Trustenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:16 schreef Mark336 het volgende:
Er kan weer vanuit Thailand gevlogen worden, en wie zit er bij Pedo&Witteman? Karl Noten.. Ja hoor! Toeval?
Binas af, bedje roept..![]()
Ik ga maar eens slapen..
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:20 schreef Mark336 het volgende:
Nee nee, maar uit het land dat altijd in het nieuws is over minderjarige hoeren etc.. Op de dag dat je weer uit DAT land kan vliegen, zit Karl Noten bij P&W
Hans, Piles missen jullie rijdende rechter ook zo? na opsporing verzocht kom ik in een diep dal terecht en blijf ik onrustigquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou inderdaad geen slecht idee zijn want het is inderdaad behoorlijk verslavend. Tot op zekere hoogte gelukkig wel een leuke verslaving.
Oeps ! het is dat je er nu over schrijft maar ik had er ook echt niet aangedacht. Helemaal vergeten! Vind het ook wel jammer..quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hans, Piles missen jullie rijdende rechter ook zo? na opsporing verzocht kom ik in een diep dal terecht en blijf ik onrustig
*beuh* mn disndag is niet meer af zonder rijdende rechterquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeps ! het is dat je er nu over schrijft maar ik had er ook echt niet aangedacht. Helemaal vergeten! Vind het ook wel jammer..![]()
Milow
Hoe gaat dat dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij de OS in Sydney een keer achterlijk hoog gestaan volgens mij. Zaten we met zn allen de score bij het taffeltennis te posten
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:06 schreef Againzender het volgende:
Speler 1 werpt de bal!
Speler 2 slaat de bal terug!
Speler 1 slaat de bal terug!
Speler 1 mist!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Denk het haast niet...quote:
[..]
Hoe gaat dat dan?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe gaat dat dan?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
het serieuze OS forum natuurlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En is dat dan in ONZ of een serieuzer forum?
haaiquote:
Vrees dat we echt tot volgend jaar moeten wachtenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*beuh* mn disndag is niet meer af zonder rijdende rechter![]()
ik ga nu ook maar slapies doen...tis mooi geweest voor vandaag![]()
dag schatten
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:56 schreef Againzender het volgende:
En met Mr Brightside uit de speakers, en al een half uur geen gehoest meer door de babyfoon, lijkt het mij een mooi moment om eens richting bed te gaan. De wekker gaat tenslotten weer om 5:50 (dat voorkomt een Giel encounter, kan ik echt niet hebben als ik net wakker word)
Trustenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:ik doe ook vertrekken naar bedje
Ik vind 'em vooralsnog vooral vaagquote:
Nou dat dus.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Oeh! Deze pik ik nog ff mee. Blijft een heerlijk nummer![]()
.
Geloof dat Kevin het ook al een vage plaat vind, maar ik vind juist het rap-gehalte in de plaat wel bijzonder vet gedaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind 'em vooralsnog vooral vaag![]()
Dit daarentegen is weer moddervet!
Zerotonine
![]()
Rude Boy
Neuh, ben nog bezig met het wedstrijdverslag van afgelopen zondag...quote:
Wat is het trouwens geworden? Wel gewonnen neem ik aanquote:Op woensdag 3 december 2008 00:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Neuh, ben nog bezig met het wedstrijdverslag van afgelopen zondag...
Eej trusten Pilesquote:Op woensdag 3 december 2008 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Avondje aan de stats werken, maar nu ga ik slapen
Voor ik het topic weer vol maak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |