C1000 is Schuitema. Daar heb ik een tijdje gewerkt. Die zijn wel redelijk sociaal hoor. Goed sociaal plan, mocht het nodig zijn. En oog voor werknemers...omdat dat hun concurentievoordeel is (zeggen ze).quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:52 schreef Agrafes het volgende:
De supermarkt waar ik werk (Super de Boer) wordt waarschijnlijk binnenkort overgenomen door C1000, vast ook wel iets te maken met de onzekere toekomstperiode.... Ben benieuwd wat voor gevolgen dit zal hebben
Dat is een bekende tactiek, zorgen dat de koffie niet meer te zuipen is zodat mensen uit zichzelf weggaan zonder ontslagvergoeding.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:39 schreef Basp1 het volgende:
Ze hebben hier een nieuwe koffieautomaat neergezet met niet te zuipen oploskoffie, waarschijnlijk willen ze zo op het koffieverbruik besparen.
Ik zit er al aan te denken om hier op mijn afdeling een senseo apparaat neer te zetten. Ook wil ik een doorgeefluik naar de werkplaats vanuit dit kantoor door de TD laten maken. Dan kan ik aan de werkplaats medewerkers senseo bakjes verkopen voor 25 eurocent.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is een bekende tactiek, zorgen dat de koffie niet meer te zuipen is zodat mensen uit zichzelf weggaan zonder ontslagvergoeding.
Zou dat het zijn, bij ons staat er ook sinds kort een nieuwe automaat die niet al te beste koffie geeftquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is een bekende tactiek, zorgen dat de koffie niet meer te zuipen is zodat mensen uit zichzelf weggaan zonder ontslagvergoeding.
Jij werkt niet om geld te verdienen? Ik werk niet voor mijn lol weer in NL, dus daar mag wel iets tegenover staan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Mooie instelling voor een CRM'er...
Hier op het werk overigens enorm veel impact van de kredietcrisis. Enorme budgetcuts, externen eruit, etc etc. Ach, de koffie is nog gratis
Zet dat af tegen de inflatie en je gaat er op achteruit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef du_ke het volgende:
Kreeg vandaag m'n loonstrookje en ze storten bijna 100 euro per maand meer dan vorig jaar.
zeker ambtenaar, 2,1% erbij knul?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zet dat af tegen de inflatie en je gaat er op achteruit.
Ik had het over de post van Du_ke die blij is met zijn 100 euro erbij. Als je die 100 euro afzet tegen de inflatie, dan ga je er zelfs op achteruit.quote:
nuttige krachten gaan eruit als ze niet meer van nut zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:21 schreef Halcon het volgende:
[..]meer dan 100 euro erbij. 100 euro erbij is een aardige fooi voor het domme werkvolk, zodat ze niet meer zeuren, maar niet voor echt nuttige krachten.
Nuttige krachten zijn vaak snel weg inderdaad, maar dan vooral omdat ze vaak vrij snel elders een job vinden met net wat meer salaris en net wat meer doorgroeimogelijkheden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:26 schreef henkway het volgende:
[..]
nuttige krachten gaan eruit als ze niet meer van nut zijn
Of je er met 100 euro extra op achteruit gaat, dat ligt aan de hoogte van je salaris...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zet dat af tegen de inflatie en je gaat er op achteruit.
Als je er met 100 euro op achteruit gaat is het geen vetpot in elk geval.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Of je er met 100 euro extra op achteruit gaat, dat ligt aan de hoogte van je salaris...
Dit was dan ook de eerste van zeker 3 verhogingen waar ik in 2008 op kan rekenenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nuttige krachten zijn vaak snel weg inderdaad, maar dan vooral omdat ze vaak vrij snel elders een job vinden met net wat meer salaris en net wat meer doorgroeimogelijkheden.
Die andere twee zijn ook 100 euro?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit was dan ook de eerste van zeker 3 verhogingen waar ik in 2008 op kan rekenen. Ben er straks in anderhalf jaar ongeveer 35% op vooruit gegaan met een leukere baan en meer doorgroeimogelijkheden
De ene zal wat minder zijn, de ander iets van 250. Deze is een extra functiejaar en dan komen er nog de gewone jaarlijkse verhoging bij en een functieschaalstijging als ik straks m'n vaste contract hebquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die andere twee zijn ook 100 euro?
Klinkt netjes. Waarom stapsgewijs verhogen en niet ineens? Lijkt me met de jaarlijkse procentuele verhoging sowieso net wat interessanter dan trapsgewijs.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
De ene zal wat minder zijn, de ander iets van 250. Deze is een extra functiejaar en dan komen er nog de gewone jaarlijkse verhoging bij en een functieschaalstijging als ik straks m'n vaste contract heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |