Wat zei je: "is dat heel raar?"quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:44 schreef Mark336 het volgende:
Komt m'n vriendin om de hoek kijken, 't eerste wat ze las "zitten jullie hier gewoon een sex-date af te spreken"
Nah, ze zei alleen iets wat lijkt op "WTF?" en toen ging ze weer lerenquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Direct een nieuwe kandidaat zoeken.
Das Limburgs voor "ik voel me net een klok want ik tik niet richtig", een uitdrukking die we in het Nederlands niet kennen. Jij tikt niet richtig betekent zoveel als "je bent niet goed bij je hoofd"quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Timo, wat staat er in je onderschrift (de vertaling)
Ohja?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza weet dat Bren ook wel met Roel naar Krezip wil op 10 december
Hmm... ik zou het wel leuk vinden, maar Arnhem is niet naast de deur voor mij, en ik ben pas om 17 uur klaar op school die dag...quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand anders hier zin om op mijn kosten naar krezip te gaan, 10 december?
In het kader van het Limburgse Woord van de Dag "Tuut"quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das Limburgs voor "ik voel me net een klok want ik tik niet richtig", een uitdrukking die we in het Nederlands niet kennen. Jij tikt niet richtig betekent zoveel als "je bent niet goed bij je hoofd"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Valt best mee, 17,50.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihi, hahahaha @ Brenda & Roel & Muis
Veel plezier he
En WH, hoe duur zijn die kaartjes wel niet?
ik weet `t!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:52 schreef Mark336 het volgende:
[..]
In het kader van het Limburgse Woord van de Dag "Tuut"
Wat zou dat zijn?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
O help! Het "zingende" wasbord
niet gezien dat jij me voor wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de niet DUITS onderlegde mensen... "richtig" betekent "normaal"quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das Limburgs voor "ik voel me net een klok want ik tik niet richtig", een uitdrukking die we in het Nederlands niet kennen. Jij tikt niet richtig betekent zoveel als "je bent niet goed bij je hoofd"
snap mquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Een opgegeten boterham en luchtbedvulling, dat zijn mooie prijzen voor in Roosmarijns programma!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:54 schreef Mark336 het volgende:
Ik ook (doh) maar eh, schrijf je het nou Tuut of Tuit? Btw, de winnaar krijgt een opgegeten boterham EN luchtbedvulling!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
O help! Het "zingende" wasbord
met afgeknepen ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., gerald joling effect
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Voor de niet DUITS onderlegde mensen... "richtig" betekent "normaal"
Ehm... "Richtig" is toch "goed"?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Voor de niet DUITS onderlegde mensen... "richtig" betekent "normaal"
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:58 schreef Brennel het volgende:
Tot morgenvroeg Dickjockey Domien!
Ik ga ook slapen, truste lieve mensen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |