je bent in ieder geval wel duidelijk... dat is een pluspunt...quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Sorry man.
Die is coolquote:
Ik hoor het vaker.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je bent in ieder geval wel duidelijk... dat is een pluspunt...
Mên sommige van die lijst heb ik nog nooit gezien op FOK.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt nu wel twee keer zoveel in KLB gepost als eerst. Daar doet Broekpaling toch wel een.... dag over.
Dat mag duidelijk zijn dat je je verveeld...quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:04 schreef Florian_ het volgende:
NG houdt van piemels heuheu!
Ik verveel me
Verklaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:04 schreef Florian_ het volgende:
NG houdt van piemels heuheu!
Ik verveel me
Wat is dat voor vuige eend in je avatar manquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat mag duidelijk zijn dat je je verveeld...
Verveeldt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat mag duidelijk zijn dat je je verveeld...
Wees er trots op.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens iemand zijn berekening heb ik in totaal 7,7% van de KLB posts in november gemaakt.
Wtf men.
PI.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:09 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb me zusje met suprises. En ze vraagt singstar. Welke Singstar is het coolst?
Opzich denk ik op zo'n moment te begrijpen waarom hij nog maagd is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef dr gewoon een webcam, lingeriesetje en mijn e-mailadresquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:09 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb me zusje met suprises. En ze vraagt singstar. Welke Singstar is het coolst?
Ik zie toch echt allemaal buitenlandse artiesten op het hoesje staanquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
neh, allemaal nederlandstalige bende.
BDG!quote:
Prachtig nummer, zing hem altijd mee als ik hem hoor.quote:
Hee dat is best een goeie.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geef dr gewoon een webcam, lingeriesetje en mijn e-mailadres
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alice Cooper: Poisonquote:
WTF!!~!!!!!!!!!1111quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:17 schreef Florian_ het volgende:
Gatverdamme![]()
Emo klaagtopic (nummer 12312415)
Ik ging echt bijna over me nek. Gatverdamme. KANKEREMO's. Dat ze het doen, oke, maar val er geen andere mensen mee lastigquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:17 schreef Florian_ het volgende:
Gatverdamme![]()
Iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ging echt bijna over me nek. Gatverdamme. KANKEREMO's. Dat ze het doen, oke, maar val er geen andere mensen mee lastig
Even de laatste stemmen tellen. heb ze over 10 minuutjes.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Idd
Wat zijn de uitslagen van de SC Awards?
Moest je glijden of bezemen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
nooit gedacht dat curling zo pijnlijk kan zijn
Nicequote:Op dinsdag 2 december 2008 16:17 schreef Florian_ het volgende:
Gatverdamme![]()
Beiden, ik ben een echt natuurtalent.quote:
Dat is ziek.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:17 schreef Florian_ het volgende:
Gatverdamme![]()
Zit je echt op curling ja?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Beiden, ik ben een echt natuurtalent.![]()
Maar je moet dus 2 schoentjes om je schoen doen, een rubbere en een hele gladde. Met die gladde ga je sneller dan op schaatsen.2 keer kenkerhard gedonderd op m'n kont. Nu heb ik pijn.
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
WOEI mijn moeder pwnd mijn afdelingsleider!!
Ja dat is pittige shit man..quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:17 schreef Florian_ het volgende:
Gatverdamme![]()
Nee, met school. Sportorientatie ftw. Volgende week tumblingbaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zit je echt op curling ja?
Waar kun je dat allemaal doen, want dat lijkt me echt een vette sport.
Ik werd om half 4 opgebeld dat ik door moest geven dat mijn moeder vanavond om 20:00 ouder gesprekken had. Toen pwnde ze hem door te zeggen dat de school maar dingen beter moet regelen enzulks.quote:
Uh..uit de speakers denk ik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er knalt hier keihard Dido uit de speakers...
En ik weet niet waar het vandaan komt..
dat is echt dom, hadden wij eerst ook 1 les, echt wtf.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:35 schreef GasTurbine het volgende:
sportoriëntatie
Wat jullie doen is dan wel leuk, maar ik moet een hele periode op fitness gaan_!_!_!_!_!
JvB bij de stad?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik werd om half 4 opgebeld dat ik door moest geven dat mijn moeder vanavond om 20:00 ouder gesprekken had. Toen pwnde ze hem door te zeggen dat de school maar dingen beter moet regelen enzulks.
Ja.quote:
Dat hebben wij dan 1 les ofzo. Maar ik vind die apparaten sowieso best tof.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:35 schreef GasTurbine het volgende:
sportoriëntatie
Wat jullie doen is dan wel leuk, maar ik moet een hele periode op fitness gaan_!_!_!_!_!
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:09 schreef Silentalarm het volgende:
Zie ik zaterdag wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mennus vet![]()
Nog uit dit weekend in Helmond?
Maak een topic danquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:38 schreef Silentalarm het volgende:
IK HEB ZE!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
FLORIAN, GA NAAR ONZ, NUU, JIJ NSB-ERT
IK HEB OP HET BED GELEGEN VAN DE ANANASquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:42 schreef Silentalarm het volgende:
HIER ZIJN ZE DAN! De winnaars van de KLB SC awards.!
Grootste baggeraar: Broekpaling
Mooiste UI: Mcfearless
Beste knuffelpool: Postmortum
Slechtste post: Eminich
Beste speller: IQM
Geilste knul: Afcajos
Geilste wijf: Breathtaking
Beste username: Zotheid
Beste reller: de_ananas
Snelste poster: Broekpaling
Opent de beste topiques: Afcajos
Beste nieuwkomer: Devvie
Maakt de mooiste sc TT`s: Breathtaking
Meest diehard Klb-er: De_ananas
Post mooiste pics: Sackboy
Post mooiste paints: Rickokun
Gebruikt beste PI`s: Broekpaling
Maakt de grappigste posts: Rickokun
Zeikt het hardst op de mods: Jordeeeh
Slechtste klb mod: Adelante
Lijkt het meest op een lama: Remlof, Met een goede gedeelde 2e plaats voor de_ananas en je moeder.
En omdat ik de award beste klaagbak een ongelovelijke kut award vind, heb ik hiervan populairste user gemaakt. Deze persoon heeft de meeste stemmen in alle verschillende POSITIEVE awards gehaald.
DE ALL TIME ÜBER SC AWARD, VOOR POPULAIRSTE SC WINNAAR GAAT NAAR...
DE_ANANAS!
Ja, volgens mij ben ik de enige die daarop heeft gestemd, en toch heb je gewonnenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:46 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb de beste username!
En ja Florian, dat boek kost maar 5 euro.
Wat een flut uitslagquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:42 schreef Silentalarm het volgende:
HIER ZIJN ZE DAN! De winnaars van de KLB SC awards.!
Grootste baggeraar: Broekpaling
Mooiste UI: Mcfearless
Beste knuffelpool: Postmortum
Slechtste post: Eminich
Beste speller: IQM
Geilste knul: Afcajos
Geilste wijf: Breathtaking
Beste username: Zotheid
Beste reller: de_ananas
Snelste poster: Broekpaling
Opent de beste topiques: Afcajos
Beste nieuwkomer: Devvie
Maakt de mooiste sc TT`s: Breathtaking
Meest diehard Klb-er: De_ananas
Post mooiste pics: Sackboy
Post mooiste paints: Rickokun
Gebruikt beste PI`s: Broekpaling
Maakt de grappigste posts: Rickokun
Zeikt het hardst op de mods: Jordeeeh
Slechtste klb mod: Adelante
Lijkt het meest op een lama: Remlof, Met een goede gedeelde 2e plaats voor de_ananas en je moeder.
En omdat ik de award beste klaagbak een ongelovelijke kut award vind, heb ik hiervan populairste user gemaakt. Deze persoon heeft de meeste stemmen in alle verschillende POSITIEVE awards gehaald.
DE ALL TIME ÜBER SC AWARD, VOOR POPULAIRSTE SC WINNAAR GAAT NAAR...
DE_ANANAS!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IK HEB OP HET BED GELEGEN VAN DE ANANAS
Haha ''2de plaats voor je moeder ''
hahaquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:49 schreef afcajos het volgende:
Ananas heeft de awards gelijk in zn msn naam gezet
Als ik geen maandban had of langer had ik die uitslagen gepwnd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik leef met je mee dat je er niet in staat.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik geen maandban had of langer had ik die uitslagen gepwnd.
Nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:49 schreef afcajos het volgende:
Ananas heeft de awards gelijk in zn msn naam gezet
Wij samen.quote:
weten we toch.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik geen maandban had of langer had ik die uitslagen gepwnd.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ben ik de enige die daarop heeft gestemd, en toch heb je gewonnen![]()
Bwoh, dat boek is nu opeens niet meer beschikbaar. Anders had ik die andere gecancelled, die is 12
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:51 schreef IQM het volgende:
Oh mijn God, beste speller.Ik ben zó gelukkig nu.
Ik kan wel sterven nu, ik heb mijn hoogtepunt al bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |