abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 17 december 2008 @ 09:38:44 #201
8781 crew  Frutsel
pi_64079888
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
tuuk. Alles ten oosten van apeldoorn is twente. Period.
Venlo en Groningen dus ook ?
Ongelofelijk hoeveel mensen, de Achterhoek (doetinchem eo) verwarren met Twente

Ik neem niet aan dat ze zomaar het DNA vergelijken ofwel? Van alle onopgeloste zaken omtrent een dood kind/baby? (geen idee hoeveel dat er zijn trouwens) Zullen wel concrete sporen naar Doetinchem wijzen neem ik aan
pi_64080751
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:38 schreef Frutsel het volgende:

Ik neem niet aan dat ze zomaar het DNA vergelijken ofwel? Van alle onopgeloste zaken omtrent een dood kind/baby? (geen idee hoeveel dat er zijn trouwens) Zullen wel concrete sporen naar Doetinchem wijzen neem ik aan
Hoezo niet doen ze bij verkrachtingszaken toch ook vaak, stopt het DNA profiel in de pc en zoeken maar.
Mama van Isa en Ties
  Moderator woensdag 17 december 2008 @ 10:23:17 #203
8781 crew  Frutsel
pi_64080778
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:21 schreef marlieske het volgende:

[..]

Hoezo niet doen ze bij verkrachtingszaken toch ook vaak, stopt het DNA profiel in de pc en zoeken maar.
Zit wat in...
  woensdag 17 december 2008 @ 11:45:44 #204
3542 Gia
User under construction
pi_64083143
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:38 schreef Houtworm het volgende:

[..]

1 eigenlijk...

Dan vraag ik me ook af wat er in de 2 jaar ertussen gebeurd is. Misschien nog meer baby's...
Er zit geen 2 jaar tussen. Er is pas een pasgeboren baby gevonden. Daar was ze dan zeg maar afgelopen jaar van zwanger. (december 2007 tot augustus 2008? ) De 2de baby die is gevonden is van daarvoor. Stel, die is gedumpt ergens in oktober. Dan was ze daar van januari 2007 tot oktober 2007 van zwanger? Of misschien wel dezelfde maanden als bij die eerst gevonden baby.
Baby 3 is gevonden in januari 2006. Dus zwangerschap in 2005.
Missen we alleen nog de zwangerschap van 2006.

Misschien duikt er nog ergens een baby op. Misschien biecht ze er nog meer op.

Volgens de berichtgeving is ze vaak verhuisd. Dus zoeken in de gebieden waar ze woonde.
pi_64086616
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben eens benieuwd. Vandaag is het woensdag, ze zeiden dat er dan nog extra informatie naar buiten komt van DNA-tests.
Tweede babylijkje is jongen
17-12-2008 11:43:16
Ook het tweede gevonden babylijkje in Enschede is een jongetje. Het jongetje is al langere tijd geleden overleden, zo blijkt uit onderzoek van het Nederlands Forensisch Instituut.

Het is nog niet bekend of het tweede baby'tje óók van de aangehouden verdachte vrouw is. Vrijdag wordt daar meer over bekend. De vrouw wordt ervan verdacht beide baby's om het leven te hebben gebracht. De eerste baby werd begin december bij een garagebox aan de Haaksbergerstraat in Enschede gevonden. De tweede werd een week later op aanwijzing van de verdachte vrouw achter een huis aan de Marconistraat in Enschede gevonden. rtv oost

Ik las op sbs6 teletekst dat om tactische reden nu op dit moment meer informatie ontbreekt.
pi_64087111
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:38 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar afgelopen week heb ik op de hyvespagina van deze Marike een foto gezien van een kerstgala in 2005, waar de overduidelijk hoogzwanger op was. Misschien dat de politie deze foto ook heeft gezien en dat ze in combinatie met de datum waarop dat babylijkje in doetinchem is gevonden dit nét iets te verdacht vonden ofzo?
pi_64087235
Tubantia schrijft: Marike H. verdacht van doden twee baby's
ENSCHEDE - Marike H., de biologische moeder van de dode baby die op 1 december in Enschede werd gevonden, wordt verdacht van het ombrengen van twee baby's. De tweede dode baby, die op 10 december op haar aanwijzingen werd gevonden, is ook een jongetje. Dat is gebleken uit onderzoek van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI).

De tweede baby is al langere tijd geleden overleden. Marike H. is de biologische moeder van de eerstgevonden baby. Of zij ook de biologische moeder van het tweede jongetje is, moet nog blijken. Het NFI verwacht hierover vrijdag op basis van DNA-testen uitsluitsel te kunnen geven.

De Enschedese studente wordt er door justitie van verdacht beide baby’s om het leven te hebben gebracht. Op dit moment zit zij in voorlopige hechtenis. Woensdag 24 december beslist de raadkamer van de rechtbank in Almelo of zij langer in voorarrest zal blijven."

Dus ze wordt verdacht van het ombrengen van twee baby's, maar de tweede hoeft niet van haar te zijn, dat moet nog blijken.
  Moderator woensdag 17 december 2008 @ 13:53:37 #208
8781 crew  Frutsel
pi_64087238
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:50 schreef leonietje1983 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar afgelopen week heb ik op de hyvespagina van deze Marike een foto gezien van een kerstgala in 2005, waar de overduidelijk hoogzwanger op was. Misschien dat de politie deze foto ook heeft gezien en dat ze in combinatie met de datum waarop dat babylijkje in doetinchem is gevonden dit nét iets te verdacht vonden ofzo?
En niemand die vragen stelt? Als er zon foto op hyves staat dan moet iemand toch weten dat ze hoogzwanger was en niemand die vraagt:"euh, waar is die baby? "
  woensdag 17 december 2008 @ 14:00:28 #209
3542 Gia
User under construction
pi_64087503
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:53 schreef Suko het volgende:

Dus ze wordt verdacht van het ombrengen van twee baby's, maar de tweede hoeft niet van haar te zijn, dat moet nog blijken.
Ik ga daar wel van uit. Zo niet dan is er nog iemand medeverantwoordelijk, namelijk de moeder van die andere baby. Er was niks bekend van een vermiste baby, namelijk.
pi_64087762
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:53 schreef Frutsel het volgende:

[..]

En niemand die vragen stelt? Als er zon foto op hyves staat dan moet iemand toch weten dat ze hoogzwanger was en niemand die vraagt:"euh, waar is die baby? "
Wat ben jij afgevallen zeg Sonja Bakker?
pi_64087869
quote:

[..]

Heb die foto gezien, en het is een wat steviger meisje dat al breed is met een buikje. Als je het niet weet zie je niet dat ze zwanger is, en het is maar de vraag of ze toen zwanger was (ten tijde van die foto).

Vreemd dat ze om tactische redenen niet meer info geven. Heb wel begrepen dat buurtbewoners van de familie van Marlike ook boos zijn op de familie, ze menen dat de familie meer heeft geweten (beetje voorbarige conclusies, maar ja) Wie weet geven ze nu niet meer informatie omdat de familie anders problemen krijgt ofzo. En ik denk dat die al genoeg lijden onder de hele situatie.
  woensdag 17 december 2008 @ 14:12:02 #212
3542 Gia
User under construction
pi_64087887
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:08 schreef computergirl het volgende:

[..]

Wat ben jij afgevallen zeg Sonja Bakker?
Nou, het verschil tussen overgewicht en een zwangerschap zie je heus wel.
Als je 'slank' bent en zwanger, dan zit het "vet" toch wel heel plaatselijk.
pi_64088139
Bij een ex-collega van me kon je bij acht maanden zwanger nog nauwelijks zien dat ze zwanger was. Maar echt slank was zij van zichzelf al niet.
pi_64088918
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Nou, het verschil tussen overgewicht en een zwangerschap zie je heus wel.
Als je 'slank' bent en zwanger, dan zit het "vet" toch wel heel plaatselijk.
Ikke niet hoor En 99% van de mannen zien het verschil ook niet.
Vaak zie ik dames met een buik waarvan ik denk 'ik hoop maar dat je zwanger bent'
Maakt ook verschil of je maatje 36 bent of 42 natuurlijk
pi_64091323
quote:

[..]

Ja, dat snap ik dus ook niet...ik heb alle andere foto's van haar ook gezien en deze foto sprong er echt wel uit hoor, die zwangere buik...Maar ja, ooit zullen we vast wel achter de waarheid komen achter dit hele verhaal.
  woensdag 17 december 2008 @ 16:27:27 #216
3542 Gia
User under construction
pi_64092207
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:18 schreef Isegrim het volgende:
Bij een ex-collega van me kon je bij acht maanden zwanger nog nauwelijks zien dat ze zwanger was. Maar echt slank was zij van zichzelf al niet.
Een moeder van een meisje uit mijn zoons klas, vroeger op de basisschool, was superdun en zelfs daar zag je met 7 maanden nog helemaal niks. Met 8 maanden was het een beetje een buikje.

Maar ik heb die hyvesfoto's ook bekeken en dat was toch echt geen overgewicht bij die Marike.
pi_64092278
quote:
Op woensdag 17 december 2008 16:27 schreef Gia het volgende:

Maar ik heb die hyvesfoto's ook bekeken en dat was toch echt geen overgewicht bij die Marike.
Een beetje wel hoor. Toch een wat forser type. Ben eens benieuwd of de kindjes ook tot 9 maanden voldragen waren.
Maar goed, ze kan in die periode ook voor wijdere kleding hebben gekozen.
  woensdag 17 december 2008 @ 17:36:18 #218
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_64094027
Heb vroeger een buuf met de ambulance naar het ziekenhuis zien gaan. Toen ik informeerde wat har mankeerde bleek ze 7 maanden zwanger te zijn. Slanke meid niks van te zien. Geen idee waar ze dat kleintje in haar buik verstopt had. Echt niks van gemerkt
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_64095612
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 08:25 schreef Gia het volgende:

Aan de foto's te zien op haar hyves leek ze me ook niet bepaald een depressief typje, eigenlijk.
dat zei mijn dokter ook en dus kreeg ik geen pillen mee
pi_64123255
quote:
Geen verband tussen Marike H. en baby Doetinchem

ENSCHEDE - Er is geen verband tussen de dode baby die in 2006 in Doetinchem werd gevonden en Marike H., moeder van de dode baby's in Enschede. Dat wijst onderzoek door de politie Twente uit. Het team dat op de zaak zit kan geen aanwijzingen vinden voor een verband

Een mogelijke DNA-vergelijking is daarmee van de baan. Het OM sluit zich aan bij de conclusies van het politieteam.
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 23:34:55 #221
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_64135691
Waarom is er nog geen uitslag van die andere baby die op haar aanwijzingen is gevonden?
  donderdag 18 december 2008 @ 23:36:39 #222
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64135738
verregaande staat van ontbinding? of ivm onderzoek (bijvoorbeeld naar de vader)?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64139731
Die uitslag zou vandaag komen volgens de berichtgeving.
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:51:40 #224
3542 Gia
User under construction
pi_64141959
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:36 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dat zei mijn dokter ook en dus kreeg ik geen pillen mee
Denk niet dat je stond te dansen en feesten voor de ogen van die dokter....
pi_64146276
- edit -

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2008 16:27:44 (Persoonlijke gegevens verwijderd) ]
pi_64147377
- reactie op edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2008 16:28:03 ]
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:57:10 #227
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64147404
Het tweede babytje was dus ook van haar.

http://www.nu.nl/algemeen(...)dezelfde-moeder.html

Ik begrijp het echt niet. Waarom geen anticonceptie?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:20:12 #228
78780 deedeetee
pi_64148119
Nou ik heb mensen wel 'ns blijer zien lachen..
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:56:39 #229
3542 Gia
User under construction
pi_64149410
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:57 schreef livelink het volgende:
Het tweede babytje was dus ook van haar.

http://www.nu.nl/algemeen(...)dezelfde-moeder.html

Ik begrijp het echt niet. Waarom geen anticonceptie?
Ze vind het leuk of interessant om zwanger te zijn, maar wil geen baby?
pi_64149691
Misschien zet 'r wel iets van incest achter, het woord dwang komt bij mij steeds naar boven.
  † In Memoriam † vrijdag 19 december 2008 @ 14:33:14 #231
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_64150592
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef Suko het volgende:
Misschien zet 'r wel iets van incest achter, het woord dwang komt bij mij steeds naar boven.
Of ze wilde geen jongetjes

Megatriest als je tot zoiets in staat bent btw.
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:48:00 #232
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64151001
nu dus nog kijken wie de vader is en of dat in beide gevallen dezelfde vader is... maar dat zal wel achtergehouden worden
  † In Memoriam † vrijdag 19 december 2008 @ 15:33:09 #233
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_64152385
Bron: TCTubantia
quote:
Marike stond vol in het sociale leven
door Lucien Baard, Bert Janssen en Frank Timmers. zaterdag 13 december 2008 | 03:22 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 17 december 2008 | 19:03

Tekstgrootte
ENSCHEDE - Marike H. (23) heeft zich geregistreerd op diverse sociale netwerken op internet.

Uit de openlijke correspondentie met haar beste vrienden en vriendinnen blijkt uit niets dat ze zwanger is geweest. Of zich een periode niet goed voelde. De berichten maken de indruk van een vrolijke jonge vrouw, die van het leven wilde genieten.

De berichten gaan veelal over stappen en haar sport. Ze ging geregeld uit in de Enschedese binnenstad, vooral naar De Geus en café De Boemel. Ook bezocht ze festivals als Dance Valley.

Haar pagina op de profielensite Hyves is door derden gevonden. Zij posten berichten met kreten als 'ziek wijf' en 'babymoordenaar'. Enkele contacten van Marike zegden de vriendschap met haar op. De twee familieleden in haar vriendenlijst haalden hun profiel weg. Marike's portretje is van haar profiel gehaald door iemand die haar wachtwoord kent.

Een van haar vrienden, die Marike sinds september kent, is verbijsterd. Hij heeft haar tijdens de introductieweek van nieuwe studenten van de Saxion Hogeschool leren kennen. Marike werkte mee aan het programma, hoewel ze daar geen student was. "Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen, zeker niet dat ze zwanger is geweest. Ze was altijd vrolijk, een open meid. Ze deed alles wat je niet zou doen als je in verwachting bent. Ze ging geregeld uit en dronk gewoon alcohol." Aan de andere kant, hoorde hij van een andere bekende van de Enschedese, dat ze het niet altijd gemakkelijk zou hebben gehad. "Toen haar verkering uitging, zei iemand tegen me: 'Rot, ze heeft al het nodige meegemaakt'. Maar wát, dat wilde die persoon verder niet zeggen en ik heb niet verder doorgevraagd."

Marike H. toonde betrokkenheid met de armoedeproblematiek en het leed in de wereld. Met twee vrienden organiseerde ze voor de komende kerst een Goede Doelen Kerstdiner. "Terwijl wij denken aan hongerige kinderen in Afrika, met hiv besmette prostituees in Bankok en verkleumde daklozen in Georgië, geven wij een recordbedrag uit aan voedingswaren en cadeaus. Het is genoeg geweest. Het wordt tijd dat we eens echt iets doen aan de kerstgedachte."

Voorwaarde aan deelname aan dit diner: het eten en drinken mag niet meer kosten dan 5 euro. En er moest een even groot bedrag worden geschonken aan een goed doel. Het diner is op 10 december afgeblazen door een van de vriendinnen met wie ze het organiseerde.

De Enschedese volgde, naar eigen zeggen, taal- en cultuurstudies aan de universiteit in Utrecht. Daarvoor zat ze op het Jacobuscollege en het Bonhoeffer (Van der Waalslaan).

Marike is ingeschreven bij studentenvereniging Taste. Volgens woordvoerder Maarten Grotendorst is zij officieel nog lid, maar zou ze afgelopen anderhalf jaar niet bij Taste zijn geweest. "Ik kende haar oppervlakkig, ze was een normaal iemand." De leden volgen het nieuws scherp. Grotendorst: "Als vereniging zijn we geschokt en verbouwereerd. We hadden nooit aanwijzingen dat zich zoiets zou voordoen."

H. stond tot donderdag op een internetlijst met leerlingen van de schaatsschool. Die krijgen les op de IJsbaan Twente. De 23-jarige was de enige volwassene tussen bijna veertig kinderen van 6 tot 12 jaar. Geen van de benaderde ouders kent een jonge, blonde vrouw als instructrice. Volgens manager Riëtte Wennemars is het overzicht per ongeluk op een niet-beveiligde pagina gezet. "Dat is na een telefoontje meteen verholpen."
Het is onbegrijpelijk dat iemand in 2008 de hulpverlening niet kan vinden bij de 2e zwangerschap.
pi_64152490
Bah verschrikkelijk dit
Noot noot.
pi_64158069
Ik ben zo vreselijk nieuwsgierig naar het motief...
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:53:34 #236
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64159417
wát een vreemde zaak is dit.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64194168
Ik ben een moeder en weet dus wat dat inhoudt; als een tijgerin waak je over je kind vanaf het moment dat het geboren is en er is geen sterker gevoel dan dat. Ik kan dan ook niet anders geloven dat er bij Marike psychologisch gezien veel fout gelopen is. Zij zal in haar fantasie een mooie wereld gecreeerd hebben met haar kindjes. Haar werkelijkheid was duidelijk anders en ging over op iets wat voor een ieder bijna niet te vatten is. Ik kan en wil hiermee Marike niet verdedigen maar kan en wil haar ook niet met de grond gelijk maken. Dat is te eenvoudig. Zonder dat ik kennis heb van deze trieste zaak, kan ik wel vaststellen dat het de meest ulitme wanhoopsdaad die er is. Ben geen psycholoog, gedragsdeskundige, of wat dan ook maar mens en vooral moeder!
hoop doet leven...............
  zondag 21 december 2008 @ 00:19:58 #238
3542 Gia
User under construction
pi_64194370
Ik ben ook een moeder. En ja, er zal heus wel iets psychotisch meespelen, kan me namelijk niet voorstellen dat een moeder zoiets met haar volle verstand doet.
Maar, hoe dan ook, zet dat mens vast! Voor mijn part in een psychiatrische kliniek. Behandel haar, steriliseer haar en kijk dan of ze nog ooit zou kunnen functioneren in de samenleving. Maar in godsnaam, laat dit niet nog eens gebeuren.

En we weten niet eens of ze het al vaker heeft gedaan.
  zondag 21 december 2008 @ 00:21:09 #239
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64194412
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:13 schreef Mingming het volgende:
Ik ben een moeder en weet dus wat dat inhoudt; als een tijgerin waak je over je kind vanaf het moment dat het geboren is en er is geen sterker gevoel dan dat. Ik kan dan ook niet anders geloven dat er bij Marike psychologisch gezien veel fout gelopen is. Zij zal in haar fantasie een mooie wereld gecreeerd hebben met haar kindjes. Haar werkelijkheid was duidelijk anders en ging over op iets wat voor een ieder bijna niet te vatten is. Ik kan en wil hiermee Marike niet verdedigen maar kan en wil haar ook niet met de grond gelijk maken. Dat is te eenvoudig. Zonder dat ik kennis heb van deze trieste zaak, kan ik wel vaststellen dat het de meest ulitme wanhoopsdaad die er is. Ben geen psycholoog, gedragsdeskundige, of wat dan ook maar mens en vooral moeder!
Ja, daar zitten er hier wel meer van hoor.
  zondag 21 december 2008 @ 09:36:53 #240
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64200776
Ja, het is natuurlijk duidelijk dat er iets helemaal mis zit bij haar. Neemt niet weg dat dit meer is dan 1x per ongeluk zwanger worden en in totale paniek (psychose) na de geboorte je kind ombrengen. Juist het feit dat het 2x is gebeurd maakt het zo eng. Dan wordt het toch iets methodisch en kun je het niet meer op een acute psychose terugvoeren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 14:57:12 #241
8781 crew  Frutsel
pi_64811788
quote:
Marike H. zeker vast tot de eerste zitting

Knuffelbeesten en kaarsjes op de plek waar het eerste dode jongetje werd gevonden. Foto: Frans Nikkels

ARNHEM/ ENSCHEDE – De van een dubbele babymoord verdachte Marike H. (23) blijft sowieso in voorlopige hechtenis tot de eerste zitting, vrijdag 6 maart voor de Almelose rechtbank. Dat heeft het Gerechtshof in Arnhem zojuist beslist. Eerder verlengde de raadkamer in Almelo de voorlopige hechtenis voor de Enschedese studente op 90 dagen.

Daartegen ging H.’s advocatenteam M. van der Veen en E. van der Meer tegen in hoger beroep bij het hof. Het vonnis om H. opgesloten te houden komt niet als een verrassing voor de Hengelose advocaat Van der Veen. ,,Maar niet geschoten is altijd mis.’’
pi_64825390
Mja ze heeft borderline, en heeft tijdens de zwangerschap(pen) gedaan alsof ze darmproblemen had waardoor haar buik opzwol...
pi_64825636
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Logician het volgende:
Mja ze heeft borderline, en heeft tijdens de zwangerschap(pen) gedaan alsof ze darmproblemen had waardoor haar buik opzwol...
Bron?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_64825668
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef Skv het volgende:

[..]

Bron?
ik ken haar ex

(die nu trouwens echt helemaal fucked up is ).........

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2009 20:48:27 ]
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 20:53:16 #245
8781 crew  Frutsel
pi_64825918
Logi

Hoe bedoel je 'fucked up' ?
pi_64825957
Haar ex = vader van de baby's?
pi_64825958
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:53 schreef Frutsel het volgende:
Logi

Hoe bedoel je 'fucked up' ?
Hoe zou jij je voelen als je er achter komt dat het meisje waarmee je hebt geslapen dit blijkt te hebben gedaan?

ps: hoi

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2009 20:54:25 ]
pi_64826043
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:54 schreef Isegrim het volgende:
Haar ex = vader van de baby's?
Waarschijnlijk niet, heb er laatst met hem over gehad en hij vertelde dus dat hij wel inzag dat ze nogal bordeline was, maar verder een heel intelligent lief meisje.. en ze had last van darmproblemen vertelde ze iedereen eerst vond men dat raar, maar toen dat later weer opkwam nam iedereen het gewoon aan...
Maar zoiets raakt je natuurlijk wel enorm mentaal als dat iemand is waar je mee in bed hebt gelegen...

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2009 20:57:38 ]
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 20:57:39 #249
8781 crew  Frutsel
pi_64826113
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:54 schreef Logician het volgende:

[..]

Hoe zou jij je voelen als je er achter komt dat het meisje waarmee je hebt geslapen dit blijkt te hebben gedaan?

ps: hoi
Ja okay, dat dacht ik dus al... maar kon ook zijn dat je bedoelde dat ie een fucked up foute gast was die in de bak zat wegens wat voor dingen enzo. Dat je zo "fucked up" bedoelde

Maar dit lijkt me zwaar suf idd
pi_64826145
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:57 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ja okay, dat dacht ik dus al... maar kon ook zijn dat je bedoelde dat ie een fucked up foute gast was die in de bak zat wegens wat voor dingen enzo. Dat je zo "fucked up" bedoelde

Maar dit lijkt me zwaar suf idd
Nee het is juist een heel aardige goedzak ...
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 21:08:36 #251
8781 crew  Frutsel
pi_64826540
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:58 schreef Logician het volgende:

[..]

Nee het is juist een heel aardige goedzak ...
Net als jij
pi_64826614
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:08 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Net als jij
ik ben een eerste klas bitch

vrijdag 9 januari 2009 @ 11:23:04 #253
67670 Skv
Cynist.
pi_64844484
Wie zou de vader dan wel zijn?
pi_66630728
'Babylijkjes Enschede van dezelfde vader' ENSCHEDE - De twee babylijkjes die eind vorig jaar in Enschede werden gevonden, zijn van dezelfde vader. Dit blijkt uit onderzoek van de regionale zender RTV Oost. De 23-jarige moeder werd kort na de vondst van de eerste baby aangehouden. Volgens RTV Oost heeft de vrouw een jarenlange relatie met de biologische vader van de twee baby's gehad en zou zij de zwangerschappen voor hem hebben verzwegen.

Op 1 december vonden voorbijgangers bij een garagebox in Enschede het eerste babylijkje. De moeder werd een week later aangehouden. Op haar aanwijzingen werd kort daarna een tweede babylijkje gevonden. In beide gevallen gaat het om een jongetje. De moeder moet zich nog voor de rechter verschijnen.

RTV Oost
De twee dode baby´s Jurgen en Alex die begin december in Enschede zijn gevonden, zijn van dezelfde vader. De moeder, een studente uit Enschede, heeft ruim twee jaar een relatie gehad met de man en de zwangerschappen voor hem verzwegen. Justitie heeft de vader meerdere keren gehoord en hij wordt op basis daarvan gezien als slachtoffer in deze zaak. Beide baby's zijn in 2006 en 2008 geboren in studentenhuis ´t Kraamcentrum in Enschede. De studente is voor de geboorte van de kinderen vaker zwanger geweest. De twee lijkjes zijn half januari begraven in Enschede. De begrafenis werd bijgewoond door de 23-jarige moeder, die ervan wordt verdacht de jongetjes kort na de geboorte te hebben gedood. De moeder is opgenomen in het Pieter Baan Centrum. Vrijdag komt de vrouw voor het eerst voor de rechter. RTV Oost komt dinsdag met nieuwe onthullingen in deze zaak.
pi_66631870
Studentenhuis 't Kraamcentrum
  † In Memoriam † maandag 2 maart 2009 @ 21:44:10 #256
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66632780
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:53 schreef Suko het volgende:
De 23-jarige moeder .

. Beide baby's zijn in 2006 en 2008 geboren in studentenhuis ´t Kraamcentrum in Enschede.

De studente is voor de geboorte van de kinderen vaker zwanger geweest
Wow..
pi_66642873
Vader baby's was verdachte
De vader van de twee baby's Jurgen en Alex die eind december in Enschede dood zijn aangetroffen, is geruime tijd door de politie gezien als verdachte.

Uit de verhoren blijkt dat de politie sterke vermoedens had dat hij medeplichtig was aan de dood van de kinderen. De 23-jarige studente die de baby's heeft gedood beweert in haar verklaringen dat haar toenmalige partner van niets wist. Marike H. heeft in 2006 Jurgen een kussen op z'n gezicht gedrukt vlak na de geboorte. Zij heeft het dode baby'tje nog een uur bij haar in bed gehad omdat zij geen afstand kon doen. Het tweede baby'tje Alex dat in 2008 werd geboren, liep blauw aan omdat het de navelstreng om de nek had. Marike H. greep niet in uit angst voor ontdekking van de zwangerschappen die zij altijd had ontkend.

Tweede babylijkje lag op zolder

Het tweede babylijkje dat eind december is gevonden in Enschede, lag verstopt in een kist op de zolder van de woning van de moeder van Marike H.

De 23-jarige Enschedese studente gaf in haar eerste verhoren toe dat zij haar tweede baby Alex bij haar moeder had verstopt. Eerder vond de politie het eerste dode kindje van Marike H in een tas in de struiken bij garageboxen aan de Haaksbergerstraat. Dat is vlak bij de woning van de moeder. De ouders hadden ernstige vermoedens over zwangerschappen van Marike en tipten de politie. Dat blijkt uit de verhoren van diverse betrokkenen die in het bezit zijn van RTV Oost.
pi_66643006
Tjeezz wat een verhaal..

maarreh dat babylijkje op zolder, dat begint toch een keer heel erg te stinken? Hoe heeft dat zolan daar kunnen liggen?
live life
  dinsdag 3 maart 2009 @ 09:34:41 #259
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66643135
Wat een ziek, ziek ZIEK wijf.
pi_66643331
ze heeft 2 keer een abortus gehad, waarom dan deze twee kinderen wel laten komen?
Waarom dan geen anticonceptie?
Bizar verhaal
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:28:10 #261
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_66644585
Bizar mens en wat vreselijk voor de vader
Mama van Isa en Ties
  † In Memoriam † dinsdag 3 maart 2009 @ 11:03:51 #262
128220 Peter6000
pi_66645648
quote:
Marike liet haar baby's meteen sterven

ENSCHEDE - In Almelo begint vrijdag het proces tegen de 23-jarige studente Marike H. uit Enschede, die ervan wordt verdacht haar twee pasgeboren baby’s om het leven te hebben gebracht. Reconstructie van een lugubere zaak, aan de hand van het politiedossier dat in bezit is van deze krant.

Als een huisgenoot begin december 2008 niet het idee had opgevat vuilnis in de achtertuin op te ruimen, zou Marike H. waarschijnlijk nóg met haar geheim hebben rondgelopen. Nu moest zij ingrijpen, want tussen het afval in de tuin ligt dan al bijna twee jaar het ontzielde lichaampje van haar zoontje Jurgen. Verstopt in een laptoptas, omwikkeld door vuilniszakken.

Op haar kamer in studentenhuis ‘Kraamhuis’ aan de Marconistraat in Enschede brengt Marike het jongetje in november 2006 ter wereld. Ze doet de bevalling in haar eentje; niemand weet van een zwangerschap. Als er al vragen zijn over haar opgezette buik, trekt ze een mistgordijn van leugens op.

Op het moment dat Jurgen ter wereld komt raakt Marike bevangen door paniek en angst. Ze knipt de navelstreng door, maar binnen een uur na de geboorte verstikt ze de baby met een kussen. Het lijkje dumpt ze tussen het (tuin)afval.

Bijna twee jaar later brengt Marike de tas met de stoffelijke resten naar een openbare plek, elders in Enschede. Daar doet een voorbijganger al snel een gruwelijke ontdekking en waarschuwt de politie, die de jacht op de moeder ontketent. De berichten doen bij Marike’s ouders alarmbellen rinkelen. Zij confronteren hun dochter met hun vermoedens en lichten de politie in.

Al in het eerste verhoor biecht Marike haar verhaal op. Dat is gruwelijker dan gedacht: In de loop van 2008 blijkt ze van nóg een jongetje te zijn bevallen, Alex. De baby komt ter wereld in hetzelfde huis, op het toilet. Weer is ze alleen. Marike laat het kindje stikken door niet in te grijpen bij de beklemming door de navelstreng. Het lijkje brengt ze in een tas naar de woning van haar moeder. Daar verstopt ze het op zolder.

Na drie maanden onderzoek is de prangendste vraag nog niet beantwoord. Hoe heeft Marike twee kinderen kunnen baren zonder dat iemand in haar omgeving iets in de gaten had? Zelfs de biologische vader, collega-student Van S., met wie ze een ‘knipperlicht-relatie’ had, geeft in verhoren aan niets te hebben gemerkt. Haar ouders waren argwanend, lieten haar een zwangerschapstest doen. In het studentenhuis stak Marike echter het controlestaafje in de urine van andere bewoners en toonde vervolgens trots een ‘negatief’ resultaat.

Onderzoek naar de achtergronden van Marike toont een levensgenieter, die haar universitaire studies niet afmaakte en het niet zo nauw nam met relaties. Ze raakte minstens twee keer vaker zwanger, maar liet de vrucht aborteren in een kliniek in Enschede. Tijdens de zwangerschappen dronk ze door en slikte ze soms een xtc-pil.

De stoffelijke resten van de jongetjes zijn begin dit jaar begraven in het bijzin van Marike, die een gedicht aan de kinderen opdroeg.

Justitie zal Marike tweevoudige moord ten laste leggen. Het gaat vooral om de vraag of de misdrijven haar kunnen worden toegerekend. Zij wordt door een psychiater getypeerd als een ‘zeer intelligente, doch emotieloze vrouw’. Hij bracht geen advies uit, omdat hij er niet in slaagde tot haar door te dringen.

Haar advocaat wil niet reageren op de bevindingen van de krant.

http://www.ad.nl/binnenla(...)_meteen_sterven.html
Ze had haar babies ook kunnen begraven, wegwerken, dan had niemand ze gevonden.
Het feit dat ze dat niet deed, in combinatie met de slimheid waarmee ze het verborgen wist te houden, vind ik erg met elkaar botsen.

Misschien dat het idee zwanger te zijn dusdanig confronterend was, dat ze het volledig heeft geblokt in haar hoofd ('als ik er niet aan denk, bestaat het niet').
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:10:58 #263
262 Re
Kiss & Swallow
pi_66645868
een baby is gewoon een disposal, een stuk vuil denk ik...
pi_66657884
Nou, ze is goed ziek in haar hoofd in ieder geval.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:22:56 #265
78780 deedeetee
pi_66658802
Yup een stevige klap van molen
pi_66662381
Wat een ontzettend ziek persoon.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:59:39 #267
3542 Gia
User under construction
pi_66675202
Ik denk dat ze over 8 jaar weer vrij rond loopt.

Met ons strafrecht!!
pi_66677279
Dat denk ik niet, lijkt me toch dat je voor zoiets zieks wel tbs krijgt. En vooral omdat ze wist dat ze fout bezig was, omdat ze het babylijkje nog een keer verplaatst heeft.
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
pi_72067594
Marike H. vertelt finesses over moord op haar baby's" IVEBLOG - Marike H. stond op vanmorgen voor de rechtbank. Klik op 'lees verder' voor het rechtstreekse verslag van de verdere middag. De verdachte van de dubbele babymoord in Enschede werd begin december 2008 aangehouden. Nu moet ze zich verantwoorden voor de rechter. Verslaggever Frank Timmers houdt u op de hoogte met de liveverbinding vanuit de rechtszaal."
pi_72067839
De rillingen lopen over je rug als je haar verklaring leest
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_72067978
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:08 schreef Suko het volgende:
Marike H. vertelt finesses over moord op haar baby's" IVEBLOG - Marike H. stond op vanmorgen voor de rechtbank. Klik op 'lees verder' voor het rechtstreekse verslag van de verdere middag. De verdachte van de dubbele babymoord in Enschede werd begin december 2008 aangehouden. Nu moet ze zich verantwoorden voor de rechter. Verslaggever Frank Timmers houdt u op de hoogte met de liveverbinding vanuit de rechtszaal."
Even doorgelezen, ze is al heeeel vaak zwanger geweest. Slordig met de pil, al vaak een abortuskliniek bezocht.
Maar ze wil wel weer terug in de maatschappij, zegt nu natuurlijk niet bezig te zijn met een kinderwens maar sluit het in in toekomst niet uit, en hoopt er dan wel blij mee te zijn????
Volgens mij is zij echt heeeel erg ziek.
pi_72069381
Na al die ellende te hebben meegemaakt, notabene twee kinderen het leven te hebben ontnomen, zou het dan niet in je opkomen om er zorg voor te dragen dat er nóóit meer een zwangerschap kan ontstaan!? Nee, ze heeft het er zelfs over om in de toekomst wederom zwanger te raken en er dan hopelijk wel blij mee te zijn. Djeezus, hoe twisted ben je dan. Puur egoïsme, totaal geen besef van wat ze die kinderen, háár kinderen heeft aangedaan en dat herhaling niet uit te sluiten is en ze dus wederom een kind het leven kan ontnemen. Een eng mens, totaal emotieloos en geen enkel inlevingsvermogen. In sommige (extreme) gevallen zou gedwongen sterilisatie geen slecht plan zijn.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:28:57 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72077046
Wat een engerd.
pi_72077416
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 18:28 schreef Vivi het volgende:
Wat een engerd.
maar wel een van de hpoofdrolspelers, v\anaf het allereerste uur, een lamme goedzak.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:59:11 #275
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72077810
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:19 schreef verita het volgende:
De rillingen lopen over je rug als je haar verklaring leest
ik kan het gewoon niet lezen, halverwege gestopt (daar waar ze de baby laat stikken door haar hand op zijn neus en mond te leggen). Mijn hemel, hoe krijg je het voor elkaar zoiets te doen.
pi_72078846
Ongelofelijk ...
pi_74745060
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:59 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat ze over 8 jaar weer vrij rond loopt.

Met ons strafrecht!!
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft maandag voor de rechtbank in Almelo anderhalf jaar cel en tbs met dwangverpleging geëist tegen de 23-jarige Enschedese studente Marike H. voor het doden van haar twee baby's.

De jonge vrouw maakte een einde aan het leven van haar zuigelingen in mei 2006 en november 2008, beide keren vlak na hun geboorte. Op de laatste zitting in deze zaak op 21 augustus passeerden voor de rechtbank gruwelijke details de revue.

De eerste baby (Jurgen) werd gewurgd. De tweede (Alex) had H. op het toilet van haar studentenflat met de navelstreng om zijn hals in de toiletpot aan zijn lot overgelaten.
De studente kwam tot haar gruwelijke daden om ontdekking van haar zwangerschap te voorkomen.

In december 2008 vonden politieagenten een babylijkje in een container, vlakbij de woning van H. Toen het onderzoek naar Marike H. leidde, wees ze de politie ook op de plek waar ze het andere babylijkje had verborgen.

Ook heeft ze verteld dat ze in 2003 en 2005 twee keer zwanger was geweest en abortussen had gepleegd. Waarom ze bij de volgende twee zwangerschappen niet weer abortus had laten plegen, bleef onduidelijk.

Wel had ze bij de laatste zwangerschap zelf een keer geprobeerd met een breinaald een einde aan de zwangerschap te maken.
  maandag 16 november 2009 @ 12:58:02 #278
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74745232
Ongelofelijk ziek

Gadverdamme, word gewoon misselijk ervan
pi_74746556
Walgelijk!
pi_74751559
Wat vreemd dat de baby's wel namen hebben. Heeft zij ze die gegeven?
pi_74754586
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef Suko het volgende:
Walgelijk!
Grapjas
pi_74756027
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:59 schreef dikkemongul het volgende:

[..]

Grapjas
Hoezo?Mijn reactie is zeer gemeend hoor.....
pi_74756601
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat vreemd dat de baby's wel namen hebben. Heeft zij ze die gegeven?
Natuurlijk hebben de baby's namen; ze kunnen moeilijk anoniem worden begraven als de moeder bekend is.
pi_74756887
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:04 schreef Skv het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben de baby's namen; ze kunnen moeilijk anoniem worden begraven als de moeder bekend is.

Maar wie kiest die namen dan?
pi_74756975
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik geloof dat zij haar kinderen hun namen heeft gegeven.
pi_74765624
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

marike.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')