Ik ga even voor je op zoek.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haai![]()
ja, ik wees soury effe op die ninja-werpster (ster om te werpen om verdere misverstanden te voorkomen).
heb je nog een liedje, dan zwijmel ik daarna in slaap?

Ik ook niet ... Je zal maar de liefste wordenquote:Op woensdag 3 december 2008 00:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
joh!
Ik heb nog nieteens gekeken naar de eindejaarslijstjes

Goed plan, dankjequote:Op woensdag 3 december 2008 00:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oke, dan mag je nu gaan slapen!

iets romantisch?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ga even voor je op zoek.
Wilde je nog iets speciaals?
Of maar gewoon weer AC/DC?

Goed plan hier ookquote:

jaah, die is liefquote:

Ja he, ik ga hem snel weer eens kijkenquote:Op woensdag 3 december 2008 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaah, die is lief![]()
![]()
ga ik 2 x afspelen en dan dromen![]()
slaap lekker straks caro en zo

Dus jij vindt samen naar ACDC niet romanties.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaah, die is lief![]()
![]()
ga ik 2 x afspelen en dan dromen![]()
slaap lekker straks caro en zo

ech wel!quote:Op woensdag 3 december 2008 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jij vindt samen naar ACDC niet romanties.![]()
Ik wist het!

Jaaa!quote:Op woensdag 3 december 2008 01:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ech wel!
nu echt pleituh. trusten gertmans!

WJ brotherquote:Op woensdag 3 december 2008 01:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ech wel!
nu echt pleituh. trusten gertmans!

Nee, jij trek publiek met je Abbaquote:

quote:Op woensdag 3 december 2008 01:44 schreef Peter6000 het volgende:
Goed je groente eten, en niet te laat naar bed.

Soort van?quote:

Ingezonden clipje, staat ook op spinvis.nlquote:

quote:

Waarom moet jij weg en niet hij?quote:Op woensdag 3 december 2008 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soort van, af en toe hier, af en toe funda, af en toe marktplaats, enzv!
Ohw en af en toe roken, ook nog!

quote:Op woensdag 3 december 2008 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ingezonden clipje, staat ook op spinvis.nl

Laat ik het zo zeggen, we wonen in een huis wat van zijn vader is, die betalen wij huur.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Waarom moet jij weg en niet hij?![]()
Ga nu eerst eens met een goede advocaat praten voordat je niet meer terug te draaien beslissingen neemt!

Hoe lang ben je getrouwd?quote:Op woensdag 3 december 2008 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, we wonen in een huis wat van zijn vader is, die betalen wij huur.
Ik zoek een andere huurbaas.

Ik ken het niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:58 schreef Coos het volgende:
Morgen bij Toc Toc eten.![]()
http://www.eet.nu/Den_Haag/Restaurant_Toc_Toc
Laatst met zijn drieën geweest en het was heerlijk.
Alledrie een onwijs goeie kippensoep, halve kipschotel, drie biertjes en drie koffie met 2 ijsjes voor de gigantische prijs van 37.50![]()
Het zijn Egyptenaren heel schoon en ze kunnen lekker koken.

Nah, als je toch low budget moet binnenkort dan kun je daar schransen.quote:

Ja, ik moet zeker low budget, en ook 4 dagen werken ipv 3. Maar komt vast allemaal wel goed!quote:Op woensdag 3 december 2008 02:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, als je toch low budget moet binnenkort dan kun je daar schransen.

Hij komt uit Den Haag of ook dat gat waar jij vandaan komt? Of hoe ben jij/zijn jullie in Den Haag terecht gekomen?quote:Op woensdag 3 december 2008 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
8 jaar samen, 2,5 jaar getrouwd.

Ik heb vandaag spercieboontjes gegeten.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:06 schreef Coos het volgende:
Vertel nog eens wat Liesje of Caro of LS of Peter anders ga ik zo nog even voor de buis hangen!

Wel op je calorietjes letten Peter anders loop je op je 65e nog aan de sportschool.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag spercieboontjes gegeten.

Ik ben bij hem ingetrokken, maar wi ik niet terug naar Groningen, ik heb hier mijn leven nu.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij komt uit Den Haag of ook dat gat waar jij vandaan komt? Of hoe ben jij/zijn jullie in Den Haag terecht gekomen?
In het tweede geval krijg ik associaties met Guus.![]()

Ik poffertjes!quote:Op woensdag 3 december 2008 02:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag spercieboontjes gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |