je bent in ieder geval wel duidelijk... dat is een pluspunt...quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Sorry man.
Die is coolquote:
Ik hoor het vaker.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je bent in ieder geval wel duidelijk... dat is een pluspunt...
Mên sommige van die lijst heb ik nog nooit gezien op FOK.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt nu wel twee keer zoveel in KLB gepost als eerst. Daar doet Broekpaling toch wel een.... dag over.
Dat mag duidelijk zijn dat je je verveeld...quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:04 schreef Florian_ het volgende:
NG houdt van piemels heuheu!
Ik verveel me
Verklaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:04 schreef Florian_ het volgende:
NG houdt van piemels heuheu!
Ik verveel me
Wat is dat voor vuige eend in je avatar manquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat mag duidelijk zijn dat je je verveeld...
Verveeldt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat mag duidelijk zijn dat je je verveeld...
Wees er trots op.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens iemand zijn berekening heb ik in totaal 7,7% van de KLB posts in november gemaakt.
Wtf men.
PI.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:09 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb me zusje met suprises. En ze vraagt singstar. Welke Singstar is het coolst?
Opzich denk ik op zo'n moment te begrijpen waarom hij nog maagd is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef dr gewoon een webcam, lingeriesetje en mijn e-mailadresquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:09 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb me zusje met suprises. En ze vraagt singstar. Welke Singstar is het coolst?
Ik zie toch echt allemaal buitenlandse artiesten op het hoesje staanquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
neh, allemaal nederlandstalige bende.
BDG!quote:
Prachtig nummer, zing hem altijd mee als ik hem hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |