abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 5 december 2008 @ 23:25:35 #154
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63796351
mja, die ligt nog wel eens in storing
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_63796727
je slaat de spoorstaaf op zn plek!
pi_63798502
tvp
  zaterdag 6 december 2008 @ 06:37:57 #157
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63800214
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
mja, die ligt nog wel eens in storing
Dan zou ik eerder een aquaduct overwegen, interfereert het spoorwegverkeer niet meer met het scheepvaartverkeer.
  zaterdag 6 december 2008 @ 06:39:36 #158
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63800217
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef Brembo het volgende:

[..]

laat ze beginnen met het rijden met een twenteloper, want die krijg je toch niet vol.
Een pendeltrein die 's nachts doelloos heen en weer rijdt tussen Almelo en Enschede? Dit is meer iets voor de nachtbus.
  zaterdag 6 december 2008 @ 06:41:09 #159
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63800219
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mja, da's wel lang

Maar wat maakt dat uit?
Dat de vrouw in kwestie in overtreding was.

Ik pleit daarom ook voor ADOB's waarbij beide weghelften aan beide weerszijden van de overweg worden afgesloten.
  Redactie Sport zaterdag 6 december 2008 @ 13:03:10 #160
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_63803291
Er staat een stuk in de TC Tubantia dat de DB 90.000 euro extra wil van de gemeente enschede, omdat er meer reizigers met de trein gaan dan voorspeld in 2001.
quote:
Gaat het succes van de spoorlijn Enschede-Gronau de gemeente geld kosten of levert het juist een meevaller op? Als de Deutsche Bahn haar zin krijgt, die al een claim op tafel heeft gelegd, gaat Enschede (maximaal) 90.000 euro nabetalen. Samen met het Zweckverband Münsterland heeft de gemeente deze claim echter bestreden. Zij vinden dat de bijdrage juist naar beneden moet als gevolg van de reizigerstoename. In het gunstigste geval zou dat Enschede 100.000 euro opleveren. DB kwam met deze claim bij de eindafrekening van de exploitatie van de spoorlijn over de periode 2001-2007. Uit de cijfers blijkt dat het het gebruik van deze lijn zich sinds december 2001 positief blijft ontwikkelen. In vier jaar tijd (tussen 2002 en 2006) is er op alle fronten sprake van een forse stijging. Op werkdagen van 1000 naar 1800 reizigers per dag, op zaterdagen van 1800 en 2800 en op zon- en feestdagen van 800 naar 1000. Omdat de vervoerscontracten in 2011 aflopen, wordt er nu al volop gesproken over de nieuwe aanbesteding. De aanbesteding bestaat uit een gezamenlijk pakket van drie spoorlijnen: Enschede-Münster, Enschede-Dortmund en Coesfeld-Münster. Eind dit jaar moet de aanbesteding bekend worden gemaakt, zodat de vervoerder die de aanbesteding wint tijd genoeg heeft om zich voor te bereiden op de exploitatie van de spoorlijn. De planning is erop gericht om die gunning medio 2009 plaats te laten vinden. Om de trein (nog) aantrekkelijker te maken, moet de vervoerder jaarlijks een budget voor promotie vrijmaken. De proef met de nachttrein vanuit Münster die vorig jaar werd gestart, bleek geen succes. Een extra promotieactie moet voorkomen dat de proef eind volgend jaar wordt beëindigd.


[ Bericht 84% gewijzigd door dennistd op 06-12-2008 13:08:38 ]
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_63803920
Nachttrein Münster Hbf - Enschede!? Of...?
  zaterdag 6 december 2008 @ 14:10:48 #162
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_63804301
Laatste trein vertrekt 's weekends om 0:08 uit Münster, is 1:20 in Eschede en maakt dan nog een enkele reis Gronau waar die om 1:37 aankomt. Om die extra late trein nou een nachttrein te noemen vind ik een beetje overdreven.
pi_63804420
Ah okey, op die fiets. Al met al toch een mooie tijd voor een laatste trein.
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:04:58 #164
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_63805103
Staat ook in de krant waarom de DB vindt dat ze extra geld moesten krijgen? Hebben ze meer treinen moeten in zetten of iets dergelijks? Je zou inderdaad zeggen dat extra reizigers voornamelijk geld oplevert...
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Sport zaterdag 6 december 2008 @ 17:41:30 #165
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_63807659
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:04 schreef De_Hertog het volgende:
Staat ook in de krant waarom de DB vindt dat ze extra geld moesten krijgen? Hebben ze meer treinen moeten in zetten of iets dergelijks? Je zou inderdaad zeggen dat extra reizigers voornamelijk geld oplevert...
nee, dit was helaas het enige dat erin stond
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_63809132
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, verwende randstedelingen Betalen ook 2 keer zo veel om daar te wonen. Enig idee of dat er iets mee te maken heeft misschien? Op het platteland wonen heeft weer andere voordelen.
Nee, je woonlasten staan daar los van.

Soit, verwende randstedeling.

En dat wil dan in het oosten komen wonen.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 6 december 2008 @ 20:20:34 #167
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63810690
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 06:37 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Dan zou ik eerder een aquaduct overwegen, interfereert het spoorwegverkeer niet meer met het scheepvaartverkeer.
Dan zouden ze station Akkrum voor die 3 passerende boten verdiept aan moeten leggen, want anders wordt de helling te steil voor de goederentreinen en dat in een gemeente die geen geld heeft, dus jouw plan heeft 0% kans op uitvoering.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:22:24 #168
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_63810744
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:09 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Nee, je woonlasten staan daar los van.
Hogere woningwaarde = hogere OZB-aanslag & hoger eigenwoningforfait.
quote:
Soit, verwende randstedeling.

En dat wil dan in het oosten komen wonen.
Nee, ik zit hier goed.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:23:33 #169
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_63810780
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:20 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dan zouden ze station Akkrum voor die 3 passerende boten verdiept aan moeten leggen, want anders wordt de helling te steil voor de goederentreinen en dat in een gemeente die geen geld heeft, dus jouw plan heeft 0% kans op uitvoering.
Dan rijden die goederentreinen maar om via Groningen en zo. Ook leuk voor de nimby's daar.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:43:39 #170
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_63813654
Ter afscheid van de Houtense tram: Cabinerit met Bram vanaf Houten Castellum:
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:46:58 #171
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_63813717
En wederom een tvp in dit mooie topique
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:48:31 #172
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63813743
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:20 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dan zouden ze station Akkrum voor die 3 passerende boten verdiept aan moeten leggen, want anders wordt de helling te steil voor de goederentreinen en dat in een gemeente die geen geld heeft, dus jouw plan heeft 0% kans op uitvoering.
Voor het Buitenhof was ik dus sowieso gezakt, want mijn plannen zijn te ambitieus.
pi_63814369
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:23 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dan rijden die goederentreinen maar om via Groningen en zo. Ook leuk voor de nimby's daar.
gewoon een aquaduct naast de spoorbrug.. wisseltjes er bij.. kan die goederen trein mooi over de brug ( wel eventjes een spoortje er bij zodattie bij brugfalen gewoon kan wachten!! )

kunnen de Intercitys mooi er onderdoor
  zaterdag 6 december 2008 @ 23:45:42 #174
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_63815020
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:17 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

gewoon een aquaduct naast de spoorbrug.. wisseltjes er bij.. kan die goederen trein mooi over de brug ( wel eventjes een spoortje er bij zodattie bij brugfalen gewoon kan wachten!! )

kunnen de Intercitys mooi er onderdoor
Ach waarom niet, het oude talud ligt er toch nog.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_63815040
kan de intercity altijd lekker door planken en als de brug dan open moet voor 3 bootjes en weer eens blijft vast zitten heeft alleen t goederen verkeer er even last van.. en bij een langdurige storing kan je het via groningen omleiden
  zaterdag 6 december 2008 @ 23:56:45 #176
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_63815267
Geschift, volkomen geschift!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_63815294
dat wisten we al

maar je moet de vingerverf bende ook wat te doen geven afwisseling heet dat
  zondag 7 december 2008 @ 00:01:57 #178
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63815400
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:56 schreef Duvel het volgende:
Geschift, volkomen geschift!
Of je moet het scheepvaartverkeer omleiden.
  zondag 7 december 2008 @ 00:14:23 #179
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_63815601
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
maar je moet de vingerverf bende ook wat te doen geven afwisseling heet dat
Die hebben wel betere dingen te doen, lijkt mij...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_63815773
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:01 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Of je moet het scheepvaartverkeer omleiden.
ja! scheepslift..

hoeft de vingerverf brigade niet uit te rukken! goed plan
  zondag 7 december 2008 @ 12:44:23 #181
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_63821534
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:09 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Nee, je woonlasten staan daar los van.

Soit, verwende randstedeling.

En dat wil dan in het oosten komen wonen.
kortzichtige oogkleppen-huilie
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_63825359
Arriva GTW 10230 heeft hologrammen in de ramen!
pi_63825852
REMINDER

Over 20 minuten aflevering 1 van ´Spoor van Leven´ op RTL 4!
pi_63830070
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:06 schreef Socios het volgende:
REMINDER

Over 20 minuten aflevering 1 van ´Spoor van Leven´ op RTL 4!
Net even gekeken

Niet mijn ding, alleen maar gelul over een toilet juffrouw ofzo.
............................
  zondag 7 december 2008 @ 19:28:57 #185
148385 Wadloper
Noorderling
pi_63830677
20 minuten zonder iets van actie ofzo... Nee, niet echt een leuk programma...
pi_63833628
Zaterdag 6 december 2008:


De Nederlandse Spoorwegen onderhouden de dienst tussen Kampen en Zwolle, beide Hanzesteden, met twee speciaal voor deze lijn bestickerde DM90's, aangezien de lijn mede gefinancieerd wordt door de provincie Overijssel. In de volksmond worden deze treinen ook wel buffels genoemd, de 3410 komt zojuist aan in Zwolle terwijl de 3403 van de weekendrust staat te genieten. Geheel links arriveert de Intercity uit Den Haag en Rotterdam naar Groningen en Leeuwarden.

Zondag 7 december 2008:


Niet alleen vanuit de Amsterdamse Houtrakpolder rijdt ITL Benelux de zogenaamde NYK-shuttles. Ook vanuit de Rotterdamse haven wordt er zo af en toe eentje richting Duitsland gestuurd. Zo ook op de zonnige zondag 7 december. Ter hoogte van Utrecht Lunetten aansluiting/kruis passeert ITL's 186 148 met Containertrein 69046 op weg naar Emmerich. Over enkele maanden zal deze plek er totaal anders uit zien, als de werkzaamheden ten behoeve van de aansluiting viersporigheid Utrecht-Geldermalsen van start gaan. Tevens zal rondom deze locatie ook een nieuw NS-station gebouwd worden.


Op zondag vrij onlogisch is de inzet van 11 bakken ICRm in de Intercitydienst Den Haag Centraal - Arnhem. Over het algemeen is, vooral overdag, niet bijster druk in de trein. Normaliter rijdt er in het weekend alleen VIRM. Desalniettemin kwam op het viaduct nabij Utrecht Lunetten aansluiting/kruis deze ICRm-stam voorbij, met achterop lok 1765.


VolkerRail was vandaag druk met enkele overbrengingen. Na enkele onderhoudswagentjes in de Amsterdamse Westhaven te hebben afgeleverd, werden twee stopmachines in Amersfoort opgehaald en onder treinnummer 98128 via de Utrechtse Maliebaan naar Arnhem Berg vervoerd. Trekkracht is 203-3.

[ Bericht 3% gewijzigd door Zug-Chef op 07-12-2008 21:28:05 ]
pi_63833953
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:17 schreef Zug-Chef het volgende:
Fotopraat
Mooi werk, je hebt geluk gehad met de zon.

Wellicht in Januari weer eens foto's van deze kant; ik zie nu een beetje krap in tijd

Overigens vanmiddag in de IC tussen Amersfoort en Utrecht een Vader-en-Zoon treinliefhebber-combinatie . Ik moest zeggen dat zoonlief veel verstand had van seinen e.d.
Socialist in Mercedes
  Redactie Frontpage / Sport zondag 7 december 2008 @ 22:30:13 #188
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63836265
quote:
Treinmachinisten roepen vóór vertrek plaats van bestemming om

DOETINCHEM - Treinmachinisten van vervoersbedrijf Syntus moeten, nog voordat de trein vertrekt, omroepen waar naartoe wordt gereden. Dat gaat met name gebeuren op de stations van Doetinchem, Arnhem en Zevenaar.

Dit besluit is mede genomen naar aanleiding van de chaos die donderdagavond rond zes uur ontstond op het perron in Zevenaar. De trein van Arnhem naar Doetinchem stopte daar en ging niet verder. Er werd niets omgeroepen. Op aanwijzing van het Syntuspersoneel stapten reizigers een andere trein in die naar Doetinchem zou gaan. "De trein vertrok inderdaad, maar in de tegenovergestelde richting", aldus een boze John Punt, een van de getroffenen. "We gingen terug naar Arnhem. In Duiven zijn we maar uitgestapt. Als je ziet hoeveel bejaarde mensen daar in de kou staan; hoe jongeren paniekerig naar huis beginnen te bellen, dan vraag je je af: in dit land, hoe is het mogelijk"?

Woordvoerder Remco ten Brinke van Syntus erkent volmondig dat het vervoersbedrijf volkomen de fout is ingegaan. "Het was een fout van Syntus, eerlijk is eerlijk." Ten Brinke kan zich de boosheid van de passagiers goed voorstellen. "Er waren seinwisselstoringen en Syntus probeert dan in ieder geval delen van de lijn overeind te houden. Dat was hier ook het geval, maar het Syntuspersoneel heeft de mensen verkeerd voorgelicht. In het vervolg zal de machinist omroepen wat de bestemming van de trein is. En wij gaan onderzoeken wat er mis is gegaan met de communicatie."

Afgelopen maandagmiddag ging er ook van alles mis. Toen deed de trein van Doetinchem naar Arnhem er zo'n twee uur over. De vertraging was volgens Ten Brinke te wijten aan (een poging tot) zelfdoding. "Op last van veiligheidsinstanties moest er langzamer gereden worden en soms gestopt." De irritatie van de reizigers behelsde vooral het voortdurende omroepen dat de vertraging tien tot vijftien minuten zou duren. Opnieuw Punt: "Wat me nog het meest ergert: de oneerlijke en onduidelijke voorlichting." Ten Brinke erkent dat het omroepen in de trein en op het perron een bekend probleem is. "Het omroepen is een zaak van spoorbeheerder ProRail. Maar wij voelen ons ook verantwoordelijk, en gaan hierover intensief met ProRail praten."

Bron: http://www.gelderlander.nl/voorpagina/achterhoek/4155789/Treinmachinisten-roepen-voor-vertrek-plaats-van-bestemming-om.ece
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 7 december 2008 @ 22:34:01 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63836410
Kijk, dit is nu handig:
quote:
ProRail lanceert innovatie voor spooronderhoud

Spoorbeheerder ProRail start met een nieuwe methode om onderhoudswerkzaamheden aan het spoor sneller en efficiënter uit te voeren zonder dat dit hinder oplevert voor treinverkeer. Dankzij een nieuw beveiligingssysteem kunnen baanwerkers overdag aan het spoor werken terwijl de treinen blijven rijden. In opdracht van ProRail werkt aannemer Strukton als eerste met het systeem op het baanvak Meppel-Groningen. Op zo’n 40 procent van het Nederlandse spoor kan het systeem worden toegepast.

Spoorwerkers veilig overdag aan het werk terwijl de treinen blijven rijden
Het door ProRail ontwikkelde systeem heet ‘Beheerste Toelating met blokschakelaar’. Spoorwerkers kunnen op een veilige manier tussen twee treinen door werkzaamheden verrichten zonder dat de reizigers er last van hebben. Speciale schakelaars die op de seinen langs het spoor zijn gemonteerd, bedienen de seinen en zorgen ervoor dat er niet tegelijk gewerkt en gereden kan worden.

Voordelen
Werken met deze nieuwe methode heeft een aantal voordelen. Voor de spoorwerkers is het prettig dat er ook overdag kan worden gewerkt in plaats van ’s nachts. Verder is er minder overlast voor treinreizigers omdat het spoor minder vaak ‘buiten dienst’ hoeft te worden gesteld. Daarnaast kan het werk aan het spoor goedkoper worden uitgevoerd: nachtwerk is namelijk duur. De Inspectie Verkeer en Waterstaat en de Arbeidsinspectie hebben ingestemd met deze werkmethode omdat het aan alle veiligheidseisen voldoet.

Eerste toepassing
Inmiddels is een proef uitgevoerd op het baanvak Amersfoort-Zwolle bij Ermelo en wordt op vrijdag 28 november daadwerkelijk gestart met de nieuwe werkwijze. Werken volgens deze innovatieve methode is technisch mogelijk op ongeveer 40 procent van het Nederlandse spoor. Het betreft met name het spoor buiten de Randstad, op de baanvakken waar de frequentie van het treinverkeer niet al te groot is. Zes andere spoorbaanvakken komen op termijn hiervoor in aanmerking, namelijk: Heerlen-Maastricht (22 km), Den Bosch-Nijmegen (33 km), Eindhoven-Venlo (29 km), Zwolle-Amersfoort (18 km), Breda-Roosendaal (21 km) en Roosendaal-Vlissingen (48 km).

Bron: ProRail
De genoemde kilometers op die baanvakken worden geschikt gemaakt voor het systeem.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 7 december 2008 @ 22:57:26 #190
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_63837244
Leuke pics Zug, wel nice van het zonnetje vandaag.
Wat voor station komt er bij Lunetten? Of bedoel je bij de Bleekstraat?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 7 december 2008 @ 23:10:20 #191
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63837682
Vaartsche Rijn/Bleekstraat idd
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 7 december 2008 @ 23:37:19 #192
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_63838610
Net op de porto hier in de buurt iets over de open dag in leidschendam as zaterdag.

Iets of iemand die met een kraampje met weggefspulletjes stond.

8 uur opbouwen 9 tot 10 opening voor genodigden, vanaf 10 uur open voor iedereen en als het druk is was alle weggeef zooi om 11 uur alweer op...

Tot zover de strekking van het portoverhaal zojuist
  maandag 8 december 2008 @ 00:27:17 #193
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63839895
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:28 schreef Wadloper het volgende:
20 minuten zonder iets van actie ofzo... Nee, niet echt een leuk programma...
Volgens mij liep er ook een vergelijkbaar programma op SBS6, ik weet alleen niet hoe deze ontvangen wordt door het publiek hier.
  maandag 8 december 2008 @ 00:50:10 #194
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_63840369
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:27 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Volgens mij liep er ook een vergelijkbaar programma op SBS6, ik weet alleen niet hoe deze ontvangen wordt door het publiek hier.
De naam weet ik niet meer, het programma zelf vond ik ook niet zo boeiend. De muziek maakte echter veel goed.

Niet 'Retourtje Geluk' btw.
  maandag 8 december 2008 @ 00:53:47 #195
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_63840427
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:50 schreef James1988 het volgende:

[..]

De naam weet ik niet meer, het programma zelf vond ik ook niet zo boeiend. De muziek maakte echter veel goed.

Niet 'Retourtje Geluk' btw.
Spanning op het spoor.


Maar daarvoor had je iets op RTL4, "In het spoor van "

Dat was geloof ik wel iets he?
  maandag 8 december 2008 @ 00:55:01 #196
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_63840447
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Spanning op het spoor.


Maar daarvoor had je iets op RTL4, "In het spoor van "

Dat was geloof ik wel iets he?
"In het spoor van", dat was hem ja. Was dat op RTL 4 ja? Dat was wel een goed te doen programma ja.
  maandag 8 december 2008 @ 00:56:14 #197
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63840463
SBS6, want daarnaar was ik op zoek.
  maandag 8 december 2008 @ 18:40:20 #198
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_63857223
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Spanning op het spoor.


Maar daarvoor had je iets op RTL4, "In het spoor van "

Dat was geloof ik wel iets he?
het progamma op rtl 4 is een herhaling die had ik namelijk voorig jaar al gezien
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  Redactie Sport maandag 8 december 2008 @ 20:05:33 #199
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_63859056
nee hoor, het was echt een nieuw programma

vorig jaar was het op rtl7, en dat ging over werkzaamheden
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 8 december 2008 @ 20:52:16 #200
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63860363
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:05 schreef dennistd het volgende:
nee hoor, het was echt een nieuw programma

vorig jaar was het op rtl7, en dat ging over werkzaamheden
Dus een compleet nieuw programma?
  Redactie Sport maandag 8 december 2008 @ 20:57:05 #201
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_63860477
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:52 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Dus een compleet nieuw programma?
ja
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_63861580
Waren leuke foto's Zug-Chef alleen bij die van de ITL-149 dacht ik die komt mij bekend voor :p
Hier die van Zug-chef http://i184.photobucket.c(...)148-NYK69046-Lak.jpg
en hier die van Rob van der Woude http://robvanderwoude654.fotopic.net/p55273750.html
  Redactie Sport maandag 8 december 2008 @ 21:52:53 #203
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_63862236
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:35 schreef thats-me het volgende:
Waren leuke foto's Zug-Chef alleen bij die van de ITL-149 dacht ik die komt mij bekend voor :p
Hier die van Zug-chef http://i184.photobucket.c(...)148-NYK69046-Lak.jpg
en hier die van Rob van der Woude http://robvanderwoude654.fotopic.net/p55273750.html

die van zug is net iets later gemaakt
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:55:04 #204
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_63873006
God oh god wat is dat randstadrail peilloos kut zeg

Kan IEMAND me vertellen hoe ik van Den Haag Centraal naar Leidschendam-Voorburg kom misschien?

9292OV niet: daar kan je zoeken op treinstations, en niet op RRhaltes
HAFAS niet: want het is geen treinstation
Randstadrail.nl zegt: Zie voor de dienstregeling www.htm.net (opent in een heerlijk verneukt frame wat nog geen kwart van het scherm gebruikt )
htm.net geeft een lijnennetkaart die een kwartslag gedraaid ligt WTF? ) , en een lijnennetkaart van RR met klikbare gele bolletjes bij wat ik denk dat haltes zijn. Maar als je klikt gebeurt er niks.
Maar weer terug naar randstadrail.nl. Daar staat een link Trajecten Randstadrail. Daaronder een lijstje plaatsnamen, waaronder Leidschendam-Voorburg. Daar een lijstje met alle RR haltes in Leidschendam-Voorburg, waaronder, echt waar, de halte "Leidschendam-Voorburg". Klikbaar. En net als met die gele balletjes eerder: Klikken? Prima joh, klik maar raak. Maar er gebeurt dus niks.

Is het nou ZO moeilijk om gewoon even normaal je reizigers te informeren?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')