abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65258998
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef du_ke het volgende:
450 bruto ongeveer inderdaad. En eerder kreeg ik inderdaad veel te weinig want dit is pas m'n tweede 'echte' baan
Dat denk ik ook dat je echt te weinig kreeg, anders krijg je er niet in drie stappen iets bij. Wat is de reden van die drie stappen of is dat procuratie-technisch handiger?
pi_65259089
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat denk ik ook dat je echt te weinig kreeg, anders krijg je er niet in drie stappen iets bij. Wat is de reden van die drie stappen of is dat procuratie-technisch handiger?
Zoals ik al aangaf is het vanwege een vast contract en m'n tweede jaar in m'n functie. Maar goed na dit jaar zal het wat langzamer gaan ben ik bang .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_65259149
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf is het vanwege een vast contract en m'n tweede jaar in m'n functie. Maar goed na dit jaar zal het wat langzamer gaan ben ik bang .
Waarschijnlijk wel, omdat je nu op het salarisniveau zit wat voor je functie staat. Je kunt natuurlijk ook mikken op promotie. Het tweede jaar is een mooi jaar voor een aanloop naar een volgende stap.
pi_65265067
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef du_ke het volgende:
Kreeg vandaag m'n loonstrookje en ze storten bijna 100 euro per maand meer dan vorig jaar .
Dat zegt weinig.
Het kan best zijn dat ze over twee maanden reorganiseren en je alsnog op straat staat.
Dat soort zaken heb ik al zo vaak gezien.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  donderdag 12 februari 2009 @ 00:23:20 #205
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_65971867
Ik wel. Opdrachten lopen terug en er is al een noodklok-vergadering geweest. Het is nu alle zeilen bijzetten of er komt de komende maanden te weinig binnen om de salarissen te betalen en dan wordt het toch wel krap-an.

En wie heeft er al de zak gekregen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 12 februari 2009 @ 00:45:03 #206
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_65972486
Ik heb het aantal ICT projecten nog niet zo snel en drastisch zien teruglopen.
pi_65972502
Heel fok is werkeloos behalve ik natuurlijk dus verwacht er niet teveel van, van dit topic bedoel ik.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_65972554
Bij ons is nog niets te merken. De laatste jaren is al voorzichtig gehandeld, er is alleen een mededeling geweest dat we ook nu voorzichtig moeten blijven.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  donderdag 12 februari 2009 @ 00:55:41 #209
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_65972727
Klanten komen steeds vaker op de proppen waarbij dit excuus de ondertoon vormt, al zou `smoes` misschien beter zijn. Het brengt wel degelijk problemen met zich mee en we zijn zeker waakzaam maar betalen voor geleverde diensten is voor veel klanten altijd een heikel punt.

Recent gesprek gehad en heb meteen weer een afkeer jegen korte termijn planning. Dan zul je zien, dat men over een half jaar toch terug komt op eventueel afstel van opdracht, daarmee alsnog verlies draaien.... immer, de boel met de hand doen kost meer (in deze situatie).

[ Bericht 1% gewijzigd door marq op 12-02-2009 01:00:59 ]
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
  donderdag 12 februari 2009 @ 08:30:51 #210
62913 Blik
The one and Only!
pi_65974793
IT-afdeling heeft het redelijk moeilijk, consultancy-afdeling gaat als een speer. Verder is er wel een recruitment-stop voor het hele bedrijf. Alleen met exceptionele kwaliteiten kom je nu nog binnen
pi_65975849
Ik vraag ff een merge aan met Kredietcrisis: kun je al iets merken op je werk? Ben wel benieuwd of er mensen zijn die zich een tijdje geleden geen zorgen maakten maar inmiddels wel.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:30:54 #212
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_65975888
Het wordt bij ons alleen maar drukker en er zitten veel nieuwe projecten aan te komen.
Dat is een investering van ongeveer 1 miljard (die al in aanbouw is), waar wij nog een deel van de IT gaan implementeren zodat alles weer netjes in de bedrijfsprocessen hangt.
Daarnaast nog veel projecten voor procesoptimalisatie en natuurlijk het beheer van de systemen.
IT afdeling van een energieleverancier
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_65975907
Vergaderingen nemen wel toe.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 12 februari 2009 @ 09:32:44 #214
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65975931
Ben benieuwd hoe lang ik op de bank kom te zitten.
Wel lekker voor m'n studies, maar zit toch liever op een klus.....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65976266
Hier merken we er tot nu toe weinig van. Vorig jaar was een top jaar en waarschijnlijk zal dit jaar ook niet verkeerd worden. Wij maken gelukkig producten voor de gezondheidszorg. Iets waar mensen niet snel op kunnnen bezuinigen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:46:44 #216
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_65976313
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vraag ff een merge aan met Kredietcrisis: kun je al iets merken op je werk? Ben wel benieuwd of er mensen zijn die zich een tijdje geleden geen zorgen maakten maar inmiddels wel.
Zou ik dan juist niet doen, leuk voor het overzicht om die twee topics naast elkaar te houden en je voorkomt dat mensen gaan reageren op oudere posts uit dat andere topic.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:49:13 #217
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65976386
Nog niks te merken... maar ik ben al wel geld aan het opsparen voor het geval dat...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65977218
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:46 schreef De_Hertog het volgende:
Zou ik dan juist niet doen, leuk voor het overzicht om die twee topics naast elkaar te houden en je voorkomt dat mensen gaan reageren op oudere posts uit dat andere topic.
De tijd blijft bij de posts staan, nu worden de mensen uit 't oude topic erbij betrokken, hebben ze updates en krijgen we een mooi overzicht .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:23:06 #219
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_65977379
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

De tijd blijft bij de posts staan, nu worden de mensen uit 't oude topic erbij betrokken, hebben ze updates en krijgen we een mooi overzicht .
Vooruit dan maar
Het is nu toch al gebeurd

Ontopic: eigenlijk nog niet veel van gemerkt, er zijn wat bezuinigingen op de afdeling maar dat speelt al langer (onderwijssector)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:28:05 #220
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_65977514
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd hoe lang ik op de bank kom te zitten.
Wel lekker voor m'n studies, maar zit toch liever op een klus.....
Ik kreeg altijd de kriebels als het meer dan 3 weken duurde.
Dan nog liever een paar kruimelklusjes van een paar weken in Utrecht, Amsterdam of Maastricht.
Zo'n klusje in Maastricht had me bijna een klus van 9 maanden in Zwitserland opgeleverd.
Die ging helaas niet door.

Maar goed dat was een vorige dip.
Nu heb ik ook kinderen, dus zou ik liever niet meer in een hotel gaan zitten voor een paar weken, laat staan een paar maanden
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_65977538
Er was laatst een uitzending op tv van Oprah, waarin gesteld werd dat de meeste Amerikanen "only 2 paychecks away from poverty" zijn. Daarmee werd bedoeld dat als ze ontslagen zouden worden ze na 2 maanden echt op straat zouden staan omdat al hun geld op was.

Hoe is dat hier?
Hoelang kun je zonder salaris rondkomen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65977574
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:23 schreef De_Hertog het volgende:

(onderwijssector)
Daar zijn ze binnenkort uit het probleem van te weinig leraren.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 12 februari 2009 @ 10:32:04 #223
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65977633
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:28 schreef DiRadical het volgende:

[..]

Dan nog liever een paar kruimelklusjes van een paar weken in Utrecht, Amsterdam of Maastricht.
Zo'n klusje in Maastricht had me bijna een klus van 9 maanden in Zwitserland opgeleverd.

Nu heb ik ook kinderen, dus zou ik liever niet meer in een hotel gaan zitten voor een paar weken, laat staan een paar maanden
M'n werkgever krijgt die al na een week.
Dan moet ik al de kutklusjes gaan aannemen zeg maar.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65978599
350 ontslagen aangekonigd bij een dochteronderneming van de Rabobank, dit was in December al bekend, eerste klappen zouden in Maart merkbaar moeten zijn.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:12:49 #225
62913 Blik
The one and Only!
pi_65978872
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:28 schreef capricia het volgende:
Er was laatst een uitzending op tv van Oprah, waarin gesteld werd dat de meeste Amerikanen "only 2 paychecks away from poverty" zijn. Daarmee werd bedoeld dat als ze ontslagen zouden worden ze na 2 maanden echt op straat zouden staan omdat al hun geld op was.

Hoe is dat hier?
Ik niet lang, maar ik begin ook pas net met werken dus heb geen buffer op kunnen bouwen. Als ik langere tijd werk heb ik echt wel een buffer opgebouwd waarmee ik langere tijd kan uitzingen. Maar sparen is niet iets wat Amerikanen kunnen ofzo. Die leven liever op de pof, op de vele creditcards die ze hebben
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:13:39 #226
62913 Blik
The one and Only!
pi_65978895
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:28 schreef DiRadical het volgende:

[..]

Ach, ik heb in januari 4 weken op de bank gezeten. En dat was zelfs nog in mijn proeftijd Nu inmiddels vast contract gekregen
pi_65979019
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik niet lang, maar ik begin ook pas net met werken dus heb geen buffer op kunnen bouwen. Als ik langere tijd werk heb ik echt wel een buffer opgebouwd waarmee ik langere tijd kan uitzingen. Maar sparen is niet iets wat Amerikanen kunnen ofzo. Die leven liever op de pof, op de vele creditcards die ze hebben
Ik vraag me toch af hoe dat in NL zit. Hoelang zouden mensen het kunnen uitzingen zonder inkomen hier?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:41:30 #228
85962 ioko
I Appear Missing
pi_65984390
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af hoe dat in NL zit. Hoelang zouden mensen het kunnen uitzingen zonder inkomen hier?
Hele goeie vraag, ik denk wel wat langer dan twee maanden. Nederlands zijn vrij spaarzaam, helemaal in deze tijden. Ik gok dat de meesten het wel een half jaar kunnen volhouden.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:07:06 #229
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65985289
quote:

[..]

Dat hangt er maar helemaal vanaf hoeveel mijn gespaarde euro's nog waard zijn In principe moet ik het wel een aantal jaar kunnen uitzingen, als ik zuinig ben langer, maar dan ben ik er wel doorheen...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:24:28 #230
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_65990390
quote:

[..]

Een week of anderhalf?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:48:37 #231
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_65991359
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:28 schreef capricia het volgende:

Hoe is dat hier?
Met uitkering... 2-3 jr.
pi_65993236
Ik werk in de zorg (consultancy/ICT) en wij hebben het druk zat. Lang leve de veranderingen in de AWBZ, WMO en PGB. We nemen nog mensen aan; al ligt de lat nu wel een stuk hoger dan eerder.
pi_65995434
Geen idee, ik heb vast contract en al 8 jaar in dienst, daarnaast maken we nog gewoon gezond winst, kortom ik maak me niet al te druk
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_65995565
Krijg ik eindelijk weer eens een award, zijn de daaraan verbonden bonussen geschrapt ivm de crisis.
Nouja,de bloemen waren mooi.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:10:41 #235
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_65996038
Aanvulling op eerdere opmerking; de eerste sollicities voorzien van zaken als "[...] dankzij recessie tijdelijk contract niet verlengen.." komen al binnen.
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:51:06 #236
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_65997585
Gisteren 5 man eruit hier,
Maar wel met standaard zelfgeprint getuigschrift en een bloemtje voor het vrouwtje
pi_66003370
Ik heb vrijdag de laatste werkdag gehad als koelmonteur, maar kon maandag al beginnen bij een bedrijf in bodemsondering
pi_66003534
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik maak me nog steeds geen zorgen, werk genoeg hier (vialis)
Rotterdam lijkt de ov chipkaart geaccepteerd te hebben, nu is het een kweste van blijven verbeteren en zorgen dat we het SLA halen
namaste
pi_66005707
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:14 schreef Dulk het volgende:

[..]

ik maak me nog steeds geen zorgen, werk genoeg hier (vialis)
Rotterdam lijkt de ov chipkaart geaccepteerd te hebben, nu is het een kweste van blijven verbeteren en zorgen dat we het SLA halen
Grappig doen jullie de hardware? Wij ontwikkelen namelijk de ov-chipkaart sites
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_66010904
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:50 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat is een bekende tactiek, zorgen dat de koffie niet meer te zuipen is zodat mensen uit zichzelf weggaan zonder ontslagvergoeding.
Je bent wel een principieel iemand, als je na 25 jaar dienstverband opzegt omdat de koffie niet te zuipen is
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_66065646
Ik merk er zeker wat van. Werk op een notariskantoor, wat voor het grootste deel afhankelijk is van de onroerend goed-praktijk. Nu de huizenmarkt ingestort is, is dat heel goed te merken. Ik zit zelf ook per eind maart zonder werk En bij alle notariskantoren gaan er mensen uit.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:01:34 #242
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66065792
Vreemd man, je zou toch zeggen dat er altijd wel vraag blijft naar het voorlezen van standaard akten.

Misschien moet je naar nieuwe markten op zoek, ga concurreren met Valium en Valdispert. Zal alleen misschien 1 van de 4 Porsche's verkocht moeten worden..
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66071237
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:57 schreef Minnie_ het volgende:
Ik merk er zeker wat van. Werk op een notariskantoor, wat voor het grootste deel afhankelijk is van de onroerend goed-praktijk. Nu de huizenmarkt ingestort is, is dat heel goed te merken. Ik zit zelf ook per eind maart zonder werk En bij alle notariskantoren gaan er mensen uit.
Bij L&L niet hoor. .
Het is klote voor de kleinere notariskantooren inderdaad.

Hier in Brabant kregen we de eerste klappen en die lijken als een sneeuwbal door te slaan. In Randstad werd de crisis juist in het notariaat als onzin en overtrokken afgedaan. Helaas.

Je bent wrs. relatief nog heel jong, dus het komt wel goed. Succes met solliciteren. .
pi_66071296
Oja, Minnie, heb jij ook in afgelopen december meegemaakt dat men massaal testamenten ging laten opmaken?
Echt te bizar.
pi_66071497
M'n schoonzusje werkt ook bij een notariskantoor en daar komen ze momenteel ook bepaald niet om in het werk. Alleen de afdeling die de gedwongen veilingen doet heeft het druk
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_66071667
Ik ben 3 weken geleden mijn baan kwijtgeraakt. Ik werkte op uitzendbasis bij een advocatenkantoor. Ik heb inmiddels een nieuwe baan: ik ga mensen juridisch advies geven op het gebied van arbeidsrecht bij een grote rechtsbijstandverzekeraar. Ik heb goede hoop dat ik daar een tijdje kan blijven

Ik vrees het ergste trouwens voor de uitzendbureaus. Het bureau waar ik voor werkte, ziet haar klanten massaal de uitgezette vacatures intrekken wegens budgettaire redenen...
  Redactie Frontpage zondag 15 februari 2009 @ 01:01:18 #247
145738 superworm
is erbij
pi_66073209
Ik werk voor een callcenter, bij de technische dienst van een internetprovider. Nou zijn er natuurlijk niet minder problemen, maar de provider eist steeds kortere gesprekstijden, hetgeen inhoudt dat er minder geld betaald wordt. Er worden dagelijks 's middags mensen weggestuurd omdat het 'rustig' is; evenveel calls, maar nog minder servicegebied. "Stuur maar een brief."
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage zondag 15 februari 2009 @ 01:02:33 #248
145738 superworm
is erbij
pi_66073242
Werk er overigens pas een maand of 2. Daarvoor een half jaar een baan bij een internationaal transportbedrijf gehad, op de inkoop. Was leuk, maar werd in december weggesaneerd (samen met iets van 20.000 anderen wereldwijd).
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_66073312
Loonslaven........wij allemaal.
Targets halen, meer productie in minder tijd, etc.
Als ze je uitgeperst hebben wijzen ze je de deur.
Klantenservice van grote bedrijven.............................whahahahahahahahahahahaha
pi_66073397
The experiment failed!!
Kan niet wachten tot het klapt.

Do you hate people?

No uhm.........but i seem to feel better when they're not around!

Bosses.......fuck......they are like ants on a camping trip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')