quote:
NZ had mij Gif Animator en AnimationShop aangeraden, maar ik weet niet of dat een trial is van 30 dagen.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:39 schreef Coos het volgende:
Wie weet waar ik een progje kan stelen om Giffies te maken dat niet na 30 dagen ophoudt?
Meestal wel maar ik wil een simpele die het blijft doen.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
NZ had mij Gif Animator en AnimationShop aangeraden, maar ik weet niet of dat een trial is van 30 dagen.
Geen ideequote:Op woensdag 3 december 2008 17:41 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Weet jij of orginele Nikon objectieven van vóór de digitale fotografie passen op de huidige digitale bodies?
Ja hoi, als je Jasc Paint Shop Pro hebt dan zit Animationshop daar waarschijnlijk al bij en het is ook los te downloadenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Meestal wel maar ik wil een simpele die het blijft doen.
Had vroeger eentje van Alchemist maar dat bestaat geloof ik niet meer. Althans ik kan het nergens vinden.
Je kunt ook instellen dat hij 5 of 10 minuten langer/eerder begint hequote:Op woensdag 3 december 2008 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb er ook meerdere dingen aan hangen, kwestie van inpluggen en klaar.
Is wel een handig apparaatje, die mediabox.
Nadeel is alleen dat de programma's nooit op tijd lopen, dus kan je ze beter handmatig instellen, anders mis je het eind.
En als je pauze hebt gebruikt, dat je er rekening mee moet houden niet tussendoor te gaan zappenwant dan kan je niet terugkijken, als je op een andere zender hebt gezapt.
ik durf het bijna niet te vragen....maarruhhh...was EL????quote:Op woensdag 3 december 2008 17:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt ook instellen dat hij 5 of 10 minuten langer/eerder begint hePauze is zeker handig, doe ik vaak als ik toch een programma ga kijken met reclames en ook handig dat je dingen kunt opnemen en terugkijken terwijl ze worden opgenomen
![]()
En het leukste is natuurlijk EL
Heracles - Willem II live op tv.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen....maarruhhh...was EL????
Eredivisie Livequote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen....maarruhhh...was EL????
Waar?quote:
Volgende SCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |