Ik zie wel vaker mensen voor een bank werken. Dan spelen ze gitaar en hebben een open gitaarkoffer of een ouwe hoed voor zich liggen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:26 schreef iamredleader het volgende:
Ik wel.
Maar ja, ik werk dan ook voor een bank
nee, ik zeg niet voor welke
Minder, puur vanwege de kredietcrisis ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:32 schreef baNEEL het volgende:
Ik mag in januari vertrekken (verzekeringsmaatschappij)
Jup, ben er als een van de laatsten bijgekomen, mag als een van de eersten weg.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Minder, puur vanwege de kredietcrisis ?
Verrot. Succes met zoeken van andere baanquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:36 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Jup, ben er als een van de laatsten bijgekomen, mag als een van de eersten weg.
Dankje, ik denk dat ik het nodig zal hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Verrot. Succes met zoeken van andere baan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
Daar kun je best gelijk in hebben. Ik merk een toename in het aantal sollicitanten en veel kieskeuriger opdrachtgevers.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:41 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Dankje, ik denk dat ik het nodig zal hebben
Ach nou, geluk bij een ongeluk: Ik heb nu een reis naar Thailand gepland, dus de eerste twee maanden vermaak ik me waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar kun je best gelijk in hebben. Ik merk een toename in het aantal sollicitanten en veel kieskeuriger opdrachtgevers.
Zelf ontslag genomen 2 weken voordat het hele crisiscircus uitbrak. Heb 'm ook wel geknepen en was ook erg blij toen ik wat gevonden had!
Klikspaan!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:15 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb er niet zoveel last van, ik zit bij het ministerie van Landbouw te klikken. Als uitzendkracht, dat dan weer wel...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:13 schreef rvlaak_werk het volgende:
TS begint: Vrijdag heb ik te horen gekregen dat het bedrijf waar ik aan gedetacheerd ben mij in niet direct in zal gaan huren. Aangezien het een beginnende onderneming is, is deze afhankelijk van financieringen. Deze zijn helaas niet gekomen, dus eindigt mijn project binnenkort.
Ik ook bij de overheid, en de bouwaanvragen lopen wel terug, maar dat kan ook te maken hebben met de nieuwe Wro.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef LXIV het volgende:
Ik werk voor de overheid en merk er werkelijk helemaal niks van. Business as usual, en wanneer we geld tekortkomen dat zal de staat wel lenen of de belastingen verhogen.
Voor welke vakgebieden vallen dan de grootste klappen??quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar kun je best gelijk in hebben. Ik merk een toename in het aantal sollicitanten en veel kieskeuriger opdrachtgevers.
Zelf ontslag genomen 2 weken voordat het hele crisiscircus uitbrak. Heb 'm ook wel geknepen en was ook erg blij toen ik wat gevonden had!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |