Tsja, goede vraag ! Liever niet zien en al helemaal niet horen. Goh, we gaan het vanavond hebben over scooters.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt hey! en dat met Andrew erbij! wie wil die nou zien?![]()
Dat is echt een briljant idee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Mark336 het volgende:
Zo Mark gaat weer even uitgever spelen. M'n vriendin heeft 'n "Binas" nodig.. Oftewel een boek met spiekblaadjes in exact hetzelfde lettertype
Ziet er uit als een peuk dan?quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Annemiekkkkkkk
Zit die hier op FOK eigenlijk...?
Ja zag `t, heb `t al veranderdquote:
Fijne plaatquote:
Ge-ni-aal!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:09 schreef Mark336 het volgende:
Naja ze bladeren er altijd doorheen, maar als er in exact hetzelfde lettertype en dezelfde kolombreedte etc. iets anders staat, dan merkt niemand dat.
Gewoon erinplakken, en klaar
Heb ik eens gedaan met duitse uitgangen op mn lineaal. Vriendin wilde lineaal lenen bij proefwerk Duits... tralala... lekker logichquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Owh, en over dat papier.. ben gewoon toen ik nog m'n VWO-diplomatje moest halen naar een winkel gegaan voor kantoorartikelen en gevraagd "Ik zoek papier van deze dikte (bleek 120 grams te zijn) en met deze korrel erin". Toen bestelde ze dat, en dus was het laatste jaar vrij makkelijk![]()
Alleen, bij Grieks kan je hem wat lastig gebruiken, een Binas..
't aller domste wat ik ooit heb meegemaakt was een vriend (naja Hip-Hop achtige jeweet toch kerel) die het hele boek had voorgelezen en toen op zijn Ipod had gezet.. alleen zijn volume stond zo hard dat de hele klas ongeveer hoorde "De GEMIDDELDE ARBEIDSPRODUCTIE BLAH DIE BLAH"quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb ik eens gedaan met duitse uitgangen op mn lineaal. Vriendin wilde lineaal lenen bij proefwerk Duits... tralala... lekker logich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EPIC FAIL.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef Mark336 het volgende:
[..]
't aller domste wat ik ooit heb meegemaakt was een vriend (naja Hip-Hop achtige jeweet toch kerel) die het hele boek had voorgelezen en toen op zijn Ipod had gezet.. alleen zijn volume stond zo hard dat de hele klas ongeveer hoorde "De GEMIDDELDE ARBEIDSPRODUCTIE BLAH DIE BLAH"
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef Mark336 het volgende:
[..]
't aller domste wat ik ooit heb meegemaakt was een vriend (naja Hip-Hop achtige jeweet toch kerel) die het hele boek had voorgelezen en toen op zijn Ipod had gezet.. alleen zijn volume stond zo hard dat de hele klas ongeveer hoorde "De GEMIDDELDE ARBEIDSPRODUCTIE BLAH DIE BLAH"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef Mark336 het volgende:
[..]
't aller domste wat ik ooit heb meegemaakt was een vriend (naja Hip-Hop achtige jeweet toch kerel) die het hele boek had voorgelezen en toen op zijn Ipod had gezet.. alleen zijn volume stond zo hard dat de hele klas ongeveer hoorde "De GEMIDDELDE ARBEIDSPRODUCTIE BLAH DIE BLAH"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |