* eens en die zelf ook erg muzikaal is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen, is toch een van de weinige jocks op 3FM met verstand van echte muziek
Precies, beetje jammer..quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze waren het net zo goed aan het afleren doen ze het weer
Nee niet bepaald. Sjeezus hee. Mijn record is 124!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had je paar dagen terug niet gedacht toen we die discussie hadden over 72 gemiddeld per dag
Nou ik doe zeer hard mijn best om uit de dagcijfers top 100 te blijven vandaag en morgen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van harte! vandaag lukt denk ik niet meer, maar.... morgen moet lukken!
als je beetje normaal mee post in 3fm topic dan sta je er bijna altijd wel inquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee niet bepaald. Sjeezus hee. Mijn record is 124!
[..]
Nou ik doe zeer hard mijn best om uit de dagcijfers top 100 te blijven vandaag en morgen.
Die ervaring heb ik ook inderdaad jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je beetje normaal mee post in 3fm topic dan sta je er bijna altijd wel in
Mja maar morgen laat ik de computer denk ik iets langer uit. Ben vroeg uit dus heb heel lang in de woonkamer de tijd om te studeren (geen last van ouders dan).quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je beetje normaal mee post in 3fm topic dan sta je er bijna altijd wel in
Zonder slapen iedere 2:30 minuut een post?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:03 schreef TheVulture het volgende:
ik heb ooit wel eens 600 posts per dag gehaald tijdens de Olympische WinterSpelen van Turijn
Nee zelfs gewoon geslapen, alleen gewoon een dag lang echt alles gevolgdquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zonder slapen iedere 2:30 minuut een post?
Bij de OS in Sydney een keer achterlijk hoog gestaan volgens mij. Zaten we met zn allen de score bij het taffeltennis te postenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:03 schreef TheVulture het volgende:
ik heb ooit wel eens 600 posts per dag gehaald tijdens de Olympische WinterSpelen van Turijn
Ik ken het, maar dan met schaatsen, snowboarden en het schansspringenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij de OS in Sydney een keer achterlijk hoog gestaan volgens mij. Zaten we met zn allen de score bij het taffeltennis te posten
staat ergens in GC....quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:07 schreef Mark336 het volgende:
Waar zien jullie dat allemaal eigenlijk?
Ik heb echt weinig post zekers?
Eind van de week ! we leggen de lat niet al te hoog voor je.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee niet bepaald. Sjeezus hee. Mijn record is 124!
[..]
Nou ik doe zeer hard mijn best om uit de dagcijfers top 100 te blijven vandaag en morgen.
Mark336 Toch alweer 70 stuks.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:07 schreef Mark336 het volgende:
Waar zien jullie dat allemaal eigenlijk?
Ik heb echt weinig post zekers?
Ej tot morgen Noortjequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja maar morgen laat ik de computer denk ik iets langer uit. Ben vroeg uit dus heb heel lang in de woonkamer de tijd om te studeren (geen last van ouders dan).
Aan de andere kant, ik hoef niet te werken enzo. Ajohhhhhhh we zien het wel. Iig tot morgen, ik ga slapen.
Trusten!
mijn hoogste is denk ik iets van 450 posts, doen was er een slowchat reeks de coyote ugly barquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:03 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |