Is hij een hagenaar of een hagenees?quote:Op woensdag 3 december 2008 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben bij hem ingetrokken, maar wi ik niet terug naar Groningen, ik heb hier mijn leven nu.
Ik heb ier mijn werk, wat vrienden. Daarnaast vind ik het hier gewoon fijn!
Ik krijg ook geen heimwee bij het zien van je filmpje!
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
Ik heb nog een schuurtje te huur. Die 15 Polen zijn terug naar huis.
Niet van origine.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Is hij een hagenaar of een hagenees?
Ja, erg goed.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel op je calorietjes letten Peter anders loop je op je 65e nog aan de sportschool.![]()
Lukt dat een beetje btw?
Hahaha!!quote:Op woensdag 3 december 2008 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
CarO kan ook knipogen
[ afbeelding ]
Nou en of.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet van origine.
Is er verschil tussen hagenaar en hagenees dan?
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou en of.
Nâh èn óf!
Zeg, de oude binnenstad (in de oude binnenstad geboren) zijn hagenezen.
De andere wijken zoals de bloemenbuurt, morgenstond en Mariahoeve bijvoorbeeld zijn hagenaars.
Je hoort het direct aan de spraak!
quote:
Hij heeft een post gemist.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
hij wil het niet over de sportschool hebben!
Hij komt alleen maar aan!
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
hij wil het niet over de sportschool hebben!
Hij komt alleen maar aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kunnen we ook niet doen!quote:Op woensdag 3 december 2008 02:26 schreef Coos het volgende:
Nâh Lies alleen wij twee nog over. Kunnen we het mooi over gore seks hebben.
Ja die had ik gemist. Ik zat met die plaatjes te klooien.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, erg goed.
Ben sinds eind augustus gestopt met mijn medicatie, en begonnen met actief bewegen (vooral veel fietsen).
Ook al noodzakelijk omdat ik zonder die bedwelmende roes anders maar matig slaap.
Kunnen ook gewoon een samen een potje tic-tac-toe doen op msn! Of niet! Weet je wat doe trouwens maar niet ook!quote:
Liesje heb jij deze tegel opgelicht?quote:Op woensdag 3 december 2008 02:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kunnen ook gewoon een samen een potje tic-tac-toe doen op msn! Of niet! Weet je wat doe trouwens maar niet ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |