Plus het feit dat de machinist dan wordt vervolgd voor een vluchtmisdrijf.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:23 schreef Brembo het volgende:
[..]
Alleen zijn wij iets humaner, daarnaast een vervangende machinist en lijkschouwer moet ook geregeld worden.
Ach, er zijn zat landen waar ze het lijk aan de kant leggen en de machinist gewoon weer verder gaatquote:Op donderdag 4 december 2008 23:23 schreef Brembo het volgende:
[..]
Alleen zijn wij iets humaner, daarnaast een vervangende machinist en lijkschouwer moet ook geregeld worden.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 06:42 schreef dennistd het volgende:
Vanaf 29 juni gaat de 'nacht'-trein in Twente rijden lees is ik net in de krant:
Om 1.05u van Enschede naar Schiphol, waar ie om 3.15u is. Vervolgens gaat ie om 3.35u weer terug naar Enschede, waar ie dan om 5.45u gaat aankomen. Hij gaat alle dagen rijden, behalve van zondag op maandag. Het is een proef van twee maanden.
stopt ook in deventer en apeldoorn hoor, zoek je stentor er maar op na.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:50 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Leuk, maar heb ik niet veel aan als ik naar Enschede ga.. Met deze trein kan ik dan een uur later weg, maar dan moet ik ook nog vervoer vinden van Deventer naar mijn huis
Fiets?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
Mischien bedoelt ie dat ie niet in Deventer woont, en van daaruit nog verder moet?
Zelfde voor mij, mocht ik gebruik willen maken van de trein moet ik van Deventer nog verder zien te komen naar m'n dorpie.
Juist bork, briljant idee om midden in de nacht na een treinreis nog even 2 uur met de fiets te gaan!quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:58 schreef bork het volgende:
[..]
Fiets?
Brommer?
Moped?
Benenwagen?
Bet wel met Zug-chef eensch uiteraard, hoe wel ik gisteren wel schrok dat mijn laatste bus op donderdag al om 0.26 ging.
Sowieso ben je afhankelijk als je met het OV moet, dan maakt het echt niet uit op welk tijdstip je onderweg bent. En die paar keer per jaar dat ik 's nachts met de trein zou willen zijn echt geen reden om permanent in de grote stad te gaan wonen, daarvoor is een stad veel te kut.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:50 schreef Zug-Chef het volgende:
Met alle respect hoor, maar waarom woon je dan in een klein kut dorp, en niet in de grote stad. Dat is toch veel makkelijker, je bent dan veel mobieler en niet afhankelijk van een bus die nooit rijdt als jij m nodig hebt.
En de dag erna zeker naar Holendrecht?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat doen we volgende week jongens? Open dag Leidschendam met aansluitend afscheidsritje Castellumtram?
Precies. Maar daarna heb ik een afspraak in Maastrichtquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:05 schreef bork het volgende:
[..]
En de dag erna zeker naar Holendrecht?
Nouja, ik woon in een klein ***dorp op 200 meter van Zutphen af.. Maarja Zutphen is dan ook een ***stad..quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:50 schreef Zug-Chef het volgende:
Met alle respect hoor, maar waarom woon je dan in een klein kut dorp, en niet in de grote stad. Dat is toch veel makkelijker, je bent dan veel mobieler en niet afhankelijk van een bus die nooit rijdt als jij m nodig hebt.
Wel bij Siemens. Tot groot verdriet van het 'thuismerk' Bombardier.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:42 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die niet bij AnsaldoZutphen besteld
In het kader van de 24-uurseconomie kan ik er alleen maar voor zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 06:42 schreef dennistd het volgende:
Vanaf 29 juni gaat de 'nacht'-trein in Twente rijden lees is ik net in de krant:
Om 1.05u van Enschede naar Schiphol, waar ie om 3.15u is. Vervolgens gaat ie om 3.35u weer terug naar Enschede, waar ie dan om 5.45u gaat aankomen. Hij gaat alle dagen rijden, behalve van zondag op maandag. Het is een proef van twee maanden.
Ja, verwende randstedelingenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:31 schreef von_Preussen het volgende:
Juist bork, briljant idee om midden in de nacht na een treinreis nog even 2 uur met de fiets te gaan!
Verwende randstedelingen ook.
Nou ja, ik hield wel rekening met het feit dat Mat '64 België helemaal niet in kan (ATB, voltage), toch knap voor een droom :pquote:
laat ze beginnen met het rijden met een twenteloper, want die krijg je toch niet vol.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In het kader van de 24-uurseconomie kan ik er alleen maar voor zijn.
Mja, da's wel langquote:Op donderdag 4 december 2008 22:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Las ergens dat die bomen 10 minuten dicht waren ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |