Te gek !quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Voor de fans! De Iglu & Hartley-remix van Niels: http://rapidshare.com/fil(...)ning_remix_.mp3.html
een leuke pa en moe denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:28 schreef Mark336 het volgende:
Wat zou Marthe eigenlijk aan sinterklaas vragen?
Dat papa zich netjes elke ochtend scheert, zodat ze niet van die ruwe knuffels krijgtquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:28 schreef Mark336 het volgende:
Wat zou Marthe eigenlijk aan sinterklaas vragen?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Onder een steen gelegen ?
De dochter van Michiel Veenstra is op de aardkloot gekomen.
Allebei fout. Ik probeer het nog een keer:quote:
not funnyquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[..]
Allebei fout. Ik probeer het nog een keer:
Welke Marthe?
Veenstra Veenstra!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[..]
Allebei fout. Ik probeer het nog een keer:
Welke Marthe?
quote:
Ow, kut, er was een vraag gesteldquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]! lijkt me niet dat ze dat voor Sinterklaas vraagt
![]()
Ohjaquote:
Tsja, mijn mening over de plaat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:32 schreef borisz het volgende:
Meneer West mogen ze ook weer even opsluiten totdat er iets leuks uitkomt.
Wanneer?quote:
Direct een nieuwe kandidaat zoeken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay niet herkennen? Dat belooft wat voor de rest..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, kut, er was een vraag gesteld
quote:
kheb Bren dr nummer wel voor jequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat dacht je van zo snel mogelijk
wat houdt je tegen om het aan roel te geven?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb Bren dr nummer wel voor je
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb Bren dr nummer wel voor je
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat houdt je tegen om het aan roel te geven?
Schikt het vrijdag? Dan ben ik vrij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat dacht je van zo snel mogelijk
zitten jullie hier gewoon een sex-date af te sprekenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:39 schreef Brennel het volgende:
[..]
Schikt het vrijdag? Dan ben ik vrij.
Euj!quote:
Wacht, ff de agenda erbij pakken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:39 schreef Brennel het volgende:
[..]
Schikt het vrijdag? Dan ben ik vrij.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zitten jullie hier gewoon een sex-date af te spreken
Ow, is dat heel raarquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zitten jullie hier gewoon een sex-date af te spreken
Alleen maar in de TTquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]! en dat met een kleine baby in de buurt?
![]()
Blijkbaarquote:
en toen wou ze meedoen zekerquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:44 schreef Mark336 het volgende:
Komt m'n vriendin om de hoek kijken, 't eerste wat ze las "zitten jullie hier gewoon een sex-date af te spreken"
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
maargoed, ga vooral door... Kan je vrijdag Roel?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:44 schreef Mark336 het volgende:
Komt m'n vriendin om de hoek kijken, 't eerste wat ze las "zitten jullie hier gewoon een sex-date af te spreken"
Wat zei je: "is dat heel raar?"quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:44 schreef Mark336 het volgende:
Nah, ze zei alleen iets wat lijkt op "WTF?" en toen ging ze weer lerenquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Direct een nieuwe kandidaat zoeken.
Das Limburgs voor "ik voel me net een klok want ik tik niet richtig", een uitdrukking die we in het Nederlands niet kennen. Jij tikt niet richtig betekent zoveel als "je bent niet goed bij je hoofd"quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Timo, wat staat er in je onderschrift (de vertaling)
Ohja?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza weet dat Bren ook wel met Roel naar Krezip wil op 10 december
Hmm... ik zou het wel leuk vinden, maar Arnhem is niet naast de deur voor mij, en ik ben pas om 17 uur klaar op school die dag...quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand anders hier zin om op mijn kosten naar krezip te gaan, 10 december?
In het kader van het Limburgse Woord van de Dag "Tuut"quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das Limburgs voor "ik voel me net een klok want ik tik niet richtig", een uitdrukking die we in het Nederlands niet kennen. Jij tikt niet richtig betekent zoveel als "je bent niet goed bij je hoofd"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Valt best mee, 17,50.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihi, hahahaha @ Brenda & Roel & Muis
Veel plezier he
En WH, hoe duur zijn die kaartjes wel niet?
ik weet `t!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:52 schreef Mark336 het volgende:
[..]
In het kader van het Limburgse Woord van de Dag "Tuut"
Wat zou dat zijn?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
O help! Het "zingende" wasbord
niet gezien dat jij me voor wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de niet DUITS onderlegde mensen... "richtig" betekent "normaal"quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das Limburgs voor "ik voel me net een klok want ik tik niet richtig", een uitdrukking die we in het Nederlands niet kennen. Jij tikt niet richtig betekent zoveel als "je bent niet goed bij je hoofd"
snap mquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Een opgegeten boterham en luchtbedvulling, dat zijn mooie prijzen voor in Roosmarijns programma!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:54 schreef Mark336 het volgende:
Ik ook (doh) maar eh, schrijf je het nou Tuut of Tuit? Btw, de winnaar krijgt een opgegeten boterham EN luchtbedvulling!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
O help! Het "zingende" wasbord
met afgeknepen ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., gerald joling effect
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Voor de niet DUITS onderlegde mensen... "richtig" betekent "normaal"
Ehm... "Richtig" is toch "goed"?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Voor de niet DUITS onderlegde mensen... "richtig" betekent "normaal"
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:58 schreef Brennel het volgende:
Tot morgenvroeg Dickjockey Domien!
Ik ga ook slapen, truste lieve mensen!
quote:
Sst.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een opgegeten boterham en luchtbedvulling, dat zijn mooie prijzen voor in Roosmarijns programma!
tuutquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:54 schreef Mark336 het volgende:
Ik ook (doh) maar eh, schrijf je het nou Tuut of Tuit? Btw, de winnaar krijgt een opgegeten boterham EN luchtbedvulling!
Truschtenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:58 schreef Brennel het volgende:
Tot morgenvroeg Discjockey Domien!
Ik ga ook slapen, truste lieve mensen!
Heu, tiepvaudquote:
Als Annemieke nou volgende week maandag ook presenteert mag ze het huis inquote:
Ze ziet er vanavond wederom prachtig uit.quote:
Truste, ik zal over je dromen vannachtquote:
quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:03 schreef Noortje. het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:04 schreef Brennel het volgende:
[..]
Truste, ik zal over je dromen vannacht
LOLquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Goh verassendquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze ziet er vanavond wederom prachtig uit.
Mesa like your toughtsquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Annemieke nou volgende week maandag ook presenteert mag ze het huis in
Echt hey! en dat met Andrew erbij! wie wil die nou zien?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat de mensen in de regiekamer de cam hebben uitgezoomd.
Tsja, goede vraag ! Liever niet zien en al helemaal niet horen. Goh, we gaan het vanavond hebben over scooters.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt hey! en dat met Andrew erbij! wie wil die nou zien?![]()
Dat is echt een briljant idee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Mark336 het volgende:
Zo Mark gaat weer even uitgever spelen. M'n vriendin heeft 'n "Binas" nodig.. Oftewel een boek met spiekblaadjes in exact hetzelfde lettertype
Ziet er uit als een peuk dan?quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Annemiekkkkkkk
Zit die hier op FOK eigenlijk...?
Ja zag `t, heb `t al veranderdquote:
Fijne plaatquote:
Ge-ni-aal!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:09 schreef Mark336 het volgende:
Naja ze bladeren er altijd doorheen, maar als er in exact hetzelfde lettertype en dezelfde kolombreedte etc. iets anders staat, dan merkt niemand dat.
Gewoon erinplakken, en klaar
Heb ik eens gedaan met duitse uitgangen op mn lineaal. Vriendin wilde lineaal lenen bij proefwerk Duits... tralala... lekker logichquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Owh, en over dat papier.. ben gewoon toen ik nog m'n VWO-diplomatje moest halen naar een winkel gegaan voor kantoorartikelen en gevraagd "Ik zoek papier van deze dikte (bleek 120 grams te zijn) en met deze korrel erin". Toen bestelde ze dat, en dus was het laatste jaar vrij makkelijk![]()
Alleen, bij Grieks kan je hem wat lastig gebruiken, een Binas..
't aller domste wat ik ooit heb meegemaakt was een vriend (naja Hip-Hop achtige jeweet toch kerel) die het hele boek had voorgelezen en toen op zijn Ipod had gezet.. alleen zijn volume stond zo hard dat de hele klas ongeveer hoorde "De GEMIDDELDE ARBEIDSPRODUCTIE BLAH DIE BLAH"quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb ik eens gedaan met duitse uitgangen op mn lineaal. Vriendin wilde lineaal lenen bij proefwerk Duits... tralala... lekker logich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EPIC FAIL.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef Mark336 het volgende:
[..]
't aller domste wat ik ooit heb meegemaakt was een vriend (naja Hip-Hop achtige jeweet toch kerel) die het hele boek had voorgelezen en toen op zijn Ipod had gezet.. alleen zijn volume stond zo hard dat de hele klas ongeveer hoorde "De GEMIDDELDE ARBEIDSPRODUCTIE BLAH DIE BLAH"
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef Mark336 het volgende:
[..]
't aller domste wat ik ooit heb meegemaakt was een vriend (naja Hip-Hop achtige jeweet toch kerel) die het hele boek had voorgelezen en toen op zijn Ipod had gezet.. alleen zijn volume stond zo hard dat de hele klas ongeveer hoorde "De GEMIDDELDE ARBEIDSPRODUCTIE BLAH DIE BLAH"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
[..]
't aller domste wat ik ooit heb meegemaakt was een vriend (naja Hip-Hop achtige jeweet toch kerel) die het hele boek had voorgelezen en toen op zijn Ipod had gezet.. alleen zijn volume stond zo hard dat de hele klas ongeveer hoorde "De GEMIDDELDE ARBEIDSPRODUCTIE BLAH DIE BLAH"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
kan ze het gewoon niet beter zelf 10x overschrijven en dan gewoon instampenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Mark336 het volgende:
Zo Mark gaat weer even uitgever spelen. M'n vriendin heeft 'n "Binas" nodig.. Oftewel een boek met spiekblaadjes in exact hetzelfde lettertype
* TROS!! *quote:
[..]
't aller domste wat ik ooit heb meegemaakt was een vriend (naja Hip-Hop achtige jeweet toch kerel) die het hele boek had voorgelezen en toen op zijn Ipod had gezet.. alleen zijn volume stond zo hard dat de hele klas ongeveer hoorde "De GEMIDDELDE ARBEIDSPRODUCTIE BLAH DIE BLAH"Woehahahahahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spieken op je eindexamen is ook echt DOM!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
EPIC FAIL.
Vriendin van mij is misschien gediskwalificeerd voor haar examen, omdat ze van alles op haar hand had geschreven en ze spiekte ofzo. En toen betrapte de lerares Frans haar.
Weet het fijne er verder niet vanaf, maar da's toch mooi kut dan.
Sorry hoor...
Op je hand schrijven is zóo 2007quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
EPIC FAIL.
Vriendin van mij is misschien gediskwalificeerd voor haar examen, omdat ze van alles op haar hand had geschreven en ze spiekte ofzo. En toen betrapte de lerares Frans haar.
Weet het fijne er verder niet vanaf, maar da's toch mooi kut dan.
Dat is niet coolquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan ze het gewoon niet beter zelf 10x overschrijven en dan gewoon instampen
nee een 1 voor de moeite halen is lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat is niet cool
Ik hoef trouwens nog maar *telt* 52 regels Grieks te stampen (van de 150) en dan en dan en dan alleen nog maar te herhalen.
...![]()
Dat is heel veel ja.
Dat absoluutquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Spieken op je eindexamen is ook echt DOM!
Sorry hoor...
Het was sarcastisch, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee een 1 voor de moeite halen is lekker
Was geen eindexamen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Spieken op je eindexamen is ook echt DOM!
Sorry hoor...
Telt toch mee voor je examen...?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Was geen eindexamen!
We hebben nu toetsen die voor zoveel procent meetellen voor ons examen, vanaf de vierde t/m de zesde. En bij zo'n toets had ze dat gedaan.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Tijd voor lijstjes
Moet de mijne nog eens gaan maken maar voor mij staat een ding vast:
Ontdekking van het jaar: Hit me TV![]()
Song van het jaar: A Public Thing - Hit me TV![]()
Schandalig weinig gedraaid tot nu toe... wellicht komt het nog, bijvoorbeeld als Glazen Huis-anthem
Ja oké, maar ik dacht dat je dacht dat het zegmaar het 'echte' eindexamen was, dus even voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Telt toch mee voor je examen...?
Ik heb veeeeeeeel gespiekt op t middelbaar, maar met mn examens riskeerde ik t toch maar niet...
Ja, hoi!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:31 schreef Mark336 het volgende:
Gaat er trouwens iemand van jullie nog helpen in het 3FM callcenter tijdens SR?
Jazeker ! ik niet hoor, maar sowieso 2 uit de 3FM reeks.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:31 schreef Mark336 het volgende:
linkie?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:de december podcast van ekdom is echt lachen
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Hoi!
Wanneer?
Ik zit er de hele week van 10-22
Zondag, van 6 tot 10. Dus misschien meeten we welquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Hoi!
Wanneer?
Ik zit er de hele week van 10-22
Ik ga op de 22e meehelpenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:31 schreef Mark336 het volgende:
Ah, dan PM ik je nog wel even t.z.t. Ik slaap bij m'n broer in Eindhoven.. elke dag drie uur in de trein vanuit Heerlen leek me iets TE verquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zondag, van 6 tot 10. Dus misschien meeten we wel
Ik moet dan vanaf Zutphen naar Amsterdam, daar blijven slapen bij mijn zus, om vijf uur eruit en de trein naar Utrecht pakken, dan daar even werken en vervolgens meteen terug naar Zutphen omdat ik 's middags personeelsbijeenkomst heb.
Noortje die gaatquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:31 schreef Mark336 het volgende:
Nou, idd... 's Morgens wel Giel laten zien en nu niet Annemiek, tssssssk!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:35 schreef Timo20 het volgende:
Wie verzint het om een lege gang te laten zien ipv. Annemiek?![]()
Vrees Annemieke zelf.. Doet Annemieke bij Weekend DNA ook vrij regelmatig.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:35 schreef Timo20 het volgende:
Ik, om jullie te pesten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:35 schreef Timo20 het volgende:
Ik zette het gewoon in m'n grafische rekenmachine, tip van onze docent want hij vertelde ons dat het geheugen niet gecontroleerd mocht worden voor een tentamenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Op je hand schrijven is zóo 2007![]()
Leuker was nog wel toen iemand gewoon een bluetooth headset oortje in had die bijna niet zichtbaar was en vrolijk daardoor heen aan het praten was met een vriend die op de gang zat met zijn boek...
Overigens, een tip mocht iemand nog op school zitten.. Ga naar een boekhandel en bestel de toetsen cd-roms en uitwerkingenboeken.. Gewoon zeggen dat je bijles geeft
quote:
Kijken naar Giel is hetzelfde als het beeld wat ik heb als ik een puist op de badkamerspiegel heb uitgeknepen...quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, idd... 's Morgens wel Giel laten zien en nu niet Annemiek, tssssssk!
tegenwoordig wordt het wel gedaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zette het gewoon in m'n grafische rekenmachine, tip van onze docent want hij vertelde ons dat het geheugen niet gecontroleerd mocht worden voor een tentamen
Owja, deden wij ook, en dan met wachtwoord eropquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zette het gewoon in m'n grafische rekenmachine, tip van onze docent want hij vertelde ons dat het geheugen niet gecontroleerd mocht worden voor een tentamen
* Mark336 Schrijft het op voor volgende jaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
het is dat mijn huis nog niet af is anders hadden de sr helpers op 10 minuten afstand van callcentre kunnen slapen, leuke van call centre is dat het bedrijf wat het huisvest , aangelegd is door mijn vorige werk
Ik wil het ook best wel requesten hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat we Hit me TV met SR gaan promoten met Fok... het wordt in ieder geval mijn request
Die zanger is inderdaad geweldig...heerlijk stemgeluid... en qua looks is de drummer dan wel weer fijn om naar te kijken
Das balen, maar het heeft mij wel gered toendertijdquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt het wel gedaan
Dat zou dan dubbel leuk zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:43 schreef -Hans- het volgende:
btw; als Rudy in het GH zou komen dan komt het wel goed met de support voor Hit Me TV. Hij is echt een van de weinige jocks die nog vrij regelmatig Hit Me TV draait.
Vrees het ook.. erg jammer, maar zijn tijd komt nog wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou dan dubbel leuk zijn
Hit me TV
Rudy![]()
![]()
![]()
Maar ik denk dat het ijdele hoop is...
amateurquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:53 schreef Noortje. het volgende:
Maw! Nog maar 99 posts en dan heb ik er 2222
Dat mag ik wel hopen, is toch een van de weinige jocks op 3FM met verstand van echte muziekquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees het ook.. erg jammer, maar zijn tijd komt nog wel.
had je paar dagen terug niet gedacht toen we die discussie hadden over 72 gemiddeld per dagquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:55 schreef Noortje. het volgende:
Hans! Nog maar 98 posts en dan heb ik er 2222
ik zit de gehele SR in het buitenland, en als ik hier ben moet ik werken. Ik niet dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:31 schreef Mark336 het volgende:
Van harte! vandaag lukt denk ik niet meer, maar.... morgen moet lukken!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:55 schreef Noortje. het volgende:
Hans! Nog maar 98 posts en dan heb ik er 2222
* eens en die zelf ook erg muzikaal is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen, is toch een van de weinige jocks op 3FM met verstand van echte muziek
Precies, beetje jammer..quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze waren het net zo goed aan het afleren doen ze het weer
Nee niet bepaald. Sjeezus hee. Mijn record is 124!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had je paar dagen terug niet gedacht toen we die discussie hadden over 72 gemiddeld per dag
Nou ik doe zeer hard mijn best om uit de dagcijfers top 100 te blijven vandaag en morgen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van harte! vandaag lukt denk ik niet meer, maar.... morgen moet lukken!
als je beetje normaal mee post in 3fm topic dan sta je er bijna altijd wel inquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee niet bepaald. Sjeezus hee. Mijn record is 124!
[..]
Nou ik doe zeer hard mijn best om uit de dagcijfers top 100 te blijven vandaag en morgen.
Die ervaring heb ik ook inderdaad jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je beetje normaal mee post in 3fm topic dan sta je er bijna altijd wel in
Mja maar morgen laat ik de computer denk ik iets langer uit. Ben vroeg uit dus heb heel lang in de woonkamer de tijd om te studeren (geen last van ouders dan).quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je beetje normaal mee post in 3fm topic dan sta je er bijna altijd wel in
Zonder slapen iedere 2:30 minuut een post?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:03 schreef TheVulture het volgende:
ik heb ooit wel eens 600 posts per dag gehaald tijdens de Olympische WinterSpelen van Turijn
Nee zelfs gewoon geslapen, alleen gewoon een dag lang echt alles gevolgdquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zonder slapen iedere 2:30 minuut een post?
Bij de OS in Sydney een keer achterlijk hoog gestaan volgens mij. Zaten we met zn allen de score bij het taffeltennis te postenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:03 schreef TheVulture het volgende:
ik heb ooit wel eens 600 posts per dag gehaald tijdens de Olympische WinterSpelen van Turijn
Ik ken het, maar dan met schaatsen, snowboarden en het schansspringenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij de OS in Sydney een keer achterlijk hoog gestaan volgens mij. Zaten we met zn allen de score bij het taffeltennis te posten
staat ergens in GC....quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:07 schreef Mark336 het volgende:
Waar zien jullie dat allemaal eigenlijk?
Ik heb echt weinig post zekers?
Eind van de week ! we leggen de lat niet al te hoog voor je.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee niet bepaald. Sjeezus hee. Mijn record is 124!
[..]
Nou ik doe zeer hard mijn best om uit de dagcijfers top 100 te blijven vandaag en morgen.
Mark336 Toch alweer 70 stuks.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:07 schreef Mark336 het volgende:
Waar zien jullie dat allemaal eigenlijk?
Ik heb echt weinig post zekers?
Ej tot morgen Noortjequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja maar morgen laat ik de computer denk ik iets langer uit. Ben vroeg uit dus heb heel lang in de woonkamer de tijd om te studeren (geen last van ouders dan).
Aan de andere kant, ik hoef niet te werken enzo. Ajohhhhhhh we zien het wel. Iig tot morgen, ik ga slapen.
Trusten!
mijn hoogste is denk ik iets van 450 posts, doen was er een slowchat reeks de coyote ugly barquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:03 schreef TheVulture het volgende:
hoor je al roepen broek uit broek uitquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
staat ergens in GC....
A Balladeer, sinds vandeweek weet ik dat de zanger biseksueel is... dan ga je er toch weer met andere ogen naar kijken![]()
mwah ik ben ook weer geen oversekste wanhopige groupiequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoor je al roepen broek uit broek uit
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:16 schreef Mark336 het volgende:
Er kan weer vanuit Thailand gevlogen worden, en wie zit er bij Pedo&Witteman? Karl Noten.. Ja hoor! Toeval?
Zou inderdaad geen slecht idee zijn want het is inderdaad behoorlijk verslavendquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:13 schreef Mark336 het volgende:
Trusten Noortje
En heb ik er 70? Waarom staat er geen "FOK! kan verslavend werken" ergens?
Trustenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:16 schreef Mark336 het volgende:
Er kan weer vanuit Thailand gevlogen worden, en wie zit er bij Pedo&Witteman? Karl Noten.. Ja hoor! Toeval?
Binas af, bedje roept..![]()
Ik ga maar eens slapen..
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:20 schreef Mark336 het volgende:
Nee nee, maar uit het land dat altijd in het nieuws is over minderjarige hoeren etc.. Op de dag dat je weer uit DAT land kan vliegen, zit Karl Noten bij P&W
Hans, Piles missen jullie rijdende rechter ook zo? na opsporing verzocht kom ik in een diep dal terecht en blijf ik onrustigquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou inderdaad geen slecht idee zijn want het is inderdaad behoorlijk verslavend. Tot op zekere hoogte gelukkig wel een leuke verslaving.
Oeps ! het is dat je er nu over schrijft maar ik had er ook echt niet aangedacht. Helemaal vergeten! Vind het ook wel jammer..quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hans, Piles missen jullie rijdende rechter ook zo? na opsporing verzocht kom ik in een diep dal terecht en blijf ik onrustig
*beuh* mn disndag is niet meer af zonder rijdende rechterquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeps ! het is dat je er nu over schrijft maar ik had er ook echt niet aangedacht. Helemaal vergeten! Vind het ook wel jammer..![]()
Milow
Hoe gaat dat dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij de OS in Sydney een keer achterlijk hoog gestaan volgens mij. Zaten we met zn allen de score bij het taffeltennis te posten
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:06 schreef Againzender het volgende:
Speler 1 werpt de bal!
Speler 2 slaat de bal terug!
Speler 1 slaat de bal terug!
Speler 1 mist!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Denk het haast niet...quote:
[..]
Hoe gaat dat dan?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe gaat dat dan?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
het serieuze OS forum natuurlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En is dat dan in ONZ of een serieuzer forum?
haaiquote:
Vrees dat we echt tot volgend jaar moeten wachtenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*beuh* mn disndag is niet meer af zonder rijdende rechter![]()
ik ga nu ook maar slapies doen...tis mooi geweest voor vandaag![]()
dag schatten
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:56 schreef Againzender het volgende:
En met Mr Brightside uit de speakers, en al een half uur geen gehoest meer door de babyfoon, lijkt het mij een mooi moment om eens richting bed te gaan. De wekker gaat tenslotten weer om 5:50 (dat voorkomt een Giel encounter, kan ik echt niet hebben als ik net wakker word)
Trustenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:ik doe ook vertrekken naar bedje
Ik vind 'em vooralsnog vooral vaagquote:
Nou dat dus.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Oeh! Deze pik ik nog ff mee. Blijft een heerlijk nummer![]()
.
Geloof dat Kevin het ook al een vage plaat vind, maar ik vind juist het rap-gehalte in de plaat wel bijzonder vet gedaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind 'em vooralsnog vooral vaag![]()
Dit daarentegen is weer moddervet!
Zerotonine
![]()
Rude Boy
Neuh, ben nog bezig met het wedstrijdverslag van afgelopen zondag...quote:
Wat is het trouwens geworden? Wel gewonnen neem ik aanquote:Op woensdag 3 december 2008 00:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Neuh, ben nog bezig met het wedstrijdverslag van afgelopen zondag...
Eej trusten Pilesquote:Op woensdag 3 december 2008 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Avondje aan de stats werken, maar nu ga ik slapen
Voor ik het topic weer vol maak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |