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
NZ had mij Gif Animator en AnimationShop aangeraden, maar ik weet niet of dat een trial is van 30 dagen.
Geen ideequote:Op woensdag 3 december 2008 17:41 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Weet jij of orginele Nikon objectieven van vóór de digitale fotografie passen op de huidige digitale bodies?
Ja hoi, als je Jasc Paint Shop Pro hebt dan zit Animationshop daar waarschijnlijk al bij en het is ook los te downloadenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Meestal wel maar ik wil een simpele die het blijft doen.
Had vroeger eentje van Alchemist maar dat bestaat geloof ik niet meer. Althans ik kan het nergens vinden.
Je kunt ook instellen dat hij 5 of 10 minuten langer/eerder begint hequote:Op woensdag 3 december 2008 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb er ook meerdere dingen aan hangen, kwestie van inpluggen en klaar.
Is wel een handig apparaatje, die mediabox.
Nadeel is alleen dat de programma's nooit op tijd lopen, dus kan je ze beter handmatig instellen, anders mis je het eind.
En als je pauze hebt gebruikt, dat je er rekening mee moet houden niet tussendoor te gaan zappenwant dan kan je niet terugkijken, als je op een andere zender hebt gezapt.
ik durf het bijna niet te vragen....maarruhhh...was EL????quote:Op woensdag 3 december 2008 17:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt ook instellen dat hij 5 of 10 minuten langer/eerder begint hePauze is zeker handig, doe ik vaak als ik toch een programma ga kijken met reclames en ook handig dat je dingen kunt opnemen en terugkijken terwijl ze worden opgenomen
![]()
En het leukste is natuurlijk EL
Heracles - Willem II live op tv.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen....maarruhhh...was EL????
Eredivisie Livequote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen....maarruhhh...was EL????
Waar?quote:
Volgende SCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |